Građani Srbije ne znaju da li je Vansi prekršio svoje ugovorne obaveze, jer ugovor o koncesiji nije objavljen, navela je Transparentnost Srbija reagujući na izjave Gorana Vesića, ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da poziva na hitan sastanak rukovodstvo francuske kompanije Vansi kojе prеma koncesionom ugovoru rukovodi beogradskim aerodromom.
„U takozvanom „registru javnih ugovora“ objavljene su samo neke informacije, kao i spisak aneksa, iz kojeg se vidi da su samo neki od njih poverljive prirode. S druge strane, Transparentnost Srbija od 2017. pokušava da dobije informacije koje su prethodile donošenju odluke da se uopšte aerodrom da u koncesiju. Ministarstvo i Komisija za javno-privatna partnerstva su se pozvali na to da je prema odluci Vlade Srbije reč o strogo poverljivim dokumentima i da samo Vlada može da odluči o ukidanju tajnosti. Vlada je, takođe, uskratila informacije, a upravni spor u tom slučaju traje već 5,5 godina“, navodi se u saopštenju Transparentnost Srbija.
POSLE PREUZIMANJA „NIKOLE TESLE“, VANSI KUPIO DRUGI NAJVEĆI BRITANSKI AERODROM
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je rekao da kompanija Vansi „duguje odgovore na mnoga pitanja“, u vezi sa brojem zaposlenih i funkcionisanjem opreme.
„On tvrdi i da je država Srbija ispunila svoje ugovorne obaveze, a kompanija nije. Međutim, umesto da navede koje su tačno obaveze prekršene, ministar Vesić navodi da predstavnici kompanije „nisu čuli šta je rekao predsednik Vučić“, koji je, kako kaže Vesić, „pred poletanjе prvog aviona za Čikago javno zamolio kompaniju Vansi da montira nove trakе i da zaposli više ljudi“, ukazuje Transparentnost Srbija.
Cilj Vansi-ja: 15 miliona putnika godišnje na Aerodromu Nikola Tesla