Vesti iz zemlje

19.06.2023. 16:59

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

Raspisan tender za informativne panoe u autobusima vredan 1,8 miliona evra

Foto: Pixabay

Sekretarijat za javni prevoz Gradske uprave Beograda raspisao je tender za informisanje korisnika javnog prevoza (o promenama u sistemu naplate) putem oglašavanja u unutrašnjosti vozila javnog prevoza. Procenjena vrednost nabavke je 210 miliona dinara (1,8 miliona evra), a posao će se izvršavati sukcesivno, u periodu od 12 meseci.

U specifikaciji nabavke se navodi da uvođenjem novog sistema naplate javnog prevoza korisnici javnog prevoza nisu dovoljno obavešteni o informacijama vezanim za sistem karata u javnom prevozu, područje primene (granice zona, relacije), vrste voznih isprava, način njihovog korišćenja, kontrolu putnika, sistem naplate.

Cilj nabavke je da se putem informisanja korisnici upoznaju o svim promenama u okviru novog sistema naplate prevoza, da se poveća poverenje građana i poveća prihod od prodaje karata kako bi javni prevoz u Beogradu postao „kvalitetniji i bolji, reprezentativan i prepoznatljiv“.

Posao će podrazumevatu izradu vizuelnih rešenja za oglašavanja (statična i animirana), kao i oglašavanje na reklamnim površinama putem plakata, prosvetljenih panoa, digitalnih displeja, a u unutrašnjosti svih tipova vozila javnog prevoza sa porukama korisnicima javnog prevoza u Beogradu.

Naručilac (Sekretarijat) će sa izabranim ponuđačem zaključiti okvirni sporazum na 12 meseci, u kojem će se utvrditi uslovi pod kojima će se zaključivati pojedinačni ugovori o javnoj nabavci.

Stvarna količina će se realizovati u skladu sa stvarnim potrebama Sekretarijta za javni prevoz, prema jediničnim cenama iz ponude izvršioca, a najviše do procenjene vrednosti javne nabavke.

„Jedinična cena oglašavanja po vozilu na mesečnom nivou obuhvata uslugu štampe i montaže, izradu vizualnog rešenja, pripremu za određeni format, zakup reklamnih površina koja se nalaze u vozilima, a nisu u vlasništvu prevoznika već su postavljena od strane trećih lica na osnovu ugovora o zakupu i njihovo održavanje“, piše u specifikaciji.

Rok za podnošenje ponuda je 3. jul.

Privredni subjekt između ostalog, mora da dokaže da ima „iskustvo potrebno u pogledu ranije izvršenih ugovora“, piše u „opisu kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta“ (dokument koji je deo tenderske dokumentacije).

Taj uslov podrazumeva da je ponuđač tokom perioda od tri poslednje godine (pre isteka roka za podnošenje ponuda), realizovao usluge u unutrašnjosti vozila javnog prevoza: oglašavanje na reklamnim površinama putem plakata, prosvetljenih panoa, digitalnih displeja, a u unutrašnjosti svih tipova vozila javnog prevoza (tramvaj KT4, tramvaj CAF, trolejbus solo, autobus solo, autobus zglobni) i u vrednosti od minimum 75 miliona dinara bez PDV-a.

Naplata gradskog prevoza SMS-om: Nisu svima podeljene iste karte

Podsetimo, JKP „Naplata prevozne usluge Beograd“ izabrala je nedavno firmu „Alma quattro“ za informisanje korisnika javnog prevoza na stajalištima. 

Kako se vidi na Portalu javnih nabavki, sa tom firmom je zaključen okvirni sporazum čija je procenjena vrednost oko 55 miliona dinara.

Usluge koje će firma „Alma quattro“ da pruža novom beogradskom preduzeću obuhvataju oglašavanje na mreži sitilajta u okviru autobuskih stajališta javnog gradskog prevoza, na samostojećim sitilajtovima, kao i na zaštitnim staklenim površinama u okviru stajališta javnog gradskog prevoza u Beogradu.

„Ponuđač je dužan da za potrebe naručioca (JKP „Naplata prevozne usluge Beograd“) organizuje zakup, štampu i montažu reklamnih plakata za sitilajte, kao i samolepljivih folija sa vizuelnim rešenjima za oglašavanje na reklamnim površinama tipa sitilajt koje se nalaze u okviru stajališta javnog gradskog prevoza ili su samostojeći, kao i na zaštitnim staklenim površinama u okviru stajališta javnog gradskog prevoza, sa porukama korisnicima javnog prevoza u Beogradu“, piše u tehničkoj specifikaciji.

Grad Beograd je krajem maja i zvanično jednostrano raskinuo ugovor sa kompanijom Kentkart koja je do tada obavljala posao naplate prevoza u beogradskim autobusima.

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je nedavno predstavio novi sistem naplate karata. Karte u prevozu u Beogradu će se u buduće kupovati SMS porukom sa posebnim tekstom, koji se šalje na broj 9011, a na određenim lokacijama u Gradu može da se kupi i papirna karta.

Šapić je najavio i da će do kraja juna početi da funkcioniše aplikacija za mobilne telefone putem koje će se i plaćati karta i dobijati informacija o poziciji vozila koje im je potrebno. 

Šta bi sve Kentkart mogao da naplati Srbiji kroz arbitražu?

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.