Srbija

28.02.2020. 15:10

Promo

Autor: Nova Ekonomija

Održan drugi po redu Employer Branding master class u Beogradu

Foto: Promo

Srbija

28.02.2020. 15:10

Centar za komunikaciju „Flou“ uz generalno pokroviteljstvo Univerziteta Metropolitan održao je danas četvrti po redu FEBS Master Class pod nazivom „Employer Branding Master Class: Strategija i najbolje prakse“, navodi se u saopštenju organizatora.

Nakon uvodnog predavanja Milice Slijepčević na temu Employer Brandinga, održana je panel diskusija u kojoj su učestvovale vodeće ekspertkinje iz dva različita sektora: Sonja Jovanović, HR direktorka u Ernst & Young iz korporativnog sektora i Milica Radojević iz startap sektora, mlada liderka ih HR tima Blinkista, vodećeg startupa, prema Glassdoor-u najpoželjnijeg poslodavca u Nemačkoj.

Učesnici su mogli iz prve ruke da čuju koje Employer Branding strategije realizuju ove dve organizacije iz različitih sektora i šta je to što ih čini poželjnim poslodavcima, kako to da su kandidati ključni stakeholder-i.

Nakon panel diskusije, Jovanović je održala tročasovnu radionicu u okviru koje su učesnici rešavali poslovne probleme. 

Najkreativniji tim, po oceni žirija, proglašen je za pobednika, članovi tima dobili su poklon vaučere od Blinkista, sponzora događaja, za besplatan pristup premium programu u trajanju od godinu dana, a svim učesnicima su dodeljeni sertifikati Master Class-a.

Promotivni tekst.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.