Nectar prilagodio svoj logotip aktuelnoj situaciji
Logo kompanije NECTAR privremeno izmenjen, kako bi ukazali na važnost izolovanja i socijalne distanceU doba velike globalne krize izazvane pandemijom korona virusa, mnogi brendovi su se odlučili da osim pomoći u društveno odgovornom smislu, svoj doprinos i solidarnost pokažu i na simbolički način. Lider na tržištu sokova u regionu, porodična srpska kompanija Nectar, odlučila je da uradi oba, a da istovremeno bez zaustavljanja proizvodnje neprekidno snabdeva sve svoje verne potrošače.Nectar je odlučio da nam svima poruči da, iako razdvojeni, nikad nismo bili bliži. Logo kompanije privremeno je izmešten iz elipse u oblik kuće, a na različitim kanalima komunikacije, i sama slova sadržana u nazivu kompanije dobila su prostor za sebe, simbolišući tako fizičku distancu nužnu za sprečavanje širenja novog virusa. U ovim danima, najvažnije je da svi ostanemo kod kuće ukoliko nam poslovne obaveze dozvoljavaju i ne izlazimo bez preke potrebe. Ovaj komunikacioni pristup govori upravo o tome.Nectar vredno radi da omogući nesmetanu dostupnost svojih proizvoda na tržištu i u ovim otežanim uslovima. Pogoni Nectara su aktivni, od proizvodnje, preko transporta i logistike do distribucije proizvoda u sve radnje. Zaposleni u ovoj kompaniji su zaštićeni u svakom koraku koji je potrebno napraviti kako potrošači ne bi ostali bez svojih Nectar proizvoda.Jedan od najvećih izazova u vezi sa širenjem Covid-19 je kako da se što pre utvrdi ko je zaražen i da se testiraju svi njihovi kontakti. Upravo zato, Nectar je donirao sredstva za nabavku testova za dijagnostiku kako bi se priključio naporima u sprečavanju širenja epidemije.Nije svejedno nikome ovih dana, ali iako razdvojeni, nikada nismo bili jedni drugima bliži, poručuju iz Nectara.