Renomirani svetski finansijski magazin „Global Finance“ proglasio je Raiffeisen banku Najboljom digitalnom bankom u segmentu poslovanja sa stanovništvom u 2023. godini u Srbiji (The Best Digital Consumer Bank in Serbia for 2023). Ovo je četvrto priznanje za najbolju banku na polju digitalizacije u našoj zemlji.
Banka je ove godine po prvi put nagrađena i dvema titulama u potkategorijama ovog izbora, i to za Najbolji dizajn korisničkog iskustva u Srbiji (The Best Consumer User Experience (UX) Design in Serbia) i Najbolju mobilnu aplikaciju za segment stanovništva u Srbiji (The Best Consumer Mobile Banking App in Serbia).
„Po četvrti put od 2018. proglašeni smo Najboljom digitalnom bankom u segmentu poslovanja sa stanovništvom, što potvrđuje da smo blagovremeno započeli važan proces digitalizacije usluge, ali i da smo to uradili veoma uspešno, prateći najsavremenije svetske standarde“, izjavio je ovim povodom Zoran Petrović, predsednik Izvršnog odbora Raiffeisen banke.
„Posebno smo ponosni na dva dodatna priznanja – najbolji dizajn korisničkog iskustva i najbolja aplikacija za mobilno bankarstvo. To su oblasti u koje ulažemo najviše resursa i ekspertize, te su ove nagrade i dodatni podsticaj da nastavimo u smeru unapređenja i inovacija.
Broj klijenata koji koriste digitalne usluge konstantno raste, baš kao i njihovi zahtevi. Obezbeđujući im vrhunsko korisničko iskustvo, potvrđujemo da pratimo njihove potrebe i odgovaramo na njih na najbolji mogući način. Drago nam je da je to prepoznato i od strane vodećih stručnjaka, ali potvrđeno i istraživanjima zadovoljstva korisnika koji pokazuju da su digitalni servisi Raiffeisen banke najinovativniji na domaćem tržištu“, naglasio je on.
Stručni žiri koji su činili vodeći eksperti iz kompanije „Infosys“, globalnog lidera u oblasti konsaltinga i tehnologija, kao i urednici u magazinu „Global Finance“, prilikom odlučivanja o najboljim bankama vodio se sledećim osnovnim kriterijumima: kvalitet strategije za privlačenje i pružanje usluge digitalnim korisnicima, uspešnost u edukaciji klijenata da koriste digitalnu ponudu, rast broja klijenata koji koriste digitalne servise, kvalitet i obim ponude digitalnih proizvoda i usluga, merljive benefite stečene kroz digitalne inicijative, kao i dizajn i funkcionalnost veb sajta i mobilnih aplikacija.
Prilikom izbora pobednika u potkategorijama, članovi stručnog žirija su u obzir uzeli jačinu, kvalitet i uspešnost konkretnih digitalnih proizvoda i usluga za koje su dodeljena priznanja.