Vesti iz zemlje

27.12.2022. 13:24

Saopštenje, Nova ekonomija

Autor: Olivera Bojić

Sakupljeno 1,2 miliona dinara u humanitarnoj akciji Botaničke bašte

Nova godina lizalice Nova Ekonomija

Tokom humanitarne akcije „Novogodišnja humanitarna bašta“, organizovanoj u beogradskoj botaničkoj bašti „Jevremovac“, sakupljeno je 1,2 miliona dinara za obnovu biljnog fonda Bašte i kupovinu paketa hrane za najugroženije, saopštila je Privredna komora Srbije (PKS).

„Kompanije su platile zakup za određena stabla u Botaničkoj bašti, okitila ih, i tako smo sakupili gotovo 1,2 miliona dinara. Polovina novca biće upotrebljena za obnavljanje biljnog fonda Bašte što je izuzetno važno, jer njegovim obogaćivanjem mi zapravo obogaćujemo i broj vrsta koje ovde čuvamo, ne samo iz Srbije nego iz celog sveta“, rekla je Gordana Subakov Simić, upravnica Instituta za botaniku i Botaničke bašte „Jevremovac”, navodi se u saopštenju.

KO SU LIDERI DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI U 2022?

Srpski filantropski forum zajedno sa Baštom drugu godinu zaredom organizuje ovu humanitarnu akciju.

U Botaničkoj bašti „Jevremovac“ proglašena su najlepše okićena stabla, a dobitnici nagrada su Privredna komora Srbije, Mocart, MC Labor, MC Properti, Eurobank direktna, Koka-kola XBC Srbija, Erste banka, Eliksir grupa, Balkan bet i Imlek.

U ediciji Lideri društvene odgovornosti 2022, koja je je nedavno objavljena Veran Matić, izvršni direktor Srpskog filantropskog foruma rekao je da su zamislili da „Novogodišnja humanitarna bašta“ postane tradicionalna filantropska akcija uoči novogodišnjih praznika i da je ove godine još veće interesovanje kompanija za akciju.

Foto: Nova ekonomijaFoto: Nova ekonomija

„Novogodišnja humanitarna bašta“ podrazumeva zakup stabala od strane kompanija i organizacija čiji će zaposleni potom učestvovati i u kreativnom delu ukrašavanja stabala, rekao je on.

Već drugu godinu zaredom, donacije hrane su dodatno u fokusu, kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost”.

„Takođe, i ovogodišnji peti po redu Nacionalni dan davanja koji svake godine obeležavamo 9. oktobra, bio je posvećen donacijama hrane. Ciljevi kampanje obuhvataju podizanje svesti o potrebi za većom podrškom najugroženijem stanovništvu, povećanje donacija hrane, ali i prikupljanje sredstava za kupovinu namirnica za ugroženo stanovništvo, smanjenje količine otpada od hrane“, rekao je Matić.

I kao krajnji cilj, od kojeg ne odustaju je, kako je rekao, ukidanje PDV-a na donacije hrane.

Do sada, tokom dva ciklusa kampanje, prikupili smo 112 tona hrane, a samo ove godine, pomoć u hrani će dobiti više od 2.000 ugroženih porodica, rekao je Matić.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.