Ko je ko

30.06.2024. 19:21

Apatinska pivara

Autor: Nova ekonomija

Uspešne poslovne žene Apatinske pivare: Razbijanje predrasuda

Sagovornice: Dubravka Milovanović, Bojana Brajković, Jelena Pavićević iz Apatinske pivare

Logo: Apatinska pivara

Ko je ko

30.06.2024. 19:21

U svetu pivarske industrije se, po nekom nepisanom pravilu, smatra da u tim vodama dominiraju muškarci. Međutim, Apatinska pivara pokazuje da se žene odlično snalaze u tom poslu. U srcu ove renomirane kompanije nalaze se inspirativne žene koje svakodnevno razbijaju predrasude i dokazuju da uspeh ne poznaje rodne granice. Njihova posvećenost, stručnost i nepokolebljiva volja, ne samo da unapređuju poslovanje pivare, već i postavljaju nove standarde u industriji. Kroz svoje priče, žene pokazuju da snaga, upornost i profesionalizam dolaze iz strasti i ljubavi prema poslu koji rade. Apatinska pivara nije samo mesto proizvodnje vrhunskog piva, već i simbol jednakosti i jednakih mogućnosti za sve

 

Da prisutnost žena nije samo statistika, već inspiracija za mnoge, dok hrabro premošćuju jaz između tradicionalnih očekivanja i stvarnosti, potvrđuju nam sagovornice iz Apatinske pivare: Dubravka Milovanović, nacionalni menadžer za kontrolu kvaliteta i bezbednost na radu, Bojana Brajković koja je upravo nagrađena prestižnom kompanijskom nagradom za najboljeg komercijalistu u regionu Beograd a potom promovisana u prvu ženu menadžera prodaje u Apatinskoj pivari ikada i Jelena Pavićević, direktorka marketinga za Srbiju i Crnu Goru.

Dubravka Milovanović – put od školske klupe do odgovornih menadžerskih pozicija u proizvodnji

Dubravka Milovanović se odmah po završetku studija uhvatila ukoštac sa zahtevnim procesima u proizvodnji u Apatinu, a sada je u okviru Compliance tima preuzela vođstvo za QFS (Quality Food and Safety). Za Dubravku važi da je pravi maestro u proizvodnji, koji već godinama znalački i posvećeno rukovodi značajnim i zahtevnim procesima.

 

„Nije uvek bilo lako. Neki od izazova sa kojima sam se susrela su smenski rad, generacijski jaz, ali sam ih sve uspešno savladala uz podršku svojih linijskih menadžera i koristila brojne pogodnosti koje kompanija pruža: mogućnost za učenje, sticanje širine u sagledavanju procesa i načinu razmišljanja. Moj cilj je prenošenje znanja i razvijanje saradnika, kao i novih talenata. Apatinska pivara je moj izbor zato što je prirodno da svi žele da budu deo uspešnog tima, a ovde imamo tu mogućnost“, kaže Dubravka.

Bojana Brajković pomera granice – prva žena menadžer prodaje

U vreme kada je počinjala da radi, pre 17 godina, Bojana Brajković je bila jedina žena u prodaji Apatinske pivare. Dok pišemo ovaj tekst Bojana „gazi“ svoj prvi mesec rada na novoj poziciji i unapređenju na poziciju menadžera prodaje, što je čini prvom ženom na toj poziciji u istoriji rada Apatinske pivare.

„Naučila sam i stekla mnoga iskustva. Imala, kao i svi, uspona i padova koji su me samo osnažili, dobila podršku i pohvalu za svoj rad. Samim tim došla je i kompanijska nagrada za najboljeg komercijalistu 2023. godine za beogradsku regiju, koja je ujedno i jedna od najvećih. Uživam u svom poslu jer nijedan dan nije isti i svakodnevno stičem nova iskustva. Tu je i dobar tim kolega koji su uvek tu i predstavljaju moju drugu porodicu. Ukoliko me pitate – kako žena može da bude uspešna u svakodnevnoj borbi na terenu u prodaji, kažem – jednostavno! Mnogi kažu da su žene sinonim za multitasking, što sigurno pomaže u prodajnim situacijama, kao i prilagodljivost u nepredviđenim situacijama. Takođe, iskustvo me je naučilo da se pola posla završava dobrom pripremom, a potom i građenjem sjajnih odnosa sa kupcem“, navodi Bojana.

Jelena Pavićević – NIKAD NE RECI NIKAD da usp(j)ešno možeš da vodiš fantastične kampanje u dve zemlje u isto vreme

Jelena Pavićević je direktorka marketinga Apatinske pivare za Srbiju i Pivare Trebjesa za Crnu Goru. Marketinški je profesionalac sa preko 20 godina iskustva na polju marketinga u pivarskoj industriji. Svoju karijeru započela je u pivari Trebjesa u Nikšiću gde je godinama uspešno radila na razvojnim strategijama Molson Coors brendova na crnogorskom tržištu, posebno Nikšićkog piva. Na poziciju direktora marketinga za Srbiju i Crnu Goru je imenovana prošle godine, u avgustu.

„Drago mi je da na liderskim pozicijama u Apatinskoj pivari radi skoro 50 odsto žena, a u planu je  da se kroz program ’Različitost, jednakost i inkluzija’ još više poveća taj broj. Samo da pojasnim, nama nije cilj da povećamo broj žena samo zbog toga što su žene, već da pružimo priliku i njima da ravnopravno konkurišu na radna mesta, da razbijemo stereotipe o tipično muškim ili ženskim zanimanjima, a najbolji kandidati će dobiti priliku. Ovaj pristup je i dokazao da smo uspeli da unapredimo ovu ravnotežu kroz gore pomenuti program.

Naše pivarsko okruženje se brzo razvija, dinamično je i izazovno, i mi smo, u svim segmentima poslovanja, zahvalni našim ’moćnim’ damama koje pomažu da naša pivara raste i dugi niz godina ostaje inspirativno i sjajno mesto za razvoj i rad. Kako i naša kampanja za Jelen pivo kaže ’Nikad ne reci nikad’ i pruži šansu ne samo ženi, već i nekome ko ima dosta godina staža, mladim osobama bez iskustva, osobi koja zbog određenih nedostataka u nekoj drugoj sredini može da bude diskriminisana, jer samo tako stvaramo okruženje gde te cene i vrednuju i gde možeš da budeš najbolja verzija sebe“, kaže Jelena.

 

“Ko je ko – Uspešne poslovne žene”

PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.