BIG Specijali

2020

Generali produžio osiguranje građanima koji ne mogu da se vrate u Srbiju

Beograd, 24.mart 2020. – Kompanija Generali Osiguranje Srbija omogućila je klijentima koji se trenutno nalaze u inostranstvu i ne mogu da se vrate u zemlju, produženje polisa putnog osiguranja.Neophodno je samo pozvati Kontakt centar putem brojeva telefona +381 11 222 0 555 ili 0800 222 555 (besplatan broj za pozive iz Srbije) i obavestiti nas o detaljima polise.Radi lakše i brže komunikacije, polisu može produžiti i osoba bliska klijentu koja se nalazi u Srbiji.

2020

CarGo besplatan za zdravstvene radnike

CarGo usluga će biti potpuno besplatna za sve medicinske radnike, izjavio je direktor kompanije CarGo Technologies Vuk Guberinić na konferenciji za medije ispred Kliničkog centra u Beogradu. Nova funkcionalnost aplikacije CarGo „Medical“ svim zdravstvenim radnicima, lekarima, medicinskim sestrama i tehničarima i drugim zaposlenima u zdravstvenim ustanovama omogućiće potpuno besplatno korišćenje CarGo usluge svakoga dana od posla do kuće i obrnuto. Nova funkcionalnost će postati aktivna već danas za Android korisnike, a zbog neophodnih odobrenja u narednim danima i za Ajfon korisnike.„Zdravstveni radnici vode bitku za život svih nas na prvoj liniji fronta, a mi iz pozadine moramo da učinimo sve da im pomognemo i olakšamo svaki dan. Ovo je samo jedan od primera kako tehnologija uvek, a posebno u doba krize, može da se koristi za dobrobit svih nas“, rekao je Guberinić.Besplatna CarGo usluga moći će da se poruči jednim klikom na „Medical“ opciju u aplikaciji, a prilikom ulaska u automobil potrebno je samo da zdravstveni radnik pokaže svoju identifikaciju. Za korišćenje usluge neophodno je da zdravstveni radnici imaju instaliranu CarGo aplikaciju na svom telefonu.„Ovu ideju imamo od početka pandemije, ali je bilo potrebno vremena da bismo ovo sistemski rešili. Pratili smo preporuke nadležnih i ponosni smo što danas imamo rešenje koje smanjuje broj ljudskih interakcija. Druga rešenja koja se pominju, poput vaučera, predstavljaju zastarelu tehniku jer upravo suprotno, povećavaju broj ljudskih interakcija“, kaže Guberinić. Direktor CarGo zahvalio je svim članovima CarGo koji pružaju uslugu i rekao da oni svakoga dana na ulici pomažu svima kojima je neophodno da izađu iz kuće, ali je apelovao na građane da u ovom trenutku mobilni budu samo oni koji to moraju zbog svojih poslova i zdravstvenog stanja.„Pored poštovanja preporuka nadležnih, preduzete su dodatne mere dezinfekcije, više puta tokom dana, a radimo sve da kontinuirano obezbeđujemo zaštitnu opremu za sve koji pružaju uslugu. Sada radimo na nabavci zaštinih pregrada – kako bismo potpuno zaštitili članove koji pružaju uslugu i članove koji uslugu koriste“, naglašava Guberinić. Direktor CarGo je u ime celog tima poslao poruku za sve medicinske radnike “borićemo se se uz vas”. Uskoro dostupna i nova opcija kako bi ljudi ostali kod kuće u najvećoj mogućoj meriGuberinić se posebno zahvalio i timu inženjera koji danonoćno radi kako bi napravili još jednu dodatnu funkcionalnost aplikacije, koja će uskoro biti dostupna, a koja će olakšati neophodne mere izolacije i omogućiti da ljudi ostanu kod kuće u najvećoj meri.  

2020

Milenijum osiguranje – Zdravlje i odgovornost

Usluge Milenijum osiguranja dostupne online i putem telefonaBeograd, 21.03.2020. - Usled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela je mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih u skladu sa preporukama državnih i zdravstvenih institucija,  u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“. Tokom rada pod izmenjenim okolnostima, korisnicima osiguranja usluge su dostupne putem online i telefonskih servisa i mogu ostvariti bez odlaska u ekspozituru. Počev od 23. marta, ekspoziture i prodajne kacelarije Milenijum osiguranja će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Radno vreme svih ekspozitura i prodajnih mesta dostupne su ovde.Rokovi za prijavu štete se produžavaju do normalizacije situacije u celoj zemlji.Od brojnih usluga dostupnih bez odlaska u ekspozituru, izdvajamo sledeće mogućnosti: - Kupovina polisa osiguranja 24/7 putem webshop-aOnline kupovina polisa za svega nekoliko minuta i bez rizika od izlaganja virusu, omogućena je za putno, osiguranje Pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari u stanu i članova domaćinstva).Ugovaranje polise izvršava se na Milenijum webshop-u: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/  - Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja Svi zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani na jedan od tri načina:1. Ispunjavanjem kontakt forme na našem sajtu http://mios.rs/kontakt/2. Pozivanjem Call centra na broj telefona 011/7152-300 (sa svih mreža)3. Slanjem upita na mejl adresu office@milenijum-osiguranje.rs.Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.- Prijava štete bez odlaska u ekspozituru Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na raspolaganju naš 24/7 online servis dostupan na linku https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300. Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka http://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html2. Slanjem popunjenog zahteva na mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rsPopunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte. Klijentima je na raspolaganju i telefonska prijava štete, putem telefona: 011/7152-300.- Call centar i mejl adresaZa sva pitanja i informacije korisnicima naših polisa i svima koji žele da zaključe polisu, Call centar Milenijum osiguranja je dostupan svakog radnog dana od 8 do 16h na broj telefona:011/7152-300 (sa svih mreža).  Sva pitanja i zahtevi mogu se uputiti i putem mejla office@milenijum-osiguranje.rs.- Savetnici prodajeTokom vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna pitanja.- Coris kontakt Centar Kontakt centar namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je 24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.- Coris centar za pomoć na putuKontakt centar namenjen korisnicima Pomoći na putu dostupan je 24/7 putem telefona 011/36-36-906 I u narednom periodu, Milenijum osiguranje nastaviće da preduzima sve neopodne mere za sprečavanje izlaganja virusu svojih klijenata i zaposlenih. Pozivamo i Vas da postupite odgovorno, ostanete kod kuće i date svoj doprinos u zajedničkoj borbi protiv širenja koronavirusa i suzbijanju njegovih posledica.

2020

UNICEF Srbija nabavlja respiratore uz pomoć donatora

UNICEF je mobilisao sve raspoložive resurse kako bi odmah pružio podršku naporima Vlade Republike Srbije u borbi protiv korona virusa. Poručeno je 50 respiratora, zaštitna oprema i higijenski paketi u vrednosti preko $500,000, navodi se u saopštenju Unicefa.Zahvaljujući ličnim donacijama zaposlenih u Nordeusu uz podršku osnivača kompanije, nabavljamo 15 respiratora. A uz finansijsku podršku Phi Academy, Vojvođanske banke, redovnih donatora i UNICEF-ove ambasadorka Ane Ivanović, dodatnih 35 respiratora. U toku sledeće nedelje očekuje se prvi deo isporuke zaštitne opreme - maski, zaštitnih odela, vizir naočara i rukavica za zdravstvene radnike, a biće isporučen i prvi kontingent od 1,700 higijenskih paketa za najugroženije porodice sa decom. Jedan od ključnih elemenata mandata UNICEF-a na globalnom nivou, jeste da svojom stručnošću i operativnim iskustvom odreaguje na hitne situacije. Tako i UNICEF u Srbiji svojom brzom reakcijom doprinosi da se ublaže posledice korona virusa na normalno funkcionisanje života dece, mladih i njihovih porodica.Solidarnost u teškim vremenima je ključna kako bismo se zajedno izborili sa izazovima sa kojima se suočavamo.

2020

Kompanije u Srbiji pokazale odgovornost

Veliki broj domaćih kompanija pokazao je društvenu odgovornost i uključio se na različite načine u zaštitu zdravlja stanovništva i podršku zdravstvenom sistemu Srbije.CarGo i studenti zajedno u akciji za najstarije Udruženje građana „CarGo“ najavilo je pokretanje studentskog volonterskog servisa za pomoć najstarijim i najugroženijim sugrađanima, zbog uvođenja vanrednog stanja i molbe starijima da ostanu kod kuće.„Kao pojedinci, kompanije i organizacije, kao društvo moramo da odgovorimo na apele naše zemlje i pokažemo rast solidarnosti. Mi smo čuli poziv na pomoć i potpuno smo na raspolaganju Srbiji i njenim građanima“, rekao je predsednik udruženja CarGo Aleksandar Vučić.On je rekao da CarGo radi i na tome da pomogne zdravstvenim radnicima.Predstavnik organizacije „Forum studenata prava“  Nemanja Antonijević rekao je da su odlučili da se zajedno sa CarGo bore delima i pomognu najstarijim i najugroženijim ljudima.Vučić je rekao da će „servis na točkovima“ startovati od srede i da se za dostavljanje namirnica stariji sugrađani i njihovi bližnji mogu obratiti na brojeve telefona 064-401-78-29 i 061-174-43-53 ili na e-mail pomocnajstarijima@gmail.com.CarGo planira set mera za održanje zaposlenostiCarGo aktivno planira set novih mera za održanje zaposlenosti. CarGo kao centralno rešenje razmatra „odricanje kompanije od svog dela naknade za održavanje softvera” u korist članova CarGo koji pružaju uslugu.„Zbog umanjenog obima posla koji se obavlja korišćenjem našeg softvera, razmišljamo da uvedemo ’nultu stopu naknade’. To znači da ne bismo zadržavati profit, već bismo ceo iznos prosleđivali uposlenim ljudima tokom najtežeg perioda pred nama“, rekao je direktor kompanije CarGo Technologies Vuk Guberinić.On kaže da CarGo u ovom trenutku najmanje razmišlja o profitu, a najviše o tome kako da pomogne najugroženijima i kako da ljudima i njihovim porodicama ostane više novca.Telenor preduzeo mere protiv koronavirusaProdajna mesta kompanije Telenor će ostati otvorena tokom trenutne zdravstvene krize izazvane koronavirusom, i ona će postupati u skladu sa merama koje propisuju organi vlasti, saopštila je kompanija."Naši radnici u prodaji rade u većem broju smena, uz najveći stepen higijenskih mera koje smo počeli da primenjujemo još pre izbijanja virusa u Srbiji. Prodavnice se dezinfikuju i čiste nekoliko puta dnevno, a naši zaposleni stoje na dovoljnom rastojanju kako bi se umanjio rizik od širenja zaraze", saopštila je kompanija. Telenor ipak savetuje korisnicima da se služe aplikacijom MojTelenor i njegovom web prodavnicom.Takođe, Telenor je ukinuo obavezni rad u kancelariji, naročito za roditelje među zaposlenima i formirao radnu grupu u kompaniji, koja je spremna da reaguje 24 časa dnevno i stara se o tome da korisnička služba i kontinuitet poslovanja ostanu u skladu sa preporukama Vlade Srbije.Mona šije maske koje će donirati zdravstvenim ustanovamaModna kuća Mona počela je sa proizvodnjom zaštitnih maski za zdravstvene ustanove, umesto svojih uobičajenih artikala, a prvih 2.000 komada će biti isporučeno u najkraćem mogućem roku, saopštila je kompanija.“Namera je da se pomogne koliko je to u moći svakog pojedinca i kompanije, a to što je sada veći prioritet da šijemo maske, a ne kolekciju, govori samo o odlučnosti da budemo jedinstveni u borbi protiv zajedničkog i nevidljivog neprijatelja”, rekao je direktor Mone Uroš Momirović.Tomislav Momirović, jedan od članova porodice Momirović i direktor Mona Hotel Management-a, objavio je na društvenim mrežama da će maske biti donirane zdravstvenim ustanovama, da neće ići u prodaju ili biti deljene. On je rekao da Mona nema medicinski sertifikat, ali da je ovo vanredna pomoć i podrška medicinskom osoblju u domaćim medicinskim ustanovama.Gomex: Nema potrebe za stvaranjem zaliha, zarade ostaju neizmenjeneKompanija Gomex d.o.o. saopštila je da se snabdevanje robom vraća u normalne tokove i da ne postoji potreba za stvaranjem kućnih zaliha, da zarade neće biti smanjene i da je uvela mere protiv širenja zaraze koronavirusom. Radno vreme svih maloprodajnih objekata će biti od 07:30 do 18:00, svakim radnim danom i nedeljom.“Organizovali smo preraspodelu radnog vremena, tako da se smanje međusobni kontakti zaposlenih, a time i mogućnost prenošenja zaraze. Plate će ostati neizmenjene, bez obzira na umanjen fond radnih sati”, saopštio je Gomex. Kompanija je uložila napore da dođe do zaštitne opreme za radnike, koju uskoro očekuje, i moli kupce da imaju razumevanja za njene zaposlene, koji rade “pod dodatnim pritiskom, uz pojačane higijenske i sanitarne mere”.Generali - Odgovorno u vanrednom stanjuKompanija Generali Osiguranje Srbija preduzela je sve neophodne mere za zaštitu zdravlja svojih klijenata i zaposlenih, i poziva klijente da poštuju mere prevencije.“Sa željom da maksimalno vodimo računa o vašem i zdravlju naših zaposlenih, pozivamo vas da brinete o svojoj sigurnosti, poštujete mere prevencije i sve svoje poslove u vezi sa osiguranjem završite od kuće”, saopštila je kompanija. Za slanje odštetnih zahteva sa potrebnom dokumentacijom dostupna je imejl adresa kontakt@generali.rs. Generali kontakt centar na broju 0800 222 555 (besplatan poziv) radi 24 časa. Klijentima zdravstvenog osiguranja dostupan je i Medic Call Centar na 011 222 0 575, a osiguranje se može obnoviti bez odlaska u poslovnicu, na sajtu www.generali.rs Elixir Grupa tokom vanrednog stanjaElixir Grupa saopštila je da će sva privredna društva u njenom poslovnom sistemu do daljeg poslovati tako da obezbede kontinuitet odvijanja svih ključnih poslovnih procesa i izvršavanja poslovnih obaveza.Grupa će poslovati uz poštovanje opštih mera prevencije širenja zaraze, kao i mera Vlade, Privredne komore Srbije i preporuka zdravstvenih institucija.“Elixir Grupa će sve svoje poslovne aktivnosti tokom trajanja vanrednog stanja sprovoditi uz poštovanje krovnog načela Svetske zdravstvene ogranizacije da su LJUDI NA PRVOM MESTU, obzirom da je očuvanje zdravlja ljudi i celog poslovnog okruženja naš najznačajniji prioritet”, saopštila je Grupa.Deo zaposlenih će u narednom periodu raditi od kuće, svi planirani i zakazani poslovni sastanci biće održani putem on-line video komunikacije (Cisco, Jabber, MS Teams), a svi zaposleni u poslovnom sistemu Grupe biće dostupni putem e-maila i telefona.Wiener nastavlja odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanjaWiener Städtische osiguranje saopštilo je da nastavlja da posluje odgovorno i posvećeno, pridržavajući se svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih državnih institucija, a svi zahtevi osiguranika i oštećenika biće uredno obrađeni.Rad ekspozitura prilagođen je odlukama i merama nadležnih, rokovi za prijavu šteta produženi su do okončanja situacije sa koronavirusom, a klijentima je omogućen i niz elektronskih servisa.U okolnostima smanjenog kretanja, Wiener je pozvao klijente da svoje odštetne zahteve dostave elektronski, putem veb-sajta:  https://wiener.co.rs/vesti/obavestenje-za-klijente-prijava-steta/Klijenti putnog osiguranja i osiguranja lica od posledica nesrećnog slučaja neophodnu dokumentaciju mogu dostaviti u elektronskoj formi na https://wiener.co.rs/vesti/vanredno-stanje/obavestenje-za-klijente-putnog-osiguranja-i-nezgode/ , a kupovina putnog ili osiguranja domaćinstva moguća je na veb-sajtu:  https://webshop.wiener.co.rs/ . Osiguranici Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja na raspolaganju imaju besplatnu mobilnu aplikaciju  Wiener Zdravlje. SBB otključava kanale zbog koronavirusaSBB je zbog trenutne situacije izazvane koronavirusom besplatno otključao dodatne kanale svojim korisnicima do 4. maja, saopštila je kompanija.SBB će otključati i servis Video klub, gde će biti dostupni svi katalozi, za koje je obezbeđena saglasnost za otvaranje, što važi i za kanale. “Ozbiljna vremena zahtevaju da dajemo ozbiljnu podršku jedni drugima. Opustite se, smejte se uz program koji volite i ostanite bezbedni", saopštio je SBB.SBB brine o najstarijimaKompanija SBB saopštila je da penzionerima, u skladu sa odlukom da ne izlaze tokom vanrednog stanja, neće isključivati usluge zbog neizmirenih obaveza, niti će naknadno da obračunava kamate na zakasnela plaćanja. SBB je pozvao penzionere da ostanu kod kuće i razonode se uz njihov bogat TV program, a ostale sugrađane koriste digitalne načine plaćanja usluga i sprovode mere prevencije.Korisnicima su na raspolaganju su elektronske usluge na web sajtovima mojsbb.rs, sbb.rs, eon.tv i putem imejla info@sbb.rs, dostupan je i Kontakt centar na broju 19900, a uskoro i live chat na web sajtu.Miodrag Kostić ustupio hotel za borbu protiv koronavirusa, dao donaciju “Torlaku”Miodrag Kostić, vlasnik MK Grupe, ustupio je Institutu za javno zdravlje Milan Jovanović Batut hotel u Novom Sadu i pokriće sve troškove u vezi sa boravkom u njemu, saopštila je ova kompanija. MK Group je takođe donirala blizu 6 miliona dinara Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, kako bi se u najranjivijem periodu pomoglo u nabavci neophodnih sredstava za dijagnostiku koronavirusa. Kompanije članice Grupe su ove nedelje poslale i donaciju prehrambenih proizvoda u vrednosti od 4 miliona dinara za penzionere Beograda. IKEA zatvara robnu kuću zbog koronavirusaIKEA Srbija objavila je da će kao preventivnu meru protiv širenja virusa korona danas u 18h privremeno zatvoriti svoju robnu kuću u Beogradu. Potrošači će i dalji moći da kupuju onlajn na ikea.rs i beskontaktno dobiju svoje proizvode na kućnu adresu.„Ovo su posebna vremena, a naš apsolutni prioritet je da osiguramo zdravlje i bezbednost naših potrošača i zaposlenih. Pažljivo smo ih slušali i budno pratili situaciju. U ovom trenutku verujemo da je ovo prava odluka za sve nas“, rekla je Sara Del Fabro, direktorka IKEA Jugoistočna Evropa.Credit Agricole banka uz medicinske radnikeCredit Agricole banka pripremila je konkretne mere za podršku zdravstvenim radnicima u Srbiji, kao dodatnu meru podrške klijentima uz mere Narodne Banke Srbije u vezi sa moratorijumom na kredite.Odluka, koja važi od 1. marta do kraja tekuće godine, obuhvata sve medicinske radnike koji u ovom periodu budu imali aktivan dozvoljeni minus u Credit Agricole banci.Medicinski radnici neće plaćati kamatu, niti imati bilo kakve druge troškove na dozvoljene minuse, bilo da već imaju dozvoljeni minus u korišćenju ili tek sada apliciraju za novi.  “Verujemo da smo na ovaj način obezbedili finansijsku podršku ljudima koji su u ovim danima potpuno podredili svoj privatni život i svoje zdravlje zdravlju svojih sugradjana. Ovim gestom želimo da svim medicinskim radnicima pošaljemo jasnu poruku: Hvala Vam za borbu koju vodite u ime svih nas”, izjavio je član izvršnog odbora Credit Agricole banke Romuald Le Mason. UNIQA odgovorno u službi zdravljaUNIQA Srbija je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak servisa, saopštila je kompanija. “U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja zaposlenih, klijenata, poslovnih partnera i svih članova zajednice u kojoj živimo i radimo, UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak besprekornog servisa”, saopštila je UNIQUA Srbija. UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru na broju  011/ 20 24 100. Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste usluge. Zahteve za ponudu osiguranja moguće je podneti na veb stranici www.uniqa.rs (opcija „Želite ponudu?“), putem imejla: info@uniqa.rs ili pozivom kontakt centru. Polise se dostavljaju imejlom ili poštom.Telekom Srbija i Supernova neće isključivati korisnike starije od 65 godinaKompanije Telekom Srbija i Supernova saopštile su da tokom trajanja vanrednog stanja neće zbog neplaćenih računa isključivati usluge korisnicima starijim od 65 godina, i da im neće ni obračunati kamate na dažbine koje su im pristigli tokom vanrednog stanja.Terenski prodavci obe kompanije stavili su se na raspolaganje lokalnim civilnim službama, kako bi kao volonteri pomagali najstarijim i najugroženijim grupama građana. Takođe, kompanije Telekom Srbija, Supernova i agencija RED pokrenuli su društveno odgovornu kampanju na društvenim mrežama pod nazivom "Ostani kod kuće" za podršku najstarijim građanima.Mobilni operater mts je svim svojim pripejd i postpejd korisnicima omogućio besplatne internet dodatke za korišćenje društvenih mreža.SAT-TRAKT uveo SOS telefon za pomoć u nabavci za 65+Telekomunikaciona kompanija SAT-TRAKT otvorila je u opštinama gde ST-CABLE ima korisničku mrežu posebnu SOS telefonsku liniju za pomoć starijim sugrađanima koji ne mogu sami da odu u nabavku osnovnih životnih namirnica i lekova, a nemaju drugu pomoć.Posebna SOS telefonska linija na broju 024 22 00 00 namenjena je građanima koji zbog ograničenja kretanja starijih od 65 godina ne mogu da izlaze. Linija je namenjana i osobama sa invaliditetom, hroničnim srčanim i plućnim bolesnicima i osobama sa dijabetesom kojima je takva pomoć trenutno potrebna, a nemaju je.Građani kojima SAT-TRAKT na ovaj način želi da pomogne neće plaćati nikakve troškove dostave, već će pri dostavi samo izmirivati račune za kupljene namirnice.SOS telefonska linija biće otvorena do ukidanja vanrednog stanja i važećeg ograničenja kretanja osoba starijih od 65 godina. “Leb on Džem” deli besplatne obroke najstarijim sugrađanimaBeogradski restoran "Leb on Džem" objavio je da će do kraja vanrednog stanja licima starijim od 63 godine koji žive na udaljenosti do dva kilometra od njihove lokacije (Internacionalnih brigada 31) dostavljati na kućnu adresu besplatan kuvani obrok. “Leb on Džem" je zamolio sve kojima je pomoć potrebna i koji ispunjavaju kriterijume da se jave na 064/90-30-230, Restoran je ostale sugrađane zamolio da ovu objavu podele, kako bi informacija došla i do onih kojima je to potrebno.Glovo Srbija nastavlja da isporučujeKompanija Glovo saopštila je da će nastaviti da dostavlja hranu, namirnice i farmaceutske proizvode tokom trajanja vanrednog stanja zbog koronavirusa, sve dok lokalne vlasti ne budu zahtevale drugačije. “Oko 90% naših partnera su nezavisni restorani i blisko sarađujemo sa restoranima i poslovnim udruženjima ne samo po pitanju lanca snabdevanja, već da bismo pokušali da pomognemo industriji da se snađe u neizvesnosti oko ove pandemije ”, saopštio je Glovo.Kompanija razmatra i druge konkretne mere za korisnike, distributere, kurire i partnere.Za prve dve grupe Glovo će uvesti dostavu bez potpisa, što znači da kupci više neće morati da potpisuju narudžbine po isporuci, kao i beskontaktnu dostavu, koja će omogućiti kupcima da zahtevaju da se narudžbine ostave ili spuste na određenom mestu po njihovom izboru. Kompanija razmatra obezbeđivanje rukavica i dezinfekcionih sredstava svojim kuririma, a počela je da dezinfikuje kese za dostavu i za svoje zaposlene obustavila sva putovanja i uvela rad od kuće.

2020

Mozzart donira 10 respiratora bolnicama

Kompanija Mozzart, regionalni lider u oblasti priređivanja igara na sreću, saopštila je da će donirati 10 respiratora, koji će biti raspoređeni po prioritetu, bolnicama u Srbiji.  Komp...

2020

UNIQA odgovorno u službi zdravlja

Klijentima na raspolaganju online i telefonski servisi 24/7, zaposleni rade od kućeBeograd, 19.03.2020. - Odgovorno i posvećeno, UNIQA Srbija je sve poslovne aktivnosti podredila zajedničkoj borbi protiv širenja i posledica Korona virusa uz maksimalno poštovanje svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih zdravstvenih institucija.U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja zaposlenih, klijenata, poslovnih partnera i svih članova zajednice u kojoj živimo i radimo, UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak besprekornog servisa.Uz imperativ očuvanja zdravlja stanovništva, UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru. Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste usluge dostupne 24/7:1. Zahtev za ponudu osiguranja na veb stranici www.uniqa.rs korišćenjem opcije „Želite ponudu?“, kao i putem imejla: info@uniqa.rs ili pozivanjem UNIQA kontakt centra na broj: 011/20 24 100. Polise dostavljamo imejlom ili poštom2. Lični savetnik za osiguranje dostupan je putem mobilnog telefona dostupnog na stranici www.uniqa.rs u delu „Izaberi svog savetnika za osiguranje“ ili pozivom UNIQA broja u izabranom gradu.3. Online kupovina 24/7  -  naša UNIQA internet prodavnica radi 24h za kupovinu putnog osiguranja, pomoći na putu i osiguranja domaćinstva i nalazi se na veb stranici www.uniqa.rs 4. Sigurno online plaćanje faktura putem veb stranice www.uniqa.rs, bez provizije, plaćanje Master i Visa karticom 5. UNIQA Kontakt centar dostupan pozivom na broj:011/ 20 24 100, kao i putem Live Chat aplikacije na UNIQA vebsajtu ili imejlom: info@uniqa.rs. 6. MedUNIQA Kontakt centar za korisnike zdravstvenog osiguranja na broj telefona sa kartice,  putem imejla: meduniqa@uniqa.rs ili putem online aplikacije na www.uniqa.rs7. Online prijava šteta dostupna 24 časa na vebstranici www.uniqa.rs8. Telefonska prijava šteta, pozivom na broj 011/20 24 100, kao i putem imejla: info.stete@uniqa.rs i info.stete.zivotno@uniqa.rs 9. Video - procena šteta, uz pomoć mobilnog telefona ili tableta tokom video poziva završava se procena štete na vozilu ili imovini i razmenjuje neophodna dokumentacija10. Viber broj za korisnike putnog osiguranja za prijavu iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu: +381 63 36 75 99, kao i Centar za pomoć na broj telefona + 381 11 36 36 95511. Centar za pomoć na putu, dostupan u Srbiji i inostranstvu pozivom na broj: 011/36 36 960.UNIQA ostaje odgovoran i pouzdan partner zajednice i u najtežim trenucima. U cilju maksimalne zaštite zdravlja, pozivamo klijente da koriste online i telefonske usluge kako bismo zajedno, do povratka na redovne aktivnosti savladali sve izazove, čuvajući sebe i svoje bližnje.

2020

Credit Agricole banka uz medicinske radnike

Beograd, 20.03.2020 – Credit Agricole banka je pripremila konkretne mere kako bi podržala zdravstvene radnike u Srbiji: do kraja tekuće godine niko od medicinskih radnika neće plaćati kamatu niti imati bilo kakve druge troškove na dozvoljene minuse, bilo da već imaju dozvoljeni minus u korišćenju ili tek sada apliciraju za novi. Ovo je dodatna mera podrške klijentima pored onih definisanih od strane Narodne Banke Srbije u vezi sa moratorijumom na kredite a koje će Banka u potpunosti implementirati.Vanredna situacija u kojoj se nalazimo usled pandemije korona virusa zahteva od svake institucije da sa svoje strane da jasan doprinos kako bi svi zajedno što bezbolnije prosli kroz ovaj izazovni period. Credit Agricole banka, kao članica jedne od najsnažnijih bankarskih grupacija na svetu, želi najkonkretnije moguće da podrži sve medicinske radnike, koji su na prvoj liniji fronta u borbi koju svi zajedno vodimo kao društvo. S tim u vezi, Credit Agricole je donela odluku da svim medicinskim radnicima koji primaju zaradu preko Banke omogući potpuno besplatno korišćenje dozvoljenog minusa do kraja 2020. godine, bilo da već imaju dozvoljeni minus u korišćenju ili će tek sada aplicirati za njega.„Verujemo da smo na ovaj način obezbedili finansijsku podršku ljudima koji su u ovim danima potpuno podredili svoj privatni život i svoje zdravlje zdravlju svojih sugradjana. Ovim gestom želimo da svim medicinskim radnicima pošaljemo jasnu poruku: Hvala Vam za borbu koju vodite u ime svih nas!„ – izjavio je Romuald Le Mason, član izvršnog odbora Credit Agricole banke.Ova odluka obuhvata period od 01. marta, važiće do 31.12.2020. godine i obuhvata sve medicinske radnike koji u ovom periodu budu imali aktivan dozvoljeni minus u Credit Agricole banci.

2020

Telekom Srbija i Supernova neće isključivati korisnike starije od 65 godina

Telekom Srbija i Supernova saopštile su da tokom trajanja vanrednog stanja neće zbog neplaćenih računa isključivati usluge korisnicima starijim od 65 godina, istoj grupi korisnika neće ni obračunati kamate na dažbine koje su im pristigli u vreme trajanja vanrednog stanja.Terenski prodavci obe kompanije takođe su se stavili na raspolaganje lokalnim civilnim službama, kako bi kao volonteri pomagali najstarijim i najugroženijim grupama građana, Kompanije Telekom Srbija, Supernova i agencija RED pokrenuli su društveno odgovornu kampanju na društvenim mrežama pod nazivom "Ostani kod kuće", koja je namenjena podršci najstarijih građana."Juče je veliki broj zvaničnika, javnih ličnosti i influensera delio na društvenim mrežama slike 'Pomozimo im da ostanu kod kuće' kao apel da podržimo naše roditelje, bake i deke tokom njihove izolacije. Objavljivanjem na svojim profilima podršku su do sada pružili premijerka Ana Brnabić, glumci Miloš Biković, Milan Marić, Miloš Timotijević, pevač Nikola Rokvić,Nataša Bekvalac, Ana Stanić, Fudbalski klub Crvena Zvezda i mnogi drugi", dodaje se u saopštenju.Takođe, mobilni operator mts je svim svojim pripejd i postpejd korisnicima omogućio besplatne internet dodatke zakorišćenje društvenih mreža.Aktivacijom internet dodataka, korisnicima je omogućeno besplatno korišćenje društvenih mreža Viber, Facebook, Instagram, Whatsapp i Twitter, a korisnici tarifne dodatke mogu da aktiviraju putem SMS-a, USSD menija ili aplikacije Tvoj svet."Molimo korisnike da zanemare sadržaj poruka koji će dobiti prilikom aktivacije pomenutih tarifnih dodataka, a u kojoj će pisati da je usluga tarifirana po komercijalnoj ceni uz uverenje da će internet dodatak biti besplatan. Iskoristite ovu pogodnost i prednosti modernih tehnologija i budite u stalnom kontaktu sa svojim bakama i dekama, koji vreme tokom epidemije korona virusa provode u svojim domovima", navodi se u saopštenju.

2020

Glovo Srbija nastavlja da isporučuje

Kompanija Glovo saopštila je da će nastaviti da dostavlja hranu, namirnice i farmaceutske proizvode tokom trajanja vanrednog stanja u Srbiji, proglašenog zbog opasnosti od širenja koronavirusa, sve dok lokalne vlasti ne budu zahtevale drugačije."Ovo je veoma težak trenutak za naše partnere, od kojih su mnogi najteže pogođeni zatvaranjem, merama socijalnog distanciranja i merama ograničenja kretanja u gradovima. Oko 90% naših partnera su nezavisni restorani i blisko sarađujemo sa restoranima i poslovnim udruženjima, ne samo po pitanju lanca snabdevanja, već da bismo pokušali da pomognemo industriji da se snađe u neizvesnosti oko ove pandemije", navodi se u saopštenju.Pored toga, kompanija razmatra i druge konkretne mere za korisnike, distributere, kurire i partnere.Za prve dve grupe Glovo će uvesti dostavu bez potpisa, što znači da kupci više neće morati da potpisuju narudžbine po isporuci, kao i beskontaktnu dostavu, koja će omogućiti kupcima da zahtevaju da se narudžbine ostave/spuste na određenom mestu po njihovom izboru.Glovo je najavio i da je za svoje kurire razmatra obezbeđivanje rukavica i dezinfekcionih sredstava, kao i kanal komunikacija koji se prati 24/7 za pitanja koja se odnose na koronavirus.Kompanija je takođe počela da dezinfikuje kese za dostavu, dok je za svoje zaposlene obustavila sva putovanja i uvela rad od kuće.

2020

„Leb on Džem“ deli besplatne obroke najstarijim sugrađanima

Beogradski restoran "Leb on Džem" objavio je da će do kraja vanrednog stanja licima starijim od 63 godine koji žive na udaljenosti do dva kilometra od njihove lokacije (Internacionalnih brigada 31) dostavljati na kućnu adresu besplatan kuvani obrok.U Fejsbuk objavi, restoran je naveo da je samo tokom jučerašnjeg dana na ovaj način podelio 30 obroka."Leb on Džem" je zamolio sve kojima je pomoć potrebna i koji ispunjavaju kriterijume da se jave na 064/90-30-230, dok je ostale građane zamolio da ovu objavu podele, kako bi informacija došla i do onih kojima je to potrebno.

2020

SOS telefonska linija za pomoć u nabavci za 65+

BAČKA TOPOLA, 20. marta 2020. – Telekomunikaciona kompanija SAT-TRAKT otvorila je posebnu SOS telefonsku liniju za pomoć sugrađanima, koji nemaju drugu podršku, a ne mogu sami da odu u nabavku osnovnih životnih namirnica i lekova, u opštinama gde ST-CABLE ima svoju korisničku mrežu.Posebna SOS telefonska linija na broju 024 22 00 00 namenjena je građanima koji zbog ograničenja kretanja osoba starijih od 65 godina ne mogu da izlaze, kao i osobama sa invaliditetom, hroničnim srčanim i plućnim bolesnicima i osobama sa dijabetesom, koji takvu pomoć nemaju, a potrebna im je u trenutnoj epidemiološkoj situaciji.Građani kojima je ovakva podrška potrebna mogu da se jave na SOS telefon 024 22 00 00 i da službenicima kažu šta im je potrebno, a osoblje SAT-TRAKT-a će otići u nabavku u prodavnice maloprodajnog lanca IDEA, a potom namirnice dostavljati na adresu zajedno sa računom, koji će tada izmirivati. Linija će biti otvorena svakog dana, a osoblje SAT-TRAKT-a će se truditi da dostavu obavi što pre. Građani kojima SAT-TRAKT na ovaj način želi da pomogne neće plaćati nikakve troškove dostave, već će pri dostavi samo izmirivati račune za kupljene namirnice.SOS telefonska linija biće otvorena do ukidanja vanrednog stanja i važećeg ograničenja kretanja osoba starijih od 65 godina. 

2020

IKEA zatvara robnu kuću zbog korone

IKEA Srbija je objavila da će, kao preventivnu meru protiv širenja virusa korona, danas u 18h privremeno zatvoriti svoju robnu kuću u BeograduSara Del Fabro, direktorka IKEA Jugoistočna Evropa: „Ovo su posebna vremena a naš apsolutni prioritet je da osiguramo zdravlje i bezbednost naših potrošača i zaposlenih. Pažljivo smo ih slušali i budno pratili situaciju. U ovom trenutku verujemo da je ovo prava odluka za sve nas. Radujemo se da u budućnosti ponovo dočekamo naše potrošače u robnoj kući u Beogradu.“Potrošači će i dalji moći da kupuju onlajn na ikea.rs i beskontaktno dobiju svoje proizvode na kućnu adresu.Ljudi su u središtu poslovanja kompanije IKEA koja ostaje posvećena da na najbolji mogući način podrži svoje zaposlene tokom ove složene situacije. „Kao kompanija koja duboko brine o ljudima i planeti, naše misli su uz one koji su pogođeni virusom i onima koji neumorno rade brinući o njima“, dodaje Sara Del Fabro.IKEA se raduje da ponovo otvori vrata svoje robne kuće i zahvaljuje se potrošačima na razumevanju u ovim posebnim okolnostima.

2020

Miodrag Kostić ustupio hotel za borbu protiv korone

Miodrag Kostić ustupa svoj hotel državi na korišćenje u borbi protiv koronavirusa Beograd, 20. mart 2020 – Miodrag Kostić, predsednik kompanije MK Group, priključio se borbi protiv virusa COVID19 ustupanjem smeštajnih kapaciteta hotela u Novom Sadu na korišćenje Institutu za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut” , kojem je to najviše potrebno u ovom trenutku.  Pored toga g. Kostić i njegova kompanija će pokriti sve troškove koji se budu javili u vezi sa boravkom u ovom hotelu.  Prema najavama nadležnih, u Srbiji se uskoro očekuje najveći talas broja obolelih od koronavirusa, pa je predsednik kompanije MK Group među prvim preduzetnicima pokazao svoju humanost u ključnom trenutku. Kao što je vlasnik Čelsija Roman Abramovič ustupio svoj hotel u Londonu Nacionalnoj zdravstvenoj službi, tako je i jedan od najuspešnijih biznismena u našem regionu i priznati humanista Miodrag Kostić odlučio da pomogne zajednici da se izbori sa virusom. MK Group i na druge načine postupa društveno odgovorno u ovom periodu, uključujući i donaciju od skoro 6 miliona dinara Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, kako bi se u najranjivijem periodu pomoglo u nabavci neophodnih sredstava za dijagnostiku COVID19. Ovom donacijom, MK Group je prva kompanija koja je uputila novčanu pomoć nadležnim institucijama u nameri da pruži značajnu podršku zdravstvenom sistemu naše zemlje. Takođe, kompanije članice MK Group su u toku ove nedelje uputile  donaciju prehrambenih proizvoda u vrednosti od 4 miliona dinara za penzionere Beograda. Na ovaj način su proizvodi naše kompanije besplatno dostavljeni za potrebe naših starijih sugrađana dok borave u svojim domovima. Podsećamo da je Miodrag Kostić zajedno sa svojom kompanijom MK Group samo u poslednjih pet godina realizovao više od 500 društveno odgovornih akcija u koje je uložio preko pet miliona evra. Godine 2012, finansirao je i izgradnju Kuće za mlade pri SOS Dečijem selu u Kraljevu sa 220 hiljada evra, a i dalje pomaže ovoj organizaciji. U znak zahvalnosti gospodinu Kostiću, međunarodna organizacija SOS Dečija sela ga je 2015. godine odlikovala Bedžom časti. Godine 2013. godine, predsednik MK Group je svoju porodičnu kuću, kao zadužbinu porodice Kostić u Novom Sadu, ustupio za potrebe humanijeg lečenja dece obolele od malignih obolenja. Njegove i aktivnosti kompanije koju predvodi je prepoznala i Privredna komora Srbije, koja je kompaniji MK Group dodelila nagradu „Prijatelj porodice” u kategoriji velikih preduzeća.U želji da se Srbija što pre izbori sa koronavirusom, gospodin Miodrag Kostić je još jednom pokazao svoju humanost i ustupanjem hotelskih kapaciteta pružio veliku pomoć svima onima koji su aktivno uključeni u borbu protiv trenutno najvećeg globalnog neprijatelja.

2020

SBB brine o najstarijima

SBB uz najstarije sugrađane, neće isključivati uslugeVirusom Korona najviše su pogođeni naši najstariji sugrađani i zato im je potrebna najveća podrška.Kao društveno odgovorna kompanija SBB pozdravlja mere Vlade Srbije i u skladu sa odlukom da nikako ne izlaze iz svojih domova za vreme trajanja vanrednog stanja, penzionerima neće isključivati usluge zbog neizmirenih obaveza, niti će naknadno da obračunava kamate na zakasnela plaćanja. SBB moli penzionere da ostanu bezbedni kod kuće i razonode se uz njihov bogat i raznovrstan TV program.U isto vreme sve ostale sugrađane ohrabruje, da pre svega, koriste digitalne načine plaćanja usluga, i da sebe i sve oko sebe sačuvaju.Na raspolaganju su uvek SBB-ove elektronske usluge, preko kojih će i obaveštavati o novonastalim situacijama:mojsbb.rs gde možete sami da vršite izmene paketa, naručujete usluge ili proveravate stanje vašeg paketa, sbb.rs, eon.tv, info@sbb.rs, kao i telefon Kontakt centra 19900, a uskoro i live chat na web sajtu.

2020

Wiener – Odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanja

Wiener Stadtische osiguranje nastavlja odgovorno poslovanje i tokom vanrednog stanjaRad ekspozitura prilagođen odlukama i merama nadležnih. Rokovi za prijavu šteta produženi do okončanja situacije sa Korona virusom. Klijentima omogućen niz elektronskih servisa i mogućnostiBeograd, 18. mart 2020. godine – U situaciji rizika od širenja Korona virusa i proglašenog vanrednog stanja, Wiener Städtische osiguranje saopštava da nastavlja da posluje odgovorno i posvećeno, pridržavajući se svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih državnih institucija.Na vreme su preduzete mere za nesmetano kontinuirano poslovanje u novim okolnostima, imajući pre svega na umu dobrobit i zaštitu klijenata i zaposlenih.• Rad u ekspoziturama širom mreže je organizovan na način da maksimalno obezbedi sigurnost i klijenata i zaposlenih. Radno vreme i broj osoba koje mogu biti prisutne u prostoru prilagođeni su merama nadležnih institucija.• Higijensko održavanje svih poslovnih prostora je dodatno učestalo dezinfekcionim sredstvima.• Rokovi za prijavu odštetnih zahteva su produženi do normalizacije situacije u celoj zemlji.• U okolnostima smanjenog kretanja klijenti su pozvani da svoje odštetne zahteve dostavljaju elektronskim putem: https://wiener.co.rs/vesti/obavestenje-za-klijente-prijava-steta/• Omogućeno je klijentima putnog osiguranja i osiguranja lica od posledica nesrećnog slučaja da dostavljaju neophodnu dokumentaciju u elektronskoj formi. https://wiener.co.rs/vesti/vanredno-stanje/obavestenje-za-klijente-putnog-osiguranja-i-nezgode/ • Kupovina putnog ili osiguranja domaćinstva omogućena je putem veb-sajta https://webshop.wiener.co.rs/ • Osiguranici Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja na raspolaganju imaju besplatnu mobilnu aplikaciju  Wiener Zdravlje.Klijentima koji žele da obnove svoje polise ili kupe novo osiguranje, na raspolaganju su i dalje agenti osiguranja.Wiener Städtische osiguranje potvrđuje da će svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika biti uredno obrađeni.

2020

Elixir Grupa tokom vanrednog stanja

Povodom uvođenja vanrednog stanja na teritoriji Repuplike Srrbije u cilju sprečavanja širenja epidemije korona virusa (COVID-19), ovim putem želimo da vas informišemo da će sva privredna društva koja posluju u okviru poslovnog sistema Elixir Grupa u narednom periodu svoje poslovanje organizovati na način koji obezbeđuje kontinuitet odvijanja svih ključnih poslovnih procesa i izvršavanja poslovnih obaveza, uz poštovanje svih opštih mera prevencije širenja zaraze, poštovanje mera Vlade Srbije, Privredne komore Srbije i preporuka zdravstvenih institucija.Elixir Grupa će sve svoje poslovne aktivnosti tokom trajanja vanrednog stanja sprovoditi uz poštovanje krovnog načela Svetske zdravstvene ogranizacije da su LJUDI NA PRVOM MESTU, obzirom da je očuvanje zdravlja ljudi i celog poslovnog okruženja naš najznačajniji prioritet.Efikasno sprovođenje preventivnih mera podrazumeva maksimalno redukovanje direktnih socijalnih kontakata, u skladu sa čime smo preduzeli i sledeće mere o kojima ovim putem želimo da vas informišemo:• deo naših zaposlenih će u narednom periodu raditi od kuće• svi planirani i zakazani poslovni sastanci će se u narednom periodu sprovoditi putem on-line video komunikacije (Cisco, Jabber, MS Teams)Sve poslovne lokacije Elixir Grupe (Novi Sad, Beograd, Šabac, Prahovo) su opremljene sa više Cisco TelePresence sala za održavanje on-line video konferencija sa više učesnika, a kolege koje će raditi od kuće takođe poseduju mogućnost uključivanja u on-line video konferencije preko svojih laptopova (Cisco i/ili MS Teams).Ukoliko u prethodnom periodu nismo imali priliku da poslovne sastanke sa Vama organizujemo na ovaj način, sve instrukcije za uspostavljanje on-line video veze sa odgovarajućom našom lokacijom ili određenim kolegom dobićete od nas u direktnoj komunikaciji prilikom zakazivanja termina i učesnika sastanka.Takođe, kao i do sada, svi zaposleni u poslovnom sistemu Elixir Grupe dostupni su putem e-maila i telefona, čime osiguravamo naše neometano poslovanje u narednom periodu.

2020

Generali – Odgovorno u vanrednom stanju

Generali Osiguranje Srbija je preduzelo sve neophodne mere da zaštiti zdravlje svojih klijenata i zaposlenihSa željom da maksimalno vodimo računa o vašem i zdravlju naših zaposlenih, pozivamo vas da brinete o svojoj sigurnosti, poštujete mere prevencije i sve svoje poslove u vezi sa osiguranjem završite od kuće. Odštetni zahtev sa potrebnom dokumentacijom možete poslati e-poštom na kontakt@generali.rs.Generali kontakt centar vam je na raspolaganju 24/7 na 0800 222 555 (besplatan poziv).Klijentima zdravstvenog osiguranja dostupan je i Medic Call Centar na 011 222 0 575.Osiguranje možete kupiti ili obnoviti bez odlaska u poslovnicu, na sajtu www.generali.rs, na Generali Srbija mobilnoj aplikaciji, kontaktiranjem vašeg savetnika ili slanjem e-pošte na kontakt@generali.rs.

2020

Gomex – Nema potrebe za stvaranjem zaliha

U cilju pravovremenog informisanja javnosti, a shodno daljem razvoju situacije, kompanija Gomex d.o.o. obaveštava o novonastalim promenama.Radno vreme svih maloprodajnih objekata će biti od 07:30 do 18:00, svakim radnim danom i nedeljom. Snabdevanje robom se vraća u normalne tokove i ne postoji potreba za stvaranjem kućnih zaliha.Organizovali smo preraspodelu radnog vremena, tako da se smanje međusobni kontakti zaposlenih, a time i mogućnost prenošenja zaraze. Plate će ostati neizmenjene, bez obzira na umanjen fond radnih sati.Uložili smo ogromne napore da dođemo do zaštitne opreme za radnike, koju očekujemo vrlo uskoro.Apelujemo na sve naše potrošače da se strogo pridržavaju odluke Vlade Republike Srbije o bezbednom rastojanju od najmanje 2m. Takođe, molimo naše cenjene kupce da imaju razumevanja za naše zaposlene koji rade pod dodatnim pritiskom, uz pojačane higijenske i sanitarne mere.Kompanija Gomex će svoje dalje korake usklađivati sa preporukama i odlukama Vlade Republike Srbije, o čemu će potrošači biti redovno obaveštavani.