Lifestyle

Nova usluga u McDonald’s restoranima – Walk Thru

Od polovine avgusta McDonald’s u Srbiji je u određenim restoranima širom zemlje, spisak svih restorana možete pogledati ovde, uveo novu uslugu za svoje goste – Walk Thru koja podrazumeva da hranu možete poručiti na posebnom prozoru namenjenom ovoj usluzi, bez ulaska u sam restroran.  Uslugu Walk Thru svi gosti u navedenim restoranima sada mogu koristiti u periodu od 21,00 do 01,00 časova, izuzev restorana koji rade do ponoći, što je sve navedeno na sajtu kompanije. „Pandemija COVID-19 koja je i dalje prisutna nas je navela da počnemo da razmišljamo o dodatnim uslugama koje možemo da ponudimo našim gostima i zbog toga smo uveli Walk Thru, kao pandan Drive Thru, kako bi i naši gosti koji nemaju automobil, a žele da poruče hranu u večernjim časovima, imali tu mogućnost. Prvi utisci naših gostiju su veoma pozitivni. Nastavićemo  da kreiramo nove pogodnosti i u mesecima koji su pred nama“, navela je Desanka Landauer, direktorka marketinga u McDonald’su u Srbiji.

Lifestyle

Radost i vedrina na 7. Šekspir festivalu

„Betoven i Šekspir“ u izvođenju Gudačkog kvarteta Beogradske filharmonije, nesvakidašnji spoj dvojice umetničkih velikana, otvoriće sedmi po redu Šekspir festival. Manje je poznato da je Betoven upravo u Šekspiru nalazio inspiraciju za mnoga svoja dela, posebno za gudačke kvartete, a kroz uvertiru za Koriolana i Buru direktno se odužio svom umetničkom idolu. Romantična komedija koja je plod saradnje Narodnog pozorišta u Nišu, Kruševačkog pozorišta i Internacionalnog Nišville Jazz, "Kako vam drago", prema konceptu Nikite Milivojevića. Zatim, "Dva viteza iz Verone", Šabačkog pozorišta rediteljke Mie Knežević. Čuvena drama Toma Stoparda o dvojici sporednih likova iz Šekspirovog Hamleta "Rozenkranc i Gildenstern su mrtvi", Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu, a u režiji Igora Pavlovića, biće na programu sedmog Šekspir festivala koji će se, uz podršku UNIQA osiguranja, održati od 12. do 16. septembra na centralnoj festivalskoj lokaciji – velelepnoj Vili Stanković u Čortanovcima. Poslednjieg festivalskog dana na programu je "Moj Šekspir", Nikite Milivojevića, neočekivana forma u kojoj glumci najvećeg dramskog pisca smeštaju u sadašnjost i pomažu nam da ga upoznamo kroz dogodovštine iza scene i iskustva koja su stekli nastupajući u Šekspirovim dramama. Karte za ovo jedinstveno dramskog iskustvo, mogu se kupiti po ceni od 500 dinara. Program 7. Šekspir festivala najavio je Nikita Milivojević, direktor i osnivač festivala, dok su ispred institucija koje su podržale ovaj događaj govorili i Dragana Milošević, pokrajinski sekretar za kulturu i javno informisanje, Vladimir Gak, predsednik Opštine Inđija i Sonja Marić, direktor Sektora za marketing i korporativne komunikacije UNIQA osiguranja. „Čast nam je što Šekspir Festival, autentičan praznik kulture i pozorišta, već sedam godina raste zajedno sa UNIQA osiguranjem. Sam Šekspir je rekao da je vera u radost gotovo ista kao i sama radost. Nas raduje što posle dužeg vremena, među prvima otvara vrata poklonicima umetnosti i pozorišnog stvaralaštva u Srbiji. Festival, iako od početka jedinstven, ovaj put će usled okolnosti, možda vernije nego ikad u velelepnom zdanju vile Stanković, dočarati Šekspirovo vreme u kom su se, kao danas, predstave održavale pod vedrim nebom. Festival će ove godine uz podršku UNIQA osiguranja biti sigurno mesto za dobru zabavu oličenu u jedinstvenom spoju muzike i komedije. Svima nam je potrebno više smeha, optimizma i dobre energije, a kada se sve to imate na ovom jedinstvenom mestu u okviru Šekspir festivala, nemamo sumnju da će ta radost pronaći put do svoje publike".  – rekla je Sonja Marić, naglašavajući da ova kompanija ostaje dosledna pravim vrednostima tradicionalnom podrškom umetnosti i pozorišnom stvaralaštvu. Šekspir festival, jedinstven je kulturni događaj koji je prošle godine Evropska mreža festivala i zvanično uvrstila u listu najznačajnijih na Starom kontinentu.  Festival je osmišljen kako bi izvođenjem predstava pod vedrim nebom na autentičan način dočarao vreme negujući uspomenu na najvećeg svetskog dramskog stvaraoca,  od početka se održava uz pomoć i podršku Pokrajinske vlade, Opštine Inđija, Ministarstva kulture, Grada Novi Sad, UNIQA osiguranja i MTS Telekom Srbija. Osnivanje Šekspir festivala u Srbiji inicirao je reditelj Nikita Milivojević nakon premijere njegove predstave „Henri VI” u čuvenom Glob teatru u Londonu u maju 2012. godine. Pored želje da nam otkrije Šekspira na nov način, Nikita Milivojević je bio vođen idejom da se Vila Stanković - izuzetan prostor zatvoren za javnost u Srbiji, učini atraktivnim kulturno-turističkim mestom.  Ovaj festival jedinstvena je prilika da domaća publika pogleda trenutno najpopularnije komedije srpskih pozorišta koje se igraju po Šekspirovim delima.  Uz poštovanje zdravstvenih preporuka, Festival koji se tradicionalno održava na otvorenom, organizuje se uz smanjen kapacitet publike zbog preventivnih mera i fizičke distance. Zanimljivost je da je na konferenciji za štampu ustanovljen i nezvanični slogan festivala u Šekspirovskom duhu, koji glasi: "Radost i vedrina, jer tako biti mora"

Lifestyle

Tajna Ikeinog najprodavanijeg stočića u Srbiji

IKEA Beograd proslavila je nedavno treću godinu poslovanja u Srbiji. Među najprodavanijim Ikea artiklima u svojoj kategoriji je LACK stočić.  Samo u poslednjih godinu dana prodato je 38.588 ovakvih stočića.  U asortimanu, odnosno, u ponudi na svim IKEA tržištima nalazi se još od 1979, a u Srbiji je dostupan od samog otvaranja – pre tri godine i par dana, kažu u ovoj kompaniji za Novu ekonomiju. Delo je tima dizajnera koji su zaposleni u kompaniji IKEA of Sweden.  Otkako je prvi put proizveden, dizajn se nije menjao, osim što je proizvodnja pratila tehnološki napredak, pa je LACK postajao sve lakši, izdržljiviji i – pristupačniji!  Dimenzije osnovnog modela stočića su 55x55x45 cm, a u međuvremenu je dobio i mlađeg (malo krupnijeg) brata dimenzija 90x55x45.  Takođe,LACK serija (ili porodica) proizvoda proširena je policama karakterističnog jednostavnog izgleda, te se sve zajedno sjajno može uklopiti u gotovo svaki enterijer. Takmičenje u brzom sastavljanju  Kako kažu u kompaniji, LACK je specifičan po tome što je izuzetno lagan, zahvaljujući tada revolucionarnoj tehnici izrade ploča stola od lakog i izdržljivog materijala koji se na engleskom zove board on frame, a koji se na srpski prevodi kao papirno punjenje u obliku saća. LACK se veoma jednostavno i brzo sastavlja i rastavlja, a neretko se održavaju i takmičenja u brzom sastavljanju ovog stočića koji se može naći u doslovno milionima domova širom sveta i koji se redovno nalazi u 10 najprodavanijih artikala na svim IKEA tržištima. Kad kupci sami biraju nogare Stočić je naročito interesantan ljubiteljima hackinga – veštine kojom se nameštaju uz neznatne modifikacije daje namena drugačija od one koju je proizvođač zamislio, ili mu se menja dizajn bojenjem.  Kupci umeju i da kupe nekoliko LACK stočića u različitim bojama i da im onda jednostavno zamene nogare i tako dobiju zabavniju varijantu.