Vesti iz zemlje

02.04.2019. 12:10

nova ekonomija

Autor: Berislav Vekić, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja

Šta je isteralo predsednika sa naslovih strana

Dnevni listovi u Srbiji već nekoliko dana imaju iste naslovne strane.  Uvijeni su u istu crvenu reklamu.  

Reč je o brendu „Supernova“ preko kojeg svoje usluge plasiraju povezana pravna lica, koja su deo Telekom Srbija Grupe: Kopernikus technology d.o.o. Beograd, Radijus vektor d.o.o. Beograd, Avcom d.o.o. Beograd, Masko d.o.o. Beograd, i Citadela Komunikacije d.o.o. Beograd.

Kako se navodi na sajtu, Supernova je brend kablovskih usluga prisutan širom Srbije, koji objedinjuje preko 300.000 korisnika interneta i televizije. 

Podsećamo, pravu buru u javnosti izazlava je prva akvizicija Telekoma Srbija krajem novembra 2018.  Ova državna kompanija preuzela je Kopernikus Technology za 195 miliona evra, uz argument da je kompanija imala 200.000 kablovskih korisnika i da je plaćeno 1000 evra po korisniku. 

Međutim, podaci RATEL-a tvrdili su da Kopernikus, čiji je vlasnik rođeni brat poverenika niškog SNS Zvezdana Milovanovića, ima 51.000 korisnika. 

Pojedini analitičari tvrdili su da je vrednost Kopernikusa daleko manja od plaćenog iznosa i da za ovu kompaniju nite trebalo platiti više od 40 miliona evra. 

Ubrzo je Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora – Radijus vektor i AVcom za koje je plaćeno neverovatnih 120 miliona evra. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.