
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
Prodaja knjiga koja se bave ekonomijom i biznisom je u poslednjih 10 godina u konstantnom rastu, a prema podacima zaključno sa 2021. godinom dostigla je desetogodišnji maksimum.
Te, 2021. godine približno je prodato 80 miliona štampanih knjiga iz oblasti biznisa i ekonomije, što je bio rast veći od 10 odsto u odnosu na godinu ranije.
Od knjiga koje se bave ovim temama, neračunajući knjige za decu, jedino se u svetu više štampaju one koje se bave religijom.
Od 2022. knjige koje se bave tematikom posla i novca su na trećem mestu najpopularnijih kategorija u sektoru e-knjiga na Amazonu.
Međutim, od pre dve godine poslovne knjige sa fokusom na lične finansije i investicije zabeležile su najveći pad prodaje u odnosu na prethodnu godinu.
Poslovne i finansijske knjige najčešće pružaju praktične savete, analiziraju ekonomske trendove i dele studije slučaja iz stvarnog sveta, a evo nekoliko najprodavanijih knjiga iz ove sfere.
– „Razmišljaj i obogati se“ Napoleon Hila je objavljen 1.937. godine i prodat u više od 70 miliona primeraka do 2022. godine.
– „Bogati tata, siromašni otac“ Roberta T. Kijosakija prodat je u više od 44 miliona primeraka od objavljivanja 1997. godine. Ova knjiga se nalazila na listi bestselera Njujork tajmsa više od šest godina, od 2016.
– Izdanje „7 navika veoma efikasnih ljudi“ Stivena Kovija prodato je u više od 40 miliona primeraka širom sveta, a audio verzija knjige u 1,5 miliona primeraka.
– „Kako pridobiti prijatelje i uticati na ljude“ Dejla Karnegija prodato je u više od 30 miliona primeraka, a na godišnjem nivou proda se u više od 250.000 primeraka, prenosi Wordsrated.
– U isto toliko primeraka prodata je i knjiga Spensera Džonsona „Who moved my cheese?“, izdata 1998. godine.
Među deset najprodavanijih su još knjige Freakonomics iz 2005. i „Atomske navike“ iz 2018. godine.
Knjiga „Uticaj: Psihologija ubeđivanja“ Roberta Kialdinija iz 1984. prodata je do sada u pet miliona primeraka, baš kao i „Mit o preduzetništvu“ Majkla Gerbera i „Cilj“ Elijaua Goldrata.
Najprodavanije knjige svih vremena su „Priča o dva grada“ Čarlsa Dikensa i „Mali princ“ Antoana de Sen Egziperij.
Svaka od njih prodata je u više od 200 miliona primeraka. Mali princ se od izlaska 1943. godine prodaje u tiražu od 2,5 miliona primeraka godišnje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...

Svega još par dana nas razdvaja do čuvenog Crnog petka koji bi po pravilu trebalo da bude jedan od dana kada pojedinac najjeftinije može da kupi sve moguće potrepštine, a da ne ostane bankrot. Međutim, da li...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE