E-biznis

19.12.2023. 13:15

New Look Entertainement

Autor: New Look Entertainement

E-mail marketing i marketing automatizacija za siguran rast vašeg biznisa

Foto: New Look Entertainement

E-biznis

19.12.2023. 13:15

Ako je cilj vašeg biznisa siguran rast i skok profita, važno je da birate metode koje to i garantuju. Marketing automatizacija je vaš najbolji saveznik u poslu! Ako se pitate zašto i kako, odmah delimo sve odgovore sa vama!

Bez obzira na to da li je reč o malom, srednjem ili velikom biznisu svi imaju isti cilj, a to je da ostvare što veći profit, zar ne? U današnje vreme kada je konkurencija velika u svim sektorima važno je ispratiti sve inovacije koje vam mogu pomoći u dostizanju što boljeg poslovnog uspeha, ali i što bržeg, jer – vreme je novac! Marketing automatizacija i njena pravilna upotreba pruža vam mogućnost da povećate prihode, dok istovremeno raste u efikasnost vaše kompanije.

E-mail marketing zaista štedi vaše vreme, a ujedno vam omogućava da povećate broj novih kupaca/klijenata vaših proizvoda ili usluga. Ovaj vid marketinga pruža vam mogućnost da prikupite podatke potencijalnih kupaca i konvertujete ih u stalne, kao i da ostvarite i negujete komunikaciju sa njima, što će doprineti razvoju vašeg brenda.

Najvažniji deo marketing automatizacije – email marketing!

Marketing automatizacija je savremena tehnologija koja upravlja marketinškim procesima i multifunkcionalnim kampanjama kroz različite kanale. To znači da sa vašim kupcima možete stupiti u kontakt putem emaila, Vibera, SMS poruka ili različitih društvenih mreža. Sales Snap alat za marketing  automatizaciju obuhvata sve funkcije koje su vam neophodne da privučete nove i pojačate odnos sa starim kupcima putem svih dostupnih kanala.

Zašto je važan e-mail marketing u 2024. godini?

Prema istraživanjima agencije „Smart Insigts“, najveći ROI (return of investment) od svih metoda marketinga ima upravo e-mail marketing. On vam omogućava da u isto vreme reklamirate svoj proizvod i i da budete u kontaktu sa vašim klijentima.

Automatizovani e-mail marketing predstavlja seriju e-mailova koja se automatski šalje samo onda kada vaš kupac ispuni određene kriterijume, koristeći se ljudskom psihologijom tako što mu nudi upravo ono što želi da vidi.

Na osnovu njegovih prethodnih aktivnosti, vaš klijent dobija personalizovane poruke i mailove u skladu sa njegovim interesovanjima.

Na primer, ukoliko kupac ne završi kupovinu i napusti korpu, njemu će se automatski poslati mail sa popustom za proizvode za koje je prethodno bio zainteresovan.

Korak 1: Kreiranje mailing liste

Jedan od najvažnijih faktora email marketinga je izgradnja kvalitetne mailing liste. To je skup adresa ljudi, vaših potencijalnih kupaca, koji su pristali da primaju vaše mailove i koji su zainteresovani za ono što im nudite. Mnogo je važno da mailing listu izgradite organski, to jest da se ljudi sami prijavljuju, a ne da kupujete liste jer tako stvarate lažnu sliku.

Da biste privukli ljude da vam ostave podatke i postanu deo vaše liste, morate im dati nešto u zamenu za to. Benefiti, nagradne igre i popusti  samo su neke od mogućnosti koje možete upotrebiti. Pored toga, važno je da poštujete sve zakonske propise o zaštiti ličnih podataka (GDPR), kao i da omogućite pretplatnicima da se lako odjave ukoliko to požele.

Korak 2: Strategija za e-mail marketing kampanju

Jedna od osnovnih stvari za uspešnu e-mail marketing kampanju je dobra strategija. Bez obzira na dobar alat za marketing automatizaciju, mailovi mogu biti neefikasni ako nije sve isplanirano kako treba. Koraci koje treba razmotriti su sledeći:

  • Definisanje ciljeva – povećanje prodaje, privlačenje novih posetilaca na sajt, izgradnja brenda.
  • Targetiranje ciljne grupe – starosna grupa, pol, interesovanja…
  • Vrsta newslettera koji se šalju – promotivni, edukativni,…
  • Planiranje content kalendara – treba unapred isplanirati kada i koji sadržaj ćete slati vašim pretplatnicima.
  • Merenje i analiza rezultata – potrebno je da stalno pratite vaš učinak kako bi uvideli eventualne greške i uočili napredak.
Korak 3: Izgled maila

Da bi uopšte došlo do toga da vaši pretplatnici čitaju vaš newsletter, on prvo mora biti vizualno privlačan za njih. Veoma mali broj ljudi bi pročitao vaš mail ako se on sastoji samo od običnog kucanog teksta. Veoma je bitno da mailovi budu lako čitljivi, ali i prilagođeni svim uređajima: desktop računarima, tabletima i najbitnije mobilnim telefonima koji se danas najviše koriste.

Pored dizajna, neophodno je da vaš mail ima poziv na akciju (CTA- call to action) koji naglašava koju radnju čitalac treba da preduzme (prijavi se, skeniraj, odigraj…).

Najbolje bi bilo da vaš dizajn bude u skladu sa identitetom vašeg brenda, jer to jaša imidž vaše kompanije.

Različite ideje proverite putem A/B testiranja da bi postigli najbolje rezultate.

Email marketing i kvalitetan alat za marketing automatizaciju kao što je Sales Snap, predstavljaju dobitnu kombinaciju koja značajno unapređuje vaše marketinške aktivnosti, od privlačenja novih kupaca do osnaživanja odnosa sa već postojećim. Iskoristite sve pogodnosti e-mail marketinga i marketing automatizacije i uz pomoć njih ostvarite najbolje rezultate u vašem biznisu, koji najbrže dolaze.

Ako se pitate da li ova metoda daje rezultat, uverićete se da je pravo pitanje koliko rezultata vam je već donela od trenutka kada ste počeli da je koristite. Da li već koristite marketing automatizaciju?

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.