TeleGroup donirala novac za respiratore
Kompanija TeleGroup donirala je sredstva za nabavku dva respiratora za zdravstvene ustanove u Srbiji priključivši se akciji koju je pokrenula međunarodna organizacija UNICEF. Cilj akcije je pružanje p...
Kompanija TeleGroup donirala je sredstva za nabavku dva respiratora za zdravstvene ustanove u Srbiji priključivši se akciji koju je pokrenula međunarodna organizacija UNICEF. Cilj akcije je pružanje p...
U saradnji sa kompanijom Mlekara Šabac, Banka hrane Beograd podelila je 5.000 paketa mleka i mlečnih proizvoda socijalno ugroženim sugrađanima, na teritoriji grada Beograda. „Danas, u vreme pan...
Kompanija Unilever donirala je 2700 boca proizvoda Domestos Extended Power Pine zdravstvenim ustanovama Klinički Centar Srbije, i to Infektivnoj klinici i Institutu za pulmologiju, kao i Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, a deo donacije će biti isporučen i Gerontološkim centrima u Beogradu, Obrenovcu, Pančevu i Smederevu, kao i Prihvatilištu za odrasla i stara lica u Kumodraškoj ulici u Beogradu. Donacija proizvoda obuhvata i 100 kofa, 100 džogera, kao i 300 pari rukavica za profesionalni rad. Donacija je raspoređena prema prioritetima i potrebama institucija, a kompanija će nastaviti da dostavlja proizvode i drugim ustanovama koje zbrinjavaju rizične grupe. „Kao odgovorna kompanija, Unilever je svestan ozbiljnosti trenutne situacije i veoma smo zabrinuti za kako za zdravlje obolelih, tako i za zdravlje zdravstvenih radnika. Takođe, svesni smo i da je trenutno velika potražnja za ovakvim vidom proizvoda, kao i da je proces nabavke u ovakvim okolnostima dodatno otežan. Zbog toga i zahvaljujući činjenici da u svom portfliju imamo specifičan proizvod koji se uklapa u preporuke vezane za pravilnu dezinfekciju površina, odlučili smo da količinu Domestos Extended Power Pine proizvoda doniramo tamo gde je trenutno najpotrebnije, kako bismo doprineli što boljoj higijeni i suzbijanju daljeg širenja korona virusa u Srbiji. Naravno, ovo je samo jedna u nizu i planiramo da nastavimo donacije, a sve u dogovoru sa institucijama i njihovim potrebama“ – istakao je Dobrivoje Milovanović, direktor kompanije Unilever u Srbiji. Domestos Extended Power Pine je proizvod na bazi hlora i reč je o biocidnom proizvodu koji se pored domaćinstva koristi u objektima javnog zdravlja, kao i u drugim javnim i industrijskim objektima. Prema analizama nezavisnih laboratorija uništava 99.9% mikroba, uključujući viruse, bakterije, gljivice i spore.Donacija se realizuje u saradnji i uz koordinaciju Fonda B92.
U protekloj nedelji veliki broj kompanija donirao je novac za kupovinu respiratora i neophodne medicinske opreme ili na drugi način pomogao zajednici i građanima Srbije. Šta su kompanije preduzele od početka zdravstvene krize, pogledajte ovde.Mozzart donira 10 respiratora bolnicamaKompanija je i u ovim teškim vremenima stala uz državu, uz naše lekare, naš narod, navodi se na sajtu kompanije. "Gotovo 20 godina Mozzart deli i dobro i zlo sa građanima koji su prepoznali našu opredeljenost da, osim toga što smo lideri u onome čime se bavimo, budemo društveno odgovorna kompanija, i poklanjaju nam poverenje. Zbog toga osećamo i dužnost i obavezu da, koliko možemo, pomognemo onima kojima je pomoć najpotrebnija, ali i čitavoj zajednici u kojoj poslujemo", istakao je Borjan Popović, direktor Korporativnih komunikacija kompanije Mozzart. UNICEF Srbija nabavlja respiratore uz pomoć donatoraUNICEF je mobilisao sve raspoložive resurse kako bi odmah pružio podršku naporima Vlade Republike Srbije u borbi protiv korona virusa. Poručeno je 50 respiratora, zaštitna oprema i higijenski paketi u vrednosti preko $500,000. Zahvaljujući ličnim donacijama zaposlenih u Nordeusu uz podršku osnivača kompanije, nabavljamo 15 respiratora. A uz finansijsku podršku Phi Academy, Vojvođanske banke, redovnih donatora i UNICEF-ove ambasadorka Ane Ivanović, dodatnih 35 respiratora. U toku sledeće nedelje očekuje se prvi deo isporuke zaštitne opreme - maski, zaštitnih odela, vizir naočara i rukavica za zdravstvene radnike, a biće isporučen i prvi kontingent od 1,700 higijenskih paketa za najugroženije porodice sa decom. AIK Banka donirala 28 miliona dinara za kupovinu respiratoraAIK Banka uplatila je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje 28 miliona dinara za kupovinu 10 respiratora, u cilju suzbijanja epidemije izazvane virusom COVID – 19. Ovi respiratori će, nadamo se i verujemo, pomoći svima koji se u ovom trenutku bore za svoj život. Zato pozivamo sve kompanije da se priključe i pomognu u ovoj krizi, kako bi zajedno pomogli onima kojima je sada to najpotrebnije i što pre ispratili COVID-19 iz naše zemlje, naveli su u saopštenju. Raiffeisen banka donirala novac za 10 respitatoraRaiffeisen banka je donirala novac za nabavku 10 respiratora za bolnice u Srbiji koje leče naše građane, "Donacijom za kupovinu 10 respiratora, želimo da pružimo preko potrebnu pomoć zdravstvenom sistemu u ovom trenutku. Ovim se pridružujemo partnerima iz privatnog sektora jer su borba sa vremenom, solidarnost i humanost najbolji mogući način za očuvanje zdravlja i života što većeg broja naših građana", izjavio je Zoran Petrović, predsednik Izvršnog odbora Raiffeisen banke.Telekom Srbija donirao 20 miliona dinara zdravstvuKompanija Telekom Srbija donirala je 20 miliona dinara zdravstvenom sistemu u Srbiji kako bi pomogla da se obezbedi dodatna oprema za borbu protiv korona virusa. U koordinaciji sa Ministarstvom zdravlja, Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, Klinici za infektivne i tropske bolesti KCS, Kliničkom centru u Nišu i Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo u Novom Sadu donirano je po pet miliona dinara za nabavku testova na Covid-19, reagenasa, medicinske i druge opreme potrebne u toku trajanja epidemije. Merkator u Sloveniji pomaže srpskim državljanimaKompanija Merkator odazvala se pozivu Srpske pravoslavne crkve u Ljubljani i obezbedila sendviče, vodu i poslastice, kao i doručak pred put za 400 srpskih državljana koji na osnovu dogovora koji su postigle slovenačka vlada i Vlada Srbije stižu danas u Srbiju. Reč je o našim državljanima koji su se vraćali iz skandinavskih zemalja, zemalja Beneluksa, Nemačke, Češke, Slovačke i Austrije, a koji nisu imali boravišnu vizu u Sloveniji.Eliksir Grupa donira 30 miliona dinara za nabavku respiratoraEliksir Grupa donirala je 30 miliona dinara za nabavku respiratora i medicinske opreme za podršku zdravstvenom sistemu Srbije. Eliksir Grupa sredstva je uplatila Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja, koji će namenu odrediti prema prioritetima I potrebama. Solidarnost i odgovornost su u ovim danima najvažniji. Ova donacija znači više šanse za spasavanje života ljudi, više stabilnosti za naš zdravstveni sistem i podršku zdravstvenim radnicima. Eliksir grupa, preko Eliksir Fondacije, koja je članica Srpskog filantropskog foruma nastavlja društveno odgovorni i humanitarni angažman i u narednom perioduImlek i Direktna Banka donirali sredstva za respiratoreKompanija Imlek i Direktna Banka su se među prvima odazvale pozivu Vlade Republike Srbije i obezbedile sredstva za nabavku 10 respiratora potrebnih za lečenje pacijenata sa najtežim oblicima bolesti Covid-19. Respiratori, njih sedam koliko je obezbedila kompanija Imlek i tri koje je donirala Direkna Banka, biće raspoređeni u zdravstvene centre širom Srbije. Odgovornost Imleka ogleda se i u činjenici da je kompanija rasporedila zaposlene u proizvodnji za rad u smenama kako bi tržište uobičajeno snabdevala mlekom i mlečnim proizvodima, dok ostali zaposleni rade od svojih domova, a sve u cilju zaštite njihovog zdravlja, kao i zdravlja čitave zajednice. UNIQA donirala 5 miliona dinara za respiratoreDajući punu podršku borbi protiv virusa COVID-19 i našim zdravstvenim radnicima, koji u ovim kriznim trenucima čine sve kako bi se obezbedila održivost zdravstvenog sistema, UNIQA osiguranje doniralo je 5 miliona dinara za nabavku respiratora i druge neophodne medicinske opreme. U danima koji su pred nama, ovi uređaji bukvalno znače život. Finansijsku pomoć u cilju podrške zdravstvenom sistemu Srbije, UNIQA je realizovala u saradnji sa Republičkim fondom za zdravstveno osiguranje. Heineken Srbija donirala 12 miliona dinara za respiratoreŽivimo u izazovnim vremenima u kojima su solidarnost i zajednički napori od presudne važnosti da pobedimo u borbi sa daljim širenjem virusa Covid19. Kompanija HEINEKEN Srbija podržava građane Srbije donacijom u iznosu od 12 miliona dinara za kupovinu respiratora kako bi pomogli najugroženijima. “Saosećamo se sa svima koji su pogođeni ovom bolešću i upravo zato smo odlučili da doniramo sredstva za dodatne respiratore u našim bolnicama. Radujemo se budućim druženjima i okupljanjima koja će sigurno doći i to mnogo brže ukoliko smo svi odgovorni i solidarni”, poručio je Nikos Zois, direktor kompanije HEINEKEN Srbija. Nelt grupa donirala 240.000 eura za respiratore, a Neoplanta 50.000 u robiKompanija Nelt donirala je 240.000 eura Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja za nabavku 10 respiratora za lečenje najtežih oblika bolesti Covid 19, dok je Neoplanta koja posluje u sastavu Nelt Grupe poklonila robu u vrednosti od 6.000.000 dinara kao deo paketa za akciju pomoći za 173.000 Beograđana starijih od 65 godina sa najnižim penzijamaNectar donirao pet milioba dinara za nabavku testovaKompanija Nectar pridružila se akciji i apelu Privredne komore Srbije i donirala 5 miliona dinara za nabavku testova za dijagnostiku virusa COVID-19 u želji da pomogne u meri u kojoj je moguće da se što pre efikasnim merama spreči dalje širenje i sačuvaju životi naših građana.IM Matijević donirala 100.000 eura i 50 tona hraneIndustrija mesa Matijevic doo Novi Sad donirala je 100.000 eura Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje za nabavku neophodne medicinske opreme i podršku naporima medicinskog sistema u situaciji u kojoj se danas Srbija nalazi. Takođe, Industrija mesa Matijević je donirala i 50 tona osnovnih životnih namirnica za Grad Novi Sad i sve javne službe koje doprinose funkcionisanju i na taj način podržala napore celokupnog sistema u cilju sprečavanja širenja virusa COVID 19.PS Fashion šije i donira zaštitne maskeKompanija PS Fashion među prvima je počela da šije i donira zaštitne maske kao pomoć u borbi protiv suzbijanja širenja zaraze COVID-19. PS Fashion je donirala 300 zaštitinih maski Asocijaciji centara za porodični smeštaj. Maske su poklonili NURDOR-u u Beogradu, Kragujevcu, Nišu i Novom Sadu kao i bolnici, dečjem dispanzeru, komunalcu, vodovodu, civilnoj zaštiti i trude se da ovaj spisak bude što duži. Količina za doniranje zaštitnih maski je ograničena (10 000). Pre svega, zaštitne maske namenjene su i poslate ustanovama od javnog značaja. Naši zaposleni marljivo rade na tome da u najkraćem mogućem roku obezbede materijal i sašiju što više, navode u PS Fashion.Novopazarski DEKA JEANS sašio i donirao 1.500 maskiTekstilna kompanija iz Novog Pazara DEKA JEANS sašila je i donirala 1.500 komada zaštitnih maski za zdravstvene ustanove i javna preduzeća u svom gradu. U toj firmi su za Novu ekonomiju naveli da je trećina namenjena "Gradskoj čistoći", još trećina za Dom zdravlja Novi Pazar, kao i da će sledeću turu od 1.500 zaštitnih predmeta donirati ustanovama u Beogradu. Prema rečima zaposlenih u DEKA JEANS-u, najviše maski u sledećoj turi biće poslato na Institut za ortopedsko-hirurške bolesti "Banjica".Mol grupa pravi tečnost za dezinfekcijuGrupa MOL započela je novu proizvodnju sredstava za dezinfekciju ruku i površina kako bi nadoknadila nedostatak ovih sredstava za zaštitu od virusa bez recepta. Dnevna proizvodnja u Mađarskoj iznosi 50.000 litara, a toliko će se proizvoditi u INA-inim pogonima u Hrvatskoj, saopštila je kompanija. Proizvodnja je pokrenuta i u Slovačkoj, gde će se dnevno proizvoditi 6-8.000 litara proizvoda. Proizvođač maziva i član grupe MOL Lub ponovo je pokrenuo proizvodnju linije za pranje vetrobranskog stakla u postrojenju Almasfuzito u samo sedam dana. Postrojenje radi 24 sata, sedam dana u nedelji u tri smene, proizvodeći dnevno količinu od 50.000 litara toliko traženih sredstava - pomažući MOL-u da poboljša svoje napore u borbi protiv posledica virusa corone. Milenijum osiguranje - Zdravlje i odgovornostUsled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela je mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih u skladu sa preporukama državnih i zdravstvenih institucija, u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“. Tokom rada pod izmenjenim okolnostima, korisnicima osiguranja usluge su dostupne putem online i telefonskih servisa i mogu ostvariti bez odlaska u ekspozituru. Počev od 23. marta, ekspoziture i prodajne kacelarije Milenijum osiguranja će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Rokovi za prijavu štete se produžavaju do normalizacije situacije u celoj zemlji. Od brojnih usluga dostupnih bez odlaska u ekspozituru, izdvajamo sledeće mogućnosti: Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja http://mios.rs/kontakt/, broj telefona 011/7152-300, office@milenijum-osiguranje.rs. Prijava štete bez odlaska u ekspozituru https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300, putem telefona: 011/7152-300.CarGo besplatan za zdravstvene radnikeCarGo usluga će biti potpuno besplatna za sve medicinske radnike, izjavio je direktor kompanije CarGo Technologies Vuk Guberinić na konferenciji za medije ispred Kliničkog centra u Beogradu. Nova funkcionalnost aplikacije CarGo „Medical“ svim zdravstvenim radnicima, lekarima, medicinskim sestrama i tehničarima i drugim zaposlenima u zdravstvenim ustanovama omogućiće potpuno besplatno korišćenje CarGo usluge svakoga dana od posla do kuće i obrnuto. Nova funkcionalnost će postati aktivna već danas za Android korisnike, a zbog neophodnih odobrenja u narednim danima i za Ajfon korisnike. Besplatna CarGo usluga moći će da se poruči jednim klikom na „Medical“ opciju u aplikaciji, a prilikom ulaska u automobil potrebno je samo da zdravstveni radnik pokaže svoju identifikaciju. Za korišćenje usluge neophodno je da zdravstveni radnici imaju instaliranu CarGo aplikaciju na svom telefonu.Generali produžio osiguranje građanima koji ne mogu da se vrate u SrbijuKompanija Generali Osiguranje Srbija omogućila je klijentima koji se trenutno nalaze u inostranstvu i ne mogu da se vrate u zemlju, produženje polisa putnog osiguranja. Neophodno je samo pozvati Kontakt centar putem brojeva telefona +381 11 222 0 555 ili 0800 222 555 (besplatan broj za pozive iz Srbije) i obavestiti nas o detaljima polise.UNIQA putno osiguranje: šta pokriva i kako ga produžiti iz inostranstva?Putno osiguranje je od velike važnosti za svakog ko boravi u inostranstvu. Ukoliko tokom trajanja pandemije i proglašenog vanrednog stanja boravite u inostranstvu, važno je da znate šta putno osiguranje pokriva u ovakvoj situaciji i kako ga možete produžiti iz inostranstva. Polisa putnog UNIQA osiguranja pokriva bolničko i vanbolničko lečenje naših građana za vreme boravka u inostranstvu nastalo usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja. Standardni paket putnog osiguranja, pokriva troškove lečenja u inostranstvu do iznosa od 30.000 evra. Izuzetak su epidemije i pandemije proglašene na teritoriji na kojoj korisnik osiguranja boravi. To znači da, ukoliko se tokom boravka u inostranstvu desi iznenadna bolest ili nesrećni slučaj, za aktiviranje putnog osiguranja korisnici su u obavezi da pozovu UNIQA Centar za pomoć (na fiksni broj: +381 11 36 36 955 ili Viber broj: +381 63 36 75 99) koji potom klijenta upućuje u najbližu zdravstvenu ustanovu. Ukoliko se utvrdi da je klijent oboleo od korona virusa, dalji zdravstveni tretman se vrši u skladu sa zdravstvenim protokolom zemlje u kojoj osiguranik boravi.
Kompanija Nectar pridružila se akciji i apelu Privredne komore Srbije i donirala 5 miliona dinara za nabavku testova za dijagnostiku virusa COVID-19 u želji da pomogne u meri u kojoj je moguće da se što pre efikasnim merama spreči dalje širenje i sačuvaju životi naših građana.„Solidarnost i zajedništvo u ovom momentu su veoma važni. Donacijom kroz našu Nije svejedno fondaciju, želimo da doprinesemo (u meri kojoj možemo) našem zdravstvenom sistemu u ovom trenutku koji je sad, kad vodimo bitku sa vremenom, presudan. Verujemo da su solidarnost i humanost najbolji mogući način za očuvanje zdravlja i života naših građana. Sad je trenutak da svi damo svoj maksimum kako bismo iz ove bitke izašli kao pobednici“ , ističe direktor kompanije Nectar, Mihailo Janković. „Važno je sada više nego ikada da pokažemo prvo sebi a onda i svima u našem okruženju da NIJE SVEJEDNO kako reagujemo, kako se ponašamo i kako štitimo sebe i druge“.Kompanija Nectar će donacijom svojih proizvoda pomoći i volonterskim centrima širom Srbije koji ovih dana vredno asistiraju našim starijim sugrađanima, ali rade i na pakovanju i distribuiranju humanitarnih paketa ugroženim građanima u našoj zemlji. Nectar Grupa će pratiti svakodnevno situaciju u zemlji i truditi se da i dalje odgovori na apele, u skladu sa mogućnostima. Zbog trenutne krize izazvane pandemijom virusa COVID-19 u kojoj se našao čitav svet, ali i tržišta na kojima posluje Nectar grupa, aktiviran je čitav niz mera kako bi se zaštitili pre svega zaposleni, ali i kako bi se obezbedio nesmetani proces proizvodnje i snabdevanja za sve potrošače. Svi zaposleni daju svoj maksimum uz sve mere predostrožnosti koje su podignute na najviši nivo, da proizvodnja uz najviše standarde kvaliteta, funkcioniše stabilno i bezbedno, kao i lanac snabdevanja, logistike i isporuke proizvoda.
Kompanija Henkel Srbija podržala je akciju pomoći koju su organizovali Privredna komora Srbije i Grad Beograd za 176.000 Beograđana starijih od 65 godina čije su penzije manje od 30.000 dinara. Tom prilikom,...
Proteklih mesec dana sve kompanije Nelt grupe preduzimaju preventivne mere u komunikaciji, obaveštavanju i konkretnim operativnim aktivnostima sa ciljem prevencije dobijanja i širenja virusa među zaposlenima.Od ponedeljka 16.03. većina kolega iz back-office-a upućena je na rad od kuće. Ugoržene grupe su poslate na plaćeno odsustvo. Svi naši zaposleni na terenu su informisani i opremljeni neophodnim sredstvima za zaštitu i dezinfekciju. Otkazana su sva poslovna putovanja, i zabranjeni sastanci sa više od troje učesnika.Kreirali smo Tim za krizne situacije koji se sastoji od ključnih Neltovih menadžera i specijalista koji su modifikovali plan održanja kontinuiteta našeg poslovanja u segmentima distribucije i logistike. Vršimo svakodnevnu koordinaciju i sastajemo se putem sistema za video konferencije.Definisane su ključne funkcionalnosti i planirani koraci koji su u vezi sa operacijama koje obavljamo, kako bismo na vreme i u najboljoj mogućoj meri snabdeli tržišta proizvodima iz našeg portfolija. Usaglašavamo sve interne akte u skladu sa preporukama nadležnih državnih organa i SZO.Naši skladišni radnici, dostavljači, prodavci, izlagači robe su dnevno na terenu. Poslovni procesi funkcionišu u normalnom modu, a sa principalima, državnim institucijama, poslovnim organizacijama i drugim poslovnim partnerima imamo svakodnevne kontakte i koordinaciju.Nastavljamo posvećeno da brinemo o zaposlenima na svim tržištima, koji su ponos naše kompanije u ovim teškim trenucima po sve građane sveta. Naš fokus je na snabdevanju stanovništva, kojima su naši proizvodi neophodni kako bi što jednostavnije prebrodili trenutnu situaciju.Kompanija Nelt je donirala 240.000 eura Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja za nabavku 10 respiratora za lečenje najtežih oblika bolesti Covid 19, dok je kompanija Neoplanta poklonila robu u vrednosti od 6.000.000 dinara kao deo paketa za akciju pomoći za 173.000 Beograđana starijih od 65 godina sa najnižim penzijama.
Industrija mesa Matijevic doo Novi Sad donirala je 100.000 eura Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje za nabavku neophodne medicinske opreme i podršku naporima medicinskog sistema u situaciji u kojoj se danas Srbija nalazi.Takođe, Industrija mesa Matijević je donirala i 50 tona osnovnih životnih namirnica za Grad Novi Sad i sve javne službe koje doprinose funkcionisanju i na taj način podržala napore celokupnog sistema u cilju sprečavanja širenja virusa COVID 19.Dodatno, Industrija mesa Matijević ulaže sve svoje napore, da uz poštovanje najstrožih preporuka za zaštitu zaposlenih, nastavi redovno snadbevanje kupaca mesom i mesnim prerađevinama.
Živimo u izazovnim vremenima u kojima su solidarnost i zajednički napori od presudne važnosti da pobedimo u borbi sa daljim širenjem virusa Covid19. Kompanija HEINEKEN Srbija podržava građane Srbije donacijom u iznosu od 12 miliona dinara za kupovinu respiratora kako bi pomogli najugroženijima.“Saosećamo se sa svima koji su pogođeni ovom bolešću i upravo zato smo odlučili da doniramo sredstva za dodatne respiratore u našim bolnicama. Radujemo se budućim druženjima i okupljanjima koja će sigurno doći i to mnogo brže ukoliko smo svi odgovorni i solidarni”, poručio je Nikos Zois, direktor kompanije HEINEKEN Srbija.Ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Zoran Đorđević zahvalio se u ime Vlade Republike Srbije na donaciji, i izrazio zahvalnost za solidarnost naše kompanije koja postupa kao društveno odgovorna kompanija koja brine o svojim ljudima i zajednici.„Veoma sam ponosan što u Srbiji imamo društveno odgovorne kompanije koje posluju dobro i brinu o svojim ljudima i zajednici. Uz ovaku pomoć siguran sam da ćemo mnogo lakše i brže izaći iz ovog perioda. Zahvalan sam u ime cele Vlade na ovoj donaciji i nadam se i verujem da će i druge kompanije slediti ovaj primer i time pomoći našoj Srbiji i svim njenim građanima“, istakao je ministar.
Dajući punu podršku borbi protiv virusa COVID-19 i našim zdravstvenim radnicima, koji u ovim kriznim trenucima čine sve kako bi se obezbedila održivost zdravstvenog sistema, UNIQA osiguranje doniralo je 5 miliona dinara za nabavku respiratora i druge neophodne medicinske opremeU danima koji su pred nama, ovi uređaji bukvalno znače život. Finansijsku pomoć u cilju podrške zdravstvenom sistemu Srbije, UNIQA je realizovala u saradnji sa Republičkim fondom za zdravstveno osiguranje.- Donaciju zdravstvenom sistemu Srbije, prioritetu najvišeg nivoa UNIQA je inicirala nastojeći da pomogne obezbeđivanju uslova lekarima i medicinskim radnicima u borbi za zdravlje i ljudske živote. Odgovornost i soldarnost su nam najpotrebniji u ovim teškim trenucima, pa je UNIQA celokupno poslovanje podredila borbi protiv širenja i posledica epidemije virusa COVID-19. Mi smo ljudi koji rade za ljude, a pomoć zdravstvu prevazilazi okvire korporativne društvene odgovornosti i predstavlja još jedan vid našeg doprinosa u zajedničkoj borbi protiv epidemije. Pridružujemo se apelu građanima da ostanu kod kuće, kao što to čine i naši zaposleni, i tako pokažu da su odgovorni prema sebi i drugima. Samo zajedno možemo da iz svega ovoga izađemo kao pobednici – rekla je Gordana Bukumirić, predsednica Izvršnog odbora UNIQA osiguranja.Pouzdan partner društvene zajednice, UNIQA je posvećena podršci i sigurnosti građana. Do sada, kompanija je uložila preko 100 miliona dinara u društveno odgovorne projekte i u humanitarnu podršku najugroženijim grupama stanovništa.
Stižu preko potrebni dezificijensi za radnike MOL stanicamaMOL Grupa započela je novu proizvodnju dezinfekcijskih tekućina za ruke i površine kako bi se nadomestio nedostatak tih preko potrebnih sredstava za zaštitu od korona virusa. Dnevna proizvodnja u Mađarskoj 50.000 litara, a toliko će se proizvesti i u fabričkim pogonima INA-e u Hrvatskoj. Proizvodnja je također pokrenuta i u Slovačkoj gde će se proizvoditi 6-8.000 litara proizvoda dnevno.Manjak tih proizvoda prisutan je na cijelom području delovanja MOL Grupe. Proizvođač maziva i član grupe MOL Lub prenamenio je proizvodnju linije za pranje vetrobranskog stakla u tvornici Almasfuzito u samo sedam dana. Pogon radi 24 sata, svih sedam dana u sedmici u tri smene, proizvodeći dnevnu zapreminu od 50.000 litara jako traženih sredstva - čime MOL doprinosi poboljšanju naporima u borbi protiv posljedica uzrokovanih korona virusom.Hemijske formule za dva nova proizvoda stvorene su na temelju preporuka Svetske zdravstvene organizacije (SZO), te su testirani i odobreni u rekordnom vremenu od strane Nacionalnog instituta za farmaciju i prehranu u Mađarskoj, a s obzirom na situaciju sa širenjem opasne zaraze COVID-19. Etanol za proizvodnju sredstva za dezinfekciju ruku pribavlja se u Mađarskoj. MOL koristi svoje nove proizvode i za zaštitu vlastitih radnika od korona virusa u rafinerijama, proizvodnim pogonima i benzinskim stanicama, da bi se osigurala prikladna zaštita radnika na opskrbi energijom. MOL Lub također radi na tome da ove proizvode što prije ponudi na maloprodajnim mestima kako bi se olakšao trenutni nedostatak dezinfekcijskih sredstava.MOL Grupa daje svoj doprinos borbi protiv novog korona virusa"U cijelom svetu imamo manjak dezinficijensa. Radi se o jednom od ključnih oruđa za zaštitu od korona virusa. U svetlu pogoršane pandemijske situacije, u koordinaciji s mađarskom vladom, odlučili smo pokrenuti proizvodnu liniju na jednom od naših postrojenja u službi pružanja zaštite od virusa. Izvanredne okolnosti zahtevaju izvanredna rešenja. Prenamenili smo fabričku proizvodnju, pribavili potrebna odobrenja i optimizirali proizvodne procese u samo dve sedmice, radi se o rekordnom vremenu. Iskreno se nadamo da će sredstva za dezinfekciju ruku proizvedena u pogonu Almasfuzito dati značajan obol u borbi protiv ovog virusa. Zahvaljujem kolegama iz MOL Lub-a na izuzetnim naporima. Imamo odgovornost osigurati kontinuitet proizvodnje energije, rafiniranja i isporuke energije te trgovine pod svaku cenu - čak i u najtežim vremenima i uz velike žrtve. Ali takvoj žrtvi MOL će se uvek izložiti", rekao je predsednik Uprave MOL Grupe Zsolt Hernádi.
Tekstilna kompanija iz Novog Pazara DEKA JEANS sašila je i donirala 1.500 komada zaštitnih maski za zdravstvene ustanove i javna preduzeća u svom gradu.U toj firmi su za Novu ekonomiju naveli da je trećina namenjena "Gradskoj čistoći", još trećina za Dom zdravlja Novi Pazar, kao i da će sledeću turu od 1.500 zaštitnih predmeta donirati ustanovama u Beogradu.Prema rečima zaposlenih u DEKA JEANS-u, najviše maski u sledećoj turi biće poslato na Institut za ortopedsko-hirurške bolesti "Banjica".Veliki broj novopazarskih tekstilnih kompanija uključilo se u humanitarnu akciju proizvodnje i doniranja zaštitnih maski, koje doniraju javnim preduzećima i ustanovama širom Srbije.
Kompanija PS Fashion među prvima je počela da šije i donira zaštitne maske kao pomoć u borbi protiv suzbijanja širenja zaraze COVID-19.PS Fashion je donirala 300 zaštitinih ma...
Kompanija Imlek i Direktna Banka su se među prvima odazvale pozivu Vlade Republike Srbije i obezbedile sredstva za nabavku 10 respiratora potrebnih za lečenje pacijenata sa najtežim oblicima bolesti Covid-19. Respiratori, njih sedam koliko je obezbedila kompanija Imlek i tri koje je donirala Direkna Banka, biće raspoređeni u zdravstvene centre širom Srbije.Predstavnici Imleka i Direktne Banke su ovom prilikom poručili da je društevno odgovorno poslovanje sastavni deo njihove poslovne kulture, kojom su obuhvaćeni svi zaposleni, korisnici i saradnici. Odgovornost Imleka ogleda se i u činjenici da je kompanija rasporedila zaposlene u proizvodnji za rad u smenama kako bi tržište uobičajeno snabdevala mlekom i mlečnim proizvodima, dok ostali zaposleni rade od svojih domova, a sve u cilju zaštite njihovog zdravlja, kao i zdravlja čitave zajednice. Direktna Banka, i u vanrednim okolnostima pruža kontinuiranu podršku svim svojim klijentima i zaposlenima, preduzimajući maksimalne preventivne i higijenske mere u svojim poslovnim prostorijama, uz prilagođeno radno vreme ekspozitura i organizaciju rada od kuće. Banka je podržala Odluku Narodne banke Srbije sa ciljem sprovođenja privremenih mera za očuvanje stabilnosti finansijskog sistema, čime je njenim klijentima obezbedila mogućnost zastoja u otplati obaveza, dok je za sve korisnike sa navršenih 65 i više godina obezbedila olakšice u načinu preuzimanja njihovih penzija. U cilju prevencije i zaštite zdravlja, Direktna Banka sve svoje klijente na redovnoj bazi savetuje da u što većoj meri, a kada god je to za njih moguće, koriste digitalne servise, poput e-banking i m-banking aplikacija, platne kartice, kao i bankomate.
Eliksir Grupa donira 30 miliona dinara za nabavku respiratora i medicinske opreme za podršku zdravstvenom sistemu Srbije - navodi se u sapoštenju kompanije. Sa ciljem spasavanja života ljudi i povećanja stabilnosti zdravstvenog sistema, procenjeno je da će najefikasnija nabavka ići preko institucija države navodi Zorica Popović, izvršna direktorka Eliksir Grupe. - Solidarnost i odgovornost su u ovim danima najvažniji. Ova donacija znači više šanse za spasavanje života ljudi, više stabilnosti za naš zdravstveni sistem i podršku zdravstvenim radnicima. Poslovni sistem Elixir Group se i u ovom, kao i u svim svojim poslovnim aktivnostima, rukovodi načelom da su “ljudi na prvom mestu”.Sredstva su namenjena nabavci respiratora i neohodne zaštite opreme za zdravstvene radnike, pa će ovo, verujemo, biti podrška obolelima, lekarima i tehničarima u celoj našoj zemlji. Mislim da je sada jako važno pokazati odgovornost i prema zaposlenima i zaštititi ih, ali i sačuvati poslovnu aktivnost i radna mesta, čto mi činimo za oko 1.500 zaposlenih u svom poslovnom sistemu. Važno je poštovati sve naložene mere državnih institucija, koje ulažu napore da se ova situacija prevaziđe na najbolji način – kazala je Popović.Eliksir grupa, preko Eliksir Fondacije, koja je članica Srpskog filantropskog foruma nastavlja društveno odgovorni i humanitarni angažman i u narednom periodu- Ovih dana imamo na delu dobru, solidarnu Srbiju onu u koju verujemo. Eliksir Fondacija je sa Humanim srcem Šapca među najaktivnijim članicama Srpskog filantropskog foruma, pokazujući koliko je važno biti odgovoran prema svojim zaposlenim, svojoj lokalnoj zajednici i svojoj državi. Aktivnosti fondacije i kompanije su trajne i njihov intenzitet I obim se snažno uvećavaju kada rastu I potrebe. Ovo je najbolji primer sinergije odgovora na lokalne potrebe i odgovora na najveće izazove društva, kroz lični, porodični angažman, ostvarivanje maksimalne saradnje sa lokalnom samoupravom i lokalnim akterima, i angažmana na nacionalnom nivou, kroz porodičnu kompaniju, korporativnu fondaciju i udruženje građana koje ima snažno partnerstvo sa lokalnom zajednicom – ističe Veran Matić, izvršni direktor Srspkog filantropskog foruma. Eliksir Grupa sredstva je uplatila Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja, koji će namenu odrediti prema prioritetima I potrebama.
Kompanija Merkator odazvala se pozivu Srpske pravoslavne crkve u Ljubljani i obezbedila sendviče, vodu i poslastice, kao i doručak pred put za 400 srpskih državljana koji na osnovu dogovora koji su postigle slovenačka vlada i Vlada Srbije stižu danas u Srbiju. Reč je o našim državljanima koji su se vraćali iz skandinavskih zemalja, zemalja Beneluksa, Nemačke, Češke, Slovačke i Austrije, a koji nisu imali boravišnu vizu u Sloveniji.
Kompanija Telekom Srbija donirala je 20 miliona dinara zdravstvenom sistemu u Srbiji kako bi pomogla da se obezbedi dodatna oprema za borbu protiv korona virusa, saopštila je kompanijaU koordinaci...
Raiffeisen banka je donirala novac za nabavku 10 respiratora za bolnice u Srbiji koje leče naše građane, sapštila je banka. Kako se navodi, na ovaj način banka se priključuje akc...
Putno osiguranje je od velike važnosti za svakog ko boravi u inostranstvu. Ukoliko tokom trajanja pandemije i proglašenog vanrednog stanja boravite u inostranstvu, važno je da znate šta putno osiguranje pokriva u ovakvoj situaciji i kako ga možete produžiti iz inostranstva.Polisa putnog UNIQA osiguranja pokriva bolničko i vanbolničko lečenje naših građana za vreme boravka u inostranstvu nastalo usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja. Standardni paket putnog osiguranja, pokriva troškove lečenja u inostranstvu do iznosa od 30.000 evra. Izuzetak su epidemije i pandemije proglašene na teritoriji na kojoj korisnik osiguranja boravi. To znači da, ukoliko se tokom boravka u inostranstvu desi iznenadna bolest ili nesrećni slučaj, za aktiviranje putnog osiguranja korisnici su u obavezi da pozovu UNIQA Centar za pomoć (na fiksni broj: +381 11 36 36 955 ili Viber broj: +381 63 36 75 99) koji potom klijenta upućuje u najbližu zdravstvenu ustanovu.Ukoliko se utvrdi da je klijent oboleo od korona virusa, dalji zdravstveni tretman se vrši u skladu sa zdravstvenim protokolom zemlje u kojoj osiguranik boravi. To znači da nadležna država u skladu sa svojim protokolima propisuje smeštaj i lečenje obolelih i sama snosi troškove lečenja obolelih od virusa COVID -19. Za sve druge medicinske usluge, UNIQA polisa putnog osiguranja može se regularno koristiti na datoj teritoriji.Korisnici UNIQA putnog osiguranja koji se trenutno nalaze u inostranstvu svoju polisu putnog osiguranja mogu produžiti pozivanjem UNIQA Kontakt centra na broj +381 11 20 24 100 ili 0800 201 301 (besplatan broj za pozive iz Srbije). Radi lakše i brže komunikacije, polisu može produžiti i osoba bliska klijentu, a nalazi se u Srbiji.
AIK Banka uplatila je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje 28 miliona dinara za kupovinu 10 respiratora, u cilju suzbijanja epidemije izazvane virusom COVID – 19, saopštila je ova banka.Ovi respiratori će, nadamo se i verujemo, pomoći svima koji se u ovom trenutku bore za svoj život. Zato pozivamo sve kompanije da se priključe i pomognu u ovoj krizi, kako bi zajedno pomogli onima kojima je sada to najpotrebnije i što pre ispratili COVID-19 iz naše zemlje. Svesni smo koliko je izazova pred svima nama, a najviše pred zdravstvenim sistemom naše zemlje, naveli su iz AIK Banke.Kako se navodi, prethodne godine AIK Banka izdvojila je više od 200.000 evra za različite CSR aktivnosti a kao društveno angažovana banka uvek je bila oslonac društvu, pa će tako i u narednom periodu nastojati da na ovaj način pomaže. AIK Banka je u skladu sa novonastalim okolnostima i preporukama nadležnih državnih institucija preduzela i ispoštovala sve neophodne mere radi zaštite klijenata i zaposlenih, u cilju prevencije širenja virusa COVID-19. Klijentima je omogućeno da obavljaju transakcije preko digitalnih servisa i bankomata AIK Banke koji su im dostupni 24/7 a uz to, klijenti na sajtu Banke mogu da pronađu sve bitne informacije i aktuelnu ponudu AIK Banke.
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE