Svi građani i posetioci Vrnjačke Banje imali su priliku da pogledaju izložbu „Čisto iz ljubavi“, na otvorenom na Trgu kulture, koja na slikovit način prikazuje kako zajedničkim snagama možemo okruženje učiniti boljim mestom za život
Jedan od prepoznatljivih Lidlovih CSR projekata, koji je i trenutno aktuelan je „Čisto iz ljubavi“ – projekat fokusiran na uklanjanje otpada iz prirode i recikliranje prikupljene plastike. Koncipiran kao deo globalne REset Plastic strategije Švarc grupe, koja holistički sagledava materijal plastiku i teži principu „manje plastike – zatvoreni ciklusi proizvodnje“ uz usmerenje na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, recikliranja plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike, uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti, ova inicijativa predstavlja konkretne korake koje kompanija preduzima kako bi se nosila s ekološkim izazovima.
„Čisto iz ljubavi“ je projekat nastao 2020. godine, a i ove godine je ostvario uspeh. Akcijom čišćenja prirode na planini Goč, kompanija Lidl Srbija obeležila je kraj ovogodišnjih aktivnosti u okviru projekta. Tokom ovog ciklusa kompanija je uz podršku partnerskih organizacija uklonila 30 tona otpada iz prirode, dok je od samog nastanka projekta uklonjeno više od 90 tona kroz više od 100 akcija u kojima je učestvovalo oko 3.900 volontera.
Na svečanom otvaranju izložbe posvećene projektu u Vrnjačkoj Banji, kroz fotografije lokaliteta u Srbiji predstavljeni su postignuti rezultati prikazom stanja pre i posle sprovedenih akcija čišćenja.
Kompanija Lidl Srbija je kroz pomenuti projekat ove godine sprovela devet akcija čišćenja zajedno sa partnerom, ekološko-humanitarnom organizacijom „Čepom do osmeha“, ali i finansijski podržala jedanaest lokalnih organizacija u njihovim akcijama čišćenja. Učinak ovog projekta meri se u tonama uklonjenog otpada, čistijoj prirodi i promeni svesti kojoj doprinosi.
„Kao društveno odgovorna kompanija trudimo se da praktičnim primerima i direktnom ekološkom akcijom motivišemo javnost i pokrenemo pozitivne promene u društvu. Kao kompaniji nam je važno da mislimo o boljem sutra za buduće generacije, ali i njih da uključimo u održive i ekološke prakse. Zato smo i ove godine tokom projekta održali i eko-edukacije namenjene upravo najmlađima“, izjavila je Marija Kojčič, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Tokom 2024. godine je preko 800 volontera uklonilo više od 30 tona otpada u akcijama širom Srbije, a 4,5 tona različitih materijala će biti reciklirano
Svi građani i posetioci Vrnjačke Banje imali su priliku da pogledaju izložbu „Čisto iz ljubavi“, na otvorenom na Trgu kulture, koja na slikovit način prikazuje kako zajedničkim snagama možemo okruženje učiniti boljim mestom za život.
Svest o ekološkim problemima postaje izraženija, a reciklaža je prepoznata kao ključni korak u smanjenju negativnog uticaja na planetu. Međutim, još uvek ne koristimo potencijale i koristi koje donosi za životnu sredinu i ekonomiju. Materijali kao što su staklo i aluminijum mogu se reciklirati bez gubitka kvaliteta, ali velike količine tih materijala i dalje završavaju na deponijama i u prirodi, što ozbiljno ugrožava biodiverzitet. Nemar prema otpadu dovodi u rizik sva živa bića, a Svetski fond za prirodu (WWF) upozorava da je više od 30 odsto vrsta biljaka i životinja već ugroženo krivicom ljudi.
Biti heroj u borbi za očuvanje planete u velikoj meri se zasniva na malim doprinosima svakog pojedinca, koji mogu pokrenuti lavinu pozitivnih promena. Svakako, odgovornost prema okolini leži u svakome od nas, jer samo zajedničkim naporima možemo izgraditi održivu i zdravu budućnost za sve.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok