Ko je ko

26.06.2024. 12:56

Sandoz

Autor: Nova ekonomija

Rad sa mladima me inspiriše da se menjam nabolje svakim danom

Intervju: Zorica Radivojević, direktorka Sektora za Rx i OTC proizvode u kompaniji Sandoz

Foto: Sandoz

Ko je ko

26.06.2024. 12:56

Novim kolegama u kompaniji prenosim osećaj ponosa što učestvuju u važnom procesu obezbeđivanja uslova za poboljšanje zdravlja ljudi u Srbiji
NE logo za pitanje u intervjuu Kako vi ostavljate trag radeći u kompaniji Sandoz Srbija, a koje lekcije delite sa mlađim kolegama?

Po struci sam farmaceut i imala sam priliku da u svojoj karijeri budem uključena u skoro sve oblasti kojima se farmaceut može baviti. Oduvek me vodi entuzijazam da saznam, nadogradim, primenim i promenim. Za takav pristup veoma je važno okruženje koje podržava promene, a u kompaniji Sandoz smo to uspeli da postignemo. Dešavale su se različite promene, a ono što je bilo konstantno jeste da je kvalitet Sandozovih lekova u Srbiji isti kao u svim ostalim zemljama Evrope.

Novim kolegama u kompaniji prenosim osećaj ponosa što učestvuju u važnom procesu obezbeđivanja uslova za poboljšanje zdravlja ljudi u Srbiji. Verujem u izreku da se znanje množi kada se deli, zbog toga prenosim svoje znanje i podstičem ljude da prevaziđu svoja ograničenja.

NE logo za pitanje u intervjuu Šta za vas znači voditi uspešan tim?

Tim je uspešan kada svaki pojedinac u timu može da se ostvari i doprinese više nego što bi to mogao da uradi sam. Učila sam i rasla uz inspirativne lidere koji su verovali u potencijal članova tima i znali da ga osnaže, te se time i ja rukovodim. Članovi tima treba da veruju u svrhu i cilj svog rada, da razumeju strategiju kojom se do rezultata dolazi, kao i da budu svesni lične odgovornosti za svoj razvoj i uspeh. Na ovaj način se uz podršku rukovodioca u timu razvijaju novi lideri i specijalisti određenih veština.

NE logo za pitanje u intervjuu Šta imate želju još da naučite u radu, a da do sada niste?

Srećna sam što moj entuzijazam i želja za učenjem sa godinama ne opadaju, već rastu i šire se na oblasti za koje nisam ranije ni slutila da će me zanimati. Živimo u vremenu gde se izdvajaju dve krajnosti – ubrzan AI razvoj i naše učenje o mogućnostima i opasnostima njene primene, i promena ljudskih vrednosti, motivacije i svrhe rada.

Nove generacije stasavaju u ovom procepu i odgovornost rukovodilaca je da pripreme sebe, okruženje i kompaniju za novu generaciju zaposlenih. Obe ove oblasti me trenutno jako zanimaju. Posebno rad sa mladim ljudima koji me inspirišu da stalno učim i menjam se.

NE logo za pitanje u intervjuu Čime svaka žena treba da se vodi u biznisu?

Najvažnije je biti autentična, dosledna svom cilju i u skladu sa sobom. Žene sebi postavljaju ponekad nedostižne ciljeve da budu savršene u svakom segmentu života – od izgleda, karijere, društvenog života, porodice, zdravlja, mode ili hobija. Često se dovode u situaciju da se potpuno odriču jednog dela da bi bile uspešne u drugom. Sa godinama sam uverenija da je suština i cela mudrost pravog samopouzdanja u prihvatanju sebe kao savršene celine svih nesavršenih delova. To je žena koja blista na poslu i van njega!

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.