Indira Popadić, poslovna konsultantkinja i mentorka sa višegodišnjim iskustvom u oblasti unapređenja poslovanja i menadžmenta malih i srednjih preduzeća pokrenula je digitalnu platformu ženskog biznisa u Srbiji i regionu „OsnaŽene“.
Ova platforma nastala je nakon završene Startup akademije koja je bila organizovana za 300 žena budućih preduzetnica u 10 gradova Vojvodine, pod pokroviteljstvom Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, kaže ona.
Platformu prati i kampanja lepljenje nalepnica „Ovaj biznis vodi žena“ na vratima preduzeća, koja za cilj ima podizanje svesti o ulozi žena i njihovom (ne samo radnom) opterećenju u savremenom društvu.
„Žene imaju sposobnost i snagu da vode uspešne biznise i istovremeno usklade mnogo privatnih obaveza, imaju decu, porodicu. (Kampanjom) želimo da skrenemo pažnju na izazove s kojima se suočavaju žene preduzetnice i da ohrabrimo društvo da ceni njihove napore i postignuća, kaže Popadić, poslovna konsultantkinja i mentorka CEO „Core International“.
Svaka članica „OsnaŽenih“ dobija svoju nalepnicu, koju stavlja na vidno mesto kojom ističe važnost sveta ženskog preduzetništva. Popadić kaže da će projekat Prva digitalna platforma ženskog biznisa „OsnaŽene“ pomoći hiljadama žena da se umreže, edukuju i unaprede svoje poslovanje. Prva faza projekta zamišljena je za žene Srbije, a kasnije će se platformi priključiti preduzetnice iz celog regiona.
„Bitno je da se stvori zajednica gde će se žene međusobno povezivati… Ideja je da kupuju jedne od drugih proizvode ili usluge, prodaju male franšize, otvaraju predstavništva u drugim zemljama“, navodi Popadić.
Kako može ova Platforma pomoći ženama da „probiju led“ do izvora finansiranja?
„I dalje postoji postoje određene prepreke koje preduzetnice imaju, uključujući vrlo često komplikovane administrativne procedure, nedostatak podrške i pristupa resursima. Finansijske institucije i programi podrške preduzetnicima mogli bi dodatno olakšati pristup sredstvima, posebno onima koji se bave novim i inovativnim poslovnim idejama. Platforma je zamišljena tako da kroz svoje aktivnosti, pokušava podići svest o ovoj potrebi i povezati preduzetnice sa relevantnim izvorima finansiranja, kaže Popadić.
Putem sajta spasimovoćare.com organizovana je akcija "Spasimo voćare" putem koje se povezuju mali proizvođači voća i kupci. Naime, kupci mogu da kupe domaće proizvode po nižim cenama nego na pijaci ili u mar...
NCR Voyix (bivši NCR) započeo je svoje poslovanje u Srbiji 2011. godine kao mali centar za korisničku podršku sa 300 zaposlenih. Tokom dvanaest godina, broj zaposlenih je dostiga više od 5.000 ljudi. NCR se ...
Proizvođač čelika Arselor Mital (ArcelorMittal) iz Luksembura je objavio da svoju čeličanu i rudnik gvožđa u BIH prodaje grupi Pavgord iz Republike Srpske, piše francuska agencija AFP.Kompanija je saopšt...
Danas je Evropski solarni dan, inicijativa koju je pokrenula organizacija SolarPower Europe, u saradnji sa više od 50 udruženja širom kontinenta među kojima je i Udruženje OIE Srbija.Najduži i najsvetlij...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok