Srbija

13.03.2023. 11:31

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

Usluge ugostitelja u februaru poskupele 16,5 odsto

Nova ekonomija/Katarina Baletić

Srbija

13.03.2023. 11:31

Ugostiteljske usluge na nivou Srbije u februaru su u proseku poskupele 16,5 odsto u odnosu na isti mesec prethodne godine, pokazuju podaci Republičkog zavoda za statistiku. U Vojvodini je rast cena ugostiteljskih usluga viši i iznosi 21,2 odsto. 

Hrana u ugostiteljskim objektima u Srbiji je u proseku poskupela 17,8 odsto, alkoholna pića 14,4 odsto, a bezalkoholna pića 15,8 odsto.

Podaci RZS-a pokazuju da su na nivou Srbije u ugostiteljskim objektima najviše poskupela variva, čije su cene u proseku veće 21,6 odsto u odnosu na februar 2022.

Topla i hladna predjela su skuplja 20 odsto u odnosu na lane, gotova jela 13,1 odsto, a salate 20,7 odsto.

Cene prenoćišta u februaru u proseku bile veće za 14,4 odsto u odnosu na isti mesec 2022.

Da li građani keš kredit koriste za svakodnevne potrebe?

U Vojvodini su ugostiteljske usluge u proseku poskupele 21,2 odsto, pokazuju podaci RZS-a.

Hrana u ugostiteljskim objektima u Vojvodini je u proseku poskupela za 25,2 odsto.

Alkoholna pića u ugostiteljskim objektima Vojvodine u proseku su skuplja za 17,5 odsto u odnosu na lane, a bezalkoholna pića 21 odsto.

Indeksi cena ugostiteljskih usluga predstavljaju meru promene opšteg nivoa cena usluga u ugostiteljskim objektima. Izveštajne jedinice su hoteli i restorani.

Istraživanjem je obuhvaćeno oko 40 vrsta ugostiteljskih usluga, jela, pića i prenoćišta. Cene se prate u 96 ugostiteljskih objekata na teritoriji Srbije.

U Srbiji jaja poskupela više nego u Evropskoj uniji

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.