Tim studenata Fakulteta organizacionih nauka (FON) u Beogradu osvojio je drugo mesto na L’Oréal Brandstorm takmičenju, gde su predstavili svoja inovativna tehnološka rešenja, kojima bi se poboljšala kupovina i odabir kozmetičkih proizvoda u digitalnom okruženju, navodi se u saopštenju.
Drugoplasirani tim „Creative Whisperers“ jedan je od ukupno četiri predstavnika Srbije, koji su u konkurenciji od 77 timova iz čitavog regiona, izborili mesto u finalu.
Pobednička ideja, koja će naš region predstavljati na svetskom polufinalu i dobiti priliku da pokuša da izbori mesto u finalu, dolazi od studentkinja Ekonomskog fakulteta iz Zagreba, koje su takođe istraživale mogućnosti kreiranja potpuno novih iskustava za kupce.
Na ovogodišnjem 29. izdanju Brandstorma, kompanija L’Oréal je pozvala studente širom sveta da osmisle iskustvo kupovine proizvoda za lepotu, istražujući svet maloprodaje i onlajn trgovine.
U skladu sa temom, na regionalnom finalu studenti su predstavili različite inovativne ideje zasnovane na VR i AR tehnologijama, ekološki održivim rešenjima i osmišljavanju novih proizvoda na tržištu.
Studentima je po prvi put ove godine ponuđeno da odaberu tri podteme za svoje projekte: da osmisle nove proizvode ili usluge, nove poslovne modele ili nova iskustva inspirisana zabavom.
Svake godine Brandstorm okuplja desetine hiljada studenta iz čitavog sveta, koji pokušavaju da osmisle kreativno rešenje za jedan od stvarnih izazova određenog brenda, ili grupe proizvoda unutar L’Oréal grupacije.
Pobednički tim globalnog finala, osvojiće L’Oréal Intrapreneurship nagradu i priliku da razvije svoj projekat u sedištu kompanije u Parizu, kao i u okviru mentorske prakse u najvećem svetskom startap kampusu, Station F.