Novim kolegama u kompaniji prenosim osećaj ponosa što učestvuju u važnom procesu obezbeđivanja uslova za poboljšanje zdravlja ljudi u Srbiji
Kako vi ostavljate trag radeći u kompaniji Sandoz Srbija, a koje lekcije delite sa mlađim kolegama?
Po struci sam farmaceut i imala sam priliku da u svojoj karijeri budem uključena u skoro sve oblasti kojima se farmaceut može baviti. Oduvek me vodi entuzijazam da saznam, nadogradim, primenim i promenim. Za takav pristup veoma je važno okruženje koje podržava promene, a u kompaniji Sandoz smo to uspeli da postignemo. Dešavale su se različite promene, a ono što je bilo konstantno jeste da je kvalitet Sandozovih lekova u Srbiji isti kao u svim ostalim zemljama Evrope.
Novim kolegama u kompaniji prenosim osećaj ponosa što učestvuju u važnom procesu obezbeđivanja uslova za poboljšanje zdravlja ljudi u Srbiji. Verujem u izreku da se znanje množi kada se deli, zbog toga prenosim svoje znanje i podstičem ljude da prevaziđu svoja ograničenja.
Šta za vas znači voditi uspešan tim?
Tim je uspešan kada svaki pojedinac u timu može da se ostvari i doprinese više nego što bi to mogao da uradi sam. Učila sam i rasla uz inspirativne lidere koji su verovali u potencijal članova tima i znali da ga osnaže, te se time i ja rukovodim. Članovi tima treba da veruju u svrhu i cilj svog rada, da razumeju strategiju kojom se do rezultata dolazi, kao i da budu svesni lične odgovornosti za svoj razvoj i uspeh. Na ovaj način se uz podršku rukovodioca u timu razvijaju novi lideri i specijalisti određenih veština.
Šta imate želju još da naučite u radu, a da do sada niste?
Srećna sam što moj entuzijazam i želja za učenjem sa godinama ne opadaju, već rastu i šire se na oblasti za koje nisam ranije ni slutila da će me zanimati. Živimo u vremenu gde se izdvajaju dve krajnosti – ubrzan AI razvoj i naše učenje o mogućnostima i opasnostima njene primene, i promena ljudskih vrednosti, motivacije i svrhe rada.
Nove generacije stasavaju u ovom procepu i odgovornost rukovodilaca je da pripreme sebe, okruženje i kompaniju za novu generaciju zaposlenih. Obe ove oblasti me trenutno jako zanimaju. Posebno rad sa mladim ljudima koji me inspirišu da stalno učim i menjam se.
Čime svaka žena treba da se vodi u biznisu?
Najvažnije je biti autentična, dosledna svom cilju i u skladu sa sobom. Žene sebi postavljaju ponekad nedostižne ciljeve da budu savršene u svakom segmentu života – od izgleda, karijere, društvenog života, porodice, zdravlja, mode ili hobija. Često se dovode u situaciju da se potpuno odriču jednog dela da bi bile uspešne u drugom. Sa godinama sam uverenija da je suština i cela mudrost pravog samopouzdanja u prihvatanju sebe kao savršene celine svih nesavršenih delova. To je žena koja blista na poslu i van njega!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U svetu pivarske industrije se, po nekom nepisanom pravilu, smatra da u tim vodama dominiraju muškarci. Međutim, Apatinska pivara pokazuje da se žene odlično snalaze u tom poslu. U srcu ove renomirane kompan...
Vrednosti koje delimo su glavni postulat u radu, važno mi je da kompanija bude lider kako u poslovanju, tako i u inkluzivnosti, društvenoj odgovornosti i održivom razvoju
Iako još uvek predominant...
Jedan od ciljeva održivosti do 2025. godine na nivou Sistema je postizanje pune rodne ravnopravnosti na menadžerskim pozicijama
Coca-Cola kompanija je kompanija modernih, globalnih vrednosti i pok...
Duboko verujem u učenje i razvoj tokom celog života, zainteresovanost za novo i negovanje kreativnosti kod svakog pojedinca. Mislim da sam kao mentorka mnogim ženama, naročito onima koje su na početku kari...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok