Centar za komunikaciju „Flou“ uz generalno pokroviteljstvo Univerziteta Metropolitan održao je danas četvrti po redu FEBS Master Class pod nazivom „Employer Branding Master Class: Strategija i najbolje prakse“, navodi se u saopštenju organizatora.
Nakon uvodnog predavanja Milice Slijepčević na temu Employer Brandinga, održana je panel diskusija u kojoj su učestvovale vodeće ekspertkinje iz dva različita sektora: Sonja Jovanović, HR direktorka u Ernst & Young iz korporativnog sektora i Milica Radojević iz startap sektora, mlada liderka ih HR tima Blinkista, vodećeg startupa, prema Glassdoor-u najpoželjnijeg poslodavca u Nemačkoj.
Učesnici su mogli iz prve ruke da čuju koje Employer Branding strategije realizuju ove dve organizacije iz različitih sektora i šta je to što ih čini poželjnim poslodavcima, kako to da su kandidati ključni stakeholder-i.
Nakon panel diskusije, Jovanović je održala tročasovnu radionicu u okviru koje su učesnici rešavali poslovne probleme.
Najkreativniji tim, po oceni žirija, proglašen je za pobednika, članovi tima dobili su poklon vaučere od Blinkista, sponzora događaja, za besplatan pristup premium programu u trajanju od godinu dana, a svim učesnicima su dodeljeni sertifikati Master Class-a.
Promotivni tekst.