Vesti iz zemlje

05.07.2024. 16:00

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

Stari savski most se 1. novembra zatvara za saobraćaj

Nova ekonomija/Dimitrije Gašić

Stari savski most biće zatvoren za saobraćaj 1. novembra, najavio je na današnjoj konferenciji za medije gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić.

On je naveo da sadašnja trasa tramvaja dolazi iz Ulice Milentija Popovića i prelazi Stari savski most, a potom ide Nemanjinom ulicom, prenosi Beoinfo.

Nova trasa će menjati i premošćavati isti saobraćajni potez dok novi most bude u izgradnji.

„Nova  trasa takođe kretati iz Milentija Popovića, a potom ulaziti u Zemunski put i skretati pre Starog savskog mosta levo ka Brankovom mostu. Nakon toga sledi prelazak Brankovog mosta, a potom se isključuje desno u Ulicu Gavrila Principa“, rekao je gradonačelnik.

Grad Beograd sutra, 6. jula, počinje sa pripremnim radovima za projekat „malog metroa”.

Ovaj projekat podrazumeva uklanjanje Starog savskog mosta, izgradnju novog mosta preko Save na istom mestu, kao i izgradnju tunela od Ekonomskog fakulteta do Ulice despota Stefana, najavio je Šapić.

„Grad će već od sutra preduzeti određene radnje kako bi se stvorili uslovi za početak planiranih radova koji bi, prema informacijama koje imamo, trebalo da počnu 31. oktobra ili 1. novembra. Istovremeno bi trebalo da počnu i radovi na uklanjanju Starog savskog mosta, što naravno podrazumeva zatvaranje mosta za saobraćaj“, rekao je on.

Šapić je dodao i da su uspeli da promene projekat, jer je po prvobitnim planovima za tunel trebalo da se „iseče“ Ulica Gavrila Principa, koja bi tako ostala isključena iz saobraćaja.

„Upravo zbog toga je projekat promenjen pa se „uranja” pod zemlju umesto da se ulazi u brdo, sve kako bi Ulica Gavrila Principa ostala prohodna i kako bi tom ulicom išli autobusi koji će menjati tramvaje“, rekao je Šapić.

On je naglasio da bi trebalo, prema informacijama kojima Grad trenutno raspolaže, da radovi na izgradnji mosta i jedne cevi tunela traju do tri godine.

Prema njegovim rečima, pripremni radovi podrazumevaju izgradnju prvog od tri kružna toka čija je izgradnja još ranije najavljena.

Izgradnja prvog kružnog toka, u neposrednoj blizini Brankovog mosta, krenuće već ovog leta, a na kraju projekta postojaće kružni tokove kod Ušća, kao i na skretanju sa Brankovog mosta u Bulevar Nikole Tesle.

„Potrudićemo se da radovi na izgradnji kružnog toka kod Brankovog mosta budu završeni pre početka školske godine, da bi potom, kada se 1. novembra zatvori Stari savski most, u roku od najviše 10 dana bile uklonjene instalacije za tramvajski saobraćaj i na taj način se osposobila trasa za autobuski saobraćaj koji menja tramvaje“, rekao je gradonačelnik.

Kada je druga strana u pitanju, odnosno Ulica despota Stefana, na mestu gde će uslediti ozbiljniji radovi na izgradnji tunela obezbediće se jedna mala obilaznica u blizini Cvijićeve i Poenkareove ulice.

„Konkretni radovi na izgradnji tunela neće dovesti do zatvaranja Bulevara despota Stefana, već će saobraćajnica sa dve „spasti” na jednu traku“, dodao je Šapić.

On je tokom konferencije rekao da stari Savski most nikada nije ni dobio građevinsku dozvolu, i da je 80 godina na tom mestu nelegalno.

Javnost nema dokaze da je rušenje Savskog mosta neophodno

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.