
Hemofarm fondacija uz mlade talente
Ne postoji društvo koje je napredovalo tako što je zaboravilo svoje mlade. Ne postoji zajednica koja je pronašla snagu u tome što je dozvolila talentima da odu, a snove o boljem društvu da nestanu. U vremenu...
Kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), proteklog vikenda organizovala je još jednu akciju čišćenja u okviru projekta „Volim reku, a ti?“, koji ima za cilj očuvanje vodenih bogatstava naše zemlje.
Tokom ove akcije očišćeno je Glavno jezero u Beloj Crkvi, gde je uklonjeno oko 100 kg otpada, sa obale i površine jezera.
„Zaštita životne sredine više nije opcija – to je odgovornost svakog od nas. Naše zajedničke akcije ukazuju na to koliko možemo da postignemo kada radimo zajedno. Iako su rezultati do sada sjajni, verujemo da je prava vrednost u trajnom uticaju koji ostavljamo. Briga o prirodi mora postati deo naše svakodnevice, jer jedino tako možemo očuvati životnu sredinu i obezbediti kvalitetniji život za sve nas, kao i za generacije koje dolaze. Zbog toga je ovaj projekat izuzetno važan za mene“, poručila je Božana Ostojić.
Projekat „Volim reku, a ti?” podržava Henkelov poslovni sektor Consumer Brands pod okriljem kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodnih 5 godina organizovano je 30 akcija čišćenja, pri čemu je uklonjeno više od 11 tona otpada.
O kompаniji Henkel
Henkel, sа svojim brendovimа, inovаcijаmа i tehnologijаmа, zаuzimа vodeće pozicije nа tržištu širom svetа u industrijskom i potrošаčkom sektoru. Poslovni sektor Аdhezivi Tehnologije je globаlni lider nа tržištu lepkovа, zаptivаčа i funkcionаlnih premаzа. Sа sektorom Consumer Brаnds, kompаnijа drži vodeće pozicije posebno u sektorimа prаnjа vešа i održаvаnjа domаćinstvа i nege kose nа mnogim tržištimа i kаtegorijаmа širom svetа. Tri nаjjаčа brendа kompаnije su Loctite, Persil i Schwаrzkopf. U fiskаlnoj 2024. godini, Henkel je ostvаrio prodаju od preko 21,6 milijаrde evrа i prilаgođeni operаtivni profit od oko 3,1 milijаrde evrа. Prioritetne аkcije Henkelа su uvrštene u nemаčki indeks DАX. Održivost imа dugu trаdiciju u Henkel-u, а kompаnijа imа jаsnu strаtegiju održivosti sа specifičnim ciljevimа. Henkel je osnovаn 1876. godine i dаnаs zаpošljаvа rаznovrsni tim od više od 47.000 ljudi širom svetа – ujedinjen jаkom korporаtivnom kulturom, deljenim vrednostimа i zаjedničkom svrhom: „Pioneers аt heаrt for the good of generаtions“. Zа više informаcijа, molimo vаs posetite www.henkel.rs
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Ne postoji društvo koje je napredovalo tako što je zaboravilo svoje mlade. Ne postoji zajednica koja je pronašla snagu u tome što je dozvolila talentima da odu, a snove o boljem društvu da nestanu. U vremenu...
OTP Grupa dobitnik je nagrade Euromoney za izvrsnost 2025. godine koja se tradicionalno dodeljuje finansijskim institucijama koje klijentima pružaju najviši nivo usluge, inovacija i stručnosti, i to u čak 16...
Erste Grupa ponovo je dobitnica prestižnog priznanja „Najbolja banka u Centralnoj i Istočnoj Evropi“, koje dodeljuje ugledni finansijski magazin Euromoney u okviru svoje godišnje selekcije Awards for Excelle...
Kada smo 2021. godine pokrenuli Festival KAMPANJE SA SVRHOM, znali smo da je trenutak za komunikaciju sa dubljom svrhom — za kampanje koje ne samo da prodaju proizvod, već i menjaju svet. Nismo mogli ni da p...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења