Srbija

08.04.2022. 12:01

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

„Za žene u nauci“ produžen konkurs za stipendije

Foto: Pixabay

Srbija

08.04.2022. 12:01

Konkurs za Nacionalne stipendije u okviru svetski poznatog programa L’Oréal – UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal – UNESCO For Women in Science), je produžen do 30. aprila 2022. godine, navodi se u saopštenju.

Sve mlade žene koje se bave naučnim istraživanjima u oblasti prirodnih nauka i imaju do 35 godina, upisane ili završene doktorske studije, svoje prijave mogu podneti na veb-sajtu www.zeneunauci.co.rs.

U dvanaestom ciklusu ovog programa u Srbiji, i ove godine najtalentovanijim mladim naučnicama biće dodeljene tri stipendije, svaka u iznosu od po 5.000 evra u dinarskoj protivvrednosti. Nacionalne stipendije „Za žene u nauci“ predstavljaju vid podrške njihovom daljem profesionalnom usavršavanju i podsticaj da nastave da se bave naukom u Srbiji.

Program se sprovodi u više od 50 zemalja, a u Srbiji je pokrenut 2010. godine i realizuje se u partnerstvu Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Nacionalne Komisije za UNESCO i kompanije L’Oréal Balkan. U Srbiji, žene istraživači čine oko 52 odsto populacije istraživača, što je daleko više od evropskog proseka, a kroz program „Za žene u nauci“ svi partneri u projektu nastoje da daju još snažniji doprinos kreiranju nauke kao istinski inkluzivne oblasti.

Od pokretanja programa do danas, na konkursu za Nacionalne stipendije učestvovalo je više od 600 mladih naučnica, a najboljima su do sada dodeljene 32 stipendije, u ukupnom iznosu od gotovo 20 miliona dinara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.