12 liderki Coca-Cola HBC Srbija: 12 priča o vođstvu, inspiraciji i promenama
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Intervju: Zorica Radivojević, direktorka Sektora za Rx i OTC proizvode u kompaniji Sandoz
Po struci sam farmaceut i imala sam priliku da u svojoj karijeri budem uključena u skoro sve oblasti kojima se farmaceut može baviti. Oduvek me vodi entuzijazam da saznam, nadogradim, primenim i promenim. Za takav pristup veoma je važno okruženje koje podržava promene, a u kompaniji Sandoz smo to uspeli da postignemo. Dešavale su se različite promene, a ono što je bilo konstantno jeste da je kvalitet Sandozovih lekova u Srbiji isti kao u svim ostalim zemljama Evrope.
Novim kolegama u kompaniji prenosim osećaj ponosa što učestvuju u važnom procesu obezbeđivanja uslova za poboljšanje zdravlja ljudi u Srbiji. Verujem u izreku da se znanje množi kada se deli, zbog toga prenosim svoje znanje i podstičem ljude da prevaziđu svoja ograničenja.
Tim je uspešan kada svaki pojedinac u timu može da se ostvari i doprinese više nego što bi to mogao da uradi sam. Učila sam i rasla uz inspirativne lidere koji su verovali u potencijal članova tima i znali da ga osnaže, te se time i ja rukovodim. Članovi tima treba da veruju u svrhu i cilj svog rada, da razumeju strategiju kojom se do rezultata dolazi, kao i da budu svesni lične odgovornosti za svoj razvoj i uspeh. Na ovaj način se uz podršku rukovodioca u timu razvijaju novi lideri i specijalisti određenih veština.
Srećna sam što moj entuzijazam i želja za učenjem sa godinama ne opadaju, već rastu i šire se na oblasti za koje nisam ranije ni slutila da će me zanimati. Živimo u vremenu gde se izdvajaju dve krajnosti – ubrzan AI razvoj i naše učenje o mogućnostima i opasnostima njene primene, i promena ljudskih vrednosti, motivacije i svrhe rada.
Nove generacije stasavaju u ovom procepu i odgovornost rukovodilaca je da pripreme sebe, okruženje i kompaniju za novu generaciju zaposlenih. Obe ove oblasti me trenutno jako zanimaju. Posebno rad sa mladim ljudima koji me inspirišu da stalno učim i menjam se.
Najvažnije je biti autentična, dosledna svom cilju i u skladu sa sobom. Žene sebi postavljaju ponekad nedostižne ciljeve da budu savršene u svakom segmentu života – od izgleda, karijere, društvenog života, porodice, zdravlja, mode ili hobija. Često se dovode u situaciju da se potpuno odriču jednog dela da bi bile uspešne u drugom. Sa godinama sam uverenija da je suština i cela mudrost pravog samopouzdanja u prihvatanju sebe kao savršene celine svih nesavršenih delova. To je žena koja blista na poslu i van njega!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Ključno je biti fleksibilan i otvoren za promene, kontinuirano učiti i prilagođavati se novim okolnostima. Takođe sam naučila važnost izgradnje snažnih timova - svako u organizaciji mora da radi i odgovara z...
Na grupnim fotografijama važnih događaja proviri tek poneka žena. Iako je moja priča potpuno drugačija, ne mogu da ne primetim ovu činjenicu. Ja sam izgleda imala sreće da u celoj svojoj karijeri radim u kom...
Kada ste na početku i kada je biznis još uvek „mlad“, svaka podrška predstavlja korak napred u postizanju poslovnog uspeha. Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj - NALED, kompanija Philip Morris i ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE