Održivost

2021

Podrška talentima kroz stipendije, donacije i programe usavršavanja

Mozzart asistira obrazovnim ustanovama, a studenti izlaze kao pobednici! Regionalni lider u oblasti igara na sreću već duži niz godina pruža podršku akademcima kroz niz akcija, sponzorstava, stipendiranje onih sa desetkama u indeksu… O društvenoj odgovornosti ove kompanije može se pročitati u diplomskim radovima, a ovakav vid pomoći  univerzitetskoj zajednici dobija najviše ocene i u samom Rektoratu. Podrška mladim talentima nije izostala ni tokom krize zbog korona virusa. Kompanija Mozzart je u prethodne dve godine pomogla brojnim nadama da nastave usavršavanje, a među njima su studenti Stefan Đorđević (diplomirani fizičar i inženjer elektrotehnike, završio je dva fakulteta u roku sa svim desetkama), Veselin Manojlović (upisao doktorske studije na Oksfordu, gde proučava matematičko modelovanje evolucije tumora i rizika za obolevanje od raka),  Matija Glišić (student prestižnog francuskog koledža „Ecole Polytechnique“)…Mozzart je nedavno imao jedno bronzano partnerstvo, ali i ono je zlata vredno za studente ako se posmatra kroz prizmu kontinuirane podrške Case Study Show-u od 2017. godine. Ovaj projekat Studentske organizacije ESTIEM omogućava akademcima da se lakše prilagode korporativnom svetu, a kroz edukaciju i rešavanje studije slučaja stiču neophodne veštine za ulazak na tržište rada.Violinistkinja Sofija GlavičićDonacije su dobili i balerina Teodora Vujkov, koja je otišla na master studije u Lisabon, zatim violinistkinja Sofija Glavičić, karatistkinja Emilija Antanasijević, mladi sedmogodišnji kompozitor Andrej Stojanović, kome su obezbeđena sredstva za kupovinu klavira...Uoči starta nove akademske godine, iz ove kompanije poručuju da se spremaju novi projekti i veliki programi podrške za najveće talente naše zemlje.

2021

Tradicionalna humanitarna akcija Crvenog krsta Beograd

Crveni krst Beograd u saradnji sa Maxi supermarketima i ove godine obeležava Nedelju solidarnosti tradicionalnom humanitarnom akcijom „Stalo nam je. Hvala što pomažete“. Svi građani koji žele da se uključe u akciju, moći će to da urade tokom vikenda 18. i 19. septembra u 23 odabrana Maxi supermarketa u Beogradu, i da doniranjem osnovnih životnih namirnica pruže podršku korisnicima ove humanitarne organizacije.Namirnice će prikupljati volonteri Crvenog krsta Beograd od 9-15 časova u supermarketima na 14 gradskih opština, a građani koji žele da pomognu moći će da doniraju proizvode poput ulja, brašna, soli, šećera, pirinča, testenina, čajeva, keksa, konzervirane hrane.Ovogodišnjom humanitarnom akcijom kompanija Delez Srbija i Crveni krst Beograd priključili su se kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koja pored pružanja pomoći ima za cilj povećanje svesti o problemu viškova hrane kao i unapređenje praksi za podsticanje povećanja donacija. Kampanju je pokrenula Koalicija za dobročinstvo predvođena Fondacijom Ana i Vlade Divac, uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Maxi supermarketi u kojima će se akcija realizovati 18. i 19. septembra:• Čika Ljubina 8, Stari Grad• Dunavska 26, Stari Grad• Gospodar Jovanova 39-41, Stari Grad• Vojislava Ilića 141, Zvezdara• Prvomajska 13, Zemun• Gornjogradska 11a, Zemun• Neznanog junaka 2, Savski venac• Jurija Gagarina 81, Novi Beograd• Bulevar Zorana Đinđića 64, Novi Beograd• Dragice Končar 33a, Voždovac• Ustanička 66, Voždovac• Nikole Vučete 1a, Čukarica• Požeška 98, Čukarica• Bulevar Despota Stefana  68, Palilula• Borska 51, Rakovica• Patrijarha Joanikija 28, Rakovica• Kralja Petra I br.3, Kaluđerica, Grocka• Dula Karaklajića 8, Lazarevac• Alekse Ace Simovića 2a, Obrenovac• Kralja Aleksandra Prvog 157, ObrenovacMaxi supermarketi u kojima će se akcija realizovati u različitim terminima:• Kneza Lazara 19, Mladenovac - subota 18. septembar• Janka Katića br 16a, Mladenovac - nedelja 19. septembar• Kralja Milana 31a, Vračar - nedelja 19. septembar i ponedeljak 20. septembarPozivamo sve Beograđane, koji su u mogućnosti, da se uključe u akciju doniranja namirnica i na taj način pruže pomoć onima kojima je najpotrebnija.

2021

Da šume bude više. Da se lepše diše!

SBB fondacija saopštila je danas da u saradnji sa Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije započinje veliku akciju pošumljavanja i tim povodom poziva sve zainteresovane lokalne samouprave, upravljače zaštićenih područja, udruženja građana i druga pravna lica koja se bave zaštitom životne sredine, da prijave lokacije za pošumljavanje.Za akciju pošumljavanja kandidati mogu da prijave lokacije širom Srbije, u gradovima i okolini, na kojima može da se posadi minimum 500, pa do nekoliko hiljada stabala. Akcija počinje tokom novembra u okviru projekta SBB fondacije „Ne prljaj. Nemaš izgovor“.„Trenutna pošumljenost naše zemlje je oko 30%, a veliki uspeh u zaštiti životne sredine smatraće se ukoliko do 2030. godine postignemo evropski prosek od oko 40%. Samo udruženi možemo da smanjimo negativne efekte klimatskih promena, obezbedimo čistiji vazduh, sprečimo nestanak ugroženih vrsta i sačuvamo prirodu za buduće generacije. Zato ovog puta tražimo partnere koji imaju znanje i mogućnost da posade veći broj sadnica, koje ćemo mi obezbediti i pomoći im u sadnji.“ rekla je Jovana Lukić, CSR direktorka United Grupe i direktorka SBB fondacije.Prijave traju do 11. oktobra u 16 časova na sajtu neprljajnemasizgovor.rs.SBB fondacija će zajedno sa stručnjacima iz Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije odabrati pobednike konkursa, vrste drveća prema prijavljenoj lokaciji, kao i broj sadnica.

2021

dm Ženska trka 2. oktobra na Adi Ciganliji

Kompanija dm drogerie markt naslovni je sponzor dm Ženske trke, koju organizuje Beogradski maraton u subotu 2. oktobra 2021. godine od 10.00 časova na Adi ciganliji. Kompanija i organizator pozivaju sve prip...

2021

Prvom tarifom A1 Srbija podržava projekte namenjene deci

A1 Srbija je lansirao Prvu tarifu kojom zajedno sa roditeljima podržava najmlađe članove društva, budući da će kompanija pri svakom sklopljenom ugovoru na Prvoj tarifi tokom promotivnog perioda do kraja septembra izdvajati novčana sredstva u visini jedne mesečne pretplate za realizaciju projekata namenjenih deci. Uz to, ovom tarifom A1 Srbija je želeo da roditeljima olakša početak školske godine kreiranjem paketa koji im obezbeđuje 100% popusta na mesečnu pretplatu u trajanju od 6 meseci.Prva tarifa predstavlja odličan postpaid izbor, jer omogućava stalnu i jednostavnu komunikaciju između roditelja i njihovih školaraca. Osim veoma povoljne pretplate, ova tarifa nudi neograničene minute u A1 mreži i neograničen internet za korišćenje aplikacije Viber. Takođe, omogućeno je i 100 minuta ka ostalim mrežama, 100  sms poruka i 2GB za internet. „A1 Srbija je uvek usmeren ka tome da ponude za naše korisnike odgovaraju njihovim potrebama i da ujedno menjaju tržište nabolje. Polazak u školu je jedan od najlepših trenutaka u životu, kako za đake, tako i za njihove roditelje, kada se gradi sasvim novi nivo poverenja. U nameri da podržimo roditelje osmislili smo Prvu tarifu po veoma povoljnim uslovima koja im omogućava neometanu komunikaciju sa svojim školarcima. Dodatno, uspeli smo da je uvežemo na jedinstven način sa našim društveno odgovornim programom, jer će A1 Srbija donirati značajan iznos projektima koji su namenjeni deci“, rekao je Đorđe Vuksanović, glavni direktor za transformaciju A1 Srbija i A1 Slovenija i dodao:„Ovaj poduhvat je ujedno nastavak našeg društveno odgovornog programa  „Svet kakav želiš“ koji je usmeren ka oblastima javnog zdravlja, obrazovanja i ekologije. Verujemo da će ovaj ciklus projekta biti jednako uspešan kao prvi i da smo na dobrom putu da zajedno pružamo konkretan i vidljiv doprinos zajednici.“U aprilu ove godine, A1 Srbija je pokrenuo program „Svet kakav želiš“ podržavši sa 10 miliona dinara tri važne inicijative iz pomenutih oblasti, a njihova realizacija se očekuje do kraja 2021. godine.

2021

15 godina kampanje „Kad pijem ne vozim“

Apatinska pivara obeležila je danas 15 godina kampanje "Kad pijem ne vozim" sa jasnom porukom da je to ključna odluka koju zajednički moramo doneti svi. Jubilej predstavlja svojevrstan podsetnik o odgovornoj konzumaciji alkohola, kao i da su bezbednost i sigurnost u saobraćaju prioritet, jer samo na taj način čuvamo svoj i tuđe živote. Kampanja se tradicionalno sprovodi u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije.Ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin, direktor policije Vladimir Rebić, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Duško Pešić i direktor Apatinske pivare Igor Vukašinović su ovim povodom podsetili na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovali na građane i posetioce predstojećih muzičkih festivala da se ponašaju odgovorno u saobraćaju, jer tako štite svoj život, ali i tuđe.„Želim da se zahvalim Apatinskoj pivari na dugogodišnjoj saradnji. Ova akcija nas podseća na jednostavne životne istine i na to da svako od nas mora da donese tu važnu odluku – da sačuva svoj život i da sačuva živote drugih. Zato ne sedajte za volan kada pijeteˮ, poručio je ministar Aleksandar Vulin.Od samog početka, kampanja je obišla veliki broj gradova širom Srbije, posećeno je mnoštvo festivala i održan je veliki broj predavanja, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.„Ovo je petnaesta godina tokom koje apelujemo na sve koji konzumiraju alkoholna pića da donesu ključnu odluku i da u tim trenucima ne sedaju za volan. Naš savet u tim situacijama je da pozovete taksi ili prijatelja, da sačekate autobus ili da prošetateˮ, istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvaliviši se na podršci svim partnerima.Duško Pešić, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja uputio je apel svim vozačima, upozorivši da i najmanja količina alkohola može imati uticaj na vozačke sposobnosti. „Imajući sve ovo u vidu, važno je koristiti različite pristupe i mere kako bismo doprli do što većeg broja vozača i odvratili ih od vožnje u alkoholisanom stanju.ˮApatinska pivara već sedam godina uz “Čep za hendikep”! Apatinska pivara je ove godine u okviru kampanje "Kad pijem ne vozim" donirala Upravi saobraćajne policije 600 zaštitnih prsluka koji su bili potrebni za dalji bezbedan rad. Proteklih godina kompanija je donirala i 50 000 usnika za alkometre, kao i 125 najsavremenijih alkometara, doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju. Kampanja kad "Kad pijem ne vozim" je zahvaljujući trajanju dugom 15 godina postala kampanja sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava saobraćajne policije učestvuju, a tokom koje je donirano više od 130 000 evra.Iz Apatinske pivare poručuju da je i ove godine ključna odluka jasna – Kad pijem ne vozim! Ukoliko ste konzumirali alkohol, ne sedajte za volan, već pozovite prijatelja, taksi, prošetajte ili sačekajte autobus. Sigurna i odgovorna konzumacija alkohola je jedini ispravan način da sačuvamo svoj i tuđe živote.

2021

SBB fondacija i “Ekološka svest” u akciji čišćenja u Požarevcu

SBB fondacija i nevladina organizacija “Ekološka svest” saopštili su danas da je održana akcija čišćenja jezera Zaova u okolini Požarevca.U okviru svoje dugogodišnje inicijative “Ne prljaj. Nemaš izgovor!”, SBB fondacija ovog puta je podržala akciju čišćenja jezera i šume u opštini Malo Crniće. Čišćenju su se pridružili mnogobrojni građani Požarevca i okoline, koji rado uživaju u prirodnim lepotama i čistom vazduhu ovog izletišta.Jovana Lukić, CSR direktorka United Grupe i direktorka SBB fondacije rekla je: “Čistoća jedne zemlje i odnos građana prema javnom dobru pokazatelji su stanja duha i nivoa društvene svesti, a SBB fondacija se već šest godina aktivno bori za čistiju, zeleniju i zdraviju Srbiju, motivišući i inspirišući građane da vode računa o malim, a ujedno velikim stvarima.” Dužnost svih građana je da se odgovorno ponašaju prema životnoj sredini, a cilj SBB fondacije je da ih o tome edukuje i informiše. Srđan Miletić iz nevladine organizacije „Ekološka svest“ istakao je: “Posebnu zahvalnost dugujemo SBB fondaciji, koja je pružila nesebičnu pomoć i podršku u nameri da se očuva životna sredina našeg kraja i podigne njen standard.”SBB fondacija i nevladina organizacija “Ekološka svest” sarađuju od osnivanja organizacije 2017. godine.Kampanja SBB fondacije „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ prepoznata je širom Srbije, što pokazuje spremnost ljudi da svoju životnu sredinu učine zdravijim mestom za život. SBB fondacija organizovala je 101 akciju čišćenja u 29 gradova, predstava „Ko to tamo prlja“ odigrana je za više od 30.000 dece, koja su na poklon dobila istoimenu knjigu. Pored toga, proizvedeno je i podeljeno 43.000 eko kesa, zasađeno je više od 2.000 sadnica, donirana su 23 dečja igrališta u 19 gradova širom Srbije, a realizovani su i projekti „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOV!“ u kojem je učestvovalo preko 50.000 dece i nagradni konkurs „rEKOnstrukcija“ na kojem je bilo prijavljeno više od 500 eko rešenja.U narednom periodu, Fondacija će zajedno sa partnerima nastaviti da širi svest o važnosti zaštite životne sredine, kako bismo našu zemlju učinili lepšim i boljim mestom za život.  

2021

Vlasina – čista ljubav, podrška lokalnim ugostiteljima

Coca-Cola Sistem u Srbiji pokrenuo je još jedan projekat za pomoć ugostiteljima, ovog puta sa područja Vlasine, sa ciljem da se nakon teškog perioda izazvanog pandemijom, osnaži privredni i turistički potencijal ovog kraja. Vlasina - čista ljubav, namenjen je unapređenju poslovanja preduzetnika iz oblasti ugostiteljstva, a sve one koji žele da nadograde svoja znanja, unaprede svoj biznis i obogate svoju ponudu, očekuje niz besplatnih edukativnih radionica, u trajanju od 23. do 26. avgusta. Partnersku podršku projektu pružili su Kabinet ministra zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opština Surdulica kao i Turistička organizacija Surdulice. Preduzetnici koji budu učestvovali na radionicama biće u prilici da nauče više o upravljanju finansijama, promociji biznisa, e-turizmu, razvoju marketinga, brendiranju i drugim korisnim alatima za unapređenje biznisa. Vrsni predavači, poput Milana Maglova, stručnjaka iz oblasti digitalnog i social media marketinga, Slobodana Stefanovića, TV lica i poznatog kuvara, Milana Trbojevića, vlasnika sajber knjigovodstvene agencije Knjiški moljac koja nudi savete preduzetnicima u vezi računovodstvenih i poreskih pitanja i mnogi drugi, potrudiće se da, inspirativnim predavanjima, pomognu lokalnim ugostiteljima da se što bolje pozicioniraju na tržištu.Za učešće u projektu, zainteresovani ugostitelji mogu se prijaviti putem sajta https://vlasina-cistaljubav.rs/ ili slanjem prijave na mail info@vlasina-cistaljubav.rs.Nedovoljno razvijene opštine na jugu Srbije dodatno su osetile težinu Covid krize, a sa naročitim izazovom susreli su se mali preduzetnici, pre svega oni koji posluju u HoReCa sektoru. “Vlasina je za nas druga kuća, u kojoj živimo i stvaramo već više od 15 godina od kako je fabrika vode Vlasinka u sastavu Coca-Cola Sistema u Srbiji. Stalo nam je da se ovaj kraj razvija na društveno odgovoran i održiv način u skladu sa brojnim privrednim i turističkim potencijalima koje poseduje. Verujemo da je najbolji način za to upravo podrška sjajnim lokalnim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva, koji su možda i više od svih bili pogođeni globalnom pandemijom. Zato nastojimo da, ulažući svoje međunarodno iskustvo, vreme i ekspertizu, pomognemo oporavak lokalne privrede i podržimo ugostitelje da kvalitetom usluga i novim znanjima privuku i zadrže što veći broj turista”, ističe Nina Elezović, direktorka javnih poslova i komunikacija kompanije Coca-Cola HBC Srbija.  Više od pola veka doprinosa Coca-Cola sistema Srbiji Vlasnici kafića, restorana ili seoskih domaćinstava biće u prilici da zahvaljujući projektu Vlasina – čista ljubav, podignu vidljivost i kvalitet svojih usluga, osveže ponudu i čvršće se povežu sa potencijalnim partnerima i gostima.“Vlasina, kao predeo izuzetnih odlika je ekološka i kulturno-istorijska oaza koju vredi upoznati, ali i gastronomski raj kojem se rado vraća. Coca-Cola Sistem tradicionalno prepoznaje značaj popularizacije Vlasine i njenih odlika i veoma smo zahvalni na partnerskoj podršci i iskrenoj želji da se osnaži sektor koji je u prethodom periodu pretrpeo ozbiljne posledice i što pre prevaziđu posledice krize”, navodi direktorka Turističke organizacije Surdulica, Biljana Nikolić. Svi oni koji završe edukaciju, moći će da čuju savete i razmene iskustva sa uticajnim predstavnicima poslovne zajednice, NGO i medija na završnoj radionici projekta. Osim toga, Coca-Cola Sistem će im obezbediti promociju biznisa kroz kompanijske kanale, kao i kroz medijsku kampanju u nacionalnim i lokalnim medijima.Od kako je fabrika vode Vlasinka u njenom sastavu, Coca-Cola Sistem kontinuirano ulaže u razvoj lokalne zajednice, privredni i turistički potencijal, kao i očuvanje životne sredine Vlasine. Vlasina - čista ljubav je još jedan u nizu projekata koji potvrđuju da kompanija želi da svoje poslovanje u lokalnoj zajednici temelji na čvrstom partnerstvu i održivim projektima, vodeći računa kako o socijalno-ekonomskom, tako i ekološkom aspektu svojih aktivnosti.

2021

Kompanija dm donirala 1,5 miliona dinara kroz otvaranje drogerija

Kompanija dm drogerie markt donirala je po 500.000 dinara trima ustanovama i udruženjima prilikom otvaranja dve nove drogerije u Beogradu i renoviranja  postojeće dm prodavnice u našoj prestonici. Nove dm drogerije kupci mogu posetiti u Pivljanina Baja 1 i Cara Uroša 57, a na poznatoj adresi u Marijane Gregoran 58 čeka ih dm prodavnica u renoviranom ambijentu.Drogerijski lanac dm dugi niz godina prilikom svakog otvaranja i renoviranja prodavnica pruža podršku različitim obrazovnim, zdravstvenim i socijalnim ustanovama kroz tradicionalni „humanitarni sat“ kada izdvaja deo prometa u vidu novčanih i robnih donacija. Ovoga puta, donacije su usmerene Udruženju za pomoć i podršku osobama sa cističnom fibrozom Srbije, Udruženju osoba sa invaliditetom „Tavor“ i Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“. Iz kompanije poručuju da ovakvi potezi proističu iz korporativne filozofije zasnovane na vodilji „Čovek u centru poslovanja“ bilo da je on kupac, zaposleni ili poslovni partner. Zbog toga će, ističu, nastaviti da budu saveznici zajednice u izgradnji kvalitetnijeg okruženja za najrazličitije grupe u našem društvu. Uz to, širom Evrope, drogerijski lanac neguje odgovorno poslovanje zasnovano na principima održivog razvoja. Tako u dm prodavnicama kupci, između ostalog, mogu da pronađu više od 500 proizvoda organske hrane, prirodnu kozmetiku, brojne ekološke alternative preparatima za svakodnevnu upotrebu, a od nedavno i asortiman Pro Climate proizvoda koji ne samo da su klimatski neutralni, već su neutralni i po životnu okolinu.Još jedna odlika ove kompanije koja posluje gotovo pola veka je i nemački kvalitet po vrlo pristupačnim cenama. U svojoj ponudi dm Srbija ima više od 14.000 proizvoda, a prepoznat je kao prioritetan lanac snabdevanja zbog značaja proizvoda koje ima u svom asortimanu, u prvom redu prehrambenih namirnica i proizvoda namenjenih građanima sa specifičnim dijetetskim potrebama. Pored toga, dm nudi brojne druge proizvode koji su ključni za ispunjenje različitih potreba građana, poput asortimana za negu i ishranu beba, kao i proizvoda za održavanje lične higijene i čišćenje doma, segmenta nege i dekorativne kozmetike.Računajući dve novotvorene drogerije, kompanija dm broji 110 prodavnica u našoj zemlji. Drogerijski lanac trenutno posluje u 14 zemalja Evrope, sa mrežom od preko 3700 prodajnih objekata širom kontinenta i preko 62.500 zaposlenih.