U svetu u kojem tradicionalno dominiraju muški lideri, naša marketing agencija je ponosna što predstavlja izuzetak. Sa većinom ženskih lidera u našim upravljačkim strukturama, mi smo inspiracija za osnaživanje žena da preuzmu svoje mesto u poslovnom svetu.
U našoj agenciji, šest izvanrednih dama – Nataša, Biljana, Jasna, Ivana, Dragana, predvođene generalnom direktorkom Jasminom – ne samo da oblikuju strategiju i donose ključne odluke, već i postavljaju standarde za poslovni uspeh. Naša prisutnost ne samo da donosi raznolikost u odlukama, već pokazuje i moć i efikasnost ženskog liderstva.
Kroz rad, nas šest žena udružile smo različite generacije, karaktere, strukture, energije, posebnosti i pokazale da smo sposobne da se nosimo sa izazovima svakodnevnog poslovanja, da inoviramo i pronalazimo nove pristupe, te da gradimo inspirativnu radnu atmosferu koja podstiče kreativnost i timski rad.
Naš uspeh nije samo rezultat izuzetne stručnosti i predanosti, već i posledica kulture podrške i jednakih mogućnosti, koju smo uspostavili u našoj agenciji. Učimo jedne od drugih, delimo znanje i iskustva, i podstičemo jedna drugu da rastemo i razvijamo se kao lideri.
Žene često donose drugačiji pogled na probleme i izazove sa kojima se firma suočava. Njihova jedinstvena perspektiva može doprineti stvaranju inovativnih rešenja i strategija koje muškarci možda ne bi mogli da prepoznaju. Ova raznolikost u razmišljanju može biti ključna za rešavanje složenih problema i ostvarivanje konkurentske prednosti na tržištu.
Pored toga, žene na upravljačkim pozicijama često pokazuju veću empatiju i sposobnost za timski rad. One su često sklonije slušanju i uvažavanju mišljenja drugih članova tima, što doprinosi stvaranju pozitivne radne atmosfere i povećava motivaciju i angažovanost zaposlenih.
Vešte smo u balansiranju različitih obaveza i prioriteta, što nas čini efikasnijim liderkama u dinamičnom poslovnom okruženju. Sposobnost žena da ostanu smirene i fokusirane u stresnim situacijama može biti od ključnog značaja za uspeh firme u turbulentnim vremenima.
Gledajući unazad na svoj put do trenutne pozicije, vidimo prepreke koje smo prevazišle, izazove koje smo savladale i uspehe koje smo postigle. Uspeh je rezultat rada i talenta, a ne samo rezultat pola kojem pripadamo.
Uprkos stereotipu, žene mogu biti poslovne saradnice i prijateljice. Generalna direktorka Jasmina Stojanov i njena zamenica Nataša Vujović to dokazuju.
Tradicionalno, često se predstavlja da su žene sklone rivalstvu i intrigi u poslovnom okruženju, međutim, istina je daleko od toga. Zašto su žene tako dobre u uspostavljanju prijateljstava na poslu? Mi smo često veoma empatične i sposobne da razumemo potrebe, želje i osećaje svojih koleginica. Ova sposobnost empatije omogućava nam da stvorimo dublje veze zasnovane na poverenju i podršci.
Drugo, delimo slične izazove i iskustva u poslovnom svetu, to nas povezuje na emocionalnom nivou. Borba za ravnotežu između posla i privatnog života, suočavanje sa seksizmom ili diskriminacijom na radnom mestu, ili jednostavno pritisak da se dokažu u muškom dominantnom okruženju, sve su to situacije koje povezuju žene i stvaraju osnovu za dublje prijateljstvo.
Žensko liderstvo nije samo poželjno, već i neophodno za uspešno poslovanje. Ujedno smo modeli za mlade žene koje tek ulaze u poslovni svet, pokazujući im da su mogućnosti za uspeh neograničene i da je njihov glas važan i potreban. Kroz naš primer, šaljemo snažnu poruku o važnosti ambicije, samopouzdanja i upornosti.
Dokle god bude podržavala žene na putu ka uspehu i omogućavala im da zauzmu svoje zasluženo mesto u upravljanju, naša agencija ce nastaviti da bude lider u promovisanju rodne ravnopravnosti i osnaživanju žena u poslovnom svetu. Naš uspeh deo je veće priče o promeni kulture i normi koje su dugo vladale u poslovnom svetu i o stvaranju bolje i pravednije budućnosti za sve žene koje teže da ostvare svoje potencijale.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U svetu pivarske industrije se, po nekom nepisanom pravilu, smatra da u tim vodama dominiraju muškarci. Međutim, Apatinska pivara pokazuje da se žene odlično snalaze u tom poslu. U srcu ove renomirane kompan...
Vrednosti koje delimo su glavni postulat u radu, važno mi je da kompanija bude lider kako u poslovanju, tako i u inkluzivnosti, društvenoj odgovornosti i održivom razvoju
Iako još uvek predominant...
Jedan od ciljeva održivosti do 2025. godine na nivou Sistema je postizanje pune rodne ravnopravnosti na menadžerskim pozicijama
Coca-Cola kompanija je kompanija modernih, globalnih vrednosti i pok...
Duboko verujem u učenje i razvoj tokom celog života, zainteresovanost za novo i negovanje kreativnosti kod svakog pojedinca. Mislim da sam kao mentorka mnogim ženama, naročito onima koje su na početku kari...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok