Inicijativa She’s Next Empowered by Visa prošle godine privukla je pažnju aktivnostima koje su osnažile veliki broj žena da načine svoje prve korake u svetu preduzetništva, a za ovu godinu pripremljeni su novi edukativni sadržaji koji za cilj imaju pružanje sveobuhvatnije podrške ženskom preduzetništvu u Srbiji.
Prepoznajući ključne probleme koji se nalaze pred ženama koje žele da pokrenu svoj biznis, She’s Next kampanja u 2023. godini donosi mnoštvo noviteta. Osmišljena u skladu sa potrebama članica She’s Next zajednice, inicijativa ove godine donosi svima dostupne edukativne online sesije, korisne tekstove koje će pisati naši eksperti iz sfere menadžmenta, marketinga i finansija, podršku pri kreiranju čak 20 online prodavnica, kao i kontinuiranu podršku kroz savete stručnjaka iz relevantnih oblasti čime će biti obezbeđeni svi neophodni resursi za prve preduzetničke poduhvate.
Ovogodišnje aktivnosti su koncipirane tako da online sesije predstavljaju pripremu za prezentaciju biznis plana u sklopu konkursa na Velikom edukativnom događaju koji je planiran za kraj godine, gde će najbolji projekti dobiti finansijsku podršku za samu realizaciju.
Na taj način osnaživanje ženskog preduzetništva u okviru She’s Next kampanje ide dalje od edukacije i praktičnih saveta, i obezbeđuje ženama konkretnu podršku za njihove poslovne ideje, jer je nedostatak takvih prilika i podrške upravo jedna od glavnih prepreka koja stoji na putu ženskom preduzetništvu.
Prva novost koju donosi ovogodišnja She’s Next kampanja jesu online sesije koje za cilj imaju da pripreme i osnaže sve zainteresovane buduće preduzetnice za prve korake na putu do uspešnog biznisa.
Tematske celine obuhvaćene online sesijama kreirane su tako da budu u skladu sa razvojem poslovanja u digitalnom okruženju, pa tako na prvoj sesiji članice She’s Next zajednice očekuje tema komunikacije putem društvenih mreža, koju će održati Aleksandra BezmarevićStević, ekspertkinja iz oblasti društvenih mreža i članica She’s Next veća žena.
Naredne sesije baviće se temama kao što su eCommerce u Srbiji (Ivan Tanasković), kreiranje brenda (Milica Ličina Čalija), priprema za Elevator pitch (Dušan Roglić), pisanje i prezentovanje projekta, i mapiranje korisničkih potreba (Željko Bošnjak), na kojima će prisutne žene moći da pronađu odgovore na sva konkretna pitanja i nedoumice koji se obično javljaju na početku preduzetničkih poduhvata.
Najave za online sesije biće dostupne članicama She’s Next zajednice putem Newslettera, a svi zainteresovani mogu se pridružiti potpuno besplatno zajednici na linku She’s Next zajednica. Pored redovnih obaveštenja o online sesijama, Newsletter je predviđen za distribuciju različitih interesantnih materijala korisnih za početak poslovanja, kao i saveta stručnjaka iz relevatnih oblasti.
U okviru She’s Next kampanje prepoznata je i potreba žena u svetu preduzetništva za digitalnim okruženjem koje će predstavljati i edukativnu bazu i široku mrežu poslovnih kontakata, ali i informativni centar na kojem se mogu pronaći relevatni noviteti na tržištu. She’s Next regionalna platforma kreirana je sa idejom da poveže, inspiriše i motiviše žene koje se nalaze na bilo kom nivou preduzetničkog puta.
Pored kvalitetnih i korisnih sadržaja i aktivnosti koji za cilj imaju da ohrabre i inspirišu žene da realizuju svoje poslovne ideje time što će im obezbediti neophodne alate za suočavanje sa preduzetničkim izazovima, ono što u velikoj meri doprinosi velikom uspehu She’s Next kampanje jeste centralna uloga koju imaju žene preduzetnice.
She’s Next predstavlja značajan iskorak u ženskom preduzetništvu, o čemu svedoči veliko poverenje žena čije je potrebe ova kampanja prepoznala. Opsežni sistem podrške, brojnih edukativni materijali, saveti stručnjaka i korisni sadržaji i ove godine ohrabruju žene da preduzmu prve korake ka realizaciji svojih preduzetničkih ideja, a poruka kampanje ostaje ista – She’s Next, a ona si ti!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Država je ponovo donela Uredbu o obaveznoj proizvodnji i prometu hleba od brašna "T-500". Ovom uredbom, propisana je gramaža, sastav ali i maksimalna cena hleba koja se proizvodi od njega.Tako je Uredbom...
U prisustvu Delegacije Evropske unije u Srbiji, u Beogradu su danas predstavnici Uprave Ministarstva poljoprivrede Srbije za agrarna plaćanja i adekvatnih tela Crne Gore i Severne Makedonije potpisali sporaz...
U Srbiji je u proteklih nekoliko godina takozvani "Crni petak", dan kada prodavci tradicionalno nude velike popuste, postao veoma popularan način za brzo privlačenje velikog broja kupaca. Iako neke kompanije...
Iako za izgradnju gradskih stadiona u Leskovcu, Zaječaru i Loznici ni studija opravdanosti još nije napravljena, za njih je ukupno potrošeno 11,8 milijardi dinara, odnosno oko 100 miliona evra. Kako navodi S...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok