2019
Inovativne komunikacije za dobrobit društvaDIRECT MEDIA United Solutions je i u 2019. godini nastavila tradiciju društveno odgovornog poslovanja. Kroz kreiranje marketinških i komunikacijskih projekata koji na inovativan način podržavaju ciljne grupe kojima se obraćaju, ostajemo dosledni našoj misiji da u svetu komunikacija, koji se neprestano menja, iznova nalazimo optimalna rešenja i pomeramo granice izuzetnosti, doprinoseći rastu poslovanja naših partnera, a na dobrobit industrije i društva u celini. Nastavljamo da principe odgovornosti integrišemo u svakodnevno poslovanje. Iniciramo i podržavamo važne društvene akcije i osnažujemo naše partnere i zaposlene da zajedno budemo još odgovorniji Koristeći komunikacijske veštine i znanja zaposlenih za opšte dobro, DIRECT MEDIA United Solutions nastoji da pomogne organizacijama i udruženjima da podignu svest javnosti o važnim društvenim problemima. U pitanju je volonterski angažman naših zaposlenih u mnogobrojnim projektima, gde dobrovoljno ulažu vreme i energiju na pružanje pro bono servisa. Među kampanjama koje smo na taj način podržali, izdvajamo samo neke od onih koje su ostvarile svoje ciljeve, inspirisale na akciju i osvojile prestižne nagrade. To je na prvom mestu „Bitka za bebe“, zatim višegodišnja saradnja sa Udruženjem roditelja dece obolele od raka NURDOR, a poslednja u nizu je kampanja „Čuvaj se“, realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije. Mi osmišljavamo inovativne načine društvene odgovornosti kreiranjem potpuno novih i drugačijih koncepata podrške, koji uključuju medije i kontent kao glavni alat. Prenosimo znanja koje imamo kroz učešće na svim relevantnim strukovnim konferencijama u regionu i posebne radionice na temu marketinga. Direct Media Academy za NURDORIako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet – ali po meri čoveka. Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je održana ove godine maju u Madlenijanumu i okupila više od 500 najuticajnijih marketinških i medijskih eksperata iz regije. Marketinški događaj sezone ugostio je predavače svetskog renomea i domaće eksperte iz oblasti brendinga i komunikacija, inovacija i implementacije najnovijih tehnologija u medijima, menadžmenta novog doba i filmske industrije. Svake godine prihod od prodaje kotizacija sa Direct Medija Akademije bude upotrebljen u humanitarne svrhe, a to je bila praksa i ove godine. DIRECT MEDIA United Solutions donirala je, zajedno sa Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka (NURDOR), dijagnostički aparat u vrednosti od preko milion dinara Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije "Dr Vukan Čupić" u Beogradu. Savremeni dijagnostički aparat, koji se nalazi na Odeljenju za patologiju, značajno će unaprediti i ubrzati dijagnostičku proceduru za mališane obolele od raka. Od svog osnivanja do danas, DIRECT MEDIA United Solutions pomogla je na desetine humanitarnih udruženja, ali i pojedinaca, porodica, đaka i studenata, kao i mladih sportista koji su bili na počecima karijera, a danas su osvajači zlatnih odličja. MarTech Challenge MarTech Challenge je inicijativa koju je pokrenula DIRECT MEDIA United Solutions u 2019. godini u cilju povezivanja marketinške industrije i inovativnih preduzetnika i osnaživanja startap scene u regionu, a zajedno sa partnerima ICT HUB, Netokracija i Marketing mreža. Kroz mesečna okupljanja startapa iz oblasti marketinga i predstavljanja najboljih primera iz prakse, kako u Srbiji, tako i u svetu, DIRECT MEDIA United Solutions želi pozitivno da utiče na razvoj čitave MarTech zajednice u regiji. U 2019. godini je održano i prvo regionalno takmičenje za sve tehnološke startape osnovane u poslednje dve godine, a koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama (oglašavanje, podaci, veštačka inteligencija, mašinsko učenje, mediji, društvene mreže). Na takmičenje su mogli da se prijave i timovi koji još uvek nisu osnovali startape, a imaju ili razvijaju ideje ili rešenja u oblasti marketinga. Tri prvoplasirana tima takmičenja MarTech Challenge imala su priliku da se na petom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019 predstave članovima žirija i publici, kada je Emitto startap proglašen za najbolji mladi startap u oblasti marketinga. Pobednički tim osvojio je nagradni put na jednu od najatraktivnijih konferencija u oblasti marketinških tehnologija MarTech Conference u Kaliforniji i mentorski program od strane DIRECT MEDIA United Solutions. Očistimo obale! Zaposleni DIRECT MEDIA United Solutions u Podgorici priključili su se obeležavanju Međunarodnog dana čišćenja obala koji je bio održan 21. septembra u Crnoj Gori. Zajedno sa predstavnicima više nevladinih organizacija, Delegacije Evropske unije i drugim ljubiteljima prirode pokupili su oko stotinu kilograma sitnog otpada u topolama pored nikšićkog jezera Krupac. U akciji, koju je organizovala NVO Zero Waste Montenegro u saradnji sa NVO „Naša akcija“ i pod pokroviteljstvom Delegacije EU i EU info centra, učestvovali su predstavnici Ozona, Koalicije za održivi razvoj, čuvari Bukovice, Zete. Ovo nije prva ekološka volonterska aktivnost zaposlenih u DIRECT MEDIA United Solutions u Podgorici. U godini obeležavanja petnaest godina uspešnog poslovanja sistema DIRECT MEDIA United Solutions, zaposleni iz Crne Gore dali su svoj doprinos zajednici kroz doniranje i sadnju 100 sadnica na brdu Gorica. Tada su na omiljenom izletištu Podgoričana nikle nove sadnice čempresa, hrasta crnika, hrasta medunac i crnog jasena koje su posadili naši zaposleni, uz pomoć JU „Zelenilo“ i „Udruženja ljubitelja Gorice“, inače aktivnih učesnika brojnih akcija u cilju očuvanja prirode ovog parka.Prva agencija u regionu sa Family Friendly sertifikatomDIRECT MEDIA United Solutions zvanično je postala Family Friendly kompanija i prva agencija u regionu koja je ispunila sve uslove za prestižni sertifikat Family Friendly Enterprise. Uspešno smo dokazali da je poslovna politika sistema snažno fokusirana na usklađivanje poslovnog i privatnog života naših zaposlenih, a zvanična potvrda odgovornog poslovanja prema zaposlenima podrazumeva i aktivno učešće kompanije u naporima da se, paralelno sa procesom rada, pozitivno utiče i na čitavo društvo. Cilj ovih napora i inicijative je da pre svega ozvaničimo sve ono što godinama radimo na planu brige o ljudima i ulaganja u zadovoljstvo zaposlenih. Dobijanje sertifikata je još jedna potvrda odgovornog poslovanja i korporativne kulture DIRECT MEDIA United Solutions u kojoj se od samog osnivanja neguje porodično – prijateljsko okruženje i u fokus stavlja briga o zaposlenima. Iza uspeha kompanije stoje zaposleni – njihovo zadovoljstvo i lojalnost su od suštinskog značaja za uspešan razvoj i dalji rast kompanije. Doslednom poslovnom politikom i praksom prema zaposlenima, DIRECT MEDIA United Solutions je već dokazala zbog čega je jedan od najpoželjnijih poslodavaca, a uspešno završena Family Friendly sertifikacija je potvrda postojeće politike i njena nadogradnja. Sertifikat predstavlja dugoročnu savetodavnu proceduru, u kojoj se kroz postavljanje i uvođenje posebnih ciljeva i mera fokusiranih na ljude, obezbeđuju bolji uslovi za rad i mogućnost lakšeg i kvalitetnijeg usklađivanja posla i privatnog života zaposlenih.Pro bono podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija Organizacija SOS Dečja sela Srbija je u 2019. godini pokrenula akciju prikupljanja redovnih, mesečnih donacija od građana putem trajnih naloga i/ili direktnih zaduženja tekućeg računa. DIRECT MEDIA United Solutions bila je pro bono komunikacijski partner na ovoj kampanji. Akcija pod nazivom „Koje je boje srce tvoje?“ omogućila je svim pojedincima koji su to želeli, da kontinuirano pomažu deci iz Srbije bez roditeljskog staranja i postaju članovi Kluba zlatno srce. To podrazumeva redovne mesečne donacije uz mogućnost promene iznosa ili prekida članstva, kao i mesečno izveštavanje o aktivnostima SOS Dečijeg sela putem imejla. Povodom Međunarodnog dana SOS Dečijih sela, 25. juna, SOS Dečija sela Srbija organizovala su konferenciju na kojoj su bili predstavljeni rezultati SOS Dečijih sela Srbija, kao i rezultati karijernog Centra „Jaki mladi“, koji je u protekle tri godine pomogao više od 350 mladih koji su odrasli bez roditeljskog staranja. Pored toga, predstavljen je i projekat YouthCan!, novi program SOS Dečijih sela Srbija, namenjen podršci mladima koji izlaze iz socijalne zaštite.Saradnja sa Fondacijom Novaka ĐokovićaDIRECT MEDIA United Solutions je već četvrtu godinu zaredom strateški partner Fondacije Novaka Đokovića na projektu „Original“, jedinom magazinu namenjenom mladim ljudima u Srbiji. O mladima i njihovoj budućnosti moramo da brinemo na duge staze i verujemo da su kvalitetni sadržaji u medijima važan faktor za ostvarenje tog cilja, razvoja mladih ljudi, njihovih talenata i interesovanja. To je vrednost koju delimo sa Fondacijom Novaka Đokovića. Magazin „Original“ pokrenut je sa željom da mlade zainteresuje za teme iz oblasti kulture, obrazovanja, umetnosti, sporta i nauke. Ovaj mesečnik osmišljen je i kao kvalitetan priručnik za uspešno studiranje, ali i za buduće poslovne izazove. On promoviše vrednosti jednog kvalitetnog mladog čoveka koji brine o svojoj budućnosti i budućnosti svoje zemlje, koji je proaktivan – ne čeka da se prilike dogode, već ih sam stvara. U saradnji sa magazinom „Original“ do sada smo učestvovali u nekoliko projekata među kojima je konferencija „Originalni razgovori - HR simulacija“ na kojoj je više od 100 mladih učesnika dobilo jedinstvenu priliku da razgovara sa HR menadžerima 20 vodećih kompanija u zemlji i regionu i sve to sa ciljem da se učesnicima verno dočara proces apliciranja, selekcije i zapošljavanja. Mi stvaramo promene koje želimo da vidimo, angažmanom u našoj industriji i široj zajednici, a kroz upotrebu resursa kojima raspolažemo.