Ko je ko

27.06.2024. 14:04

Wolt Srbija

Autor: Nova ekonomija

Nove vizije: Inspirativne priče žena o uspehu u svetu preduzetništva

Kolaž: Wolt Srbija

Ko je ko

27.06.2024. 14:04

Žene sve više pokazuju interesovanje za ulazak u preduzetničke vode. One danas čine više od 30 odsto ukupnog broja preduzetnika. Razgovarali smo sa devet vlasnica restorana, o tome kako su započele svoj biznis, njihovoj viziji i doprinosu zajednici.

 

Prana Concept Food

Prana Concept Food je restoran u kojem posetioci tokom celog dana mogu da uživaju u doručku i branču. Vesna Nedeljković, vlasnica ovog restorana, nekada je bila programerka, direktorka, ali se karijere u kompaniji odrekla i posvetila ugostiteljstvu.

„Poželela sam da ponudim ljudima opciju da doba dana bude manje važno u odnosu na naš lični osećaj i želju za određenom vrstom hrane, tako je nastala Prana“, objašnjava Vesna.

Ljubitelji ovog restorana preko platforme Wolt najviše naručuju bolonjeze.

Pastino Belgrade Urban Food

Pastino Belgrade Urban Food, nastao pre devet godina, doneo je ukuse Italije u Beograd.

„Pastino je u moj život ušao kada sam imala 25 godina, sa idejom – šta god da se dešava u svetu, ljudi moraju da jedu“, istakla je Una koja je osnovala Pastino Belgrade Urban Food.

Iz ovog restorana na platformi Wolt je najnaručivanija karbonara.

Restoran San Panino

Ivana Mitrović je u Italiji pronašla inspiraciju kada je reč o kvalitetnoj hrani, kao i street food kulturi. Tako je nastao restoran San Panino u kom možete da okusite prave italijanske sendviče.

„Izazovi su sastavni deo svakog posla, a definitivno je najvažnije da u svom timu negujete razumevanje kako biste se što bezbolnije i uspešnije suočavali sa njima“, smatra Ivana.

Nacionalni restoran Početak

Sandra Nestorović je istakla da je inspiracija za otvaranje restorana Početak sa nacionalnom, tradicionalnom kuhinjom proizašla iz kuhinje njene bake, i majke.

„Polazeći od činjenice da su i dalje više od 80 odsto glavnih kuvara u svetu muškarci i da se smatra da je muško kuvanje u profesionalnom pogledu oštro, inovativno i moderno, a ne kao kuvanje naših baka i majki, koje pripada kućnim poslovima, moj izbor je upravo izvorna inovacija koju pružam gostima kroz tradicionalnu narodnu kuhinju“, objasnila je Sandra Nestorović.

Poslastičarnica „Ispeci pa reci“

Senka Pajić je pored dugogodišnje uspešne karijere u marketingu i kopirajtingu odlučila da je vreme za promene, a to je bilo poslastičarstvo.

„Glavni povod za preduzetnički poduhvat bio je kada sam počela da pravim kolače iz hobija, shvatila sam da to raduje moje najbliže. Izazovi se prevazilaze tako što se stalno uči i napreduje, ali se u isto vreme prihvata pomoć ljudi koji neke stvari rade bolje od vas“, smatra Senka, vlasnica poslastičarnice „Ispeci pa reci“.

Na digitalnoj platformi Wolt se, po broju porudžbina, ističe kuki sa crnom i belom čokoladom iz ove poslastičarnice.

Picerija La Familija

Dejana Jovanović je dugi niz godina živela u Rusiji, ali je želja za ličnim i profesionalnim rastom, uz ljubav prema kuvanju, podstakla da se vrati u Srbiju i posveti sopstvenom biznisu.

„Odlazak na jug Italije predstavljao je prekretnicu u mom životu. Iskustvo života tamo, način ishrane i posebno autentičnost napolitanske pice ostavili su snažan utisak na mene, zbog lakoće testa i bogatstva ukusa koji proističu iz visokokvalitetnih i svežih sastojaka“, istakla je Dejana, dodavši da je „soni“ zvezda njihove ponude La Familija pica.

 

Debeli medved

Sanja Milovanović je prva u Srbiji otvorila restoran koji pravi viršle u kukuruznom testu, tzv. corn dog.

„Ideja za otvaranje corn dog restorana nastala je pre mnogo godina kada smo, moja ćerka i ja, probale ovaj američko/korejski specijalitet i bile oduševljene nakon prvog zalogaja“, istakla je Sanja, vlasnica restorana Debeli medved.

Kao najveći izazov preduzetnica izdvaja balansiranje između poslovnih i ličnih obaveza, ali i suočavanje sa predrasudama i stereotipima koji su prisutni u poslovnom svetu.

Gorilla Burger Bar

Nataša Rodić je inspiraciju da našem tržištu ponudi autentične burgere, dobila nakon putovanja u Ameriku.

„Verujem da nijednoj ženi nije lako da sama gradi karijeru. Ali poruka koju bih poslala svim ženama je da se ne plaše samostalnog upuštanja u preduzetničke vode, jer preduzetništvo ženama daje moć i samosvest“, istakla je Nataša.

Burgeri, koje najčešće poručuje u svom restoranu Gorilla Burger Bar su klasičan „mamut“ burger, a kada je za kombinaciju slatkih ukusa onda „blue moon“.

Uganda Connect

Ana Stoiljković je u Srbiji otvorila prvi afrički restoran Uganda Connect.

„Ceo koncept je proizišao iz želje da se promoviše Uganda kao zemlja i svi njeni proizvodi – kafa kao njihov najznačajniji izvozni proizvod, kakao, vanila, ruže, brašno od zelene banane matoke, čajevi, mnogo vrsta začina, ali i gotovih proizvoda kojima Uganda obiluje“, izjavila je Ana.

 

Hrabrost i inovativne ideje zajedničke su ovim preduzetnicama koje krče svoj put uspeha. One poručuju svim ženama koje razmišljaju o pokretanju biznisa da budu hrabre, a izlazak iz komfor zone, istrajnost i prilagođavanje izazovima dovešće do zadatog cilja.
Svi navedeni restorani dostupni su na Wolt platformi za dostavu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.