Nije svejedno kakvu budućnost stvaramo
Nectar je domaća porodična kompanija, regionalni lider u proizvodnji voćnih sokova, koja posluje već pune dve decenije. Od prvog proizvoda, jabukovog sirćeta, do danas, kada u Nectar portfoliju ima preko 30 ...
Nectar je domaća porodična kompanija, regionalni lider u proizvodnji voćnih sokova, koja posluje već pune dve decenije. Od prvog proizvoda, jabukovog sirćeta, do danas, kada u Nectar portfoliju ima preko 30 ...
Kompanija dm drogerie markt nastavila je sa ekspanzijom na lokalnom tržištu otvaranjem prve nove drogerije u ovoj godini na adresi Braće Jerković 137a. Kao i prilikom svakog otvaranja, drogerijski lanac je namenio deo prometa u humanitarne svrhe, dok je kupcima priredio brojna iznenađenja i pogodnosti. Vođena poslovnom vodiljom Zajedno jedni za druge, kompanija je dan otvaranja nove drogerije obeležila sada već tradicionalnom donacijom, izdvojivši 500.000 dinara za Specijalnu bolnicu za cerebralnu paralizu i razvojnu neurologiju. Pored toga, dm je pripremio poklone za prvih 2.500 kupaca, a od četvrtka 28. januara do subote, 30. januara omogućen je popust od 15 posto na sve, čak i na snižene proizvode.Budući da mame imaju poseban tretman u drogerijskom lancu, u ovoj dm drogeriji u Beogradu obezbeđen je kutak za dojenje, kao i sto za povijanje beba. Pristupačne cene, maksimalan kvalitet proizvoda i široka ponuda učinila je dm drogerije omiljenim za kupovinu svega na jednom mestu. Naime, kompanija dm prepoznata je kao prioritetan lanac snabdevanja budući da u svom asortimanu, pored proizvoda za negu i lepotu, sadrži i širok izbor prehrambenih i organskih namirnica, hranu za bebe, kao i proizvode za održavanje domaćinstva.Ovaj najveći drogerijski lanac u Evropi nastaviće da osluškuje potrebe svojih kupaca i da sprovodi potrebne epidemiološke mere kako bi svaka dm drogerija ostala sigurno mesto za prijatnu kupovinu.
Kabinet ministra Novice Tončeva, zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština u Vladi Republike Srbije i Coca-Cola sistem u Srbiji, u prvim danima nakon velikih poplava donirala je 25 šlepera flaširane vode Rosa, tj 226.800 litara, pogođenim opštinama na jugu Srbije. Poplave koje su zadesile više mesta na jugu zemlje, donele su brojne probleme, a meštani Vlasotinca, zbog zamućene reke i oštećenja vodozahvata na reci Vlasini, ostali su u potpunosti bez pijaće vode. ,,Ispred Vlade Republike Srbije, zahvaljujem kompaniji Coca-Cola, koja je donirala značajnu količinu Rosa vode nerazvijenim opštinama pogođenim poplavama. Ova, ali i svaka druga pomoć, veoma je značajna za nedovoljno razvijene opštine, posebno u ovakvim situacijama. Prioritet Vlade Republike Srbije, i moj kao ministra, je da pomognemo stanovništvu ovih opština, i učinićemo sve da pomoć do njih stigne u što kraćem roku, u čemu nam veliku pomoć pružaju odgovorne kompanije poput Coca-Cole.’’, izjavio je ministar Novica Tončev. Donacija koja je pristigla zahvaljujući angažovanju ministra Tončeva i Coca-Cola sistema, predstavlja ogromnu podršku u uslovima izazvanim vremenskim nepogodama i primer na koji način kompanije treba da reaguju. Ova prva, inicijalna pomoć nedavno je upotpunjena drugom donacijom od 45.360 litara flaširane vode Rosa. Tako je pomoć od preko 270.000lit vode ukupno dobilo oko 50.000 stanovnika na jugu Srbije. “Kao pouzdan partner zajednice u kojoj poslujemo više od pola veka, nismo imali dilemu kada je u pitanju ovako urgentna potreba kao što je voda za piće. U saradnji sa institucijama i predstavnicima lokalne vlasti obezbedili smo ugroženim građanima neophodne količine pijaće vode, i to je najmanje što smo mogli da učinimo. Na ovaj način, nastavljamo našu tradiciju da reagujemo i pomognemo, kad god je to neophodno.“ istakao je Gjoko Stojčevski, direktor fabrike Vlasinke koja posluje u okviru Coca-Cola sistema.Coca-Cola sistem nastojaće da i u buduće bude prava podrška zajednici, kako u redovnim, tako i u vanrednim okolnostima, kako je to bio slučaj mnogo puta do sada.
Zvečanska, Zubin Potok, Institut za neonatologiju, Udruženje autizam Valjevo, Udruženje ratnih vojnih invalida u Somboru, sela pored Kuršumlije... Više od 1.000 paketića podelila je kompanija Mozzart prethodnih nedelja, a darovi za mališane stigli su na adrese mnogih organizacija i centara širom Srbije.Uoči Nove godine, predstavnici Mozzarta su zajedno sa Darijom Kisić Tepavčević, ministarkom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, uručili paketiće Centru za zaštitu dece i omladine u Zvečanskoj, a jedan deo je stigao i u opštinu Zubin Potok na Kosovu i Metohiji.Takođe, FK Crvena zvezda je u saradnji sa ekskluzivnim beting partnerom organizovala darivanje najmlađih navijača srpskog šampiona širom zemlje. Ekspedicija crveno-belih je sa paketićima koje je donirao Mozzart obišla Smederevo, Požarevac, Veliko Gradište, Bor, Zaječar, Ćupriju, Ivanjicu i mnoge druge gradove.Regionalni lider u oblasti priređivanja igara na sreću je kroz niz društveno odgovornih akcija širio praznični duh prethodnih nedelja, a paketiće su dobila i deca članova sindikata „Nezavisnost“ Instituta za neonatologiju u Beogradu, odnosno mališani iz sela pored Kuršumlije. Humanitarni karavan se sa juga Srbije uputio ka samom severu zemlje, do Udruženja ratnih vojnih invalida u Somboru.Akcija je nastavljena i na dan Svetog Save, a svečanost je organizovalo Udruženje osoba sa autizmom u Valjevu, koje okuplja 38 porodica.- Paketiće ne delimo samo za praznike, nego i za međunarodne dane osoba ometenih u razvoju i razne druge događaje. Zahvaljujući kompaniji Mozzart, dobili smo priliku da usrećimo decu i na Svetog Savu – kaže Gabrijela Šipoš, predsednik Udruženja.Tokom prethodnih nedelja je posebno bilo važno da deca osete duh praznika, jer je 2020. godina bila veoma teška za mnoge.- Zbog krize u jeku pandemije korona virusa, mnoge ustanove i organizacije nisu bile u mogućnosti da prikupe sredstva za paketiće. Zato smo u prethodnom periodu akcenat stavili upravo na ovakve akcije i trudili smo se da što više mališana obradujemo poklonima - istakao je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija u kompaniji Mozzart.
Kompanija PepsiCo u Srbiji, ponosni je dobitnik prestižne Top Employer nagrade za poslovanje u Srbiji i to sedmi put zaredom. Top Employer priznanje za najboljeg poslodavca ističe posvećenost kompanije stvaranju jednakih prilika za sve zaposlene, pružanje mogućnosti za sticanje novih veština i izgradnji uspešne karijere u okviru inkluzivnog poslovnog okruženja. Kompanija PepsiCo je i ove godine potvrdila da je ulaganje u ljude najvažnija investicija, kroz primenu najboljih globalnih praksi i kontinuiranih inovacija iz oblasti upravljanja ljudskim resursima. Prema rečima Tijane Tadić, senior menadžerke ljudskih resursa kompanije PepsiCo za južna tržišta Centralne Evrope, Baltičke zemlje i franšizno poslovanje, ovo priznanje ima poseban značaj jer je došlo u veoma izazovnim vremenima.„Godina za nama bila je izuzetno teška za sve, ali nas je to samo podstaklo da damo svoj maksimum i postavimo nove standarde u brizi o zaposlenima, što je i „Top Employers“ institut prepoznao. Od munjevitog odgovora na Covid-19, preko psihološke podrške zaposlenima, virtuelnih edukacija, do podrške za rad od kuće, dali smo sve od sebe da pokažemo da smo tu za naše zaposlene“, istakla je Tadić i dodala da je poseban fokus bio na prepoznavanju potrebe naših ljudi za podrškom i sigurnošću, ali i razvoju programa za zaposlene u proizvodnji koji im je omogućio sticanje novih, tehnološki naprednih znanja. „Omogućili smo i programe preventivnih zdravstvenih pregleda u novoj fabričkoj ambulanti i program subvencije za nabavku laptop računara za decu naših zaposlenih školskog uzrasta, kako bismo im omogućili nesmetano praćenje nastave na daljinu. Istovremeno, nismo izgubili fokus na unapređenju veština i znanja zaposlenih, kroz lokalno razvijene projekte“, zaključila je Tijana.Kompaniji PepsiCo je ove godine prvi put dodeljen i sertifikat za najboljeg globalnog poslodavca (Top Employer Global), kao jedine od 16 organizacija širom sveta koja je dobila ovu nagradu. „Top Employers“ Institut svake godine dodeljuje Top Employer priznanje organizacijama na osnovu evaluacije najboljih HR praksi koje se tiču upravljanja ljudima i procesima u ljudskim resursima, a ove godine je sertifikovao i priznao više od 1.600 najboljih poslodavaca u 120 zemalja / regiona na pet kontinenata.PepsiCo Zapadni BalkanTokom 13 godina svog poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije Marbo Producta, kompanija PepsiCo je investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan se izdvojio kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu Zapadnog Balkana i to sa proizvodima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud koji spadaju u omiljene brendove celog regiona i koji su postali deo globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio su proteklih godina obogatili i svetski poznati PepsiCo brendovi: ovsene pahuljice Quaker i najpoznatiji tortilja čips – čuveni Doritos, a od 2019. godine kompanija je u BiH preuzela i distribuciju najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića - Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton. Proizvodnja se odvija u dve fabrike - u Magliću kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke, dok prihod od prodaje i obim izvoza pokazuju rast iz godine u godinu. Pored investicija u proizvodnju i najviših standarda kvaliteta i bezbednosti hrane, posebna pažnja je posvećena ljudima, njihovoj edukaciji i osnaživanju. Zahvaljujući kontinuiranim unapređenjima uslova rada kompanija je već sedmu godinu zaredom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji. Kompanija je takođe dobitnik i tri Top Employer priznanja za poslovanje na tržištu Bosne i Hercegovine. Rezultati poslovne filozofije vidljivi su kroz odgovorno poslovanje i saradnju s domaćim partnerima i dobavljačima, kao i brojne inicijative za lokalnu zajednicu i zaštitu životne sredine kroz primenu savremenih tehnologija za smanjenje emisije C02, smanjenje potrošnje električne energije i vode, kao i povećanje reciklaže.
Kompanija MK Group i AIK Banka donirale su 1.600.000 dinara za kupovinu medicinske opreme za Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine. S obzirom na to da je i pre epidemije virusa Cov...
The Human Safety Net (THSN), Generalijeva globalna inicijativa za podršku zajednici, pokreće projekat „Proširi uticaj”, inovativnu višegodišnju strategiju širenja društvenog uticaja na najugroženije porodice i ambiciozne preduzetnike. U skladu sa svojom vizijom stvaranja otvorene mreže podrške, THSN udružuje snage sa deset kompanija, fondacija i agencija kao suinvestitora.Tri godine nakon pokretanja, inicijativa The Human Safety Net je aktivna u 22 zemlje. Pedeset nevladinih organizacija vodi tri programa: dva kojima se pruža podrška porodicama sa malom decom i jedan za podršku izbeglicama da se kroz posao integrišu u društvo. Inicijativa je do sada finansirala sprovođenje inovativnih projekata, a mnogi njeni partneri razvili su modele koji se mogu primeniti izvan jedne organizacije i mogu funkcionisati i na nacionalnom nivou. Socijalni preduzetnici u okviru globalne mreže imali su ambiciju da odu korak dalje, ali su im nedostajala sredstva. Kako bi u svojoj mreži nevladinih organizacija identifikovala programe sa velikim potencijalom i proverenim uticajem i finansijski im pomogla da povećaju svoj doprinos pružanju podrške porodicama i izbeglicama širom zemlje, inicijativa The Human Safety Net osmislila je projekat „Proširi uticaj”, u koji će u naredne tri godine uložiti sedam miliona evra.Danas, The Human Safety Net najavljuje pokretanje prve tri investicije u okviru projekta „Proširi uticaj” u ukupnom iznosu od 1,8 miliona evra. U okviru programa „Za porodice”, The Human Safety Net će proširiti porodične centre i programe za roditelje i staratelje u Srbiji i Argentini, tako što će Fondaciji Novak Đoković u Srbiji i organizaciji Haciendo Camino u Argentini pomoći da povećaju svoj uticaj. Pored toga, The Human Safety Net će podržati francusku organizaciju Singa u cilju stvaranja novog globalnog subjekta koji će pokrenuti pet novih inkubatora za izbeglice preduzetnike u Francuskoj i Nemačkoj. Načini na koji će se proširiti uticaj programa koje podržava The Human Safety Net u Srbiji i Argentini su različiti. Organizacije Haciendo Camino i Singa podeliće svoju metodologiju sa drugim organizacijama iz socijalnog sektora, dok Fondacija Novak Đoković želi da se njen program u partnerstvu sa Vladom Republike Srbije usvoji preko lokalnih zajednica. Da bi napredak bio održiv i u skladu sa ciljem inicijative The Human Safety Net da stvori otvorenu mrežu, ove tri organizacije će dobiti podršku deset kompanija, fondacija i agencija koje su odlučile da udruže snage sa THSN-om u ovoj prvoj godini. Da bi projekat „Proširi uticaj“ mogao da se razvija na globalnom nivou, The Human Safety Net najavljuje i partnerstvo sa organizacijom Ashoka, vodećom svetskom mrežom socijalnih preduzetnika. Ashoka će pomagati u odabiru NVO-a i u naredne tri godine pružati im podršku u vidu stručnih saveta i mentorstva, oslanjajući se na svoje iskustvo u širenju uticaja sa preko 3600 inovatora širom sveta. Pored toga, The Human Safety Net će sa svojom zajednicom partnera podeliti poslovnu stručnost i znanja i veštine Generalijevih lidera i talenata, istovremeno promovišući razmenu najboljih praksi i iskustava. Filip Done, generalni direktor Generali grupe, ovim povodom je izjavio: „Mi razumemo razmere izazova s kojima se suočava inicijativa The Human Safety Net. Globalno, dvesta pedeset miliona dece uzrasta do pet godina rizikuje da ne ostvari svoj puni razvojni potencijal. Pored toga, od 2015. godine u Evropu je stiglo skoro pet miliona izbeglica koje hitno moraju da obezbede sredstva za život za sebe i svoje porodice. Oba ova problema dodatno komplikuje pandemija COVID-19. U svojoj zajednici partnerskih NVO imamo programe koji mogu doprineti rešavanju ovih problema na nacionalnom i međunarodnom nivou. Projektom „Proširi uticaj” podržavamo ove programe kroz višegodišnje strateške investicije. Želimo da mobilišemo širu mrežu i zato mi je drago što deset kompanija, fondacija i agencija želi sa nama da ulaže u prve tri izabrane nevladine organizacije.”Fondacija Novak Đoković proširiće svoj program „Podrška, ne perfekcija” na 15 gradova Srbije, uz blisku saradnju sa lokalnim samoupravama.Porodice koje žive u siromaštvu ne moraju da teže savršenstvu, ali im treba odgovarajuća podrška da pomognu svojoj deci da napreduju, čak i u najtežim okolnostima. Otuda i naziv programa „Podrška, ne perfekcija” Fondacije Novak Đoković. Fondacija koju je osnovao najbolje plasirani teniser sveta je srpski centar za izvrsnost u oblasti razvoja dece u ranom detinjstvu.Uz podršku projekta „Proširi uticaj“, Fondacija Novak Đoković ima za cilj da proširi uticaj svog programa „Podrška, ne perfekcija“ na roditelje i staratelje širom Srbije, u saradnji sa državnom i lokalnom upravom. Fondacija uspostavlja saradnju sa predškolskim ustanovama u 15 gradova (Baču, Kragujevcu, Jagodini, Nišu, Šapcu, Smederevu, Pančevu, Kovačici, Sremskoj Mitrovici, Novom Sadu, Valjevu, Novom Pazaru) kako bi podržala stvaranje posebnih centara za roditelje u kojima će se održavati desetonedeljni kurs roditeljstva. Opštine će postepeno biti osposobljene da samostalno vode program „Podrška, ne perfekcija”, koji će postati deo njihovih usluga za porodice koje teško žive.Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora i CEO Generali Osiguranja Srbija ističe važnost ovog projekta za Srbiju: „Srećni smo i ponosni što je program Fondacije Novak Đoković „Podrška, ne perfekcija“ u okviru kojeg je do sada uz pomoć Generali Osiguranja Srbija održano više od 400 radionica za roditelje, među prvima dobio podršku projekta „Proširi uticaj”. To je veliko priznanje za naše dosadašnje zajedničke napore, koje će doprineti daljem širenju programa u Srbiji. Osnaživanje lokalnih samouprava da samostalno sprovode ovaj program značajno će uticati na broj porodica do kojih ćemo dopreti. Edukacija roditelja i staratelja je ključna za razvoj dece, jer većina njih nema prilike da se informiše i dobije odgovarajuću podršku, što će im kroz naš program biti pruženo. Zajedno sa našim partnerom, Fondacijom Novak Đoković, korak po korak trudimo se da pružimo jednake šanse za bolji život svakom detetu u Srbiji.”Novak Đoković, suosnivač Fondacije Novak Đoković, kaže: „Nije lako biti roditelj. Mala deca mogu u jednom trenutku da budu srećna i vesela, a u sledećem da besne, ujedaju, udaraju i vrište. Mi, kao roditelji, treba uvek da budemo uz njih, da im pružimo ljubav, saosećanje i razumevanje. Bez osuđivanja i projektovanja. A to je vrlo teško. Teže nego kada izgubite meč poen u finalu grend slema! Zato je program „Podrška, ne perfekcija” tako koristan i praktičan za sve nas. Prvo, shvatimo da nemamo samo mi tih problema i, što je najvažnije, naučimo kako da iskoristimo te teške trenutke da se i mi razvijamo sa svojom decom. To je moguće uz veštine koje stičemo kroz razgovor sa profesionalcima, kroz čitanje i, najviše, kroz pitanja koja postavljamo jedni drugima i razmišljanje o onome što nas muči. Mi volimo da se vratimo svojoj deci opremljeni alatima koji nam pomažu da premostimo teške trenutke i to uračunamo u male pobede.”“Budući da su poverenje i bliski odnosi vrlo važni u malim zajednicama, lokalni koordinatori utvrdiće potrebe roditelja i drugih lica koje utiču na život dece i planiraće odgovarajuće resurse i materijale za centre. Centri ne samo što će biti mesta na kojima se sprovodi naš program „Podrška, ne perfekcija”, već i mesta na kojima se sastaju lokalni stručnjaci i profesionalci koji mogu da daju smernice o relevantnim temama u vezi s ranim razvojem dece koje nisu pokrivene našim programom”, rekla je Maja Kremić, nacionalna direktorka Fondacije Novak Đoković. Fondacija Novak Đoković je partner programa „Za porodice” Generali inicijative The Human Safety Net od 2018. godine. Fondacija ima za cilj da svakom detetu omogući kvalitetno predškolsko obrazovanje i vaspitanje kroz podršku roditeljima i starateljima i blisku saradnju sa lokalnim vlastima. Pomoću projekta „Proširi uticaj” Fondacija Novak Đoković želi da za tri godine proširi svoj uticaj na 2200 roditelja i skoro 4400 dece.The Human Safety NetThe Human Safety Net je globalni pokret ljudi koji pomažu ljudima. Naša misija je da pomognemo ljudima koji žive u teškim okolnostima da ostvare svoj potencijal kako bi mogli da poboljšaju život svojih porodica i zajednica. Programi inicijative The Human Safety Net (za porodice, za novonastala preduzeća izbeglica i za novorođenčad) pružaju podršku porodicama sa malom decom i izbeglicama da se kroz posao integrišu u zajednicu zemlje domaćina. Da bismo to postigli, udružujemo snage sa nevladinim organizacijama i privatnim sektorom u Evropi, Aziji i Latinskoj Americi. Pokretač inicijative The Human Safety Net je fondacija koju je Generali grupa osnovala 2017. godine. Inicijativa je sada aktivna u 22 zemlje i ima preko 50 partnerskih nevladinih organizacija.www.thehumansafetynet.org Novak Đoković FondacijaNovak Đoković Fondacija osnovana je 2007. godine kao organizacija koja ulaže u rani razvoj dece u Srbiji, zemlji u kojoj tek svako drugo dete ima pristup predškolskom obrazovanju. Rad Fondacije temelji se na uverenju da se obrazovanjem mogu promeniti životi dece, a time i cele zajednice. Novak Đoković Fondacija je do sada rekonstruisala i opremila 45 vrtića i pomogla više od 30.000 dece Takođe, kreirajući kvalitetne programe u oblasti ranog razvoja, podržala je blizu 5.000 roditelja i staratelja i obučila 1600 učitelja i vaspitača.
Timovi kompanije cargo-partner iz celog regiona udružili su se kako bi pomogli porodicama čiji su domovi uništeni zemljotresom 29. decembra. Kompanija je donirala dvanaest novih kontejnera koji će služiti kao stambeni prostor za ove porodice dok im lokalne vlasti pomažu u obnovi njihovih kuća. Zemljotres koji je pogodio centralnu Hrvatsku 29. decembra 2021. godine, ostavio je brojne ljude bez krova nad glavom. Mnogi još uvek spavaju na otvorenom, a situaciju dodatno pogoršava hladno vreme. Da bi pružila brzu pomoć žrtvama zemljotresa, kompanija cargo-partner udružila se sa lokalnim organizacijama i donirala dvanaest novih kontejnera za one koji su izgubili svoje domove. Smeštaj je obezbeđen za najmanje dvanaest porodica Do 21. januara, osam kontejnera isporučeno je na svoja odgovarajuća mesta, preostala četiri će biti isporučena do 23. januara. Svaki kontejner je opremljen osnovnim nameštajem i opremom, uključujući četiri kreveta, malu kuhinju, grejalicu i toalet. U jedan kontejner može da se smesti četvoro ljudi, tako da projekat može da pruži utočište za najmanje dvanaest porodica. Inicijativa je usko koordinirana sa lokalnim vlastima kako bi se osiguralo da pomoć stigne do onih kojima je najpotrebnija. Zoran Starčević, generalni direktor kompanije cargo-partner u Hrvatskoj, prepoznaje potrebu za brzim rešenjem: “Uprkos hladnoći i snegu, mnogi ljudi trenutno spavaju na otvorenom ili u svojim automobilima. Budući da mnoge od ovih porodica poseduju stoku, oni moraju da ostanu blizu svojih domova. Činimo sve što možemo da da pružimo pomoć tamo gde je potrebna što je brže moguće.”Pomoć timova kompanije cargo-partner u sedam zemalja Pored tima kompanije cargo-partner u Hrvatskoj, koji je donirao pet kontejnera, organizacije kompanije cargo-partner u Austriji, Srbiji, Sloveniji, Mađarskoj, Rumuniji kao i u Bosni i Hercegovini takođe su se pridružile toj inicijativi. Generalni direktor kompanije cargo-partner u Hrvatskoj ovu inicijativu vidi kao potvrdu korporativnih vrednosti pružaoca usluga logistike: “Naš korporativni moto ‘mi to shvatamo lično’ takođe uključuje snažan osećaj društvene odgovornosti i solidarnosti. Pored donacije naše kompanije, želeo bih da se zahvalim i našim zaposlenima u Hrvatskoj, koji su se odmah privatno organizovali i prikupili novac za doniranje onima koji su najjače pogođeni zemljotresom.”Nakon što je čula za inicijativu kompanije cargo-partner, hrvatska humanitarna organizacija Dobra Volja kontaktirala je pružaoca usluga logistike kako bi se udružila u daljem projektu. Neprofitna organizacija prikupila je nekoliko paleta donacija iz Nemačke, koje su se sastojale od odeće i ostalih osnovnih potrepština. Kompanija cargo-partner pružila je organizaciji besplatne usluge skladištenja i logistike, a organizacija Dobra Volja je dala deo robe ljudima koji su se preselili u kontejnerske domove. Zoran Starčević priznaje da ima još mnogo posla da se uradi: “Porodice kojima smo do sada mogli pomoći su veoma zahvalne na ovom efikasnom privremenom rešenju. Što je najvažnije, kontejnerski domovi pružaju im toplo mesto za boravak dok rade na obnovi svojih domova. Situacija je još uvek veoma kritična, ali srećom, mnoge druge organizacije pokrenule su slične inicijative kako bi pružile podršku žrtvama. Pomoć je na putu, a ovo ljudima daje snagu da nastave da se bore za bolju budućnost.”
Komora menadžera ljudskih resursa Srbije nagradila je Kompaniju dm drogerie markt zlatnom nagradom „Najbolji u Srbiji 2020“ na osnovu sveobuhvatne procene aktivnosti koje se tiču odnosa prema zaposlenima, ali i prema kupcima. Pored toga, drogerijski lanac dm nagrađen je priznanjem Komore za „Najbolji odgovor na pandemiju virusa korona“.Nagrada „Najbolji u Srbiji“ u kategoriji „Najbolji odgovor na pandemiju Covid 19“ osmišljena je u čast pojedinaca, timova i organizacija koji su proteklih meseci u 2020. godini hrabro radili na tome da zaposleni budu pre svega zdravi, zatim informisani i da ostanu radno angažovani.Vođena svojim korporativnim principom „Čovek u centru poslovanja“, kompanija je u protekloj godini preduzela brojne preventivne mere kojima je dodatno pružila podršku zaposlenima da prebrode izazove prouzrokovane pandemijom virusa korona. Pored toga, dm je jedan od prvih poslodavaca koji je zaposlene nagradio Covid bonusom, kada je više od 1.100 zaposlenih dobilo 18.000 dinara uz redovnu septembarsku platu. „Kao jedan od najodgovornijih poslodavaca u Srbiji, dugi niz godina pružamo posebnu podršku našoj velikoj dm porodici, a u ovoj izazovnoj godini, želeli smo da joj dodatno zahvalimo na posvećenosti i doprinosu za vreme pandemije. Zdravlje i sigurnost kolektiva oduvek su nam na prvom mestu, zbog čega smo za kratko vreme obezbedili režim rada od kuće tamo gde je to bilo moguće, a u našim objektima uvodili smo mere koje su doprinele da naše kolege, kao i kupci, ostanu bezbedni. Covid bonus je usledio kao prirodan nastavak naših aktivnosti usmerenih na zadovoljstvo i poboljšanje kvaliteta života zaposlenih. Ovim gestom uložili smo ukupno 33,5 miliona dinara u Srbiji, a slična inicijativa sprovedena je i u drugim zemljama u kojima poslujemo. Ponosni smo što stručna zajednica vrednuje naše težnje da poboljšamo poslovnu klimu u zemlji i zahvaljujemo Komori što je prepoznala u nama primer dobre prakse odnosa prema kolektivu i zajednici“, izjavila je Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.Takođe, prema istraživanju „TalentX“, sprovedenom u julu prethodne godine, kompanija dm našla se u top 20 kompanija na listi najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, zauzevši prvo mesto među maloprodajnim lancima. U anketi sprovedenoj tom prilikom, u okviru najvećeg istraživanja atraktivnosti poslodavaca u Srbiji, učestvovalo je 10.418 ispitanika.
U godini krize nije bilo otpuštanja, a zaposlen je najveći broj ljudi u poslednjih pet godina. PCR testovi organizuju se na nedeljnom nivou, navode iz kompanije Mozzart. Više od milion evra do...
U okviru projekta Generator koji se nekoliko godina zalaže za jačanje domaćeg preduzetništva, OTP banka Srbija je krajem 2019. godine pokrenula inicijativu – Generator dobrih dela – koja i...
U akciju solidarnosti Fonda B92 i Srpskog filantropskog foruma (SFF) sa građanima Hrvatske koji su u nedavnom razornom zemljotresu ostali bez kuća, prva se uključila Elixir grupa (Šabac i Prahovo) sa donacijom za nabavku kontejnera za privremeno stanovanje. Iznos donacije od 30.000 evra upotrebljen je za kupovinu osam kontejnera koji su transportovani iz Beograda i uručeni porodicama na ugroženom području Banije.„Podržali smo akciju Fonda B92 i SFF-a jer su nam svima, u svetlu aktuelne pandemije i nesreće koja je dodatno zadesila Petrinju i okolna mesta u Hrvatskoj, ukazali na univerzalnu vrednost solidarnosti. Elixir je partner i oslonac zajednica u kojima posluje, spreman da se odazove i u hitnim slučajevima u kojima su ugroženi bezbednosti i životi ljudi. Učestvovali smo u velikoj akciji nabavke respiratora zdravstvenom sistemu Srbije prošle godine, a ovu smo počeli izrazom podrške i solidarnosti sa žiteljima Petrinje koji su ostali bez svojih domova. Izazovi sa kojima se svi danas suočavamo ne smeju voditi u socijalnu izolaciju, već moraju biti pokretači veće empatije, boljeg međusobnog razumevanja i saradnje“, rekla je Margareta Musić upraviteljka Elixir Fondacije.Veran Matić, predsednik UO Fonda B92 i izvršni direktor SFF koji su pokrenuli i ovu humanitarnu aktivnost, pozvao je i druge kompanije i pojedince da se uključe u akcije solidarnosti sa narodom Banije. „Pričinjena šteta zemljotresima zaista je velika i neophodna je ne samo regionalna, već i međunarodna solidarnost kako bi se efekti štete ublažili i kako bi se u što kraćem vremenskom periodu pronašla rešenja za sve koji su ostali bez krova nad glavom. U prvom koraku, to su privremeni objekti ali već sada treba pripremati akcije podrške za trajna rešenja, nove kuće i druge objekte, čim se stvore vremenski uslovi. Pomoć upućujemo svim postradalima bez obzira na nacionalnu pripadnost“, objasnio je Matić.Svi koji žele da se pridruže mogu kontaktirati Srpski filantropski forum office@filantropskiforum.com i fond@fondb92.org
Voja Brajović, predsednik UDUS-a: U periodu epidemije, književnik može da piše kod svoje kuće, slikar da slika, ali dramski umetnici su izuzetno pogođeni ovom krizom. Ova plemenita akcija je pre svega za cilj imala da se podigne svest o tom problemuViše od 200.000 ljudi pogledalo je humanitarnu predstavu „Balkanski špijun“ za samo jedan dan, a šerovanjem linka prikupljeno je čak 3.525.000 dinara za pomoć dramskim umetnicima! Iznos donacije rastao je sa svakim šerom u prva 24 sata, a zbog velikog interesovanja za spektakl koji su priredile glumačke legende, ova moderna verzija „Špijuna“ Dušana Kovačevića biće dostupna na Mozzartovom jutjub kanalu i više od prvobitno planiranih 48 časova – možete je pogledati još nekoliko dana!Do sada neviđena postava „Balkanskog špijuna“: Dragan Bjelogrlić (uloga Ilije Čvorovića), Mima Karadžić (Đura), Vesna Trivalić (Danica), Branka Katić (Sonja) i Gordan Kičić (Petar Markov Jakovljević) briljirala je u prvoj zoom predstavi u Evropi, a Zoran Kesić je kao narator doneo još smeha u akciji „Glumci i Mozzart za vas i glumce“. Svi su se odrekli honorara kako bi iznos donacije bio još veći, a Voja Brajović, predsednik Udruženja dramskih umetnika Srbije, najpre je u samo dve reči želeo da opiše svoj utisak:- Bravo i hvala!Ali, reči su onda same tekle...- U periodu epidemije, književnik može da piše kod svoje kuće, slikar da slika, ali dramski umetnici su izuzetno pogođeni ovom krizom. Ova plemenita akcija je pre svega za cilj imala da se podigne svest o tom problemu, da ljudi prepoznaju ugroženost izvođača, koji žive da bi radili svoj posao, a trenutno su sprečeni u tome. Zato veliko hvala Mozzartu, koji je od svojih sredstava donirao novac i glumcima koji su sa tolikom radošću čitali „Špijuna“.Brajović je prijatno iznenađen koliko su Bjelogrlić i cela ekipa uspeli da prenesu emociju preko zoom-a.- U svakom trenutku se videlo da im peva duša i da su počastvovani što učestvuju u akciji. Duško Kovačević mi je rekao da je prvi put posle 47 godina slušao integralni tekst i oduševljen je interpretacijom! I Kesić je uneo mnogo šarma, kompletna postava je toliko savesno prišla celom projektu, o njihovom daru da ne govorim... Videlo se da sa mnogo radosti žele da pomognu i pošalju poruku da je našoj profesiji u ovom trenutku potrebno zajedništvo. Veliko hvala svima! Moj utisak je da u predstavi može da se uživa i dok putujete negde kolima. Dovoljno je i sam audio da se pusti, jer je ovo i izvanredna radio drama – zaključio je predsednik UDUS-a.Hvala na svakom šeru! Pogledajte predstavu u režiji Nemanje Ćipranića i produkciji Spotlighta:https://www.youtube.com/watch?v=9P4W6xtT6Ws&t=673s Širom sveta ljudi uživali u predstaviPrva zoom predstava u Evropu imala je velikog odjeka i van granica naše zemlje.- Bila nam je cast da radimo humanitarnu akciju sa nasim glumačkim legendama. Brojke kazu da je vise od 200.000 ljudi kliknulo na link za samo jedan dan, a dobili smo na stotine fotografija na kojima se vidi kako se cele porodice smeju i uživaju uz „Špijuna“ na Božic, što znaci da je broj ljudi koji su gledali bar duplo veći. Komentari su stizali iz Skoplja, Sarajeva, Pule, Kotora, Holandije... Širom sveta su ljudi uživali u maestralnoj glumi Bjele, Vesne, Branke, Mime, Kičica...Drago nam je što su se mnogi odazvali, šerovali predstavu i što smo poslali na Božić lepu zajedničku poruku - da mislimo o kulturi i da nam je potrebna u svakom trenutku – istakao je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija kompanije Mozzart.
U cilju pružanja pomoći žrtvama zemljotresa koji je nedavno pogodio Hrvatsku, MOL Grupa je obezbedila 50 mobilnih domova i šest sanitarnih kontejnera za Sisačko-moslavičku županiju koja je najvi&scaro...
Najbolji primer društvene odgovornosti je briga o zdravlju zajednice, koju NIS stavlja u prvi plan podržavajući zdravstvene ustanove širom Srbije dugi niz godina. Ova godina svima nam je pokaz...
NLB Grupa pokrenula je projekat #OkvirPodrške, sa ciljem da pomogne privredu u regionu, ohrabri preduzetništvo, podrži hrabre pojedince koji su se usudili da žive svoju priču i pomogne im da dođu do što većeg broja kupaca i korisnikaVažan deo misije NLB Grupe je da, pored visokog nivoa brige o klijentima, svojom posvećenošću, znanjem i inovativnim rešenjima doprinese boljem životu i boljoj budućnosti celog regiona u kome posluje. Uverena da može da obezbedi dodatnu vrednost klijentima, zaposlenima i istovremeno čitavom društvu, NLB Grupa je krenula putem intenziviranja implementacije održivosti u bankarsko poslovanje.Principi za odgovorno bankarstvo Ujedinjenih nacijaImplementacija odgovornosti u sve segmente poslovanja je motiv da NLB d.d, matična banka NLB Grupe, potpiše Principe za odgovorno bankarstvo Ujedinjenih nacija, čime su se sve banke članice NLB Grupe pridružile ranijim potpisnicama, 180 banaka iz celog sveta.Principi za odgovorno bankarstvo Ujedinjenih nacija predstavljaju okvir za održivo poslovanje bankarskog sektora, razvijen kroz inovativno partnerstvo između banaka širom sveta i organizacije Ujedinjenih nacija. Pored NLB-a, potpisnice su mnoge ugledne finansijske institucije iz više od 50 zemalja sa svih šest kontinenata. Prve banke su Principe potpisale 2019. godine, od kada se broj potpisnika kontinuirano povećava i širi na nova područja u kojima se sve više govori o održivosti.Principi za odgovorno bankarstvo utvrđuju ulogu i odgovornost bankarske industrije u oblikovanju održive budućnosti i usklađivanju bankarskog sektora sa planiranim dostignućima Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija i Pariskog sporazuma o klimatskim promenama iz 2015. godine. Oni takođe, što je izuzetno važno, podstiču banke da ugrade održivost u sve segmente svog poslovanja i da identifikuju oblasti gde imaju najveći potencijal da ostvare uticaj na održivost u svetu, dok se istovremeno otvaraju nove poslovne mogućnosti za čitavu NLB Grupu.Prilikom potpisivanja Principa, Blaž Brodnjak, predsednik Uprave NLB Grupe, istakao je: Ovo je važan korak koji pokazuje da nam je zaista stalo do regiona u kome poslujemo i živimo, koji nas obavezuje da radimo na održivosti na sistematičan i angažovan način i u kontinuitetu. NLB Grupa nije samo finansijska grupacija. Mi smo ljudi koji poznaju i razumeju industriju u kojoj radimo, koji razvijamo inovativne proizvode i usluge orijentisane na klijente, osećamo i razumemo okruženje, društvo i region u kojem živimo i želimo da doprinesemo boljim uslovima za poslovanje i kvalitetu života građana. Jer za nas Jugoistočna Evropa nije samo tačka na mapi. Mi ga nazivamo i tretiramo kao svoj dom. Ovde su srce i glava NLB Grupe, zato želimo i imamo ambiciju da vidimo ovaj region kako napreduje. Želimo da podržimo taj cilj odgovornim i održivim pristupom svom poslovanju i ulogom koju imamo u društvu. Čvrsto verujemo da održivost nije samo slovo na papiru, već stvarni niz odluka i aktivnosti kojima težimo da postanemo kompanija sa važnim pozitivnim uticajem na društvo i životnu sredinu u našem matičnom regionu i jedan od najpoželjnijih poslodavaca. Radićemo na ulozi u domenu održivosti na svim tržištima na kojima poslujemo, sa ciljem uspostavljanja regionalne održive platforme. Želimo da podržimo kompanije koje posluju lokalno ili regionalno, koje ovde stvaraju i razumeju svoju ulogu u društvu na način kako je mi razumemo i ispunjavamo. #OkvirPodrške Kada je u pitanju društveno odgovorno poslovanje NLB Grupe u 2020. godini, najvažnije je pomenuti #OkvirPodrške, projekat realizovan na svim tržištima na kojima grupa posluje, a u okviru kojeg je NLB Grupa obezbedila vredne pakete oglasnog prostora za privrednike iz celog regiona.Globalna pandemija dugoročno je izmenila način na koji živimo, komuniciramo, održavamo društvene kontakte i obavljamo svoje poslove, a pojedine industrije su osetile ogromne posledice krize izazvane korona virusom. Preduzetnici, gazdinstva i mala preduzeća, na kojima počiva svaka zdrava ekonomija i koji obezbeđuju egzistenciju za veoma veliki broj ljudi - za same preduzetnike i njihove porodice, za poljoprivrednike i članove njihovih domaćinstava, suočili su se sa možda najizazovnijim periodom u novijoj istoriji. Zato je NLB Grupa pokrenula projekat #OkvirPodrške, sa ciljem da pomogne privredi u regionu, ohrabri preduzetništvo, podrži hrabre pojedince koji su se usudili da žive svoju priču i pomogne im da dođu do što većeg broja kupaca i korisnika. U okviru ovog projekta, 280 privrednika iz regiona osvojilo je oglasni prostor kod medijskih partnera sa kojima članice grupe sarađuju i na taj način dobilo priliku da se za njih i njihove proizvode i usluge čuje. NLB OrganicU Srbiji, najznačajniji CSR projekat u domenu podrške privredi i ove godine je bio NLB Organic konkurs, na kome je od pokretanja 2012. godine učestvovao 501 projekat proizvođača organske hrane. I ove godine, tri projekta su nagrađena novčanim nagradama u iznosu od po 500.000 dinara.Projekat „Uvođenje savremenih tehnologija i digitalizacija organske proizvodnje povrća na Poljoprivrednom gazdinstvu Kuzmanović“ Svetozara Kuzmanović Poljoprivredno gazdinstvo Kuzmanović bavi se organskom proizvodnjom povrća na 1,15 ha, na otvorenom polju i u zaštićenom prostoru (7 plastenika, dimenzija 8m x 40m). Godišnje se proizvode 15 tona povrća. Jedan od velikih izazova je zaštita povrća od različitih bolesti i štetočina tokom proizvodnje, zbog čega je neophodno praćenje ekoloških uslova u mikrosredini gde se proizvodnja odvija. Upravo zbog toga, gazdinstvo je apliciralo za nabavku meteostanice, pomoću koje se mogu pratiti određeni parametri koji utiču na proizvodnju i na osnovu kojih će biti moguće reagovati na vreme u cilju zaštite useva od različitih prouzrokovača biljnih bolesti, kao i štetnih insekata. Osim praćenja uslova na otvorenom polju, neophodno je praćenje temperature i vlage vazduha i zemljišta u plastenicima, kao i brzine vetra, što značajno utiče na ceo proces upravljanja plastenicima. Realizacija projekta omogućiće da se u svakom trenutku preko telefona ili računara prate i proveravaju bitni parametri i status sistema koji su implementirani u gazdinstvu. Ovaj projekat ima za cilj uvođenje digitalnih tehnologija u organsku proizvodnju, što će za posledicu imati smanjenje proizvodnih troškova, povećanje kvaliteta proizvoda i smanjenje rizika od štete na plastenicima.Projekat „Unapređenje organske proizvodnje tj. prerada mleka“ Nikolaja Hristova Gazdinstvo Hristov se nalazi u Donjem Tlaminu pored Bosilegrada, a čini ga porodica od pet članova, sa tri sina, od kojih je jedan Nikolaj Hristov star svega 20 godina. Poljoprivredno gazdinstvo se pretežno bavi stočarstvom, uzgojem ovaca, jer u kraju gde žive, udaljeni od gradova, ali i drugih stanovnika, ima dosta netaknutih prostora za ispašu koji omogućavaju bavljenje organskim stočarstvom. Njihov projekat je usmeren na obezbeđivanje objekta za preradu mleka koje dobijaju od stada od 80 ovaca, uz ideju daljeg širenja stada. Objekat za proizvodnju sira i preradu mleka omogućiće porodici Hristov da i te proizvode sertifikuju i izađu na tržište gotovih proizvoda organskog porekla. Projekat „Unapređenje linije za proizvodnju i pakovanje brašna“ Jekoslava PurićaGazdinstvo Purić nalazi se pored Nove Varoši, nedaleko od parka prirode „Uvac“. Jekoslav Purić je jedan od pionira u ponovnom uvođenju heljde i spelte na poljoprivrednu mapu Srbije, a od samog početka je uzgoj ovih žitarica radio po organskim principima u saradnji sa Poljoprivrednim fakultetom. Gazdinstvo poseduje 8,5 ha, od čega je 7,5 ha u organskom statusu. Kao jedan od najvećih proizvođača plemenitih žita u zapadnoj Srbiji, mnogo snage i znanja polaže u razvijanje i održavanje biodiverziteta na planinama tog kraja. U budućnosti vide svoje gazdinstvo kao veći i još više razrađen posao koji će, pored brašna, moći da ponudi i druge poluproizvode i proizvode. Teže da zaokruže sve procese, da otpad iz nekih procesa iskoriste na drugi način i nađu mu svrhu po principima cirkularne ekonomije, dajući primer drugima kako da plasiraju proizvode sa planina jugozapadne Srbije. Pored brašna od heljde, koju proizvode više od 20 godina, i brašna od spelte, proizvode i jastuke od ljuspica heljde koje proizvode i pakuju, a odnedavno i stočnu hranu čija je hranljiva vrednost ispitana i potvrđena u laboratorijama Poljoprivrednog fakulteta.U borbi protiv korone, zajedno smo jačiNa svim tržištima na kojima posluje, NLB Grupa je intenzivno pratila situaciju u vezi sa širenjem virusa COVID-19 i pružala podršku tamo gde je bila najpotrebnija, pre svega zdravstvenim ustanovama u regionu, ali i drugim institucijama kojima je bila potrebna podrška za uspešniju borbu protiv epidemije.Na početku epidemije, kada je imperativ bi povećanje broja testiranih, banka je obezbedila laboratorijski materijal za Institut za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, koji je u tom trenutku bio jedina institucija u kojoj se radilo testiranje na korona virus za celu Srbiju. Podržala je i udruženja u Beogradu i Nišu koja su tokom nestašice zaštitnih maski okupila volontere kako bi doprinela obezbeđivanju maski za one koji su u borbi protiv epidemije bili u prvim redovima, a istovremeno pružila potrebnu podršku bolnicama, centrima za socijalni rad i drugim institucijama u Srbiji u kontekstu virusa COVID-19.Banka je učestvovala i u akciji Unicefa za nabavku kiseoničkih protokomera, koji su osnovna kiseonička potpora pacijentima obolelim od virusa korona. Zahvaljujući brzom odgovoru poslovne zajednice, Unicef je prikupio sredstva za nabavku preko 400 protokomera. Apelu Unicefa su se odazvale i kompanije koje su se prethodnih godina takmičile na tradicionalnom Unicef Fer plej turniru u basketu, koji prvi put posle 12 godina nije održan zbog aktuelnih zaštitnih mera, a među njima je i NLB Banka, čiji su predstavnici prethodnih godina igrali basket za decu Srbije.Odgovorni prema sebi i prema drugimaU 2020. godini, najvažniji cilj banke u domenu brige o zaposlenima je bilo zdravlje svih članova našeg tima. Zato je banka od samog početka pandemije intenzivno radila na obezbeđivanju svih sredstava za zaštitu zdravlja svojih, od nabavke maski, rukavica i dezinficijenasa u trenucima kada ih na tržištu gotovo i nije bilo, postavljanja zaštitnih barijera na blagajnama, preko organizacije rada od kuće i donošenja pravila za bezbedno poslovanje, do intenzivne komunikacije kako bi svi zaposleni u svakom trenutku imali sve informacije o epidemiološkoj situaciji, novostima iz banke u vezi sa korona virusom, ali i dobili adekvatnu podršku u situacijama kada im je ona bila potrebna. Anketa među zaposlenima pokazala je da su zaposleni izuzetno zadovoljni načinom na koji je banka reagovala, kao i brzinom reakcije na aktuelnu situaciju, a zaposleni su imali priliku i da sugerišu rešenja koja su za njih najprihvatljivija u smislu organizacije rada i očekivanja. Banka je bila izuzetno aktivna i u komunikaciji sa klijentima, omogućavajući im u svakom trenutku pristup proizvodima i uslugama banke, pre svega pristup sredstvima na njihovim računima čak i tokom vanrednog stanja, a sa druge strane štiteći i njihovo zdravlje prilikom dolazaka u ekspozituru.
OMV, međunarodna, integrisana naftna i gasna kompanija sa sedištem u Beču, proizvodi i plasira na tržište naftu i gas, inovativna energetska, kao i vrhunska petrohemijska rešenja. Svesni činjenice da je naša kompanija definisana načinom ponašanja svih naših zaposlenih, nastojimo da principe društvene odgovornosti integrišemo u svakodnevno poslovanje, iniciramo i podržimo važne društvene akcije i zajedno budemo još odgovorniji OMV je potpisnik UN-ovog Globalnog dogovora, Vodećih principa UN-a o poslovanju i ljudskim pravima, a takođe sprovodi svoje aktivnosti u skladu sa smernicama OECD-a za multinacionalna preduzeća. Poštujući ljudska prava i radeći sa našim dobavljačima, gradimo dugoročno održiv biznis, jer poslujemo na pošten i častan način. Pridržavamo se svih relevantnih zakona i težimo da osiguramo da se svi u našem lancu snabdevanja pridržavaju relevantnih standarda postavljenih u našem kodeksu ponašanja i da slede naše ključne politike i principe.OMV Srbija sledi društveno odgovornu politiku matične kompanijeOd početka svog poslovanja u Srbiji OMV snažan fokus stavlja na podršku društvenim inicijativama i projektima. Društveno odgovorno poslovanje kompanije OMV Srbija podrazumeva odgovoran odnos prema zajednici, svojim korisnicima, zaposlenima i životnoj sredini. Takođe, integralni deo naše korporativne strategije i sastavni deo principa odgovornosti u poslovanju čini i održivo poslovanje.Pojava pandemije COVID-19 dodatno nas je pokrenula u zajedničkom izazovu pred kojim se našla cela planeta. Sa ciljem da na najbolji način odgovorimo novonastalim okolnostima, sa brigom za svakog pojedinca, priključili smo se podršci zdravstvenim institucijama i osoblju i organizovali niz aktivnosti za obezbeđivanje sigurnog boravka na našim prodajnim mestima i brigu o ugroženim pojedincima.Podrška u borbi protiv COVID-19Novonastale okolnosti su nas sve zatekle i primorale da reagujemo brzo, konkretno i odgovorno. OMV je u tom smislu jedna od kompanija koje posluju na teritoriji Srbije i koje su u veoma kratkom roku odgovorile profesionalnom i materijalnom podrškom. Tokom celog perioda od pojave COVID-19 pandemije intenzivno se bavimo i organizacijom procesa, uvođenjem mera za zaštitu zaposlenih, brigom o zdravlju i sigurnosti boravka na našim benzinskim stanicama. Veoma brzo smo realizovali preventivnu dezinfekciju svojih objekata, postavili značajna obaveštenja, sredstva za dezinfekciju i barijere kojima smo doprineli da se korisnici i zaposleni osećaju sigurno i neometano obavljaju svoje aktivnosti. Takođe, zbog podrške svim nadležnim službama tokom vanrednog stanja, dvanaest stanica u OMV mreži imalo je celodnevno dežurstvo. Pomenućemo neke od inicijativa za koje se nadamo da su dale barem mali doprinos u borbi protiv COVID-19.Glosa 1: Dobra saradnja sa Caritasom Srbije nastavljena je i ove godine kroz projekat integracije tinejdžera iz socijalno ugroženih porodica Donacije zdravstvenim institucijama i ustanovamaPo izbijanju epidemije OMV Srbija je uspostavila saradnju sa Kriznim štabom Grada Beograda i u okviru njega gradskim Sekretarijatom za zdravstvo. Jedan od primarnih zadataka ove dve institucije je da tokom vanredne situacije koordiniraju rad svih preko potrebnih službi za funkcionisanje grada.Imajući u vidu aktuelnu epidemiološku situaciju, OMV Srbija se priključila opštoj podršci sa donacijom novčanih sredstava Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“ i Domu zdravlja „Voždovac“ u vrednosti od preko milion dinara.Novčana sredstva su imala za cilj da doprinesu svakodnevnom funkcionisanju obe institucije. Kada je reč o Institutu „Torlak“, to je između ostalog proizvodnja vakcina u skladu sa savremenom tehnologijom i najvišim standardima, kao i obezbeđivanje nesmetanog sprovođenja aktivnosti nacionalnih referentnih laboratorija. Podržali smo rad trijažnog centra u Domu zdravlja „Karaburma“ i privremene ustanove za prijem pacijenata na Beogradskom sajmu obezbeđivanjem toplih napitaka i postavljanjem aparata za pravljenje kafe, i ujedno donirali hranu koja je u tom trenutku bila značajan doprinos organizaciji Caritas Srbije.Kafa za naše heroje na OMV Srbija benzinskim stanicamaU znak podrške današnjim modernim herojima, koji su uvek tu i brinu se o našoj dobrobiti, posebno u ovoj borbi protiv nevidljivog neprijatelja, pokrenuli smo kampanju da se svim zdravstvenim radnicima koji posete benzinske stanice OMV omogući da dobiju besplatnu VIVA kafu po njihovom izboru. Zato je, u celoj mreži OMV stanica u Srbiji, tokom trajanja vanrednog stanja svim zdravstvenim radnicima bio omogućen kratak predah uz omiljeni topli napitak. Suvišno je reći da je VIVA kafa naš zaštitni znak, i da se sa velikom pažnjom bavimo kvalitetom ponude, ali bitno je navesti da je proizvodnja proizvoda sa oznakom VIVA takođe zasnovana na odgovornom i održivom pristupu proizvodnim procesima. Proizvodi ne sadrže veštačke ukuse, zaslađivače, palmino ulje ili konzervanse. Vodimo računa o razgradivoj ambalaži. Kafa koju prodajemo nosi oznaku Fairtrade, i simbolizuje pravičnu isplatu i podršku za uzgajivače kafe u zemljama u razvoju. A ovo je samo jedan od načina kako doprinosimo održivom razvoju društva i ekonomije uz poštovanje životne sredine.Tokom trajanja vanrednog stanja, u celoj mreži OMV stanica u Srbiji, svim zdravstvenim radnicima bio je omogućen kratak predah uz besplatnu VIVA kafu Šoljica kafe za dobro deloRukovodeći se navedenim principima brige i podrške, ove godine smo 1. oktobar, Međunarodni dan kafe, obeležili novom inicijativom. Kafa je napitak uz koji svakodnevno delimo životne trenutke, a u promenjenim okolnostima koje su uticale na sve nas, ovogodišnji Dan kafe bio je povod da zajedno sa potrošačima podelimo solidarnost i brigu o zdravlju. Celokupan prihod ostvaren od prodaje popularne VIVA kafe na benzinskim stanicama OMV širom Srbije tokom Dana kafe je doniran. Primaoci donacije su bili NURDOR, Nacionalno udruženje dece obolele od raka i Fondacija SOS Dečija sela Srbija, sa kojima smo ostvarili lepu saradnju.Klub „Zlatno srce“ i podrška najmlađimaU duhu svojih strateških opredeljenja i korporativne kulture koja uključuje pomoć širokoj društvenoj zajednici, kompanija OMV Srbija postala je partner Kluba „Zlatno srce“ Fondacije SOS Dečijih sela Srbija. Ova organizacija, za prvi i najvažniji zadatak, ima pružanje dugoročne, kontinuirane podrške deci bez roditeljskog staranja sve do njihovog osamostaljivanja, a OMV je postao deo tima koji omogućava da se promene životi stotine dece širom Srbije i da im se pruži prilika za bolju budućnost.OMV Srbija se uključila u saradnju sa Klubom i tako što su predstavnici Fondacije SOS Dečija sela Srbija bili dostupni na maloprodajnim objektima OMV. Tako su oni koji žele da se priključe ovoj inicijativi putem donacija mogli to da ostvare i na odabranim OMV stanicama.Uz podršku radu Fondacije, imali smo i jedinstvenu priliku da sa decom i svim stanovnicima Dečijeg sela Kraljevo podelimo prazničnu atmosferu, novogodišnje paketiće i provedemo vreme u druženju. „Pripremi se za budućnost“ i podrška tinejdžerimaDobra saradnja sa Caritasom Srbije nastavljena je i ove godine kroz projekat „Pripremi se za budućnost“ za integraciju tinejdžera iz socijalno ugroženih porodica u samostalni život. Projekat je osmišljen u skladu sa politikom društveno odgovornog poslovanja OMV Srbija i korporativnom kulturom kompanije kojom se podstiče pružanje jednake šanse svima i nagrađivanje mladih ljudi koji pokažu potencijal, spremnost za učenje i napredovanje.Cilj projekta „Pripremi se za budućnost“, započetog 2016. godine, jeste da mladim ljudima pomogne u savlađivanju izazova samostalnog življenja i privređivanja, kroz praktična iskustva, a da pri tome ne ugroze svoje školovanje. Tokom oktobra potpisani su ugovori sa još dva mlada čoveka. Jedan je dobio priliku da radi na OMV benzinskoj stanici u Jagodini, dok će drugi svoju priliku da stekne radno iskustvo ostvariti na OMV benzinskoj stanici Subotica.Inače, danas u mreži OMV Partnera na 63 benzinske stanice u Srbiji radi oko 800 ljudi, od kojih 23 odsto radi duže od 10 godina. Brojni su primeri mladih ljudi koji su počeli kao točioci i kasirke, zatim napredovali do zvanja šefova smene na stanicama, i došli do pozicija Partnera benzinske stanice i prilike da vode svoje preduzeće, brinući o nekim novim mladim ljudima. Odgovornost prema životnoj srediniStrategija održivog razvojaOMV se već decenijama obavezuje da će poslovati ekonomski, ekološki i socijalno održivo i nastaviti da održava ovu posvećenost, jer je to jedini način da se dugoročno zaštiti i sačuva sigurnost i prosperitet. OMV nastavlja da radi na najvažnijem pitanju za našu industriju u budućnosti - klimatskim promenama. Zauzeli smo aktivan pristup prema uspešnom repozicioniranju OMV u svetu sa manje ugljenika i u potpunosti smo posvećeni Pariskom klimatskom sporazumu.Aktivno transformišemo svoj portfolio proizvoda povećavajući udeo proizvoda koji sadrže manje ugljenika i zajedno sa Borealisom radimo na inovativnim rešenjima koja doprinose energetskoj tranziciji i cirkularnoj ekonomiji, kao što su ReOil®, mehanička reciklaža, i koprerada bionafte. Podržavamo prelazak na ekonomiju sa manje ugljenika i postavljamo merljive ciljeve za smanjenje intenziteta ugljenika i uvođenje novih energetskih i petrohemijskih rešenja.Održivo poslovanje presudno je za OMV u stvaranju i dugoročnoj zaštiti vrednosti, izgradnji poverenja u partnerstvu i privlačenju kupaca, kao i najboljih dobavljača, investitora i zaposlenih.Za više informacija molimo posetite: https://www.omv.com/en/sustainability/our-approach/our-strategyPošumljavanje i „Akcija za klimu“ Pošumljavanje ima veliki potencijal u borbi protiv klimatskih promena. Obnavljanje i sađenje šuma efikasno je prirodno klimatsko rešenje koje može da doprinese velikom smanjenju emisije štetnih gasova apsorbovanjem i akumuliranjem ugljen-dioksida iz atmosfere. Za OMV aktivnost pošumljavanja dopunjava ciljeve smanjenja ugljenika koje je postavila kompanija. Akcijom pošumljavanja područja u Srbiji, OMV je potvrdio stratešku opredeljenost u davanju sopstvenog doprinosa u borbi protiv klimatskih promena, kao i pružanju podrške dugoročnom cilju da se intenzivnijim pošumljavanjem dostigne željena šumovitost Srbije od 41,4 odsto.Volonterska aktivnost OMV Srbije u saradnji sa JP „Srbijašume“ obuhvatila je tokom prethodne dve godine sadnju 2.000 sadnica crnog bora, na području sela Draglice na obroncima planine Zlatibor i 2.000 sadnica smrče na području Čestobrodice u istočnoj Srbiji. Na ovaj način, zajedno smo doprineli postizanju cilja broj 13 Ujedinjenih nacija za održivi razvoj, nazvanog „Akcija za klimu“.I za kraj … početakOMV Srbija je deo OMV Aktiengesellschaft, jedne od najvećih industrijskih kompanija kotiranih na berzi u Austriji. Sa sedištem u Beogradu, trenutno ima 63 benzinske stanice i tržišno učešće oko 10%. OMV benzinske stanice su multifunkcionalni servisni centri, za ljude i vozila, gde potrošači mogu da se snabdeju gorivima, mazivima, uslugom pranja automobila i u 58 VIVA prodavnica pronađu brze obroke, osveženja i širok asortiman dodatnih usluga.Na tržištu Srbije poslujemo gotovo 20 godina. Učestvujemo u različitim društveno odgovornim inicijativama, pokrećemo nove i nameravamo da nastavimo, sa još više energije i posvećenosti. OMV. Energija za bolji život.
Potpuno svesni odgovornosti koju imamo za svoje klijente, zaposlene i partnere, širom regiona, OTP Grupa je dala značajan doprinos ublažavanju poteškoća izazvanih virusom kovid-19 OTP Grupa u ...
Dragan Bjelogrlić, Vesna Trivalić, Mima Karadžić, Gordan Kičić, Branka Katić, uz domaćina Zorana Kesića spremaju spektakl koji će na Mozzartovom jutjub kanalu biti emitovan na Božić u 20 časova.Soko zove orla, soko zove orla – viče Dragan Bjelogrlić u ulozi Ilije Čvorovića! Orao pao, orao pao odgovara Mima Karadžić kao Đura! Vesna Trivalić ne prestaje da popuje, baš kao Danica, a u dosad neviđenoj postavi Kovačevićevog „Balkanskog špijuna“ nastupiće i Gordan Kičić (Petar Markov) i Branka Katić (uloga ćerke Sonje). Zoran Kesić upotpuniće spektakl koji glumačke legende u saradnji sa Mozzartom spremaju za Božić, preko Zoom-a, u produkciji Spotlight-a. Humanitarna predstava za pomoć UDUS-u biće emitovana na Mozzartovom jutjub kanalu 7. januara u 20 časova, a potom će biti dostupna za gledanje još 48 časova.Kultura u doba korone bi mogla da bude opisana onom čuvenom rečenicom iz „Špijuna“ – ako me se sete, sete. Naša je dužnost da pomognemo onima koji tokom pandemije ne mogu da rade punom parom, niti da nastave da stvaraju kultna dela. Zato je veoma važno da se svi udružimo i pomognemo dramskim umetnicima - tokom prva 24 sata, ti šeruješ predstavu, a Mozzart donira UDUS-u za fond solidarnosti. Što je više šerova, to će fond biti veći!Raduje me ovaj projekat, u dobrom sam društvu. Svi se po prvi put susrećemo sa ovim formatom predstave, preko zoom aplikacije. Pružićemo publici šansu da zaviri u naš glumački proces, pozivamo ih da budu sa nama dok čitamo kultnu dramu Duška Kovačevića „Balkanski špijun“. To je baš lep izazov za sve nas. Nadam se da ćemo uspeti da pomognemo našim kolegama kojima je pomoć u ovim teškim vremenima neophodna – istakla je Branka Katić. Glumci se odriču svog honorara za učesce i takodje ga doniraju UDUS-u, a kompletna postava i Mozzart pozivaju sve da šeruju i učestvuju u širenju lepe energije, svesti o stanju kulture pogođene kovidom. Ideja je fenomenalna, izuzetno mi je drago što sam deo ove priče i fantastične ekipe. Imamo priliku da se ujedinimo i sakupimo sredstva za UDUS i kolege koje su u veoma nezavidnom položaju. Mislim da predstava dolazi u pravom trenutku, na Božić će svi biti kod kuće i moći će da nam pomognu da širimo duh praznika i darivanja, kako bismo zajedno dali podršku dramskim umetnicima. Veoma smo zahvalni Mozzartu, koji na pravi način podržava kulturu - naglasio je Gordan Kičić.Svaki šer donosi nova sredstva za fond solidarnosti našeg reprezentativnog kulturnog udruzenja.Tokom cele godine borili smo se protiv kovida, donirali vise od milion evra zdravstvu, trudili se da kažemo hvala medicinirima kroz mnoge akcije... Sada smo osmislili način da ukažemo na situaciju u kojoj se nalazi kultura usred pandemije. Odazvala su neka od naših najvećih glumačkih imena, legende koje su obelezile našu i jugoslovensku kinematografiju i zajedno pravimo predstavu za sve koji su sami u kovid bolnicama, za one koji kod kuće brinu o njima, za roditelje koji balansariju sa radom od kuce. Želimo da ova humanitarna verzija „Balkanskog špijuna“ sve nasmeje i da barem u tih sat vremena mislimo samo na lepe stvari. Hvala glumcima na odvojenom vremenu, jer bez njih ništa ne bi bilo moguće – poručio je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija kompanije Mozzart.
Od početka zdravstvene krize, United Grupa, u okviru koje posluju kompanija SBB i SBB fondacija, pomogla je sa tri miliona dolara celom regionu, od čega je samo za Srbiju izdvojeno čak milion dolara pomoći u novcu i medicinskoj opremiUsluge telekomunikacionih kompanija od početka epidemije virusa COVID-19 postale su još značajnije, kako za privredu, tako i za svakog građanina. SBB kompanija, ali i druge telekomunikacione i medijske kompanije koje posluju u okviru United Grupe, doprinele su efikasnom radu od kuće, đacima i nastavnicima onlajn nastavu, stalnom kontaktu sa porodicom i prijateljima u svakom trenutku, bezbednoj onlajn kupovini, pravovremenom i kredibilnom informisanju i kvalitetnoj zabavi.Brojna istraživanja pokazala su da je svetska kriza izazvana korona virusom pogodila i sektore u koje su svrstane i telekomunikacije, ali sa najmanjim negativnim efektom. Ipak, globalna pandemija uticala je da SBB kompanija prilagodi način rada novonastaloj situaciji sa ciljem nesmetanog pružanja vrhunskih inovativnih usluga po kojima je poznata dve decenije. U sektorima u kojima je to bilo moguće, organizovan je rad od kuće i pre proglašenja vanrednog stanja, a bezbednost i zdravlje zaposlenih i korisnika, postali su imperativ u organizaciji i ostalih delova kompanije. Nošenje zaštitnih maski obaveza je svih članova SBB tima. Dezinfekciona sredstva postavljena su na sva lako dostupna mesta, kako u Teleparku gde je sedište kompanije, tako i na svim prodajnim mestima širom Srbije.Kako bi omogućili nesmetano korišćenje usluge interneta koji se u Giga gradovima kreće do 1Gbps, za rad od kuće, praćenje nastave, kao i dodatnu zabavu, u više od 20 gradova ugašena su po četiri analogna kanala sa ciljem proširenja kapaciteta internet servisa. Skraćeno je radno vreme SBB prodajnih mesta i promovisana je usluga onlajn plaćanja bez provizije, uz još jednostavnije i brže plaćanje putem NBS QR koda i opcije čuvanja platne kartice. Uz nove usluge, SBB korisnici na Moj SBB aplikaciji i portalu mogu bezbedno i lako plaćati račune, menjati pakete, naručivati usluge ili proveravati stanje na računu. Za SBB korisnike tokom trajanja vanrednog stanja otključani su i dodatni kanali i Video klub.Kao društveno odgovorna kompanija SBB je pozdravila mere Vlade Srbije i za vreme trajanja vanrednog stanja, penzionerima nisu isključivane usluge zbog neizmirenih obaveza, niti se naknadno obračunavala kamata na zakasnela plaćanja. Doprinos zajednici tokom pandemijeOd početka zdravstvene krize izazvane epidemijom virusa COVID-19, United Grupa, u okviru koje posluju kompanija SBB i SBB fondacija, pomogla je sa tri miliona dolara celom regionu, od čega je samo za Srbiju izdvojeno čak milion dolara pomoći u novcu i medicinskoj opremi. United Grupa se od početka epidemije trudila da zdravstvenim radnicima omogući što bolje i bezbednije uslove za rad i na taj način doprinese zdravlju i sigurnosti svih građana. U isto vreme, u želji da pomogne medicinskom osoblju u borbi protiv korona virusa, SBB fondacija donirala je 600 litara medicinskog alkohola Kliničkom centru Kragujevac i internet za COVID centar u ovom gradu. Pored toga, SBB kompanija donirala je i digitalnu televiziju i najkvalitetniji WiFi internet servis Kliničkom centru Kragujevac. Najkvalitetnije i pouzdane usluge u svakom trenutkuBez obzira na povećano korišćenje svih servisa, SBB je uspeo da se prilagodi situaciji i neometano nastavi da pruža usluge vrhunskog kvaliteta. Prema merenjima TV beata, N1 se sa petog našao na trećem mestu po gledanosti, dok se na četvrto mesto plasirala najmlađa televizija Nova S, koja je osim informativnog imala i veoma gledan zabavni i serijski program. Tokom perioda vanrednog stanja internet saobraćaj i gledanje televizije u realnom vremenu povećani su za 50 odsto, gledanje Video kluba za 65 odsto, a usluge vraćanja TV sadržaja sedam dana unazad za 20 odsto. Korisnici su telefonirali češće nego ranije, pa je i u fiksnoj telefoniji zabeležen skok od rekordnih 85 odsto.Prema merenjima TV beata, N1 se sa petog našao na trećem mestu po gledanosti, dok se na četvrto mesto plasirala najmlađa televizija Nova S, koja je osim informativnog imala i veoma gledan zabavni i serijski program. Pred početak vanrednog stanja korisnicima su podignute brzine interneta u Giga gradovima, a tokom trajanja vanrednog stanja bili su otključani dodatni kanali, kao i Video klub. Svi za jednog, EON za sveSBB kompanija je prilikom prve odlučujuće utakmice u plej-ofu za odlazak na EURO Norveška - Srbija svim korisnicima omogućila besplatno gledanje odlučujućeg meča putem EON platforme. U okviru kampanje EON za Srbiju svim novim SBB korisnicima omogućen je besplatan vikend zabave i sporta. SBB korisnici mogli su da bodre „orlove“ za odlazak na EURO, gledaju i „Veče se Ivanom Ivanovićem“, „24 minuta sa Zoranom Kesićem“, „Utisak nedelje“, najnovije, tačne i nezavisne vesti na N1 i još mnogo toga potpuno besplatno.Bez obzira na brojne poteškoće sa kojima se kompanija susreće, SBB je nastavila da razvija nove usluge koje će uskoro predstaviti. Tokom godine nastavljena je digitalizacija čitave Srbije, u junu su promovisane napredne EON funkcionalnosti, među kojima su EON personalizacija i EON Kids. Fondacija trenutno podržava devetoro mladih genijalaca koji svojim uspesima, talentom i radom idu ka tome da budu i najbolji ambasadori svoje zemljeUprkos svim poteškoćama koje je donela epidemija korona virusa, završena je digitalizacija Kragujevca, a SBB je proširio digitalnu mrežu i na još jedan novi Giga grad – Paraćin. SBB mreža je dokazala da se svi korisnici mogu, u bilo kom trenutku, osloniti na kvalitet i pouzdanost usluga. U kompaniji veruju da će u svakoj prilici u budućnosti pokazati da može da se nosi sa svim izazovima i da odgovori svim potrebama korisnika.SBB fondacija već pet godina čini da naša zemlja bude bolje mesto za životOd samog osnivanja, SBB fondacija je pažnju prvenstveno usmerila na zaštitu životne sredine, pomoć finansijski ugroženim, ali funkcionalnim porodicama širom Srbije, kao i podršku mladima u obrazovanju. Kampanja “Ne prljaj, Nemaš izgovor!” ima za cilj podizanje svesti o tome koliko je svako važan kako bismo zaštitili životnu sredinu. Do sada je svake godine čišćeno oko 20 gradova u Srbiji, podeljeno ukupno 43.000 eko-kesa, donirana su 22 dečja igrališta, oko 30.000 dece je gledalo predstavu „Ko to tamo prlja”, oko 40.000 dece dobilo je i knjižicu sa istim nazivom, a u ekološkim izazovima je učestvovalo više od 52.000 dece. Vođeni idejom da svako može da bude dobar primer svojim komšijama, deci i prijateljima, SBB fondacija je tokom oktobra i novembra pozvala sve da budu deo promena koje žele da vide i da učestvuju u nagradnom konkursu rEKOnstrukcija, koji je deo velike ekološke kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!”. Početkom oktobra izabrani su i novi stipendisti u okviru projekta „Stipendija profesor Njegoš B. Šolak“, koji ima za cilj da pronađe i podrži nadarene mlade ljude u Srbiji i pomogne im da ostvare svoj pun potencijal. Naši „najbolji od najboljih“ od SBB fondacije dobijaju finansijsku, mentorsku i logističku podršku, kako bi nastavili svoje profesionalno usavršavanje. Fondacija trenutno podržava devetoro mladih genijalaca koji svojim uspesima, talentom i radom idu ka tome da budu i najbolji ambasadori svoje zemlje. SBB fondacija u okviru programa „Jezgro“ prepoznaje funkcionalne i hrabre porodice i pruža im dugoročnu finansijsku i drugu pomoć. Program Jezgro pruža dugoročnu mesečnu finansijsku pomoć porodicama koje ispune kriterijume i koje će u programu ostati sve dok najstarije dete ne završi srednju školu ili fakultet, a često i duže. Na taj način „Jezgro“ predstavlja tačku oslonca i višegodišnje izvesnosti, a upravo je izvesnost često ključna u egzistencijalnoj borbi, koja po pravilu traje dugo. Pokrenut 2015. godine, program pokriva čak 70 porodica iz 29 gradova Srbije.SBB deo United GrupeSBB kompanija je vodeći operator digitalne i analogne kablovske televizije, televizije putem interneta, satelitske televizije, interneta i fiksne telefonije. Korisnicima u Srbiji pruža vrhunske inovativne usluge. Jačanje liderske pozicije u Srbiji je ono na čemu radi više od 1.700 zaposlenih u kompaniji. Udruženim talentom, zajedničkim iskustvom i veličinom na tržištu od 27 miliona ljudi u Jugoistočnoj Evropi, United Grupa može pružiti telekomunikacione usluge najnovije generacije i najbolji strani i domaći TV sadržaj. U poslednjih godinu dana Grupa je nastavila sa ostvarivanjem planova u okviru strategije rasta u regionu i šire, kao i daljem razvoju inovacija u oblasti telekomunikacija i medija i jačanju pozicije lidera na tržištu sedam zemalja Jugoistočne Evrope.United Grupa postala je vlasnik mobilnog operatora Tele 2 u Hrvatskoj u martu i vodeće telekomunikacione kompanije Vivacom u Bugarskoj u julu 2020. godine. Očekuje se i završetak procesa preuzimanja grčke telekomunikacione kompanije Fortnet. Ovo je treća po redu velika akvizicija United Grupe, od kada je investicioni fond BC Partners preuzeo većinsko vlasništvo u martu 2019. godine. U julu je pokrenuta onlajn i TV prodavnicu Shoppster, i tako započeta nova sfera e-commerce poslovanja, lansiranjem regionalne platforme za onlajn trgovinu. U prvoj fazi Shoppster je dostupan u Srbiji kao onlajn prodavnica. Uskoro, Shoppster će svoje usluge ponuditi i kupcima iz Slovenije.
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE