12 liderki Coca-Cola HBC Srbija: 12 priča o vođstvu, inspiraciji i promenama
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Intervju: Katarina Todosijević, Marketing and PR Agency Director, agencija New Moment
Karijerni put počela je u dinamičnom svetu novinarstva u redakciji Blica, gde je imala priliku da istražuje živahnu scenu grada i deli svoja iskustva kroz rubriku „Sinoć u gradu“, što, kako kaže Katarina Todosijević, smatra dragocenim iskustvom za devetnaestogodišnjakinju, koja tek ulazi u svet odraslih. Nekoliko godina kasnije, tražeći praksu u PR sektoru, našla se kao saradnik na projektima fondacije Saveta za novo mišljenje. Svakim korakom shvatala je da su komunikacije mesto gde pripada. Ubrzo se pridružila New Moment PR timu, gde je stekla dragocena iskustva, i još dragocenije ljude koji su i danas važan deo njenog života.
„Zahvalna sam što sam na početku svoje karijere, bar nakratko, imala priliku da učim od pionira marketinga, Dragana Sakana, i da sarađujem sa timom neverovatnih kreativaca na mnogobrojnim nagrađivanim kampanjama. Magični miks kreative i komunikacija učinio je da i danas budem zaljubljena u ovaj posao, podjednako kao i prvog dana. Imala sam mnogo sreće da su promene i napredovanja uvek dolazili onda kada sam mislila da sam dosegnula svoj limit, terajući me da težim ka višem cilju i da uvek pomeram svoje granice“, kaže Katarina Todosijević.
Tokom svoje karijere imala sam priliku da upoznam mnoge inspirativne ljude, od kojih sam dosta učila. Od samog početka, usvojila sam mentalitet kontinuiranog učenja, upijajući lekcije i znanja od svih sa kojima sam imala privilegiju da sarađujem – od prvih mentora do mog tima danas, saradnika, partnera i klijenata. Najvažnija lekcija koju sam izvukla je da učenje nikada ne sme prestati. Svaka interakcija, svejedno da li vodi do uspeha ili neuspeha, nudi neprocenjiva saznanja koja oblikuju kako lični tako i profesionalni rast.
Kao vodeća regionalna agencija, svakodnevno se suočavamo sa mnoštvom izazova. Od komunikacije i koordinacije između timova, do praćenja potreba klijenata i trendova na tržištu. Pronalaženje ravnoteže između inovacije i pouzdanosti, uz održavanje ugleda i istorije koja stoji iza New Moment agencije, zahteva konstantnu budnost i prilagodljivost.
Takođe, jedan od najvećih izazova je održati kvalitet i opravdati poverenje koje nam klijenti već godinama pružaju. Sa nekima od klijenata radim od samog početka u agenciji, zajedno smo prošli mnogo, postali smo dobri prijatelji i kolege, i danas radimo kao jedan tim. Ujedno je velika odgovornost biti deo tako dugih poslovnih priča koje negujemo sa kompanijama kao što su P&G, Huawei, Coca-Cola, VISA, Pernod Ricard, Carlsberg, Yettel, Deichmann, Payoneer, Unicef… ali i steći poverenje i ukazati jednaku posvećenost klijentima sa kojima tek počinjemo saradnju.
Svakako jedna od najvažnijih stvari na koje uvek stavljam akcenat je dobra organizacija i ulaganje u tim. A to je ujedno i najveći izazov, jer bez dobrog, snažnog i stabilnog tima, bez ljudi kojima verujete, nije moguće ostvariti dobre rezultate. Ponosna sam na moj tim, na svako njihovo napredovanje. Zahvalna sam što sam okružena predivnim ljudima sa neverovatnom energijom i ljubavlju ka poslu.
Pronalaženje ravnoteže između inovacije i pouzdanosti, uz održavanje ugleda i istorije koja stoji iza New Moment agencije, zahteva konstantnu budnost i prilagodljivost
Rad u dinamičnom i izazovnom okruženju pruža uzbudljive prilike za rast i inovacije. Brzina promena drži vas stalno angažovanim i motivisanim da pomerate granice. Međutim, to takođe zahteva kreativnost i prilagodljivost, jer se mogu pojaviti neočekivane prepreke. Ipak, savladavanjem tih izazova postiže se istinski rast i, ujedno, dolazi do novih saznanja.
Verujem u stil vođenja primerom, i osnaživanje članova tima da ostvare svoj pun potencijal. Prijateljski odnos koji gradim sa svojim timom, zasnovan je na saradnji, empatiji i negovanju kulture kontinuiranog učenja i rasta. Saki je imao jednu predivnu rečenicu: „Da biste znali da vodite, morate da znate da sledite.“
Tačno je da radni stil određuje svakog pojedinca, ali smatram da pol ne definiše način vođenja, već su to kvaliteti i vrednosti koje neko poseduje, koji oblikuju pristup poziciji i poslu.
Tokom svog profesionalnog puta donosila sam svesne odluke koje podržavaju moje vrednosti i aspiracije. Iako su ove odluke možda podrazumevale određene kompromise, smatram ih neophodnim koracima ka ostvarivanju ciljeva. Verujem da je u svim životnim segmentima jako važno fokusirati se na sadašnji trenutak, umesto na razmišljanja o hipotetičkim „šta ako“ situacijama.
U našoj agenciji posvećeni smo stvaranju inkluzivnog okruženja u kojem pojedinci, bez obzira na pol, imaju mogućnost da napreduju. Mentorstvo igra ključnu ulogu u ovom nastojanju, pružajući podršku, iskustvo i prilike za rast.
Naravno da kao žena u poslovnom okruženju imam potrebu da svojim ličnim primerom pozitivno utičem i na druge žene. Kampanja „She’s next“, koju radimo već duži niz godina, a koja se zalaže za osnaživanje ženskog preduzetništva, motivisala me je da tome danas pridam veći značaj. Bez obzira na to koliko zaista verujem da su za uspeh svakog pojedinca potrebni rad i zalaganje, i da ne zavisi od pola, u radu na ovoj kampanji shvatila sam da je žene ipak potrebno malo više podržati, i da neke od nas imaju manje samopouzdanja i poslovne sigurnosti.
Moje ohrabrenje u svakom poslovnom izazovu u kom sam se našla bile su reči moje mame „ti to možeš“, kojima me je pratila odmalena. Svaki put kad bih pomislila da je za mene nešto previše, da ne uspevam, da ne mogu da idem dalje, njene reči bi mi odzvanjale u glavi kao vodilja i motivacija.
Stoga, uvek verujte u sebe i nikada ne sumnjajte u svoj potencijal. Tokom karijernog puta, naići ćete na prepreke i neuspehe, ali svaki izazov predstavlja priliku za rast i nove mogućnosti. Ono što bih istakla kao najznačajnije – okružite se porodicom, prijateljima, mentorima i saradnicima koji vas podstiču i osnažuju. Vaši snovi su vredni ostvarenja!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Ključno je biti fleksibilan i otvoren za promene, kontinuirano učiti i prilagođavati se novim okolnostima. Takođe sam naučila važnost izgradnje snažnih timova - svako u organizaciji mora da radi i odgovara z...
Na grupnim fotografijama važnih događaja proviri tek poneka žena. Iako je moja priča potpuno drugačija, ne mogu da ne primetim ovu činjenicu. Ja sam izgleda imala sreće da u celoj svojoj karijeri radim u kom...
Kada ste na početku i kada je biznis još uvek „mlad“, svaka podrška predstavlja korak napred u postizanju poslovnog uspeha. Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj - NALED, kompanija Philip Morris i ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE