Lifestyle

CarGo i Music Star dovode najvećeg svetskog violinistu Aru Malikiana u Beograd

Vučić: Pored humanitarnih aktivnosti, cilj CarGo da ostavi pečat u kulturi prestonice i Srbije Udruženje građana CarGo podržalo je dolazak jednog od najvećih violinista današnjice i zvezde sa svetskom karijerom Ara Malikiana. U organizaciji produkcijske kuće Music Star Malikian će se predstaviti beogradskoj publici na koncertu u Sava Centru 14. marta.   Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, potpisao je memorandum o razumevanju sa Radomirom Rakom Marićem, vlasnikom produkcijske kuće Music Star, čime će zajedno raditi na organizaciji dolaska, boravka i nastupa svetski čuvenog umetnika, a koji je u javnosti često predstavljen kao “Paganini u odelu Džimija Hendriksa”.  „Nakon prošlogodišnje podrške festivalu klasične muzike sa preko 100 mladih, najavili smo dalju podršku kulturnim projektima. Danas nam je posebna čast da podržavamo dolazak „Paganinija u odelu Džimija Hendriksa“, kako često nazivaju Malikiana. Pored humanitarnih aktivnosti, različitih projekata za mlade, CarGo želi da ostavi pečat u kulturi našeg glavnog grada i cele zemlje“, rekao je Vučić.   Raka Marić je istakao da je važno da se udruženja i kompanije uključe u ovakve i slične projekte kojima će se promovisati kultura, a time razvijati i raznovrsnost muzičke ponude.    „Ne možete nikome da određujete muzički ukus, ali građanima treba ponuditi raznovrsnu muzičku ponudu. Kulturna raznovrsnost nas obogaćuje i omogućava da uživamo u različitim žanrovima, stilovima, da sami donosimo odluke. Zato koristim priliku da se zahvalim svima u CarGo na podršci“, rekao je Marić.     Ara Malikian, violinista libansko-jermenskog porekla, u okviru svetske turneje „Royal garage“, nastupiće u Beogradu, u Sava Centru 14. marta 2020. godine, sa početkom u 20 časova. Beograđani će moći da uživaju u ovom muzičkom događaju godine, a članovi CarGo će dobiti posebne pogodnosti.   Ara je započeo svoje internacionalne uspehe na takmičenju 1991. godine baš u Beogradu i sada se nakon gotovo 20 godina vraća u našu prestonicu kao najveća zvezda među violinistima današnjice.    Često ga predstavljaju kao libanskog virtuoza sa jermenskim začinima, jer je kao klasično obrazovan muzičar tokom godina spojio i španski flamenko, argentinski tango, kao i romsku muziku. Njegova interpretacija vuče korene iz arapske i jevrejske kulture, ali se tu ne zaustavlja. Na koncertima često izvodi obrade rok pesama i filmskih hitova. Promotivni tekst.

Lifestyle

Moda po LIDLovim standardima

Beograd, 24. februar 2020. godine – Brojne poznate zvanice su se dobro provele na predstavljanju Lidlovih tekstilnih proizvoda sa Hohenstein (srp. Hoenštajn) oznakom kvaliteta. Tokom programa koji je vodio glumac Zoran Pajić, voditeljka i glumica Marija Veljković i glumac Nebojša Dugalić razgovarali su o tome šta im je važno pri kupovini garderobe i usaglasili se da je pored dizajna, danas kvalitet veoma važan. Uporedo, u prostoru je slikovito predstavljen način na koji se ozbiljna testiranja na tekstilu sprovode u nemačkoj kompaniji Hohenstein, gde se proveravaju sledeće karakteristike: postojanost, bezbednost, otpornost i tačnost veličina.  Voditeljka i glumica Marija Veljković navela je da je upravo bezbednost karakteristika na koju najviše obraća pažnju prilikom kupovine garderobe: „Osim što usklađujem boje i biram stilove, za odeću u kojoj provode najveći deo vremena, važno mi je i da znam da su materijali koji dolaze u dodir sa kožom bezbedni i kvalitetni, da nemaju štetne materije. Zato mirne glave u Lidlu kupujem odeću za decu – samo potražim Hohenstein znak i znam da sam bezbedna.“ Glumac Nebojša Dugalić istakao je da voli jednostavno, a pre svega da je opušten u garderobi koju nosi. „Kada kupujem provereno, štedim vreme. Isto kao i kad znam koju veličinu treba da kupim, a u Lidlu su dosledne, pa znam šta mi odgovara bez probavanja“, objasnio je Nebojša zašto mu se sviđa Lidl garderoba. Hohenstein je zapravo Lidlov partner, nemačka kompanija koja se bavi proverom kvaliteta tekstila više od 70 godina i nalazi se u mestu blizu Štutgarta. Ova kompanija specijalizovana je za testiranje, sertifikovanje i istraživanje svih vrsta tekstilnih proizvoda. Nezavisnost i neutralnost osnova su međunarodno priznatog i poznatog sistema testiranja kompanije Hohenstein. Rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija Martina Petrović dodatno je gostima približila koje sve provere odeća prolazi pre nego što se nađe na policama.  „U Hohenstein-u se odeća testira na otpornost na razne načine kojima se imitiraju spoljašnji uslovi – dakle, rastezanjem, cepanjem, ili polivanjem vodom. Osim fizičkih testova, odeća prolazi i hemijske i termičke testove. Doslednost veličina je takođe potvrđena, i to na modelima koji su napravljeni na osnovu mera ljudi (pomoću 3D skenera). Drago nam je ako smo danas uspeli da vam prikažemo bar deo toga.“ Ona je istakla da svako u Lidlu može da nađe svoj savršen komad odeće koji je pritom i funkcionalan, a ukoliko iz nekog razloga potrošači ne budu zadovoljni – mogu da ga vrate i zamene u roku od 30 dana.  Zahvaljujući posebno osmišljenim detaljima svakog kutka, gosti među kojima su bili predstavnici medija, poznate ličnosti i influenseri, imali su priliku da se sami uvere u kvalitet Lidl odeće. U jednom kutku uz pomoć krojačkog metra, svi koji su hteli da se izmere uspeli su da pronađu svoju idealnu veličinu. Od sada, to je njihova prava Lidl veličina, koja ne varira. U drugom delu prostorije, u sobi sa simulacijom kiše, mnogi su se prošetali u jedinstvenim krojevima nepropusnih zimskih Lidl jakni. Zvanice je posebno interesovalo da li se nakon velikog broja pranja dešavaju promene na odeći, i gubi postojanost boje. Međutim, na licu mesta bila je i veš mašina, pa se moglo videti da je garderoba identična pre i posle pranja. A tu je bio i udoban krevet, pa su mnogi odabrali da na njemu provedu veći deo vremena i saznaju da je posteljina, kao i celokupan Lidlov program za spavanje, od prijatnih materijala. Promotivni tekst.