2020

Wiener – Odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanja

Wiener Stadtische osiguranje nastavlja odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanja Rad ekspozitura prilagođen odlukama i merama nadležnih.  Rokovi za prijavu šteta produženi do okončanja situacije sa Korona virusom. Klijentima omogućen niz elektronskih servisa i mogućnosti Beograd, 18. mart 2020. godine – U situaciji rizika od širenja Korona virusa i proglašenog vanrednog stanja, Wiener Städtische osiguranje saopštava da nastavlja da posluje odgovorno i posvećeno, pridržavajući se svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih državnih institucija. Na vreme su preduzete mere za nesmetano kontinuirano poslovanje u novim okolnostima, imajući pre svega na umu dobrobit i zaštitu klijenata i zaposlenih. • Rad u ekspoziturama širom mreže je organizovan na način da maksimalno obezbedi sigurnost i klijenata i zaposlenih. Radno vreme i broj osoba koje mogu biti prisutne u prostoru prilagođeni su merama nadležnih institucija. • Higijensko održavanje svih poslovnih prostora je dodatno učestalo dezinfekcionim sredstvima. • Rokovi za prijavu odštetnih zahteva su produženi do normalizacije situacije u celoj zemlji. • U okolnostima smanjenog kretanja klijenti su pozvani da svoje odštetne zahteve dostavljaju elektronskim putem: https://wiener.co.rs/vesti/obavestenje-za-klijente-prijava-steta/ • Omogućeno je klijentima putnog osiguranja i osiguranja lica od posledica nesrećnog slučaja da dostavljaju neophodnu dokumentaciju u elektronskoj formi. https://wiener.co.rs/vesti/vanredno-stanje/obavestenje-za-klijente-putnog-osiguranja-i-nezgode/  • Kupovina putnog ili osiguranja domaćinstva omogućena je putem veb-sajta https://webshop.wiener.co.rs/  • Osiguranici Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja na raspolaganju imaju besplatnu mobilnu aplikaciju  Wiener Zdravlje. Klijentima koji žele da obnove svoje polise ili kupe novo osiguranje, na raspolaganju su i dalje agenti osiguranja. Wiener Städtische osiguranje potvrđuje da će svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika biti uredno obrađeni.

2020

Elixir Grupa tokom vanrednog stanja

Povodom uvođenja vanrednog stanja na teritoriji Repuplike Srrbije u cilju sprečavanja širenja epidemije korona virusa (COVID-19), ovim putem želimo da vas informišemo da će sva privredna društva koja posluju u okviru poslovnog sistema Elixir Grupa u narednom periodu svoje poslovanje organizovati na način koji obezbeđuje kontinuitet odvijanja svih ključnih poslovnih procesa i izvršavanja poslovnih obaveza, uz poštovanje svih opštih mera prevencije širenja zaraze, poštovanje mera Vlade Srbije, Privredne komore Srbije i preporuka zdravstvenih institucija. Elixir Grupa će sve svoje poslovne aktivnosti tokom trajanja vanrednog stanja sprovoditi uz poštovanje krovnog načela Svetske zdravstvene ogranizacije da su LJUDI NA PRVOM MESTU, obzirom da je očuvanje zdravlja ljudi i celog poslovnog okruženja naš najznačajniji prioritet. Efikasno sprovođenje preventivnih mera podrazumeva maksimalno redukovanje direktnih socijalnih kontakata, u skladu sa čime smo preduzeli i sledeće mere o kojima ovim putem želimo da vas informišemo: • deo naših zaposlenih će u narednom periodu raditi od kuće • svi planirani i zakazani poslovni sastanci će se u narednom periodu sprovoditi putem on-line video komunikacije (Cisco, Jabber, MS Teams) Sve poslovne lokacije Elixir Grupe (Novi Sad, Beograd, Šabac, Prahovo) su opremljene sa više Cisco TelePresence sala za održavanje on-line video konferencija sa više učesnika, a kolege koje će raditi od kuće takođe poseduju mogućnost uključivanja u on-line video konferencije preko svojih laptopova (Cisco i/ili MS Teams). Ukoliko u prethodnom periodu nismo imali priliku da poslovne sastanke sa Vama organizujemo na ovaj način, sve instrukcije za uspostavljanje on-line video veze sa odgovarajućom našom lokacijom ili određenim kolegom dobićete od nas u direktnoj komunikaciji prilikom zakazivanja termina i učesnika sastanka. Takođe, kao i do sada, svi zaposleni u poslovnom sistemu Elixir Grupe dostupni su putem e-maila i telefona, čime osiguravamo naše neometano poslovanje u narednom periodu.

2020

Generali – Odgovorno u vanrednom stanju

Generali Osiguranje Srbija je preduzelo sve neophodne mere da zaštiti zdravlje svojih klijenata i zaposlenih Sa željom da maksimalno vodimo računa o vašem i zdravlju naših zaposlenih, pozivamo vas da brinete o svojoj sigurnosti, poštujete mere prevencije i sve svoje poslove u vezi sa osiguranjem završite od kuće.  Odštetni zahtev sa potrebnom dokumentacijom možete poslati e-poštom na kontakt@generali.rs. Generali kontakt centar vam je na raspolaganju 24/7 na 0800 222 555 (besplatan poziv). Klijentima zdravstvenog osiguranja dostupan je i Medic Call Centar na 011 222 0 575. Osiguranje možete kupiti ili obnoviti bez odlaska u poslovnicu, na sajtu www.generali.rs, na Generali Srbija mobilnoj aplikaciji, kontaktiranjem vašeg savetnika ili slanjem e-pošte na kontakt@generali.rs.