BIG Specijali

2020

Izabrani polufinalisti Generator konkursa

Na Generator konkurs OTP banke koji podržava digitalne projekte koji pomažu mala i srednja preduzeća da prevaziđu posledice krize izazvane koronavirusom prijavilo se više od 170 učesnika, od kojih je u sledeću fazu prošlo 10 polufinalista. Ukupan nagradni fond koji očekuje pobednike je dva miliona dinara.Generator Gamechanger konkurs OTP banke podržava digitalne projekte – sajtove, aplikacije i druge digitalne platforme – koji pomažu i nude nove mogućnosti malim i srednjim preduzećima. Na ovogodišnje takmičenje, četvrtu godinu zaredom, prijavilo se više od 170 učesnika, a u dalju fazu prošlo je 10 polufinalista koji preduzećima pomažu da bolje predstave svoje usluge i proizvode, obezbede nove kanale prodaje, razmene iskustava i ideje ili da pak ponude neke druge načine podrške koji će im koristiti da uspešno prevaziđu posledice krize.Konkurs je bio otvoren za sve pojedince, neformalne timove, preduzetnike i firme koji imaju novu ideju kojoj je potrebna podrška da zaživi ili već postojeće rešenje koje je potrebno unaprediti. U obe kategorije – nova ideja i postojeće rešenje – izabrano je po pet polufinalista koji su predstavljeni na Generator sajtu i koje očekuje medijska promocija kako bi za njihov projekat čulo što više ljudi, potencijalnih korisnika njihovih usluga. Polufinalisti dolaze iz različitih industrija i svoje znanje i iskusvo su primenili u oblastima kao što su moda, agronomija, biznis planiranje, fitnes i sport, kućnji ljubimci, domaći premium proizvodi, zanati, organizacija virtualnih sajmova... U sledećoj fazi biće izabrano šestoro finalista, po troje u svakoj kategoriji, koji će se boriti za glavnu nagradu. Na prezentacijama, finalisti će predstaviti  svoja rešenja, nakon čega će žiri proglasiti dva dobitnika koji će osvojiti nagradu od milion dinara. Polufinaliste očekuju i specijalne nagrade partnera konkursa – Vojvođanske banke, ICT hub centra za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija, kompanije TeleGroup, Beogradske otvorene škole i udruženja ENECA.Kroz ovakav vid indirektne podrške OTP banka zajedno sa partnerima nastavlja da doprinosi osnaživanju inovacija i domaćeg preduzetništva.Više informacija potražite na Generator sajtu. O Generator projektu:Radi jačanja konkurentnosti srpskog preduzetništva, u 2017. godini pažljivo je osmišljen a potom i pokrenut projekat Generator, koji pod jednim krovom okuplja inicijative i aktivnosti koje podstiču inovativne preduzetničke poduhvate. Iste godine Generator je podržao 40 preduzetničkih inovacija kroz finansijsku podršku, promociju i mentorstvo. Pobedniku je pripalo milion dinara, a skoro 800 inovatora prijavilo je svoje ideje. Sledeće, 2018. godine, nagrađene su najbolje studentske preduzetničke inovacije, a prošle godine Generator 2.0 je bio namenjen digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća. Krajem 2019. godine u okviru Generatora, OTP banka je pokrenula i inicijativu Generator dobrih dela koja podržava socijalno preduzetništvo..Zajedno. Pokrećemo dalje.#otpbankasrbija #generator2020 #podrška #SME #digitalizacija #inovacije

2020

BAT donirao medicinsku opremu za zdravstvene institucije u Vranju

Kompanija British American Tobacco (BAT) donirala je vrednu medicinsku opremu Gradskom štabu za vanredne situacije u Vranju, koja će dalje biti preusmerena zdravstvenim ustanovama koje su na prvoj liniji borbe protiv epidemije virusa COVID – 19 u tom gradu. Ovim potezom BAT je još jednom potvrdio status odgovornog odnosa prema zajednici i lokalnoj samoupravi u kojoj posluje. U okviru donacije za zdravstvene ustanove koje su deo kovid sistema obezbeđena su medicinska sredstva koja će doprineti značajnom povećanju kvaliteta zdravstvene zaštite, u vidu pulsnih oksimetara, bezkontaktnih termometara, zaštitne opreme za medicinsko osoblje i drugih. “Kao predstavnici kompanije kojoj su prosperitet i uslovi zdravstvene zaštite veoma visoko na lestvici prioriteta, izuzetno smo zadovoljni što smo u mogućnosti da odgovorimo na ono što je trenutno najpotrebnije zdravstvenom sistemu u Vranju. Budući da je to grad u kojem naša fabrika godinama uspešno posluje, ova donacija je najmanje što smo mogli da učinimo u znak zahvalnosti zdravstvenim radnicima i lokalnoj samoupravi na posvećenosti u zaštiti zdravlja stanovništva”, istakao je Milorad Krstikeski, direktor kompanije BAT za Srbiju i Crnu Goru. Kao jedan od začetnika principa društveno-odgovornog poslovanja u Srbiji, kompanija BAT je, osim pomenute donacije, tokom celokupnog trajanja epidemije virusa korona pružala podršku zdravstvenom i socijalnom sistemu Srbije, a takva praksa ostaće opredeljenje kompanije i u budućnosti. 

2020

Metro podrška preduzetnicima

U cilju stabilizacije poslovanja i oporavka preduzetnika i malih preduzeća, METRO Cash & Carry Srbija tradicionalno obeležava Dan sopstvenog poslovanja, u znaku podrške malim i nezavisnim biznisima. Podrška će se ove godine odnositi na digitalizaciju i lakšu adaptaciju na online poslovanje. Naime, zahvaljujući globalnoj saradnji kompanije sa Google-om, preduzetnicima koji se prijave na besplatni METRO portal https://www.own-business-day.com, omogućena je jednostavna i brza registracija My Google Business naloga. Na ovaj način preduzetnici postaju vidljivi i pozicionirani na Google Mapama, što im omogućava veću online vidljivost i prisustvo, a samim tim i veći broj upita za njihove usluge i potencijalno veći promet i zaradu. Preduzetnici su pozvani i da na Dan sopstvenog poslovanja, 13. oktobra 2020. godine, osmisle posebne ponude, u cilju privlačenja gostiju.„Samostalni i mali preduzetnici su ključna karika zdrave i dinamične privrede i ekonomije svakog društva. Njihovo osnaživanje i pružanje svake podrške, posebno u ovom trenutku, su od neprocenjivog značaja ne samo za same preduzetnike već i za kompletnu zajednicu. METRO već 15 godina nastoji da bude pouzdan partner preduzetnicima i smatramo da je njihov uspeh naš posao, a ove godine više nego ikada pre“, rekao je ovim povodom André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija. „Ove godine Dan sopstvenog poslovanja vidimo kao priliku da podržimo digitalizaciju, jer smo u potpunosti svesni u kojoj meri online poslovanje i vidljivost postaju presudni za uspešan biznis. Takođe, pozivamo sve građane da podrže svoje omiljene lokalne preduzetnike, koji su posebno ugroženi Covid-19 epidemijom. Na taj način ne jačamo samo celokupnu ekonomiju, već i svoje svakodnevne živote činimo bogatijim kroz raznovrsne ponude i izbore koje samostalni preduzetnici pružaju“, dodao je Rinnensland.METRO će svim preduzetnicima (restoranima, trgovcima, kafićima, pekarama, zanatlijama...) koji se registruju na besplatan METRO portal https://www.own-business-day.com – omogućiti dodatne brojne pogodnosti pri kupovini u periodu do 13. oktobra, kada se obeležava Dan sopstvenog poslovanja.  Dan sopstvenog poslovanja, globalna METRO inicijativa posvećena većoj vidljivosti i prepoznavanju miliona preduzetnika širom sveta, obeležava se svake godine, drugog utorka u oktobru. Različitim aktivnostima, a pre svega besplatnom promocijom, METRO nastoji da pruži podršku nezavisnom poslovanju, kao jednom od ključnih elemenata stabilnog i održivog razvoja društva.

2020

Coca- Cola HBC Srbija smanjila potrošnju vode za 53,8 odsto

Coca - Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića do 2019. godine smanjena za 52 procenta, saopštila je kompanija povodom objavljivanja sedmog Izveštaja o održivom poslovanju za 2019. godinu.Kako se navodi, samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj zajednice Coca-Cola HBC Srbija je uložila preko 36 miliona dinara. Istovremeno, Coca-Cola HBC Srbija nastoji da smanji i uticaj svoje ambalaže na životnu sredinu i to povećanjem sadržaja recikliranog materijala u ambalaži i razvijanjem pakovanja manje težine. Samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala.  Na taj način, kompanija želi da ostvari cilj da do 2025. godine 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani material, kao i da prikupi 75 odsto primarne ambalaže svojih proizvoda, navodi se u saopštenju.Kompanija navodi i da je poslovni poduhvat koji je obeležio 2019. godinu akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC AG. "Poslovanje Bambija ima dugu tradiciju uspeha. Posvećen potrošačima, inovativnosti, raznovrsnom portfoliju brendova, Bambi je više od 50 godina sinonim kvaliteta i uspeha. Akvizicija koja je finalizovana prošle godine za Bambi je označila nove razvojne mogućnosti i proširenje, a za Coca-Cola HBC priliku da se stvore dodatne vrednosti za kompaniju, kupce i akcionare". Podseća se i da je Coca-Cola HBC Srbija  već godinama unazad prepoznata kao najpoželjniji poslodavac koji zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, ravnopravan pristup i podjednaku šansu za profesionalni razvoj. Tome u prilog svedoči i indeks privrženosti zaposlenih koji iznosi 90 odsto. 

2020

Coca-Cola novom kampanjom pruža podršku HoReCa sektoru

„Ko kaže da moramo da se vratimo na staro? Šta ako smo najveća promena ti i ja? Šta ako odlučimo da budemo otvoreni, kao nikada pre?”, stihovi su pesme poznatog britanskog umetnika Pesnika Džordža, koji se udružio sa Coca-Colom u prvoj, dugo očekivanoj kampanji poznatog svetskog brenda od početka pandemije korona virusa.  Inspirativna pesma, centralna je tema kampanje ,,Otvoreni kao nikada pre’’ i treba da podstakne  ljude da se otvore za nove mogućnosti, da pokrenu promene koje zavise od njih samih i da cene sve sitnice koje čine život. od početka globalne pandemije Pesnik Džordž je bio izuzetno aktivan u širenju podrške kroz svoje stihove. On poručuje da ne uzimamo stvari zdravo za gotovo, da možemo da uživamo više u onome što nas okružuje, da negujemo odnose sa ljudima koji su nam bliski i poziva na solidarnost i empatiju među ljudima jer se sve prepreke prevazilaze lakše kada smo udruženi.Ovo je prva kampanja posle pauze u marketinškim aktivnostima za Coca-Cola sistem, budući da je već na početku ove globalne pandemije odlučeno da se svi resursi preusmere u pružanje humanitarne pomoći širom sveta. Zajedno sa partnerskim punionicama i Coca-Cola Fondacijom, globalno je donirano preko 120 miliona dolara organizacijama u znak podrške i za borbu protiv korona virusa. I u Srbiji su svi resursi bili  preusmereni na glavne prioritete, a humanitarne aktivnosti realizovane su u tri faze: tokom prve, pomoć je išla za zdravstvene centre i medicinske radnike koji su bili na prvoj liniji borbe sa korona virusom, u drugoj fazi u partnerstvu sa Crvenim krstom obezbeđena je donacija u vrednosti 200.000 dolara za najugroženije, dok se u trećoj- fazi oporavka, pažnja usmerava ka oporavku privrede i preduzetnika.  ,, Nakon prve dve faze pomoći, naš fokus je sada na podršci koju ćemo u narednom periodu pružiti partnerima iz Horeca sektora koji su u ovoj situaciji pretrpeli značajne ekonomske gubitke. Predstojeća kampanja nije samo motivišuća - ona ima jedan jasan i konkretan cilj: da podrži male biznise, lokalne hotele, kafiće i restorane, od kojih su mnogi tek sada otvorili svoja vrata posle veoma izazovnog perioda. Ugostiteljski sektor u Srbiji zapošljava preko 65 000 ljudi, koji se trenutno bore za opstanak i mi želimo da im u tome pomognemo.“, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija. U okviru kampanje ,,Otvoreni kao nikada pre’’ Coca-Cola će odabranim ugostiteljima staviti na raspolaganje deo svog digitalnog oglasnog prostora, a neki od najautentičnijih će imati priliku i da ispričaju svoje priče na digitalnim kanalima. Kroz različite aktivacije Coca-Cola će u narednom periodu podržati preko 600 ugostiteljskih objekata širom Srbije. „ Za nas ,,Otvoreni kao nikada pre’’ nije samo kampanja, već proširenje naše svrhe i potpuno novo razmišljanje u izmenjenom svetu. Pored posvećenosti i želje da ponudimo najbolje osvežavajuće napitke koji odgovaraju na sve potrebe potrošača, želimo da inspirišemo ljude da krenu napred, i učinimo svet drugačijim i boljim, ujedno pomažući i jedan od najznačajnijih sektora u privredi na svetu“, izjavila je Andrea Dragan, direktorka marketinga za gazirane napitke kompanije Coca-Cola.

2020

„Od tebe kreće“: Za Kragujevčane besplatne maske od Plaze

Šoping centar Kragujevac Plaza podelio je brendirane pamučne maske za višekratnu upotrebu, pokazujući time još jednom brigu za zdravlje i bezbednost svojih zakupaca, posetilaca i sugrađana. U okviru kampanje „Od tebe kreće – sigurna kupovina“, tokom tri dana, od 4. do 6 avgusta, promoterke centra delile su besplatne maske Kragujevčanima na najprometnijim gradskim tačkama – na Đačkom trgu kod studentskog doma „Vita Janjić“, zatim u Velikom parku u blizini Gerontološkog centra, kao i na platou ispred šoping centra.Humanost jednog društva ogleda se u odnosu prema njegovim najranjivijim pripadnicima, pa su maske poklonjene i zaposlenima i korisnicama Sigurne kuće „Kneginja Ljubica“. Šoping centar Kragujevac Plaza nije zaboravio ni online zajednicu i brendirane maske će dobiti najaktivniji na društvenim mrežama tokom avgusta.Samo ličnom i zajedničkom odgovornošću prema zdravlju cele zajednice naše društvo se može što pre vratiti normalnom životu, a Šoping centar Kragujevac Plaza i ovom akcijom pokazuje da nastavlja da postavlja standarde u Srbiji i regionu. „To su prepoznali i svetski stručnjaci za procenu sigurnosti šoping centara. Nedavno smo dobili sertifikat o usaglašenosti sa COVID-19 sigurnosnim merama Centra za bezbednu kupovinu (SSC) iz Švedske i tako se našli među odabranim centrima koji ispunjavaju međunarodne zdravstvene standarde u bezbednosti posetioca“, izjavio je menadžer Šoping centra Kragujevac Plaza Nemanja Savčić.Ova akcija je još jedna potvrda da centar, u saradnji sa kragujevačkim Institutom za javno zdravlje i Regionalnom privrednom komorom Kragujevac, sve vreme sprovodi mere prevencije – propisane higijenske i dezinfekcione mere, poštovanje fizičke udaljenosti od najmanje dva metra i nošenje zaštitnih maski, kako zaposlenih tako i posetilaca. Šoping centar Kragujevac Plaza otvoren je za posetioce svakog dana od 10 do 22 časa, dok ugostiteljski lokali, prema odluci gradske uprave, za sada rade do 20 časova. Za detalje o aktuelnim dešavanjima posetite web-sajt www.kragujevacplaza.rs ili Facebook i Instagram profile centra.

2020

BAT donirao vrednu medicinsku opremu gerontološkom centru Beograd

Kompanija British American Tobacco (BAT) donirala je sredstva za nabavku vredne medicinske opreme Ustanovi Gerontološki centar Beograd. Opremanje najsavremenijim aparatima doprineće poboljšanju zdravstvenih uslova za korisnike ustanove, dok će se ujedno olakšati rad zaposlenima u požrtvovanoj borbi protiv pandemije izazvane virusom COVID-19. Jedan od osnovnih ciljeva donacije jeste podrška institucijama socijalne zaštite, naročito u situaciji koja je pogodila čitav svet, ali i sve veća neophodnost lečenja i rehabilitacije savremenim medicinskim aparatima.British American Tobacco, kao najveći britanski investitor u Srbiji, nastavlja da pomaže državi i lokalnoj zajednici, te da podstice i druge privredne subjekte na slične akcije i podršku zdravstvenim i socijalnim ustanovama. 

2020

Reklamna podrška: veća vidljivost i prodaja, nova partnerstva

U proteklih skoro mesec i po dana, domaće firme koje je Erste Banka podržala tako što je za njih i njihove proizvode kreirala TV i onlajn reklamnu kampanju, zabeležile su brojne pozitivne efekte ovog vida podrške, prvenstveno na poboljšanje prodaje proizvoda i širenje svog poslovanja.Aktuelna pandemija odrazila se i na ekonomiju – na brojne domaće firme čije je poslovanje usporilo i koje pronalaze načine da se prilagode okolnostima. Zbog toga su podrška i solidarnost sa privredom posebno značajni.Osim kreditne podrške likvidnosti preduzeća, Erste Banka je tokom maja i juna ove godine pružila i reklamnu podršku za nekoliko svojih klijenata mikro i malih biznisa, kako bi im pomogla da povećaju vidljivost svojih proizvoda i na taj način takođe unaprede poslovanje. Za njih je kreirala TV i onlajn reklame i zakupila reklamni prostor u trajanju od približno mesec i po dana.Većina ovih domaćih firmi kao jedan od ključnih rezultata televizijske i onlajn kampanje ističe veću prepoznatljivost i vidljivost svojih proizvoda i brenda, što im je značajno za poboljšanje prodaje, ali i za dalje širenje poslovanja.„Potrošači su počeli u većoj meri da obraćaju pažnju na naše proizvode i brend zahvaljujući kampanji, a i prodaja je porasla u pojedinim našim objektima. Na našim prostorima televizijska reklama je još uvek najuticajniji vid oglašavanja, tako da nam je ova kampanja pomogla da dobijemo veću vidljivost na domaćem tržištu“, kaže preduzetnik Nikola Stanišić, 26-godišnji osnivač firme „Stanišić Bio“ iz Veternika, koja proizvodi premium namaze od šumskih pečuraka pod brendom „Šumska tajna“, a ovaj autentični proizvod plasira i van granica naše zemlje.Mlada Ana Dolovac je 2018. osnovala „Dolovac Organic“ sa željom da ponudi zdrave, organske proizvode i uspešno vodi ovo preduzeće sa svega 26 godina. Ističe da je naišla na veoma pozitivnu reakciju sugrađana i potrošača uopšte: „Efekat kampanje je zasad zaista veliki. Pre svega sugrađani, a potom i svi drugi, su počeli da nas prepoznaju i češće kupuju naše proizvode“. Osnivač „Dogma Brewery“, mladi tehnolog Vladimir Stojković, naglašava da je kampanja uticala na veću prepoznatljivost ovog brenda u Srbiji i da usled aktuelne situacije očekuje da će u predstojećem periodu biti na pravi način vidljivi njeni rezultati, kako u rastu prodaje kvalitetnih zanatskih piva koje proizvodi, tako i u novim saradnjama.Futoškom porodičnom poljoprivrednom gazdinstvu „Dolovac Organic“, koje proizvodi organske sušene voćne rolnice i sokove, ali i beogradskoj pivari „Dogma Brewery“, javili su se pojedini trgovinski lanci kao novi potencijalni partneri koji im mogu pomoći da još bolje plasiraju proizvode.Veću vidljivost svojih tekstilnih proizvoda za domaćinstva i hotele, kao i same kompanije ističe i Dražen Tolevski, menadžer prodaje i razvoja u preduzeću „Stotex“ iz Starih Banovaca. Prema njegovim rečima, to će im olakšati i širenje poslovanja koje imaju u planu, jer veruju da će biti više prepoznatljivi i kao poslodavac. Ova kompanija najvećim delom zapošljava žene, te osim komercijalne ima i značajnu društvenu ulogu.S druge strane, kompaniji „NS-Steel 1989“ iz Veternika počeli su da se javljaju nekadašnji klijenti sa kojima odavno nisu sarađivali. „Imali smo i mnogo pozitivnih reakcija na društvenim mrežama, na kojim su ljudi primetili naš novi proizvod, mašinu za čišćenje filtera koji smanjuju emisiju štetnih gasova motornih vozila. Njena prodaja je stagnirala za vreme vanrednog stanja i sad je ponovo pokrenuta, čemu je reklamna podrška značajno doprinela“, navodi Saša Vranješ, direktor ove kompanije, koja je pre više od tri decenije započela kao mala metaloprerađivačka radnja.Danas „NS-Steel 1989“ sarađuje sa renomiranim kompanijama iz naftne, poljoprivredne, procesne, hemijske, prehrambene i drugih industrija, u našoj zemlji i regionu.Igor Denić, direktor leskovačke kompanije „DCP Hemigal“, koja već četvrt veka proizvodi i na tržište Srbije i regiona plasira kozmetičke preparate kao što su popularni „Pavlogal“ i „Konjski balsam“, pored pozitivnih reakcija potrošača ističe i činjenicu da je značajan broj njih počeo u većoj meri da povezuje ove, ali i druge etablirane proizvode kompanije sa brendom „DCP Hemigal“.Televizijska i onlajn kampanja podrške domaćim firmama samo je jedan u nizu koraka koje Erste Banka već preduzima i sa kojim će nastaviti kako bi podržala privrednike i veću vidljivost njihovih proizvoda i usluga. Inicijativa će trajati i po završetku televizijske kampanje, a ostala preduzeća biće u fokusu kroz različite forme promotivne podrške.

2020

Štark Arena kao oslonac i strateški važan objekat za grad i državu

Vanredno stanje prouzrokovano pandemijom Corona virusom i odlukom Skupšine grada, da Arena bude centralni magacin za skladištenje i distribuciju robe penzionerima kao najugroženijoj kategoriji društva u ovim uslovima, ništa nije bio manje zahtevan zadatak u odnosu na 2014.godinu, tokom poplave u Obrenovcu i okolini.Napraviti detaljne procedure ulaska robe, ljudstva i njihova zaštita, način pakovanja i dostava uz obaveznu dezinfekciju poštujući posebna pravila i procedure, su nam stvorile dragoceno iskustvo i trasirale dobru primenjivu praksu drugim objektima slične vrste i namene. Stavljanje u funkciju celokupne infrastrukture Arene (parking, magacinski prostor, kancelarije, kompletna dvorana i sl.) zajedno sa ljudstvom, uspeli smo da efikasno odgovorimo na potrebe društvene zajednice, umreživši pri tome sve aktivnosti brojnih donatora, dobavljača, klijenata sa društvenim potrebama. Zajedno sa gradskim Štabom za vanredne situacije, pratili smo tok razvoja pandemije i veoma brzo po njihovoj instrukciji, a zajedno sa Vojskom Srbije, preduzeli obavezu postavke COVID bolnice koja je trebala da služi za smeštaj obolelih ukoliko pandemija uzme veći zamah.  Poslednje iskustvo sa pandemijom Corona virusa, stavili bismo u mnogo viši kontekst u odnosu na sve predhodne aktivnosti ove vrste koje smo imali. Svesni smo da posle pandemije corona virusa više ništa neće biti isto kao do sada u sferama zaštite ljudstva, poslovne komunikacije, medijske prisutnosti i protoka informacija, a zaštita ljudstva i materijalnih dobara u svim poslovnim sistemima moraće da funkcioniše na mnogo višim nivoima. Štark Arene je spremna da prihvati sve nove izazove ukoliko ih bude bilo ali i da veruje da ćemo svi kao zajednica i pojedinci izaći iz ove situacije mnogo jači i spremniji za evidentno nove uslove u poslovanju.Dugogodišnja praksa i iskustvo u organizaciji brojnih međunarodnih događaja, koncerata inostranih i domaćih muzičkih zvezda, organizacija velikih međunarodnih sposrtskih takmičenja, brojne kongresne i sajamske manifestacije stvorili su nam dobru bazu da brzo odreagujemo u svakoj situaciji. U skladu sa datim okolnostima spremni smo da brzo napravimo pravila i procedure po kojima ćemo funcionisati i uz mobilizaciju svih potrebnih resursa odgovorimo maksimalno izazovima koji su pred nama . Slobodno možemo da kažemo, da smo tokom svih ovih 13 godina, koliko Arena aktivno radi, stekli ogromno samopouzdanje i respektabilnost, da služimo gradu Beogradu i svim građanima Srbije na najbolji mogući način. Skupština grada Beograda i sve prateće relevantne gradske i državne institucije,  vide u Areni oslonac u svim važnim društvenim događajima i mi smo im zahvalni na tome jer samo tako možemo zajedno da stvaramo jednu novu razvojnu vrednost za dobrobit društva u celini. Poplave koje su zadesile Obrenovac i okolinu 2014. godine, kada je po odlici Štaba za vanredne situacije grada Beograda odlučeno da Arena bude prostor za kolektivni smeštaj najugroženijih lica, prvi put je novi izazov pred nas stavio težak i veoma odgovoran zadatak. Osmisliti smeštaj najugroženijih porodica, učiniti njihovo prisustvo uslovnim za život i boravak u Areni, a pri tom sačuvati njihovo ljudsko dostojanstvo je bio prvi humani izazov te vrste koji nam je trasirao put u stvaranju jedne nove korporativne i društvene vrednosti. Naglašavamo, da nam je prisustvo volontera, njihova energija i posvećenost bila od ključne pomoći i velika podrška. Zajednička borba i briga cele društvene zajednice za nesreću svakog pojedinca pospešuje kvalitetne ljudske vrednosti u svakom građaninu. Arena je na svom primeru pokazala da smo mesto gde se takve vrednosti neguju.