Održivost

2020

Supernova donirala 3.000 punjača privremenoj bolnici na Sajmu

U želji da građanima koji se bore sa korona virusom olakšamo boravak u privremenoj bolnici na Beogradskom sajmu, kablovski operator Supernova, zajedno sa kompanijama Roaming Networks i Enetel Solutions, donirao je ukupno 3.000 eksternih punjača, po jedan uz svaki ležaj. Donacija je realizovana u saradnji sa Crvenim krstom i gradskim kriznim štabom, a ovakva vrsta pomoći omogućiće građanima koji privremeno borave u bolnici na Beogradskom sajmu da nesmetano koriste mobilne telefone i ostale elektronske uređaje tokom svog lečenja. Želja nam je da ovim građanima omogućimo, da pre svega, budu u kontaktu sa svojim porodicama i prijateljima, kao i da neometano koriste svoje mobilne uređaje za zabavu i ostale aktivnosti, kako bi im vreme što pre prošlo. Kao društveno odgovorne kompanije apelujemo na sve građane da se zarad očuvanja sopstvenog, ali i tuđeg zdravlja, striktno pridržavaju saveta i instrukcija koje svakodnevno dolaze od strane nadležnih institucija.

2020

Nectar prilagodio svoj logotip aktuelnoj situaciji

Logo kompanije NECTAR privremeno izmenjen, kako bi ukazali na važnost izolovanja i socijalne distanceU doba velike globalne krize izazvane pandemijom korona virusa, mnogi brendovi su se odlučili da osim pomoći u društveno odgovornom smislu, svoj doprinos i solidarnost pokažu i na simbolički način.  Lider na tržištu sokova u regionu, porodična srpska kompanija Nectar, odlučila je da uradi oba, a da istovremeno bez zaustavljanja proizvodnje neprekidno snabdeva sve svoje verne potrošače.Nectar je odlučio da nam svima poruči da, iako razdvojeni, nikad nismo bili bliži. Logo kompanije privremeno je izmešten iz elipse u oblik kuće, a na različitim kanalima komunikacije, i sama slova sadržana u nazivu kompanije dobila su prostor za sebe, simbolišući tako fizičku distancu nužnu za sprečavanje širenja novog virusa. U ovim danima, najvažnije je da svi ostanemo kod kuće ukoliko nam poslovne obaveze dozvoljavaju i ne izlazimo bez preke potrebe. Ovaj komunikacioni pristup govori upravo o tome.Nectar vredno radi da omogući nesmetanu dostupnost  svojih proizvoda na tržištu i u ovim otežanim uslovima. Pogoni Nectara su aktivni, od proizvodnje, preko transporta i logistike do distribucije proizvoda u sve radnje. Zaposleni u ovoj kompaniji su zaštićeni u svakom koraku koji je potrebno napraviti kako potrošači ne bi ostali bez svojih Nectar proizvoda.Jedan od najvećih izazova u vezi sa širenjem Covid-19 je kako da se što pre utvrdi ko je zaražen i da se testiraju svi njihovi kontakti. Upravo zato, Nectar je donirao sredstva za nabavku testova za dijagnostiku kako bi se priključio naporima u sprečavanju širenja epidemije.Nije svejedno nikome ovih dana, ali iako razdvojeni, nikada nismo bili jedni drugima bliži, poručuju iz Nectara.

2020

Delhaize Srbija donirao 6 miliona dinara za borbu protiv pandemije

Kako bi pružila podršku, kompanija Delez Srbija u prethodnim danima donirala proizvode, kao i sredstva za nabavku medicinske opremeKompanija Delez Srbija donirala je Vladi Republike Srbije šest miliona dinara. Od novčanih sredstava namenjenih Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje biće nabavljena neophodna medicinska oprema u borbi protiv virusa COVID-19.Donacije ovog maloprodajnog lanca stigle su u prethodnim nedeljama i do roditeljske kuće Zvončica, kao i do bolnice u Kikindi, jednom od gradova koji su pogođeni širenjem virusa.  „U ovim trenucima je veoma važno da svi zajedno pokažemo kolektivnu solidarnost. Kao kompanija smo se potrudili da pružimo podršku i na lokalnom nivou, kao i u nabavci medicinske opreme koja će biti na usluzi svim našim građanima“, istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednica pravnih poslova i zaštite resursa Delez Srbija.Pandemija virusa COVID-19 zahvatila je nekoliko kontinenata i zemlje širom sveta svakodnevno uvode različite mere sa ciljem sprečavanja širenja i ublažavanja posledica koje virus donosi, a pre svega kako bi se sačuvalo zdravlje i životi građana. 

2020

Lidl Srbija obezbedio 5.200 zaštitnih vizira za zdravstvene radnike

Kompanija Lidl Srbija je podržala inicijativu UNICEF-a za obezbeđivanje zdravstvene opreme i donirala milion i po dinara za kupovinu zaštitnih vizira za 5.200 zdravstvenih radnika širom Srbije, a u cilju podrške zajednici i zdravstvenom sistemu Srbije u okolnostima širenja epidemije virusa Covid-19. Sagledavajući potrebe zdravstvenih ustanova u novonastaloj situaciji, UNICEF je pozvao sve kompanije dobre volje da se pridruže prikupljanju novčanih sredstava kojim će se obezbediti što bolji uslovi lečenja zaraženih virusom, ali i zaštita onih koji daju svoj veliki doprinos – zdravstvenim radnicima.„UNICEF daje svoju punu podršku nacionalnim naporima u prevenciji i zaustavljanju epidemije Korona virusa, pre svega kroz nabavku kritično potrebne opreme za zdravstveni sistem, kao i kroz informisanje kako da se zaštitimo od virusa i kako da se održe usluge i pruži pomoć najranjivijim porodicama sa decom. Veoma cenimo doprinos privatnog sektora našem radu – i za redovne programe za decu i u vanrednim situacijama poput ove sa kojom se suočavamo. Zahvaljujem Lidlu Srbija i svim kompanijama koje su donirale UNICEF - i u uslovima ekonomske neizvesnosti kako bismo zajedno pomogli da sačuvamo živote u Srbiji“,  rekla je Ređina De Dominićis, direktorka UNICEF-a u Srbiji.U zajedničkom dogovoru, kompanija Lidl Srbija je usmerila novčana sredstva za zaštitu onih koji se danonoćno trude da na što bolji način brinu o zaraženima Korona virusom, a viziri su se pokazali kao dobro sredstvo zaštite.„Kao trgovinski lanac, trudimo se da u ovim trenucima hrana bude dostupna svima. Za to su posebno zaslužni naši timovi prodaje i logistike. Za prodavce, koji su u stalnom kontaktu sa potrošačima, uveli smo posebne mere zaštite, među kojima su i viziri koji štite celo lice. Naši lekari, medicinske sestre i drugi zdravstveni radnici, kao i zaposleni u Lidlovim prodavnicama i drugim trgovinama, uvek su tu za nas, i želeli smo da i za njih obezbedimo adekvatnu opremu. Svi oni su stvarno važni, a ovo je naš način da ih podržimo i zahvalimo im“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija, i dodatno zahvalila UNICEF-u na pokretanju ovakve inicijative.Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nastaviće da osluškuje potrebe zajednice u ovoj izazovnoj situaciji kako bi pomogla svima kojima je pomoć neophodna, a poziva i druge kompanije koje su u mogućnosti da se pridruže inicijativi UNICEF-a i drugih organizacija.„Za bolje sutra“ Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

2020

Messer – Povećano snabdevanje medicinskim kiseonikom

Kompanija Messer Tehnogas je i u ovim teškim trenucima uspela da obezbedi dodatne količine medicinskog kiseonika koje su potrebne za lečenje najozbiljnijih pacijenata zaraženih novim korona virusom - Covid 19. S tim u vezi, ova kompanija je uložila značajna sredstva u opremu za povećanje kapaciteta potrošnje kiseonika, te su postavljeni dodatni rezervoari sa medicinskim kiseonikom u Kliničkom centru Srbije, Vojnomedicinskom centru Karaburma i u Vojnoj bolnici u Nišu, koja je određena kao glavna regionalna bolnica za smeštaj obolelih sa juga Srbije. Messer je i u Kliničko bolničkom centru Zemun montirao tri podstanice za snabdevanje i adaptirao instalaciju centralnog snabdevanja medicinskim kiseonikom. Dodatno je urađeno i prilagođavanje 200 respiratora za direktnu potrošnju kiseonika iz boce.Messer Tehnogas, kao kompanija od posebnog značaja za snabdevanje tržišta Srbije vitalnim medicinskim gasovima, kroz konstantnu komunikaciju i u međusobnom dogovoru sa kriznom štabom Vlade Srbije, obavlja redovnu i pouzdanu distribuciju medicinskih gasova svim neophodnim institucijama na teritoriji naše zemlje.Postavljenje rezervoara sa medicinskim kiseonikom u Vojnomedicinskom centru Karaburma

2020

Gorenje pruža pojačanu podršku korisnicima

Kompanija Hisense Gorenje zatovrila je sve fabrike u Evropi na dve nedelje, od 23. marta do 6. aprila, ali je obezbedila pojačanu podršku korisnicima njihovih uređeja u Srbiji, naveli su u kompaniji za Novu ekonomiju.Svim korisnicima obezedili smo pojačanu podršku operatera pozivnih centara u rešavanju manjih problema sa aparatima, servisera na terenu za hitnije slučajeve, dok su im naši proizvodi dostupni korišćenjem najbezbednijeg kanala – online kupovine, kao i u Gorenje studijima, čije je radno vreme usklađeno sa merama o zabrani kretanja.Kompanija je od početka epidemije novog korona virusa preduzela sve potrebne preventivne mere u cilju zaštite zdravlja i bezbednosti zaposlenih, navodi Gorenje Hisense. U fabrici Gorenje Valjevo obustavljena je proizvodnja do 6. aprila, dok će zaposleni čija je stručnost neophodna za funkcionisanje nastaviti sa radom od kuće ili, ukoliko je to neophodno, u predstavništvu kompanije ili na terenu.U tim slučajevima, obavezno je svakodnevno merenje telesne temperature, dezinfekcija i korišćenje zaštitne opreme, a organizovan je i poseban prevoz za zaposlene.Gorenje  u Srbiji ima dve fabrike - u Valjevu i Zaječaru. Fabriku za proizvodnju grejača za vodu Gorenje Tiki iz Stare Pazove, Gorenje je nedavno prodalo švedskoj kompaniji Nibe Industrier.Inače, fabrika u Valjevu je centar za rashladnu tehniku kineske Hisense Grupe u Evropi.Gorenje je jedan od najvećih izvoznika u Srbiji. Njegove kompanije su ostvarile ukupni neto izvoz od 654 miliona evra za period od 2008. do 2017. godine, pokazuje istraživanje „100 Najvećih – 100 najboljih u Srbiji" u izdanju Business Info Grupe. U tom periodu izvezle su robu u vrednosti 1,2 milijarde evra, a uvezle za 654 miliona evra.

2020

Somboled donirao 5 miliona dinara za borbu protiv koronavirusa

Kako bi doprinela naporima države u borbi protiv virusa COVID-19, kompanija Somboled je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje donirala pet miliona dinara. Novac je namenjen kupovini respiratora za potrebe bolničkog lečenja u zdravstvenim ustanovama na teritoriji Republike Srbije. Uz poštovanje preporuka o merama zaštite Vlade Republike Srbije, Somboled je svojim zaposlenima omogućio bezbedne uslove za rad. Kako bi zaštita ljudi u kompaniji bila na najvišem nivou, svim sektorima proizvodnje obezbeđene su zaštitne maske i rukavice, kao i sredstva za čišćenje i dezinfekciju. Na ovaj način, kompanija daje maksimalan doprinos obezbeđivanju sigurnosti u proizvodnji i distribuciji mlečnih proizvoda, od fabrike do potrošača. Zaposleni čije fizičko prisustvo u kompaniji nije neophodno, svoj posao obavljaju od kuće, kako bi maksimalno poštovali preporuku o smanjenju kontakata. Rad u fabrici organizovan je u tri smene, a na ulazu u proizvodni pogon postavljen je sanitarni koridor za dezinfekciju, gde se takođe svim zaposlenima meri temperatura tela. Za vozače kamiona obezbeđene su posebne prostorije, kako bi bili bez kontakta sa zaposlenima u fabrici.Kao jedna od vodećih kompanija u oblasti prerade mleka i proizvodnje mlečnih proizvoda u Srbiji, koja posluje u okviru međunarodne Lactalis Grupe, Somboled je u otežanim uslovima poslovanja, nastalim kao posledica epidemije virusa COVID-19, uložio maksimalne napore u obezbeđivanje kontinuirane proizvodnje i redovno snabdevanja maloprodajnih lanaca. Odgovornim i stabilnim poslovanjem tokom vanrednog stanja, a u skladu sa svim preporukama Vlade Republike Srbije, svi aspekti proizvodnje, distribucije i prodaje odvijaju se neometano.

2020

UNIQA uvela olakšice tokom vanrednog stanja

Odloženo plaćanje obaveza za osiguranje za klijente starije od 65 godina i klijente koji su delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihodaUz potpuno razumevanje za teškoće u plaćanju obaveza po osnovu ugovora o osiguranju tokom trajanja vanrednih mera, UNIQA osiguranje je omogućilo klijentima starijim od 65 godina i klijentima koji su tokom epidemije virusa COVID-19 delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda, izmirenje ovih obaveza po završetku vanrednog stanja. Odloženo izmirenje obaveza premije osiguranja dospele tokom vanrednog stanja, nema za posledicu obračun zatezne kamate i ne utiče na ostvarenje prava iz ugovora tokom trajanja vanrednog stanja. Premije osiguranja dospele u periodu trajanja vanrednog stanja, izmiruju se naknadno u periodu od tri meseca po ukidanju vanrednog stanja. Ovim olakšicama se ne produžava važenje osiguranja već samo odlaže plaćanje dospelih premija.Za odlaganje dospelih premija osiguranja potrebno je poslati podatke (ime, prezime, JMBG, kontakt telefon) uz Zahtev za odlaganje na imejl: info@uniqa.rs ili na telefon 011/20 24 100.Klijenti koji ne žele da koriste olakšice, tokom vanrednog stanja mogu da nastave redovno izmirenje obaveza u rokovima predviđenim ugovorom o osiguranju. U slučaju da važenje ugovora istekne tokom vanrednog stanja, klijenti mogu zaključiti nov uz obavezu plaćanja prve premije.Pored ličnih savetnika za osiguranje koji su svim klijentima dostupni telefonski, klijenti za sve informacije, podršku i prijavu šteta mogu pozvati UNIQA Kontakt centar (011/20 24 100) ili broj 0800 201 301 (besplatan za pozive iz Srbije).UNIQA je u cilju zaštite zdravlja od početka vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, a klijentima omogućila kontinuirano korišćenje usluga bez neposrednog kontakta, kroz telefonske i online servise dostupne 24 časa. Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste internet prodavnicu za kupovinu osiguranja, kao i online aplikaciju za prijavu šteta dostupnu na veb stranici UNIQA osiguranja www.uniqa.rs, kao  i Kontakt centar za svaku vid podrške.  Korisnici UNIQA putnog osiguranja koji trenutno ne mogu da se vrate u Srbiju iz inostranstva, svoju polisu putnog osiguranja mogu produžiti pozivanjem Kontakt centra ili to umesto njih može učiniti osoba bliska klijentu koja se nalazi u Srbiji.

2020

DIS donirao robu od 5 miliona dinara privremenoj bolnici na Sajmu

Kompanija DIS je donirala robu u vrednosti od 5 miliona dinara privremenoj bolnici na Sajmu pružajući dodatnu podršku naporima Vlade Republike Srbije i našem zdravstvenom sistemu u suzbijanju epidemije korona virusa. Zahvaljujući ovoj donaciji najvećeg domaćeg trgovinskog lanca, koji u Srbiji posluje gotovo 30 godina, privremena bolnica na Sajmu biće u mogućnosti da na još kvalitetniji način zbrinjava svoje pacijente u narednom periodu. Navedenom donacijom, kompanija DIS želi da u ovim teškim okolnostima, sa kojima se suočava čitava država, pomogne i pruži podršku zdravstvenim institucijama, medicinskom osoblju i pacijentima koji će raditi i boraviti u improvizovanoj bolnici na Beogradskom sajmu.Iz kompanije navode da su podrška i pomoć svih onih koji su u mogućnosti da je pruže od ključne važnosti u ovim trenucima i da pozivaju i druge društveno odgovorne kompanije na isti gest, u skladu sa mogućnostima. Veliki izazovi sa kojima se sada suočava naše društvo mogu se savladati jedino uz solidarnost, humanost, zajedništvo celokupnog sistema i odgovorno ponašanje svakog pojedinca.DIS u potpunosti poštuje najviše mere predostrožnosti i bezbednosti koje je propisala Vlada Republike Srbije nakon uvođenja vanrednog stanja i istovremeno svakodnevno apeluje na svoje potrošače da se pridržavaju istih. Svi zaposleni u kompaniji DIS, od ljudi koji rade u marketima, magacinima, transportu i na terenu, do zaposlenih u kancelarijama, pružaju svoj maksimum u novonastalim okolnostima, poštujući sve mere predostrožnosti i dajući sve od sebe kako bi kompanija funkcionisala neometano i kako bi bila na raspolaganju svom narodu u ovim kriznim momentima.

2020

Filip Moris donirao 400.000 evra vrednu medicinsku opremu

Kompanija Filip Moris je zdravstvenim centrima u Srbiji donirala oko 400 hiljada evra vredne laringoskope, infuzione pumpe, pacijent monitore, aspiratore i aparati za inhalacionu sedaciju, prenosi agencija Beta.Ovo je do sada jedna od najvećih korporativnih donacija upućenih na poziv Vlade Srbije u borbi protiv epidemije koronavirusa, navodi se u saopštenju.Spisak ove neophodne opreme za donaciju medicinskim centrima, u kojima su zbrinuti pacijenti oboleli od COVID-19 formiran je na osnovu dogovora sa nadležnim institucijama koje prate potrebe za najneophodnijim sredstvima za lečenje.Svi koju žele da upute humanitarnu pomoć ili imaju pitanja u vezi sa potrebama za upućivanje pomoći, mogu se obratiti na ironfriendship@gov.rs i telefone +381 64 8350 478 i +381 11 292 7499.Detalji o prijavi za akciju "Budi volonter" koju sprovodi Ministarstvo unutrašnjih poslova i Vlada Srbije dostupni su na sajtu www.budivolonter.gov.rs#BudimoSolidarni

2020

NLB Banka donirala „Torlaku“ laboratorijski materijal

NLB Banka je donirala laboratorijski materijal Institutu za virusologiju, vakcine i serume "Torlak", koji je do sada bio jedina institucija koja radi testiranje na korona virus u Srbiji, sa željom da da doprinos sprečavanju širenja korona virusa, navodi se u saopštenju ove banke. „Proteklih dana smo u medijima imali priliku da vidimo poruke zvaničnika Svetske zdravstvene organizacije, koji ukazuju na veliki značaj testiranja u cilju usporavanja i zaustavljanja širenja korona virusa. S obzirom na to da je i predsednik Republike Srbije najavio promenu pristupa u borbi protiv korona virusa, koji podrazumeva veći broj testiranja, odlučili smo da damo doprinos tim naporima i donirali laboratorijski materijal koji će omogućiti Institutu „Torlak“ da u narednim danima realizuje što veći broj testiranja“, rekao je povodom donacije Institutu „Torlak“ Branko Greganović, predsednik Izvršnog odbora NLB Banke. Greganović je dodao da je banka u proteklim danima realizovala niz mera za zaštititu zdravlja svojih zaposlenih i klijenata, omogućila rad od kuće za svoje zaposlene, reorganizovala rad ekspozitura i unapredila sisteme dezinfekcije svih poslovnih prostorija.

2020

Mlekara Šabac donira dodatnih 100.000 evra, preusmerenih iz budžeta za marketing

Mlekara Šabac ulaže 100.000 evra u donacije umesto da novac uloži u promociju novih proizvoda – voćnih jogurta, koje je nedavno lansirala na tržište.„Ova inicijativa dolazi od naših zaposlenih, u vreme pandemije virusa COVID – 19 i pokazuje želju Mlekare Šabac, da pružimo neku vrstu sigurnosti i oslonca onima koji su najugroženiji, kao i da pokažemo solidarnost u ovim teškim trenucima. Do sada smo donirali 8 hiljada litara dugotrajnog i Poppy čokoladnog mleka, kao i više od 10 tona ABT jogurta, voćnih jogurta, A La Kajmaka, Mediteraneo sira – morska so i Sirko mlečnog namaza. U svemu ovome nam pomažu Banka hrane Beograd, putem koje je već distribuirano 5000 paketa za najugroženije Beograđane, Crveni krst Novi Beograd, Privredna komora Srbije i drugi. U toku je podela i 270 poklon paketa za zaposlene na Klinici za infektivne i tropske bolesti Kliničkog centra Srbije, kao i 100 poklon paketa za penzionere Mlekare Šabac“, izjavila je Ivana Stevanović, direktorka Marketinga Mlekare Šabac.Iako je delatnost Mlekare Šabac već više od 70 godina na tržištu Srbije vezana za proizvodnju mleka i mlečnih proizvoda, Mlekara je angažovala firmu iz Šapca da uslužno proizvede 10 000 maski za lice koje će Mlekara Šabac donirati za Vojsku Srbije, čija je uloga danas od izuzetne važnosti tokom sprovođenja vanrednog stanja.Zato što se ponašamo #odgovorno uveli smo sve preporučene mere zaštite i pratimo preporuke Vlade Republike Srbije, podržavamo zaposlene, privredu od proizvođača sirovog mleka do proizvodnje u fabrici, preko distribucije i redovnog snabdevanja tržišta. Kao i u redovnim uslovima, proizvodni proces u Mlekari Šabac je postavljen na takav način da svi naši proizvodi, mleko i mlečni proizvodi, budu potpuno sigurni i zdravstveno ispravni za sve naše kupce.

2020

United Grupa pomaže zemljama u regionu sa 3 miliona dolara

United Grupa, koja posluje u sedam zemalja u regionu, u duhu solidarnosti zbog borbe sa virusom COVID 19, doniraće medicinsku opremu i novac u ukupnoj vrednosti od 3 miliona dolaraZa Srbiju je namenjeno milion dolara. Pored novčane donacije od 220.000 dolara, naručeno je 8.800 najkvalitetnijih kompleta testova za virus, 11 medicinskih ventilatora (hirurških respiratora), 250.000 maski, 440 toplomera i 7.000 zaštitnih naočara u vrednosti od 800.000 dolara. Celokupna medicinska oprema naručena je i plaćena još 15. marta, a na organizaciji isporuke koja počinje ove nedelje United Grupa je radila sa vladama u regionu.U danima u kojima je svima potrebna hrabrost i podrška, United Grupa želi da pomogne da svi zajedno što pre prebrodimo jednu od najvećih svetskih zdravstvenih kriza i da olakša medicinskim radnicima obavljanje posla, a građanima omogući dodatnu sigurnost.U okviru United Grupe u Srbiji posluju SBB, United Cloud, United Media sa televizijskim kanalima N1, Nova S, Sport Klub, Grand, Pikaboo, Vavoom, Cinemania, Lov i ribolov, IDJ, Brainz, portalom nova.rs i marketing agencijama Cas Media i Direct Media.Zbog epidemije koja je uslovila ostanak građana kod kuće United Grupa već je otključala TV kanale na svojim platformama u celom regionu za koje je dobila dozvole, uverena da je bitno da svi budemo solidarni i da je svaka podrška građanima u celom regionu važna.United Grupa je vodeći provajder telekomunikacionih i medijskih usluga u Jugoistočnoj Evropi. Kao deo vodeće međunarodne investicione kompanije BC Partners posluje u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji i Bugarskoj.

2020

I&F McCann Grupa kupila 5 respiratora

I&F McCann Grupa donirala je sredstva za nabavku 5 respiratora za zdravstvene ustanove u Srbiji. Na ovaj način I&F McCann Grupa je podržala akciju UNICEF-a za nabavku respiratora, prateće zašt...