
Poreska uprava traži 208 novih kolega
Poreska uprava Srbije najavila je danas da će, pod sloganom "Poreska uprava zapošljava – Odgovorni ljudi za odgovorno društvo", 11. juna raspisati konkurs za sve one koji su zainteresovani da rade u toj inst...
Za mlađe generacije u Srbiji, najbolji pokloni nisu oni koji dolaze upakovani u ukrasnim kutijama – već oni koji ostaju u njihovom sećanju. Pripadnici generacije Z u Srbiji, poput njihovih evropskih vršnjaka, ove praznične sezone, priželjkuju poklone koji im donose iskustva i uspomene za ceo život, pokazalo je istraživanje kompanije Masterkard o željama i potrošačkim navikama mladih.
Ovo istraživanje ukazuje na to da je 70 odsto mladih od 18 do 24 godine ove godine povećalo svoju potrošnju „na iskustva“, što je više nego bilo koja druga starosna grupa u našoj zemlji.
Ipak, nije u pitanju atraktivnost samog događaja: više od polovine (58 odsto) ispitanika generacije Z navodi da su zajednička iskustva sa dragim osobama motivacija za ulaganje u njih. Sa druge strane i “strah od propuštanja” igra ulogu u tome.
U Srbiji, čak 96 odsto njih planira da ulaže „u nova iskustva“, od čega 53 odsto planira da ulaže u nova putovanja, 44 odsto želi da ulaže u odlaske na koncerte i festivale, a 42 odsto u aktivnosti u prirodi poput planinarenja ili vožnje bicikla.
Kada mladi u Srbiji donose odluke o trošenju novca na iskustva presudni faktor je mogućnost da se to iskustvo podeli sa porodicom i prijateljima, što utiče na izbor 58 odsto ispitanika.
Osim toga za 42 odsto njih od presudnog značaja je mesto gde se održava, dok je za 49 odsto bitno da to bude nešto neprocenjivo i jedinstveno.
Od iskustava koje posebno cene, 84 odsto ističe probanje lokalnih sadržaja na putovanjima poput degustacije specijaliteta, posete kulturnim dobrima ili učestvovanje u tradicionalnim aktivnostima svojstvenim tom mestu.
Njih 69 odsto izdvaja odlazak na fudbalsku utakmicu omiljenog tima, a za 64 odsto najbolje iskustvo bilo bi da doživi da čuje svoju omiljenu pesmu uživo na koncertu.
Milenijalci i pripadnici generacije Z izjavili su da bi putovali zbog iskustava za koje ih veže određena strast.
Pored putovanja, mladi preferiraju i događaje poput koncerata i festivala, koji „na listi želja“ zauzimaju drugo mesto sa 44 odsto zainteresovanih ispitanika, dok su aktivnosti na otvorenom, poput planinarenja i biciklizma, na trećem mestu sa 42 odsto.
Bilo da je u pitanju istraživanje nove destinacije, prisustvo koncertu ili večera u restoranu, pripadnici generacije Z žele poklone koji donose „uspomene za sva vremena“. Ovo daje novu perspektivu prazničnom darivanju, koje u fokus stavlja deljenje trenutaka, stvaranje uspomena i istinsko uživanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Poreska uprava Srbije najavila je danas da će, pod sloganom "Poreska uprava zapošljava – Odgovorni ljudi za odgovorno društvo", 11. juna raspisati konkurs za sve one koji su zainteresovani da rade u toj inst...
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede otpočelo je izradu nacrta zakona kojim se uvodi sistem provera celog lanca proizvodnje hrane u zemlji, po principu - od njive do trpeze, kao i sistem kont...
Slaba domaća proizvodnja i investicije, radna snaga koja odlazi, upareni sa fiksnim kursom i ekonomskim usporavanjem glavnih trgovinskih partnera Srbije, izazvali su slabiji rast BDP-a od očekivanog, ukazuju...
Na tzv. “blokadersku listu” studenata režimski mediji ovih dana stavljaju svakog ko se usudi da javno kritikuje neki potez vlasti.Tako se na tapetu jednog od režimskih tabloida našao i biznismen Zoran Drakul...
Protest akademske zajednice počeo je blokadom raskrsnice na uglu ulica Kneza Miloša i Nemanjine, ispred zgrade Vlade Srbije....
Prema rezultatima sa 100 obrađenih glasova koje je Republička izborna komisija objavila na sajtu, lista "Ne damo Srbiju" Aleksandar Vučić osvojila je 3.686 glasova (49,23 odsto), ili 14 mandata. Drugoplasirana je lista Ujedinjeni za Kosjerić sa 51 gl...
Kada je Krovna organizacija mladih Srbije objavila rezultate svog poslednjeg istraživanja, pažnju su najviše privukle dve cifre: 92 odsto mladih spremno je da izađe na izbore, i gotovo 90 odsto podržalo je studentske proteste....
Lista "Ujedinjeni za Kosjerić" je u svojoj objavi na društvenoj mreži X saopštila da njihovi članovi Opštinske izborne komisije nisu glasali za preliminarne rezultate i...
Programski direktor CRTA Raša Nedeljkov je kazao da je, po osnovu izbrojanih glasova, Srpskoj naprednoj stranci ide 27 mandata, a opoziciji 23....
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења