Pomoćnica direktora Kancelarije za IT i eUpravu, Biljana Marić i član Izvršnog odbora OTP banke zadužen za poslovanje sa stanovništvom, Vuk Kosovac, i projektni menadžer OTP banke, Bojan Pokrajac prisustvovali su danas predstavljanju nove usluge ove banke koja putem svojih aplikacija za mobilno i elektronsko bankarstvo omogućava jednostavno povezivanje sa eUpravom i dostupnost svih usluga javne uprave bez odlaska na šaltere.
„OTP banka je još jedna od banaka na tržištu Srbije koja je u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu omogućila izdavanje parametara za aktivaciju mobilne aplikacije ConsentID kroz mobilnu aplikaciju. Na ovaj način građanima je omogućeno generisanje kvalifikovanog elektronskog sertifikata u klaudu, kao i puna dostupnost usluga Portala eUprave i drugih portala na koji se građani i privreda prijavljuju ovim načinom prijave. Parametri za aktivaciju mobilne aplikacije ConsentID se izdaju besplatno kako fizičkim odlaskom na više od 1.000 šaltera širom Srbije, ali i digitalnim putem korisnicima banke Inteza i OTP.
Građani i privreda mogu da se prijave na Portal eUprava u bilo kom trenutku, bez odlaska na šaltere, da ne budu više kuriri koji idu od institucije do institucije i da do određene usluge dolaze mnogo brže i jednostavnije, ne gubeći vreme čekajući neophodnu dokumentaciju“, rekla je Biljana Marić i dodala da blizu 2,5 miliona registrovanih eGrađana koristi na stotine različitih elektronskih usluga na Portalu eUprava.
Na događaju povodom predstavljanje ove usluge, Bojan Pokrajac, projektni menadžer u OTP banci, istakao je da ova banka, kao lider na bankarskom tržištu Srbije i pouzdan partner u digitalnoj transformaciji, neprestano unapređuje svoje usluge kako bi omogućila klijentima jednostavnije, sigurnije i efikasnije poslovanje.
„Izuzetna mi je čast što danas predstavljamo jedan od najznačajnijih projekata u oblasti digitalizacije koji smo pokrenuli u drugoj polovini prošle godine u saradnji sa kolegama iz Kancelarije za IT i eUpravu. Naš cilj bio je da klijentima Banke ponudimo inovativno rešenje koje će olakšati svakodnevne poslovne procese, uštedeti vreme i obezbediti visok nivo sigurnosti.
Upravo Kvalifikovani elektronski sertifikat u klaudu to nudi jer omogućuje digitalno potpisivanje i verifikaciju dokumenata. Od 16. januara 2025. godine, ova usluga je dostupna za sve naše klijente putem OTP m-bank aplikacije čime se dodatno unapređuje korisničko iskustvo i doprinosi ubrzanju digitalne transformacije u bankarskom sektoru. Broj korisnika ove usluge kontinuirano raste što savršeno ilustruje prednosti koje donosi u svakodnevnom poslovanju. Nastavićemo da postavljamo standarde u domenu digitalnih i finansijskih usluga, pružajući klijentima inovativna rešenja koja odgovaraju savremenim potrebama“, izjavio je Pokrajac.
Klimatske promene i drugi globalni faktori predstavljaju sve veće rizike koji mogu uticati na prekid poslovanja, sa nemerljivim finansijskim štetama. Ovo je bila tema konferencije "Rizici novog doba i održiv...
Regulatorno telo elektronskih medija (REM) i Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) nisu nadležni za pitanje gašenja frekvencije televiziji N1 a platformi Orion telekom, tvrd...
Po pravosnažnoj presudi Privrednog suda, odštetu za pet objekata srušenih u Savamali neće platiti ni tadašnji gradonačelnik Siniša Mali, ni premijer Aleksandar Vučić, već građani, kojima će uskoro biti ispos...
Evropska komisija (EK) svrstala je projekat Jadar kompanije Rio Tinto u Srbiji na listu strateških projekata u državama van Evropske unije. Iako ovo ne znači odobravanje projekta, jer o tome treba da odluči ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok