Pošta Srbije oglasila je nabavku platforme za automatizaciju finansijskih procesa i usklađivanje sa zakonskom regulativom o elektronskom fakturisanju. Pošta je vrednost ove javne nabavke procenila na 300 miliona dinara.
U dokumentaciji se navodi da je cilj projekta usklađivanje sa Zakonom o elektronskom fakturisanju kako sa ulazne tako i za izlazne fakture, unapređenje internih procesa, kao i čuvanje i arhiviranje dokumentacije u elektronskom obliku.
Pošta suspendovala nabavku mopedaTakođe projekat obuhvata i integraciju razvijenih softverskih modula sa sistemom elektronskih faktura, SAP-om i internom aplikacijom za fakturisanje i unapređenje procesa praćenja realizacije ugovora.
„JP Pošta Srbije svakog meseca evidentira okvirno do 50.000 izlaznih faktura, dok broj ulaznih faktura varira iz meseca u mesec. Ulazne fakture su pretežno iz domaćeg prometa. Po trenutnoj proceduri, ulazne fakture se evidentiraju u finansijsko računovodstveni sistem SAP“, piše.
Softverska platforma treba da sadrži:
1. Softverski modul za automatizaciju prijema faktura u elektronskom obliku,
2. Softverski modul za automatizaciju slanja faktura putem digitalnih kanala dostave,
3. Softverski modul za sigurnu razmenu dokumenata,
4. Softverski modul za digitalni arhiv za ulazne i izlazne elektronske fakture.
Od ponuđača se zahteva da je u prethodne tri godine obavljajući delatnosti izrade softvera i srodnih delatnosti ostvario ukupne poslovne prihode u minimalnom iznosu od 500 miliona dinara .
Kriterijum za dodelu ugovora je cena.
Rok za dostavljanje ponuda je 4. februar 2022. godine.
Pošta Srbije daje 169 miliona za unapređenje kurirske službe