12 liderki Coca-Cola HBC Srbija: 12 priča o vođstvu, inspiraciji i promenama
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Intervju: Gorica Stojković, generalni menadžer za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u kompaniji Coca-Cola
Coca-Cola kompanija je kompanija modernih, globalnih vrednosti i pokretač pozitivnih promena sa svojim snažnim portfoliom humanitarnih akcija, kroz koje demonstrira posvećenost društvenoj odgovornosti i globalnom poboljšanju. O rodnoj ravnopravnosti u korporativnom svetu, osnaživanju žena, ali i važnosti inkluzije u svim segmentima života i poslovanja, razgovaramo sa Goricom Stojković, generalnim menadžerom za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u Coca-Cola kompaniji.
Tokom čitave svoje istorije Coca-Cola se zalagala, i zalaže se i dalje, za različitost, jednakost i inkluziju, bez obzira na poreklo, identitet ili položaj. Sve tri kompanije unutar Coca-Cola Sistema (Coca-Cola Company, Coca-Cola HBC i Bambi) iza sebe imaju veliki broj kampanja i inicijativa koje se bave raznim društveno odgovornim temama, uključujući i rodnu ravnopravnost, kao trenutno jako istaknuto i aktuelno pitanje.
To najbolje dokazuje činjenica da je žena u upravnom odboru naše kompanije bila još davne 1934. godine. To je bio početak, a jedan od ciljeva održivosti do 2025. godine na nivou Sistema je postizanje pune rodne ravnopravnosti na menadžerskim pozicijama.
Težimo da naša radna snaga odražava raznolikost zajednica kojima služimo. Verujemo da različito poreklo, različite perspektive i različiti načini razmišljanja stvaraju radno okruženje u kojem svi možemo da učimo i rastemo i rezultiramo boljim rešenjima. Kroz naših pet evropskih mreža za inkluziju, fokusiranih na pet dimenzija različitosti (ravnoteža polova, LGBTQ+, kultura i nasleđe, generacije i životna iskustva, sposobnosti i dobrobit), omogućavamo različite perspektive i negujemo inovacije i saradnju širom kompanije, istovremeno promovišući kulturu prihvatanja i pripadanja. Kompanija Coca-Cola je i među prvima u svetu koja je, još 1971, uključila DEI teme (diversity, equity, inclusion) kao deo svojih kampanja.
Coca-Cola Fondacija je globalna filantropska organizacija Coca-Cole, registrovana u SAD, koja svake godine donira ukupno 1% prihoda u dobrotvorne svrhe. Strategija organizacije se fokusira na sledeće oblasti: jačanje ekonomskog položaja i preduzetništva žena; zaštita voda i recikliranje; kao i zdrav životni stil, obrazovanje i razvoj mladih. Tako da se i kroz Fondaciju bavimo rodnom ravnopravnošću i utičemo na poboljšanje uslova života i rada žena u okviru svih zajednica u kojima poslujemo.
Sa ponosom mogu da kažem da je situacija veoma dobra, kao i da mi uvek predano radimo na sebi, našoj korporativnoj kulturi i brizi o ljudima. Coca-Cola Sistem obezbeđuje čak 0,5% od ukupnog broja radnih mesta u Srbiji, od kojih preko 1.600 direktnih radnih mesta i još skoro 15.000 radnih mesta podržanih u lancu vrednosti. Žene čine 67,7% menadžerskih pozicija u Coca-Cola HBC u Srbiji, u Coca-Cola kompaniji 50%, a u Bambiju 46,97%.
Brojke govore sve, ali se mi na ovome ne zaustavljamo. Naši ljudi su naša snaga, zato u njih treba ulagati, podsticati timski rad i saradnju unutar timova, uz kvalitetno vođenje koje inspiriše i motiviše zaposlene.
Naši ljudi su naša snaga, zato u njih treba ulagati, podsticati timski rad i saradnju unutar timova, uz kvalitetno vođenje koje inspiriše i motiviše zaposlene
Naši zaposleni su naš ključni resurs i stoga im nudimo prilike za učenje, rast i doprinos zajednici. Dajemo prioritet slušanju njihovih potreba, a kontinuirani napredak je nešto što utiče na stvaranje bolje zajedničke budućnosti – kroz pružanje jednakih mogućnosti za sve i negovanje osećaja pripadnosti, kako na radnim mestima tako i u zajednicama u okviru kojih poslujemo. Pored toga, predano radimo na poboljšanju ravnoteže između poslovnog i privatnog života naših zaposlenih, zbog čega sarađujemo sa mnogobrojnim globalnim i lokalnim organizacijama.
Kreiranje vrednosti za naše klijente, zajednice, investitore i zaposlene – ključno je za postizanje održivog, dugoročnog rasta. Mi predstavljamo brendove i programe koji postaju ključni delovi planova rasta naših kupaca, angažujući ih u zajedničkim naporima za održiviju budućnost. Naš vodeći brend Coca-Cola ima ponosno nasleđe u promovisanju raznolikosti i inkluzije putem svog marketinga i sponzorstava, što ostaje u središtu načina na koji naše brendove danas plasiramo na tržište.
Vidim kompaniju Coca-Cola kao lidera u održivom razvoju, koji aktivno doprinosi zaštiti životne sredine i lokalnoj zajednici kroz različite inicijative poput reciklaže i podrške lokalnim projektima. Takođe, Coca-Cola kontinuirano teži inovacijama kako bi ostala relevantna i zadovoljila potrebe potrošača u današnjem dinamičnom okruženju. Uz to, kompanija se ističe svojom predanošću razvoju ljudskih resursa, pružajući obuke, podršku i mogućnosti za napredovanje svojim zaposlenima, što rezultira motivisanim i angažovanim timom. Sve ovo zajedno čini Coca-Colu neizostavnim partnerom u postizanju održivog rasta i prosperiteta u Srbiji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
[gallery ids="144760"][gallery ids="144761"] https://novaekonomija.rs/izdavastvo/ko-je-ko-uspesne-poslovne-zene PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE
Ključno je biti fleksibilan i otvoren za promene, kontinuirano učiti i prilagođavati se novim okolnostima. Takođe sam naučila važnost izgradnje snažnih timova - svako u organizaciji mora da radi i odgovara z...
Na grupnim fotografijama važnih događaja proviri tek poneka žena. Iako je moja priča potpuno drugačija, ne mogu da ne primetim ovu činjenicu. Ja sam izgleda imala sreće da u celoj svojoj karijeri radim u kom...
Kada ste na početku i kada je biznis još uvek „mlad“, svaka podrška predstavlja korak napred u postizanju poslovnog uspeha. Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj - NALED, kompanija Philip Morris i ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE