Grad Beograd zaključio je ugovor o sprovođenju interaktivne kampanje za povećanje broja pretplatnika u javnom prevozu, vredan 25 miliona dinara, sa preduzećem Anunnaki Production.
Prema konkursnoj dokumentaciji, kampanja podrazumeva edukativne filmove za korisnike prevoza, zabavne manifestacije, ekološke aktivnosti i kulturne događaje u samom prevozu koji koriste tehnologiju virtuelne realnosti.
Sadržaji ovih kulturnih događaja u VR tehnologiji treba da budu dostupni tokom cele godine i da predstavljaju „budući novi simbol grada“, navodi se u konkursnoj dokumentaciji.
Različiti vidovi sadržaja treba da imaju „direktan podsticaj na korisnike koji ne izmiruju svoje obaveze prema javnom prevozu“, dodaje se u dokumentu.
„Kao drugi cilj ovih događaja jeste poboljšanje imidža javnog prevoza, obogaćivanje sadržaja, kao i direktnu interakciju sa korisnicima kojima se on predststavlja u potpuno novom svetlu“, navodi se.
Cilj interaktivne kampanje je značajno povećanje naplate karata u javnom linijskom prevozu i poboljšanje kulture prevoza, što će direktno uticati na povećanje kvaliteta samog javnog prevoza putnika, navodi se u dokumentima o javnoj nabavci.
Ovo je jedan od tri ugovora koje je Sekretarijat za saobraćaj sklopio radi promovisanja kampanje za plaćanje karata, a preostala dva, vrednosti oko 29 miliona dinara, sklopljena su sa preduzećem Block&Roll.
PROČITAJTE JOŠ:
Pogledajte ko je dobio posao izrade video spota za kampanju GSP