Srbija

15.03.2019. 11:07

Autor: Tatjana Matić, državna sekretarka

Prava potrošača u Srbiji se ne poštuju

Srbija

15.03.2019. 11:07

Srpski potrošači su u veoma nepovoljnom položaju, a njihova prava se nedovoljno poštuju!

Položaj potrošača u Srbiji daleko je nepovoljniji nego u zemljama Evropske unije, saopštio je Centar za evropske politike (CEP) povodom Svetskog dana prava potrošača, 15. marta.
Koordinator radne grupe Nacionalnog konventa o EU Dušan Petrić rekao je da je i nakon ostvarivanja zadovoljavajućeg nivoa zakonske usklađenosti, položaj potrošača daleko od željenog.
PROČITAJTE JOŠ:
Protić je kazao da veliki problem predstavljaju nedovoljni i neefikasni mehanizmi nadzora nad poslovanjem trgovaca u pogledu ostvarivanja obaveza u odnosu na potoršače, nizak nivo obaveštenosti o pravima potrošača i nedostatak sudske zaštite.
„Kultura poštovanja prava potrošača u poslovnoj praksi trgovaca je naročito problematična i na veoma niskom nivou“, navodi se u saopštenju CEP-a i dodaje da politika zaštite potrošača u poslednjih nekoliko godina nije u centru pažnje u Srbiji, kao i da su zamrle aktivnosti na unapređenju mehanizama zaštite.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.