2020

SBB brine o najstarijima

SBB uz najstarije sugrađane, neće isključivati usluge Virusom Korona najviše su pogođeni naši najstariji sugrađani i zato im je potrebna najveća podrška. Kao društveno odgovorna kompanija SBB pozdravlja mere Vlade Srbije i u skladu sa odlukom da nikako ne izlaze iz svojih domova za vreme trajanja vanrednog stanja, penzionerima neće isključivati usluge zbog neizmirenih obaveza, niti će naknadno da obračunava kamate na zakasnela plaćanja. SBB moli penzionere da ostanu bezbedni kod kuće i razonode se uz njihov bogat i raznovrstan TV program. U isto vreme sve ostale sugrađane ohrabruje, da pre svega, koriste digitalne načine plaćanja usluga, i da sebe i sve oko sebe sačuvaju. Na raspolaganju su uvek SBB-ove elektronske usluge, preko kojih će i obaveštavati o novonastalim situacijama: mojsbb.rs gde možete sami da vršite izmene paketa, naručujete usluge ili proveravate stanje vašeg paketa, sbb.rs, eon.tv, info@sbb.rs, kao i telefon Kontakt centra 19900, a uskoro i live chat na web sajtu.

2020

Wiener – Odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanja

Wiener Stadtische osiguranje nastavlja odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanja Rad ekspozitura prilagođen odlukama i merama nadležnih.  Rokovi za prijavu šteta produženi do okončanja situacije sa Korona virusom. Klijentima omogućen niz elektronskih servisa i mogućnosti Beograd, 18. mart 2020. godine – U situaciji rizika od širenja Korona virusa i proglašenog vanrednog stanja, Wiener Städtische osiguranje saopštava da nastavlja da posluje odgovorno i posvećeno, pridržavajući se svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih državnih institucija. Na vreme su preduzete mere za nesmetano kontinuirano poslovanje u novim okolnostima, imajući pre svega na umu dobrobit i zaštitu klijenata i zaposlenih. • Rad u ekspoziturama širom mreže je organizovan na način da maksimalno obezbedi sigurnost i klijenata i zaposlenih. Radno vreme i broj osoba koje mogu biti prisutne u prostoru prilagođeni su merama nadležnih institucija. • Higijensko održavanje svih poslovnih prostora je dodatno učestalo dezinfekcionim sredstvima. • Rokovi za prijavu odštetnih zahteva su produženi do normalizacije situacije u celoj zemlji. • U okolnostima smanjenog kretanja klijenti su pozvani da svoje odštetne zahteve dostavljaju elektronskim putem: https://wiener.co.rs/vesti/obavestenje-za-klijente-prijava-steta/ • Omogućeno je klijentima putnog osiguranja i osiguranja lica od posledica nesrećnog slučaja da dostavljaju neophodnu dokumentaciju u elektronskoj formi. https://wiener.co.rs/vesti/vanredno-stanje/obavestenje-za-klijente-putnog-osiguranja-i-nezgode/  • Kupovina putnog ili osiguranja domaćinstva omogućena je putem veb-sajta https://webshop.wiener.co.rs/  • Osiguranici Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja na raspolaganju imaju besplatnu mobilnu aplikaciju  Wiener Zdravlje. Klijentima koji žele da obnove svoje polise ili kupe novo osiguranje, na raspolaganju su i dalje agenti osiguranja. Wiener Städtische osiguranje potvrđuje da će svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika biti uredno obrađeni.