Prihodi društvene mreže Tviter od oglašavanja u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) pali su za 59 odsto u odnosu na prethodnu godinu, pošto su kompanije smanjile svoje promotivne budžete namenjene ovoj platformi nakon što ju je preuzeo milijarder Ilon Mask, objavio je Njujork Tajms, a prenosi Forbs.
Tviter (Twitter) je za pet nedelja, počevši od 1. aprila, prihodovao 88 miliona dolara od oglašavanja u SAD, što je za 59 odsto manje nego u aprilu 2022. godine, piše Njujork Tajms pozivajući se na internu prezentaciju i navode sedam zaposlenih u Tviteru.
Tviter procenjuje da će njen prihod od oglasa u SAD biti manji za barem 56 odsto svake nedelje u maju, u poređenju sa prošlom godinom.
Takođe, procenjuje se da će Tviterov globalni prihod od reklama ove godine biti 28 odsto manji nego 2022. godine i da će iznositi oko tri milijarde dolara.
Istraživanja kompanije Insjader Intelidžens (Insider Intelligence) pokazju da 50 najvećih Tviter oglašivača troše znatno manje otkako je Elon Mask (Ilon Musk) preuzeo kompaniju u oktobru prošle godine.
Novo lice Tvitera