Održivost

2020

„Chipsy Agro Akademija“ za farmere 21. veka

Kompanija Marbo Product koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, pokreće treću sezonu jedinstvene edukativne platforme ,,Chipsy Agro Akademija“. Agro akademija je namenjena studentima završnih godina Poljoprivrednog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Novom Sadu, kako bi im omogućila praktična znanja u oblasti uzgajanja krompira po modelu najviših svetskih standarda koje kompanija PepsiCo primenjuje za potrebe proizvodnje brenda Chipsy.„Održivi zasadi su za nas jedan od osnovnih prioriteta, zbog čega smo posvećeni ulaganju ne samo u lokalnu proizvodnju krompira, već i u znanje budućih poljoprivrednika, kako mi to volimo da kažemo farmera 21.veka. Ulaganje u mlade ljude i njihovo obrazovanje vidimo kao jednu od najvažnijih investicija, tako da će studenti uz mentorsku  podršku i iskustvo eksperata agro tima kompanije Marbo Product, kroz Chipsy Agro Akademiju imati prilike da steknu znanje o celokupnom procesu u oblasti uzgajanja krompira u skladu sa najvišim globalnim standardima koji se primenjuju za potrebe proizvodnje brenda Chipsy“, istakla je Ljiljana Radosavljević menadžer javnih politika i korporativnih komunikacija u kompaniji PepsiCo Zapadni BalkanU skladu sa okolnostima i u cilju prevencije zaštite zdravlja, ove godine koncept predavanja je prilagođen novim uslovima te će studenti imati prilike da slušaju posebno producirana video predavanja preko on-line platforme na koju će moći da se prijave. Nakon on-line nastave, studenti će imati priliku da pokažu svoju inovativnost u rešavanju studije slučaja, a oni koju uđu u uži krug biće nagrađeni diplomom Chipsy Agro Akademije i imaće priliku da se bore za praksu u kompaniji Marbo Product. „Za naše studente je od izuzetnog značaja da imaju mogućnost sticanja uvida u najbolje poljoprivredne prakse kao i da se upoznaju sa funkcionisanjem privrednog sektora. Srbija je zemlja sa potencijalom za razvoj koncepta održivih useva i znamo da je neophodna kontinuirana i direktna saradnja sa privredni sektorom. Poljoprivredni fakultet u Beogradu je institucija koja je čitav jedan vek u sprezi sa privrednim sektorom, trudeći se da prati trendove, kako domaće, tako i svetske, i svojim studentima omogući da tokom svog akademskog razvoja dobiju i praktična znanja iz oblasti poljoprivrede i prehrambene proizvodnje", izjavio je Dušan Živković, dekan Poljoprivrednog fakulteta u Beogradu.Svi zainteresovani studenti informacije o prijavi u program mogu naći na chipsy.rs ili se direktno prijaviti na e-mail adrese za studente u Beogradu agrochypsy@agrif.bg.ac.rs i studente u Novom Sadu agrochipsy@polj.edu.rs.

2020

Galenika – Humanitarna roze akcija povodom meseca borbe protiv raka dojke

Kompanija Galenika, koja ove godine obeležava 75 godina rada, od 1. oktobra pokreće veliku humanitarnu „roze“ akciju. Sa ciljem donacije Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, prikupljaće se sredstava od prodaje proizvoda Pantenol krem.Kao odgovorna kompanija koja podržava humanitarne akcije i aktivno promoviše prevenciju i zdrav način života, ovog oktobra Galenika svoju pažnju usmerava na podršku ženama i zdravstvenom sistemu Srbije.Pružanje podrške ženama važno je uvek, ali posebno u mesecu oktobru koji zvanično, globalno predstavlja Mesec borbe protiv raka dojke.Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, u svetu se godišnje registruje oko 1.670.000 hiljada žena obolelelih od ove bolesti, a oko 522.000 žena umre od raka dojke svake godine. Na osnovu naučnih podataka, svaka deveta žena na svetu će oboleti od raka dojke. U borbi protiv ove bolesti  najvažnije je podizanje svesti o važnosti prevencije, samopregleda i redovnih pregleda kod lekara.Kompanija Galenika je odlučila da donira 10% prihoda od prodaje Pantenol krema u oktobru, kao i da iz sopstvenih sredstava izdvoji još toliko, i na taj način duplira iznos donacije ovoj važnoj nacionalnoj instituciji, kao podršku njenom radu i uslovima lečenja pacijenata koji dolaze sa teritorije cele zemlje. Kako bi se na vreme otkrio, o raku dojke je potrebno transparentnije razgovarati i proširi svest o važnosti prevencije. Važno je napomenuti da svaki pojedinac može i treba da utiče na podizanje vidljivosti ove značajne teme.Kao prevencija malignih bolesti, preporučuje se da se redovni pregledi obavljaju nakon 40. godine života, a skrining mamografija žena ciljne populacije (50 - 69 godina) je zlatni standard za rano otkrivanje raka dojke. Osnovni cilj je rano otkrivanje ove bolesti, što daje veće šanse za izlečenje i očuvanje kvaliteta života obolelih žena. Prema podacima za javno zdravlje Srbije 'Dr Milan Jovanović Batut' otkriveno je 946 karcinoma dojke od početka skrininga u 2019. godini. Standardizovana stopa incidence na 100.000 žena 71,6 dok je standardizovana stopa mortaliteta na 100.000 žena  20,7. Prevencija ima ogroman javno zdravstveni potencijal i predstavlja najefikasniji pristup u kontroli malignih bolesti.Pored genetike, koja ima važnu ulogu u nastajanju, karcinom dojke se češće javlja kod žena koje su prvu menstruaciju dobile pre 12. godine i koje su ušle u menopauzu pre 50. godine. U faktore rizika takođe spada i prvi porođaj nakon 30. godine, kao i kod žena koje uopšte nisu rađale. Čest je slučaj kod pacijentkinja sa poremećenom strukturom ćelija i kod onih koje su već operisale jednu dojku. U godini jubileja, kompanija Galenika je predstavila brojne aktivacije i projekte. Početkom juna predstavljen je novi projekat, redizajn  ambalaže čuvenih  Pantenol proizvoda. Krema, mast, rastvor i oriblete dobili su novi vizuelni identitet, ali je dobro poznata receptura koja postoji duže od 60 godina ostala nepromenjena. Na ovaj način, Galenika je pokazala da poštuje tradiciju i drži se proverenog kvaliteta, ali i da ide u korak sa vremenom, prati trendove na tržištu i odgovara na potrebe mlađe populacije.

2020

Eurobank obezbedila vrednu računarsku opremu za ekonomsku školu „Đuka Dinić“

Četvrta donacija u okviru projekta „Škola kao nacrtana za Vas“ Eurobanke realizovana je u Ekonomskoj školi „Đuka Dinić“ u Leskovcu. Škola je zahvaljujući donaciji računarske opreme i projektora dobila modernizovani kabinet, a sredstva su obezbeđena od transakcija izvršenih humanitarnom Mastercard kreditnom karticom „Eurobank Veliko srce“. Nova oprema naročito će koristiti u daljem stručnom usavršavanju đacima obrazovnog profila Službenik u bankarstvu i osiguranju. „Veoma mi je drago što i u ovim izazovnim vremenima nastavljamo sa društveno odgovornim projektom „Škola kao nacrtana za Vas“, koji realizujemo uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, kao i velikog broja klijenata, korisnika humanitarne Mastercard kreditne kartice „Eurobank Veliko srce“. Raduje nas što je Ekonomska škola „Đuka Dinić” u Leskovcu dobila nov i moderno opremljen kabinet u kojem će učenici, budući bankarski službenici, moći da rade u realnim programima, kao u pravoj banci. Do sada smo u projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ uložili više od 4,2 miliona dinara i u narednom periodu nastavljamo sa njegovom realizacijom" – izjavila je Slavica Pavlović, predsednik Izvršnog odbora Eurobank. Značaj donacija Eurobanke obrazovnim ustanovama prepoznat je i od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a zahvalnost u ime Ministarstva iskazao je dr Aleksandar Pajić, posebni savetnik ministra za srednje obrazovanje i vaspitanje i obrazovanje odraslih:„Vreme je svetske krize koje iziskuje da Ministarstvo prosvete, nauke i tehnloškog razvoja obrati pažnju na ovakve kompanije kao što je Eurobanka, koja pomaže obrazovnim ustanovama u Republici Srbiji. Mi smo zahvalni svima onima koji vide da je ulaganje u obrazovanje nešto što je trajna dobit za čitavo društvo i zbog toga podržavamo ovakve projekte. Pohvalio bih i ekonomske škole koje su fokus grupa Eurobanke, što su sa svojim timovima napravile različite vrste projekata prema potrebama svojih škola, a što je Eurobanka odredila koji su to prioriteti i odgovorila na potrebe škola. Mi već treću godinu sarađujemo sa Eurobankom i do sada smo opremili četiri škole. Ovo je dobar primer društvene odgovornosti jedne velike kompanije i nadam se da će uspešnost realizacije ovih projekata govoriti o kvalitetu učenika koji završavaju ekonomske škole i da će na tržištu oni mnogo brže i jednostavnije naći posao, nego što je to bilo do sada”, naveo je dr Aleksandar Pajić, posebni savetnik ministra za srednje obrazovanje i vaspitanje i obrazovanje odraslih.O vrednosti donacije Eurobank za ovu obrazovnu ustanovu govori i direktor škole Tanja Petković, koja kaže da je Banka uvidela značaj i potrebu za osavremenjivanjem nastavnog procesa i istakla:„Zahvaljujući donaciji, učenicima naše škole omogućeno je da steknu neophodne kompetencije i veštine za obavljanje bankarskih poslova sa fizičkim i pravnim licima. Nova računarska oprema zbog manje buke i zračenja u kabinetu pozitivno će uticati na zdravlje učenika i zaposlenih, jer se veliki deo nastavnog procesa odvija u kabinetu. Predavanja zaposlenih iz Eurobanke dodatno će motivisati učenike da se na što bolji način pripreme za svoje buduće zanimanje. U ime učenika, zaposlenih i svoje lično ime, zahvaljujemo Eurobanci što je i Ekonomska škola „Đuka Dinić“ iz Leskovca kroz projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ dobila učionicu po meri učenika“ – izjavila je Tanja Petković, direktor škole.Eurobanka je 2018. godine započela svoj samostalni projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ u okviru kojeg je opremila kabinet za statistiku i računovodstvo Prve ekonomske škole u Beogradu i obezbedila opremu za elektronsku jezičku laboratoriju sa digitalnom bibliotekom Ekonomskoj školi „Stana Milanović” iz Šapca. Treća donacija realizovana je u Subotici, zahvaljujući kojoj je učenicima Ekonomske srednje škole „Bosa Milićević“ na raspolaganju modernizovani kabinet virtuelne banke. Pored donacija neophodne računarske opreme, projekat ima još jednu važnu komponentu - kroz predavanja zaposlenih iz Eurobanke i stručnu praksu učenici srednjih ekonomskih škola stiču nova teorijska i praktična znanja o bankarstvu.MasterCard kartica „Eurobank Veliko srce“ je standardna kreditna kartica, koja ima dodatnu humanitarnu vrednost, čiji je vizuelni identitet kreirala učenica srednje Umetničke škole iz Niša. Svaki put kada ovom karticom nešto platite ili podignete novac na bankomatu, Banka odvaja određeni deo sredstava od prihoda i usmerava ih u srednje škole širom Srbije. Ta sredstva namenjena su za opremanje i modernizaciju učionica i kabineta.  Kontinuiranim korišćenjem Eurobank Veliko srce kreditne kartice doprinosimo važnom humanom cilju – opremanju i modernizaciji srednjih škola u Srbiji.

2020

Pomoć socijalno ugroženim porodicama

EKO Serbia, članica Hellenic Petroleum grupe, obezbedila je donaciju u iznosu od 587.000 RSD kao podršku Fondaciji “SOS Dečija sela Srbija” preko portala Donacije.rs. Veći deo donacije namenjen je nabavci paketa hrane i sredstava za ličnu higijenu, za 126 porodica u kojima je ukupno 364 dece. Drugi deo pomoći biće usmeren na obnovu kuće porodice iz Niša sa šestoro dece. U okviru ovog programa, Fondacija „SOS Dečija sela Srbija” omogućila je da, u prethodnih 6 godina, preko 1800 dece nastavi da živi sa svojim biološkim roditeljima, a više od 700 porodica dobilo je podršku kroz različite individualne programe rada. „Od srca se zahvaljujem kompaniji EKO Srbija, i direktoru kompanije gospodinu Loukas-u, na podršci i donaciji našoj Fondaciji preko kampanje koju smo organizovali na platformi Donacije.rs za hitnu pomoć socijalno ugroženim porodicama kojima je pandemija korona virusom zadala velike egzistencijalne teškoće. Zahvaljujući donaciji EKO Srbija pomoći ćemo da 126 porodica dobije pakete hrane i higijenskih sredstava, i popravićemo nekoliko kuća u kojima žive naši korisnici, a koje su u jako lošem stanju. Naši centri za podršku socijalno ugroženim porodicama nalaze se u Nišu, Beogradu i Obrenovcu i već šest godina, kroz direktan i individualan rad sa korisnicima, pomažemo da porodice osnaže svoje roditeljske kapacitete, da prevaziđu teške životne trenutke i da deca koja žive u tim porodicama ne budu odvojena od roditelja. Još jednom u ime Fondacije „SOS Dečija sela Srbija“ i svih korisnika koji će dobiti pomoć, veliko hvala!” - rekla je Vesne Mraković-Jokanović, Nacionalna direktorka SOS Dečijih sela Srbija. „Vanredno stanje donelo je nove probleme sa kojima su se suočili gotovo svi, a posebno socijalno ugrožene porodice u Srbiji. EKO PUT DO SRCA je inicijativa naše kompanije koja je podržala 126 porodica kako bi što lakše prebrodili ova posebno teška vremena i pružila podršku deci i mladima da grade budućnost u svojim porodicama, okruženi ljubavlju. EKO Serbia na ovaj način nastavlja sa podrškom inicijativa koje doprinose celokupnoj zajednici i zaštiti najugroženijih društvenih kategorija“, izjavila je Danijela Vasić, CSR koordinatorka EKO Serbia. Fondacija „SOS Dečija sela Srbija” već petnaest godina pruža podršku deci i mladima bez roditeljskog staranja. Na ovaj način, EKO Serbia želi da pomogne najugroženijim porodicama kojima je vanredno stanje, usled pandemije korona virusa, ugrozilo elementarnu životnu egzistenciju. Dok štitimo zdravlje svojih najbližih važno je da ne zaboravljamo na one koji ovu situaciju proživljavaju još teže. 

2020

Izabrani polufinalisti Generator konkursa

Na Generator konkurs OTP banke koji podržava digitalne projekte koji pomažu mala i srednja preduzeća da prevaziđu posledice krize izazvane koronavirusom prijavilo se više od 170 učesnika, od kojih je u sledeću fazu prošlo 10 polufinalista. Ukupan nagradni fond koji očekuje pobednike je dva miliona dinara.Generator Gamechanger konkurs OTP banke podržava digitalne projekte – sajtove, aplikacije i druge digitalne platforme – koji pomažu i nude nove mogućnosti malim i srednjim preduzećima. Na ovogodišnje takmičenje, četvrtu godinu zaredom, prijavilo se više od 170 učesnika, a u dalju fazu prošlo je 10 polufinalista koji preduzećima pomažu da bolje predstave svoje usluge i proizvode, obezbede nove kanale prodaje, razmene iskustava i ideje ili da pak ponude neke druge načine podrške koji će im koristiti da uspešno prevaziđu posledice krize.Konkurs je bio otvoren za sve pojedince, neformalne timove, preduzetnike i firme koji imaju novu ideju kojoj je potrebna podrška da zaživi ili već postojeće rešenje koje je potrebno unaprediti. U obe kategorije – nova ideja i postojeće rešenje – izabrano je po pet polufinalista koji su predstavljeni na Generator sajtu i koje očekuje medijska promocija kako bi za njihov projekat čulo što više ljudi, potencijalnih korisnika njihovih usluga. Polufinalisti dolaze iz različitih industrija i svoje znanje i iskusvo su primenili u oblastima kao što su moda, agronomija, biznis planiranje, fitnes i sport, kućnji ljubimci, domaći premium proizvodi, zanati, organizacija virtualnih sajmova... U sledećoj fazi biće izabrano šestoro finalista, po troje u svakoj kategoriji, koji će se boriti za glavnu nagradu. Na prezentacijama, finalisti će predstaviti  svoja rešenja, nakon čega će žiri proglasiti dva dobitnika koji će osvojiti nagradu od milion dinara. Polufinaliste očekuju i specijalne nagrade partnera konkursa – Vojvođanske banke, ICT hub centra za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija, kompanije TeleGroup, Beogradske otvorene škole i udruženja ENECA.Kroz ovakav vid indirektne podrške OTP banka zajedno sa partnerima nastavlja da doprinosi osnaživanju inovacija i domaćeg preduzetništva.Više informacija potražite na Generator sajtu. O Generator projektu:Radi jačanja konkurentnosti srpskog preduzetništva, u 2017. godini pažljivo je osmišljen a potom i pokrenut projekat Generator, koji pod jednim krovom okuplja inicijative i aktivnosti koje podstiču inovativne preduzetničke poduhvate. Iste godine Generator je podržao 40 preduzetničkih inovacija kroz finansijsku podršku, promociju i mentorstvo. Pobedniku je pripalo milion dinara, a skoro 800 inovatora prijavilo je svoje ideje. Sledeće, 2018. godine, nagrađene su najbolje studentske preduzetničke inovacije, a prošle godine Generator 2.0 je bio namenjen digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća. Krajem 2019. godine u okviru Generatora, OTP banka je pokrenula i inicijativu Generator dobrih dela koja podržava socijalno preduzetništvo..Zajedno. Pokrećemo dalje.#otpbankasrbija #generator2020 #podrška #SME #digitalizacija #inovacije

2020

BAT donirao medicinsku opremu za zdravstvene institucije u Vranju

Kompanija British American Tobacco (BAT) donirala je vrednu medicinsku opremu Gradskom štabu za vanredne situacije u Vranju, koja će dalje biti preusmerena zdravstvenim ustanovama koje su na prvoj liniji borbe protiv epidemije virusa COVID – 19 u tom gradu. Ovim potezom BAT je još jednom potvrdio status odgovornog odnosa prema zajednici i lokalnoj samoupravi u kojoj posluje. U okviru donacije za zdravstvene ustanove koje su deo kovid sistema obezbeđena su medicinska sredstva koja će doprineti značajnom povećanju kvaliteta zdravstvene zaštite, u vidu pulsnih oksimetara, bezkontaktnih termometara, zaštitne opreme za medicinsko osoblje i drugih. “Kao predstavnici kompanije kojoj su prosperitet i uslovi zdravstvene zaštite veoma visoko na lestvici prioriteta, izuzetno smo zadovoljni što smo u mogućnosti da odgovorimo na ono što je trenutno najpotrebnije zdravstvenom sistemu u Vranju. Budući da je to grad u kojem naša fabrika godinama uspešno posluje, ova donacija je najmanje što smo mogli da učinimo u znak zahvalnosti zdravstvenim radnicima i lokalnoj samoupravi na posvećenosti u zaštiti zdravlja stanovništva”, istakao je Milorad Krstikeski, direktor kompanije BAT za Srbiju i Crnu Goru. Kao jedan od začetnika principa društveno-odgovornog poslovanja u Srbiji, kompanija BAT je, osim pomenute donacije, tokom celokupnog trajanja epidemije virusa korona pružala podršku zdravstvenom i socijalnom sistemu Srbije, a takva praksa ostaće opredeljenje kompanije i u budućnosti. 

2020

Metro podrška preduzetnicima

U cilju stabilizacije poslovanja i oporavka preduzetnika i malih preduzeća, METRO Cash & Carry Srbija tradicionalno obeležava Dan sopstvenog poslovanja, u znaku podrške malim i nezavisnim biznisima. Podrška će se ove godine odnositi na digitalizaciju i lakšu adaptaciju na online poslovanje. Naime, zahvaljujući globalnoj saradnji kompanije sa Google-om, preduzetnicima koji se prijave na besplatni METRO portal https://www.own-business-day.com, omogućena je jednostavna i brza registracija My Google Business naloga. Na ovaj način preduzetnici postaju vidljivi i pozicionirani na Google Mapama, što im omogućava veću online vidljivost i prisustvo, a samim tim i veći broj upita za njihove usluge i potencijalno veći promet i zaradu. Preduzetnici su pozvani i da na Dan sopstvenog poslovanja, 13. oktobra 2020. godine, osmisle posebne ponude, u cilju privlačenja gostiju.„Samostalni i mali preduzetnici su ključna karika zdrave i dinamične privrede i ekonomije svakog društva. Njihovo osnaživanje i pružanje svake podrške, posebno u ovom trenutku, su od neprocenjivog značaja ne samo za same preduzetnike već i za kompletnu zajednicu. METRO već 15 godina nastoji da bude pouzdan partner preduzetnicima i smatramo da je njihov uspeh naš posao, a ove godine više nego ikada pre“, rekao je ovim povodom André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija. „Ove godine Dan sopstvenog poslovanja vidimo kao priliku da podržimo digitalizaciju, jer smo u potpunosti svesni u kojoj meri online poslovanje i vidljivost postaju presudni za uspešan biznis. Takođe, pozivamo sve građane da podrže svoje omiljene lokalne preduzetnike, koji su posebno ugroženi Covid-19 epidemijom. Na taj način ne jačamo samo celokupnu ekonomiju, već i svoje svakodnevne živote činimo bogatijim kroz raznovrsne ponude i izbore koje samostalni preduzetnici pružaju“, dodao je Rinnensland.METRO će svim preduzetnicima (restoranima, trgovcima, kafićima, pekarama, zanatlijama...) koji se registruju na besplatan METRO portal https://www.own-business-day.com – omogućiti dodatne brojne pogodnosti pri kupovini u periodu do 13. oktobra, kada se obeležava Dan sopstvenog poslovanja.  Dan sopstvenog poslovanja, globalna METRO inicijativa posvećena većoj vidljivosti i prepoznavanju miliona preduzetnika širom sveta, obeležava se svake godine, drugog utorka u oktobru. Različitim aktivnostima, a pre svega besplatnom promocijom, METRO nastoji da pruži podršku nezavisnom poslovanju, kao jednom od ključnih elemenata stabilnog i održivog razvoja društva.

2020

Coca- Cola HBC Srbija smanjila potrošnju vode za 53,8 odsto

Coca - Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića do 2019. godine smanjena za 52 procenta, saopštila je kompanija povodom objavljivanja sedmog Izveštaja o održivom poslovanju za 2019. godinu.Kako se navodi, samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj zajednice Coca-Cola HBC Srbija je uložila preko 36 miliona dinara. Istovremeno, Coca-Cola HBC Srbija nastoji da smanji i uticaj svoje ambalaže na životnu sredinu i to povećanjem sadržaja recikliranog materijala u ambalaži i razvijanjem pakovanja manje težine. Samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala.  Na taj način, kompanija želi da ostvari cilj da do 2025. godine 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani material, kao i da prikupi 75 odsto primarne ambalaže svojih proizvoda, navodi se u saopštenju.Kompanija navodi i da je poslovni poduhvat koji je obeležio 2019. godinu akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC AG. "Poslovanje Bambija ima dugu tradiciju uspeha. Posvećen potrošačima, inovativnosti, raznovrsnom portfoliju brendova, Bambi je više od 50 godina sinonim kvaliteta i uspeha. Akvizicija koja je finalizovana prošle godine za Bambi je označila nove razvojne mogućnosti i proširenje, a za Coca-Cola HBC priliku da se stvore dodatne vrednosti za kompaniju, kupce i akcionare". Podseća se i da je Coca-Cola HBC Srbija  već godinama unazad prepoznata kao najpoželjniji poslodavac koji zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, ravnopravan pristup i podjednaku šansu za profesionalni razvoj. Tome u prilog svedoči i indeks privrženosti zaposlenih koji iznosi 90 odsto. 

2020

Coca-Cola novom kampanjom pruža podršku HoReCa sektoru

„Ko kaže da moramo da se vratimo na staro? Šta ako smo najveća promena ti i ja? Šta ako odlučimo da budemo otvoreni, kao nikada pre?”, stihovi su pesme poznatog britanskog umetnika Pesnika Džordža, koji se udružio sa Coca-Colom u prvoj, dugo očekivanoj kampanji poznatog svetskog brenda od početka pandemije korona virusa.  Inspirativna pesma, centralna je tema kampanje ,,Otvoreni kao nikada pre’’ i treba da podstakne  ljude da se otvore za nove mogućnosti, da pokrenu promene koje zavise od njih samih i da cene sve sitnice koje čine život. od početka globalne pandemije Pesnik Džordž je bio izuzetno aktivan u širenju podrške kroz svoje stihove. On poručuje da ne uzimamo stvari zdravo za gotovo, da možemo da uživamo više u onome što nas okružuje, da negujemo odnose sa ljudima koji su nam bliski i poziva na solidarnost i empatiju među ljudima jer se sve prepreke prevazilaze lakše kada smo udruženi.Ovo je prva kampanja posle pauze u marketinškim aktivnostima za Coca-Cola sistem, budući da je već na početku ove globalne pandemije odlučeno da se svi resursi preusmere u pružanje humanitarne pomoći širom sveta. Zajedno sa partnerskim punionicama i Coca-Cola Fondacijom, globalno je donirano preko 120 miliona dolara organizacijama u znak podrške i za borbu protiv korona virusa. I u Srbiji su svi resursi bili  preusmereni na glavne prioritete, a humanitarne aktivnosti realizovane su u tri faze: tokom prve, pomoć je išla za zdravstvene centre i medicinske radnike koji su bili na prvoj liniji borbe sa korona virusom, u drugoj fazi u partnerstvu sa Crvenim krstom obezbeđena je donacija u vrednosti 200.000 dolara za najugroženije, dok se u trećoj- fazi oporavka, pažnja usmerava ka oporavku privrede i preduzetnika.  ,, Nakon prve dve faze pomoći, naš fokus je sada na podršci koju ćemo u narednom periodu pružiti partnerima iz Horeca sektora koji su u ovoj situaciji pretrpeli značajne ekonomske gubitke. Predstojeća kampanja nije samo motivišuća - ona ima jedan jasan i konkretan cilj: da podrži male biznise, lokalne hotele, kafiće i restorane, od kojih su mnogi tek sada otvorili svoja vrata posle veoma izazovnog perioda. Ugostiteljski sektor u Srbiji zapošljava preko 65 000 ljudi, koji se trenutno bore za opstanak i mi želimo da im u tome pomognemo.“, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija. U okviru kampanje ,,Otvoreni kao nikada pre’’ Coca-Cola će odabranim ugostiteljima staviti na raspolaganje deo svog digitalnog oglasnog prostora, a neki od najautentičnijih će imati priliku i da ispričaju svoje priče na digitalnim kanalima. Kroz različite aktivacije Coca-Cola će u narednom periodu podržati preko 600 ugostiteljskih objekata širom Srbije. „ Za nas ,,Otvoreni kao nikada pre’’ nije samo kampanja, već proširenje naše svrhe i potpuno novo razmišljanje u izmenjenom svetu. Pored posvećenosti i želje da ponudimo najbolje osvežavajuće napitke koji odgovaraju na sve potrebe potrošača, želimo da inspirišemo ljude da krenu napred, i učinimo svet drugačijim i boljim, ujedno pomažući i jedan od najznačajnijih sektora u privredi na svetu“, izjavila je Andrea Dragan, direktorka marketinga za gazirane napitke kompanije Coca-Cola.

2020

„Od tebe kreće“: Za Kragujevčane besplatne maske od Plaze

Šoping centar Kragujevac Plaza podelio je brendirane pamučne maske za višekratnu upotrebu, pokazujući time još jednom brigu za zdravlje i bezbednost svojih zakupaca, posetilaca i sugrađana. U okviru kampanje „Od tebe kreće – sigurna kupovina“, tokom tri dana, od 4. do 6 avgusta, promoterke centra delile su besplatne maske Kragujevčanima na najprometnijim gradskim tačkama – na Đačkom trgu kod studentskog doma „Vita Janjić“, zatim u Velikom parku u blizini Gerontološkog centra, kao i na platou ispred šoping centra.Humanost jednog društva ogleda se u odnosu prema njegovim najranjivijim pripadnicima, pa su maske poklonjene i zaposlenima i korisnicama Sigurne kuće „Kneginja Ljubica“. Šoping centar Kragujevac Plaza nije zaboravio ni online zajednicu i brendirane maske će dobiti najaktivniji na društvenim mrežama tokom avgusta.Samo ličnom i zajedničkom odgovornošću prema zdravlju cele zajednice naše društvo se može što pre vratiti normalnom životu, a Šoping centar Kragujevac Plaza i ovom akcijom pokazuje da nastavlja da postavlja standarde u Srbiji i regionu. „To su prepoznali i svetski stručnjaci za procenu sigurnosti šoping centara. Nedavno smo dobili sertifikat o usaglašenosti sa COVID-19 sigurnosnim merama Centra za bezbednu kupovinu (SSC) iz Švedske i tako se našli među odabranim centrima koji ispunjavaju međunarodne zdravstvene standarde u bezbednosti posetioca“, izjavio je menadžer Šoping centra Kragujevac Plaza Nemanja Savčić.Ova akcija je još jedna potvrda da centar, u saradnji sa kragujevačkim Institutom za javno zdravlje i Regionalnom privrednom komorom Kragujevac, sve vreme sprovodi mere prevencije – propisane higijenske i dezinfekcione mere, poštovanje fizičke udaljenosti od najmanje dva metra i nošenje zaštitnih maski, kako zaposlenih tako i posetilaca. Šoping centar Kragujevac Plaza otvoren je za posetioce svakog dana od 10 do 22 časa, dok ugostiteljski lokali, prema odluci gradske uprave, za sada rade do 20 časova. Za detalje o aktuelnim dešavanjima posetite web-sajt www.kragujevacplaza.rs ili Facebook i Instagram profile centra.

2020

BAT donirao vrednu medicinsku opremu gerontološkom centru Beograd

Kompanija British American Tobacco (BAT) donirala je sredstva za nabavku vredne medicinske opreme Ustanovi Gerontološki centar Beograd. Opremanje najsavremenijim aparatima doprineće poboljšanju zdravstvenih uslova za korisnike ustanove, dok će se ujedno olakšati rad zaposlenima u požrtvovanoj borbi protiv pandemije izazvane virusom COVID-19. Jedan od osnovnih ciljeva donacije jeste podrška institucijama socijalne zaštite, naročito u situaciji koja je pogodila čitav svet, ali i sve veća neophodnost lečenja i rehabilitacije savremenim medicinskim aparatima.British American Tobacco, kao najveći britanski investitor u Srbiji, nastavlja da pomaže državi i lokalnoj zajednici, te da podstice i druge privredne subjekte na slične akcije i podršku zdravstvenim i socijalnim ustanovama. 

2020

Reklamna podrška: veća vidljivost i prodaja, nova partnerstva

U proteklih skoro mesec i po dana, domaće firme koje je Erste Banka podržala tako što je za njih i njihove proizvode kreirala TV i onlajn reklamnu kampanju, zabeležile su brojne pozitivne efekte ovog vida podrške, prvenstveno na poboljšanje prodaje proizvoda i širenje svog poslovanja.Aktuelna pandemija odrazila se i na ekonomiju – na brojne domaće firme čije je poslovanje usporilo i koje pronalaze načine da se prilagode okolnostima. Zbog toga su podrška i solidarnost sa privredom posebno značajni.Osim kreditne podrške likvidnosti preduzeća, Erste Banka je tokom maja i juna ove godine pružila i reklamnu podršku za nekoliko svojih klijenata mikro i malih biznisa, kako bi im pomogla da povećaju vidljivost svojih proizvoda i na taj način takođe unaprede poslovanje. Za njih je kreirala TV i onlajn reklame i zakupila reklamni prostor u trajanju od približno mesec i po dana.Većina ovih domaćih firmi kao jedan od ključnih rezultata televizijske i onlajn kampanje ističe veću prepoznatljivost i vidljivost svojih proizvoda i brenda, što im je značajno za poboljšanje prodaje, ali i za dalje širenje poslovanja.„Potrošači su počeli u većoj meri da obraćaju pažnju na naše proizvode i brend zahvaljujući kampanji, a i prodaja je porasla u pojedinim našim objektima. Na našim prostorima televizijska reklama je još uvek najuticajniji vid oglašavanja, tako da nam je ova kampanja pomogla da dobijemo veću vidljivost na domaćem tržištu“, kaže preduzetnik Nikola Stanišić, 26-godišnji osnivač firme „Stanišić Bio“ iz Veternika, koja proizvodi premium namaze od šumskih pečuraka pod brendom „Šumska tajna“, a ovaj autentični proizvod plasira i van granica naše zemlje.Mlada Ana Dolovac je 2018. osnovala „Dolovac Organic“ sa željom da ponudi zdrave, organske proizvode i uspešno vodi ovo preduzeće sa svega 26 godina. Ističe da je naišla na veoma pozitivnu reakciju sugrađana i potrošača uopšte: „Efekat kampanje je zasad zaista veliki. Pre svega sugrađani, a potom i svi drugi, su počeli da nas prepoznaju i češće kupuju naše proizvode“. Osnivač „Dogma Brewery“, mladi tehnolog Vladimir Stojković, naglašava da je kampanja uticala na veću prepoznatljivost ovog brenda u Srbiji i da usled aktuelne situacije očekuje da će u predstojećem periodu biti na pravi način vidljivi njeni rezultati, kako u rastu prodaje kvalitetnih zanatskih piva koje proizvodi, tako i u novim saradnjama.Futoškom porodičnom poljoprivrednom gazdinstvu „Dolovac Organic“, koje proizvodi organske sušene voćne rolnice i sokove, ali i beogradskoj pivari „Dogma Brewery“, javili su se pojedini trgovinski lanci kao novi potencijalni partneri koji im mogu pomoći da još bolje plasiraju proizvode.Veću vidljivost svojih tekstilnih proizvoda za domaćinstva i hotele, kao i same kompanije ističe i Dražen Tolevski, menadžer prodaje i razvoja u preduzeću „Stotex“ iz Starih Banovaca. Prema njegovim rečima, to će im olakšati i širenje poslovanja koje imaju u planu, jer veruju da će biti više prepoznatljivi i kao poslodavac. Ova kompanija najvećim delom zapošljava žene, te osim komercijalne ima i značajnu društvenu ulogu.S druge strane, kompaniji „NS-Steel 1989“ iz Veternika počeli su da se javljaju nekadašnji klijenti sa kojima odavno nisu sarađivali. „Imali smo i mnogo pozitivnih reakcija na društvenim mrežama, na kojim su ljudi primetili naš novi proizvod, mašinu za čišćenje filtera koji smanjuju emisiju štetnih gasova motornih vozila. Njena prodaja je stagnirala za vreme vanrednog stanja i sad je ponovo pokrenuta, čemu je reklamna podrška značajno doprinela“, navodi Saša Vranješ, direktor ove kompanije, koja je pre više od tri decenije započela kao mala metaloprerađivačka radnja.Danas „NS-Steel 1989“ sarađuje sa renomiranim kompanijama iz naftne, poljoprivredne, procesne, hemijske, prehrambene i drugih industrija, u našoj zemlji i regionu.Igor Denić, direktor leskovačke kompanije „DCP Hemigal“, koja već četvrt veka proizvodi i na tržište Srbije i regiona plasira kozmetičke preparate kao što su popularni „Pavlogal“ i „Konjski balsam“, pored pozitivnih reakcija potrošača ističe i činjenicu da je značajan broj njih počeo u većoj meri da povezuje ove, ali i druge etablirane proizvode kompanije sa brendom „DCP Hemigal“.Televizijska i onlajn kampanja podrške domaćim firmama samo je jedan u nizu koraka koje Erste Banka već preduzima i sa kojim će nastaviti kako bi podržala privrednike i veću vidljivost njihovih proizvoda i usluga. Inicijativa će trajati i po završetku televizijske kampanje, a ostala preduzeća biće u fokusu kroz različite forme promotivne podrške.