12 liderki Coca-Cola HBC Srbija: 12 priča o vođstvu, inspiraciji i promenama
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Prana Concept Food je restoran u kojem posetioci tokom celog dana mogu da uživaju u doručku i branču. Vesna Nedeljković, vlasnica ovog restorana, nekada je bila programerka, direktorka, ali se karijere u kompaniji odrekla i posvetila ugostiteljstvu.
„Poželela sam da ponudim ljudima opciju da doba dana bude manje važno u odnosu na naš lični osećaj i želju za određenom vrstom hrane, tako je nastala Prana“, objašnjava Vesna.
Ljubitelji ovog restorana preko platforme Wolt najviše naručuju bolonjeze.
Pastino Belgrade Urban Food, nastao pre devet godina, doneo je ukuse Italije u Beograd.
„Pastino je u moj život ušao kada sam imala 25 godina, sa idejom – šta god da se dešava u svetu, ljudi moraju da jedu“, istakla je Una koja je osnovala Pastino Belgrade Urban Food.
Iz ovog restorana na platformi Wolt je najnaručivanija karbonara.
Ivana Mitrović je u Italiji pronašla inspiraciju kada je reč o kvalitetnoj hrani, kao i street food kulturi. Tako je nastao restoran San Panino u kom možete da okusite prave italijanske sendviče.
„Izazovi su sastavni deo svakog posla, a definitivno je najvažnije da u svom timu negujete razumevanje kako biste se što bezbolnije i uspešnije suočavali sa njima“, smatra Ivana.
Sandra Nestorović je istakla da je inspiracija za otvaranje restorana Početak sa nacionalnom, tradicionalnom kuhinjom proizašla iz kuhinje njene bake, i majke.
„Polazeći od činjenice da su i dalje više od 80 odsto glavnih kuvara u svetu muškarci i da se smatra da je muško kuvanje u profesionalnom pogledu oštro, inovativno i moderno, a ne kao kuvanje naših baka i majki, koje pripada kućnim poslovima, moj izbor je upravo izvorna inovacija koju pružam gostima kroz tradicionalnu narodnu kuhinju“, objasnila je Sandra Nestorović.
Senka Pajić je pored dugogodišnje uspešne karijere u marketingu i kopirajtingu odlučila da je vreme za promene, a to je bilo poslastičarstvo.
„Glavni povod za preduzetnički poduhvat bio je kada sam počela da pravim kolače iz hobija, shvatila sam da to raduje moje najbliže. Izazovi se prevazilaze tako što se stalno uči i napreduje, ali se u isto vreme prihvata pomoć ljudi koji neke stvari rade bolje od vas“, smatra Senka, vlasnica poslastičarnice „Ispeci pa reci“.
Na digitalnoj platformi Wolt se, po broju porudžbina, ističe kuki sa crnom i belom čokoladom iz ove poslastičarnice.
Dejana Jovanović je dugi niz godina živela u Rusiji, ali je želja za ličnim i profesionalnim rastom, uz ljubav prema kuvanju, podstakla da se vrati u Srbiju i posveti sopstvenom biznisu.
„Odlazak na jug Italije predstavljao je prekretnicu u mom životu. Iskustvo života tamo, način ishrane i posebno autentičnost napolitanske pice ostavili su snažan utisak na mene, zbog lakoće testa i bogatstva ukusa koji proističu iz visokokvalitetnih i svežih sastojaka“, istakla je Dejana, dodavši da je „soni“ zvezda njihove ponude La Familija pica.
Sanja Milovanović je prva u Srbiji otvorila restoran koji pravi viršle u kukuruznom testu, tzv. corn dog.
„Ideja za otvaranje corn dog restorana nastala je pre mnogo godina kada smo, moja ćerka i ja, probale ovaj američko/korejski specijalitet i bile oduševljene nakon prvog zalogaja“, istakla je Sanja, vlasnica restorana Debeli medved.
Kao najveći izazov preduzetnica izdvaja balansiranje između poslovnih i ličnih obaveza, ali i suočavanje sa predrasudama i stereotipima koji su prisutni u poslovnom svetu.
Gorilla Burger Bar
Nataša Rodić je inspiraciju da našem tržištu ponudi autentične burgere, dobila nakon putovanja u Ameriku.
„Verujem da nijednoj ženi nije lako da sama gradi karijeru. Ali poruka koju bih poslala svim ženama je da se ne plaše samostalnog upuštanja u preduzetničke vode, jer preduzetništvo ženama daje moć i samosvest“, istakla je Nataša.
Burgeri, koje najčešće poručuje u svom restoranu Gorilla Burger Bar su klasičan „mamut“ burger, a kada je za kombinaciju slatkih ukusa onda „blue moon“.
Ana Stoiljković je u Srbiji otvorila prvi afrički restoran Uganda Connect.
„Ceo koncept je proizišao iz želje da se promoviše Uganda kao zemlja i svi njeni proizvodi – kafa kao njihov najznačajniji izvozni proizvod, kakao, vanila, ruže, brašno od zelene banane matoke, čajevi, mnogo vrsta začina, ali i gotovih proizvoda kojima Uganda obiluje“, izjavila je Ana.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Ključno je biti fleksibilan i otvoren za promene, kontinuirano učiti i prilagođavati se novim okolnostima. Takođe sam naučila važnost izgradnje snažnih timova - svako u organizaciji mora da radi i odgovara z...
Na grupnim fotografijama važnih događaja proviri tek poneka žena. Iako je moja priča potpuno drugačija, ne mogu da ne primetim ovu činjenicu. Ja sam izgleda imala sreće da u celoj svojoj karijeri radim u kom...
Kada ste na početku i kada je biznis još uvek „mlad“, svaka podrška predstavlja korak napred u postizanju poslovnog uspeha. Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj - NALED, kompanija Philip Morris i ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE