Moć je uvek u nama samima
U svetu u kojem tradicionalno dominiraju muški lideri, naša marketing agencija je ponosna što predstavlja izuzetak. Sa većinom ženskih lidera u našim upravljačkim strukturama, mi smo inspiracija za osnaživ...
U svetu u kojem tradicionalno dominiraju muški lideri, naša marketing agencija je ponosna što predstavlja izuzetak. Sa većinom ženskih lidera u našim upravljačkim strukturama, mi smo inspiracija za osnaživ...
U centru svega su ljudi sa svojim afinitetima, kapacitetima, aspiracijama, motivacijama i adekvatnošću za određeni posao ili tim. Odluke u poslu donosim oslanjajući se na svoje iskustvo, mišljenje onih kojim...
Moje ohrabrenje u svakom poslovnom izazovu u kom sam se našla bile su reči moje mame „ti to možeš“, kojima me je pratila odmalena. Svaki put kad bih pomislila da je za mene nešto previše, da ne uspevam, da...
Međusobna podrška među ženama ključna je za njihov profesionalni razvoj. Povezivanje poslovnih žena jača i pojedince i industriju, donoseći nove perspektive i inovacije, a udružene možemo da ostvarimo znač...
Održivost društvena odgovornost
Lidl Srbija i Crveni krst Srbije nakon više uspešnih zajedničkih projekata, ove godine bore se za stabilnije rezerve krvi u našoj zemlji. U okviru ovogodišnje saradnje, u narednim mesecima Lidl će podržati b...
Zamislite jednog dana nekome padne na pamet da uvede porez na slatkiše, i kad kažemo “nekome” mislimo državi. I jeste, reći ćete, mi već plaćamo porez na slatkiše kao i na sve ostalo, ali da ovo bude recimo ...
Lifestyle Održivost olimpijada
U susret Letnjim olimpijskim igrama Pariz 2024, u Beogradu je tokom vikenda startovao Visa Olimpijski karavan, sa ciljem da se u velikoj sportskoj akciji trčanjem ili pešačenjem pređe put do Pariza dugačak 1...
Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije - Uprava saobraćajne policije, Agencija za bezbednost saobraćaja i Apatinska pivara, u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ su i ove godine tokom festivala B...
Nije lako biti žena na čelu bilo koje kompanije ni u svetu, a još je kompleksnije u zemlji kakva je Srbija. Sazrevale smo kao menadžeri zajedno sa kompanijom koju smo osnovale - gradile smo sebe i kompaniju...
S pojavom generativne veštačke inteligencije, bankarstvo se, kao i mnoge industrije, ponovo nalazi na početku još jedne velike transformacije koja će neizostavno uticati na promenu procesa poslovanja banaka ...
Održivost društvena odgovornost
Za 17 godina Coca-Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode za 54,4 odsto i energije za 58 odsto. U prethodnoj deceniji kompanija Bambi smanjila je upotrebu vode za 42 odsto. Obe kompanije recikliraju 99 od...
Održivost društvena odgovornost
Akcijom čišćenja prirode na planini Goč, kompanija Lidl Srbija obeležila je kraj ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“. Tokom ovogodišnjeg ciklusa kompanija je uz podršku partnerskih organizacija uklonila 30 to...
Sladoled. Poslastica koju svi obožavamo, najviše u vrelim letnjim danima. Može se kupiti, a može se i pripremiti u domaćoj radinosti. Pravi znalci će, naravno, uvek odabrati ovu drugu varijantu, ne samo zato...
Održivost društvena odgovornost
Ovogodišnji regionalni konkurs #OkvirPodrške bio je usmeren na inovativne kompanije, udruženja i organizacije, kao i njihove ideje koje unapređuju i obogaćuju naše društvo i rešavaju izazove kao što su prek...
Održivost društvena odgovornost
Zamislite svet u kojem roba stiže do vašeg praga ne samo brzo, već i inteligentno - gde svaki paket ima svoju digitalnu istoriju i putuje najoptimalnijom rutom. Ovo nije naučna fantastika, ovo je budućnost...
Održivost društvena odgovornost
Osnovna škola „Dragan Kovačević“ iz Beograda, uručila je na svečanoj proslavi povodom Dana škole, zahvalnicu kompaniji NIS za doprinos u obrazovanju i vaspitanju učenika sa smetnjama u razvoju i invaliditeto...
Ko je ko Srbija društvena odgovornost
Dugo se bankarski sektor smatrao muškim domenom, ali danas je to oblast u kojoj su žene na menadžerskim pozicijama, rukovode timovima, donose strateške odluke i jasno obaraju sve predrasude o krhkosti i ...
Izgradnja odnosa sa korisnicima ključna je za dugoročni uspeh poslovanja. Naravno, uvek je izazovno biti svakodnevno motivisan u komunikaciji sa korisnicima, ali svi u timu smo tu da motivišemo jedni...
Finansijski kontroling je integralni deo procesa odlučivanja, koji služi kao kompas u veoma dinamičnom i promenljivom vremenu u kome se nalazimo. To je most koji sirovim informacijama daje smisao. Uz pomoć f...
Nije lako izdvojiti se u advertajzingu danas kada smo preplavljeni komunikacijom koja dolazi sa Tik Toka i drugih društvenih mreža, koje više ne traže da budemo onako „upeglani i čisti” kako je to nekad bilo...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE