Kompanija Srbijavoz saopštila je da će od 1. septembra ove godine početi da važe nove cene karata za voz na svim relacijama. Tako će cena karte za regio voz u jednom smeru, od prvog septembra ove godine, na relaciji od Beograda do Niša koštati 1.200 dinara, od Beograda do Valjeva 632 dinara, a do Užica 960 dinara. Ukoliko kartu putnici ne budu kupili na blagajni, a uđu u voz, kondukter će im uz cenu karte naplatiti i naknadu u iznosu od čak 500 dinara.
Razlog za poskupljenje karata kompanija je navela to što već tri godine cene karata nisu menjane, kao i to što je tokom tri godine došlo do izmena tržišnih uslova, pre svega povećane cene energenata i rezervnih delova.
Cena karte od Beograda do Vršca za regio voz koštaće 540 dinara, a do Šida i Lapova 640 dinara.
I cena karte za voz „Soko“ će poskupeti, pa će tako u jednom smeru od Beograda do Novog Sada građani morati da plate kartu od 734 dinara.
Ukoliko putnici budu kupovali kartu putem aplikacije Srbijavoza, imaće dodatnih deset odsto popusta na cenu karte.
Do sada je važilo pravilo da putnici koji uđu u voz bez karte kupuju iste kod konduktera. Ta praksa će se nastaviti, ali će putnici koji budu ušli na stanicama na kojima postoje blagajne a ne budu kupili kartu na istoj, kod konduktera prilikom kupovine morati da plate uz kartu i naknadu od čak 500 dinara.
„Znatno povećanje broja putnika dovodi i do sve učestalije pojave da putnici u vozove ulaze bez prethodno kupljene karte, te istu kupuju kod konduktera, što dalje dovodi do otežanog upravljanja kapacitetima, gužvi i negativnog efekta na komfor putnika. Za putnike koji se ukrcaju u voz bez karte, uz redovnu cenu karte biće naplaćena naknada za izdavanje karte u vozu, u iznosu od 500 dinara. Ova naknada neće se primenjivati za putnike koji putovanje započinju na stanici u kojoj ne postoje putničke blagajne i/ili kartomati“, navela je kompanija Srbijavoz u saopštenju.
Zbog ovog problema, kako su naveli, od septembra će biti dodatno postavljeni novi kartomati na više od 20 stanica u Srbiji, putem kojih se karte mogu kupiti samostalno, platnom karticom.
„Očekujemo da efekti ovih izmena doprinesu kontinuiranom podizanju kvaliteta naših usluga i poboljšanju korisničkog iskustva putnika. Naglašavamo da, i nakon ovih korekcija cena, železnički prevoz ostaje značajno povoljniji u odnosu na drumski prevoz“, naveli su iz Srbijavoza.
Detaljne cene karata u jednom smeru, povratne i one koje se kupuju putem aplikacije, možete pogledati u nastavku.
Uz državne i gradske funkcionere predvođene predsednikom Aleksandrom Vučićem, otvorena je pre šest dana italijanska fabrika Ariston Climate Solutions na putu kraj Niša. Međutim, zgrada fabrike, površine 30.0...
U Srbiji je jedno tržište deviza na kome se formiraju dva kursa, jedan u menjačnicama, a drugi u bankama, pa bi Narodna banka Srbije (NBS) trebalo da objasni zbog čega je značajna razlika između ta dva kursa...
Beograd je grad koji pamti – njegove ulice i obale. Ali ispod gradske buke i svakodnevnog života, postoji jedan drugi Beograd, tihi, nevidljivi, star milionima godina. Na njemu je izgrađeno sve što danas zov...
Organizacija Beograd u pokretu ocenla je danas da gradska vlast u Beogradu "mesecima ignoriše svoje obaveze", jer zaposlenima u komunalnom sistemu grada još uvek nije isplatila solidarnu pomoć u iznosu od 41...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.