Vesti iz zemlje

20.11.2019. 12:55

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

„Budući simbol grada“: Plaćamo virtuelnu realnost u javnom prevozu

Grad Beograd zaključio je ugovor o sprovođenju interaktivne kampanje za povećanje broja pretplatnika u javnom prevozu, vredan 25 miliona dinara, sa preduzećem Anunnaki Production.

Prema konkursnoj dokumentaciji, kampanja podrazumeva edukativne filmove za korisnike prevoza, zabavne manifestacije, ekološke aktivnosti i kulturne događaje u samom prevozu koji koriste tehnologiju virtuelne realnosti.

Sadržaji ovih kulturnih događaja u VR tehnologiji treba da budu dostupni tokom cele godine i da predstavljaju „budući novi simbol grada“, navodi se u konkursnoj dokumentaciji.

Različiti vidovi sadržaja treba da imaju „direktan podsticaj na korisnike koji ne izmiruju svoje obaveze prema javnom prevozu“, dodaje se u dokumentu.

„Kao drugi cilj ovih događaja jeste poboljšanje imidža javnog prevoza, obogaćivanje sadržaja, kao i direktnu interakciju sa korisnicima kojima se on predststavlja u potpuno novom svetlu“, navodi se.

Cilj interaktivne kampanje je značajno povećanje naplate karata u javnom linijskom prevozu i poboljšanje kulture prevoza, što će direktno uticati na povećanje kvaliteta samog javnog prevoza putnika, navodi se u dokumentima o javnoj nabavci.

Ovo je jedan od tri ugovora koje je Sekretarijat za saobraćaj sklopio radi promovisanja kampanje za plaćanje karata, a preostala dva, vrednosti oko 29 miliona dinara, sklopljena su sa preduzećem Block&Roll.

PROČITAJTE JOŠ:

Pogledajte ko je dobio posao izrade video spota za kampanju GSP

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.