Vesti iz sveta

06.06.2023. 11:29

Autor: Nova Ekonomija

Tviteru pali prihodi od oglašavanja u SAD za 59 odsto

twitter Foto: Pxhere

Prihodi društvene mreže Tviter od oglašavanja u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) pali su za 59 odsto u odnosu na prethodnu godinu, pošto su kompanije smanjile svoje promotivne budžete namenjene ovoj platformi nakon što ju je preuzeo milijarder Ilon Mask, objavio je Njujork Tajms, a prenosi Forbs.

Tviter (Twitter) je za pet nedelja, počevši od 1. aprila, prihodovao 88 miliona dolara od oglašavanja u SAD, što je za 59 odsto manje nego u aprilu 2022. godine, piše Njujork Tajms pozivajući se na internu prezentaciju i navode sedam zaposlenih u Tviteru.

Tviter procenjuje da će njen prihod od oglasa u SAD biti manji za barem 56 odsto svake nedelje u maju, u poređenju sa prošlom godinom.

Takođe, procenjuje se da će Tviterov globalni prihod od reklama ove godine biti 28 odsto manji nego 2022. godine i da će iznositi oko tri milijarde dolara.

Istraživanja kompanije Insjader Intelidžens (Insider Intelligence) pokazju da 50 najvećih Tviter oglašivača troše znatno manje otkako je Elon Mask (Ilon Musk) preuzeo kompaniju u oktobru prošle godine.

Novo lice Tvitera

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.