Dnevni listovi u Srbiji već nekoliko dana imaju iste naslovne strane. Uvijeni su u istu crvenu reklamu.
Reč je o brendu „Supernova“ preko kojeg svoje usluge plasiraju povezana pravna lica, koja su deo Telekom Srbija Grupe: Kopernikus technology d.o.o. Beograd, Radijus vektor d.o.o. Beograd, Avcom d.o.o. Beograd, Masko d.o.o. Beograd, i Citadela Komunikacije d.o.o. Beograd.
Kako se navodi na sajtu, Supernova je brend kablovskih usluga prisutan širom Srbije, koji objedinjuje preko 300.000 korisnika interneta i televizije.
Podsećamo, pravu buru u javnosti izazlava je prva akvizicija Telekoma Srbija krajem novembra 2018. Ova državna kompanija preuzela je Kopernikus Technology za 195 miliona evra, uz argument da je kompanija imala 200.000 kablovskih korisnika i da je plaćeno 1000 evra po korisniku.
Međutim, podaci RATEL-a tvrdili su da Kopernikus, čiji je vlasnik rođeni brat poverenika niškog SNS Zvezdana Milovanovića, ima 51.000 korisnika.
Pojedini analitičari tvrdili su da je vrednost Kopernikusa daleko manja od plaćenog iznosa i da za ovu kompaniju nite trebalo platiti više od 40 miliona evra.
Ubrzo je Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora – Radijus vektor i AVcom za koje je plaćeno neverovatnih 120 miliona evra.