Održivost

2021

Eurobank dobitnik nagrade „Kampanja sa svrhom”

 Projekat Eurobanke „Škola kao nacrtana za Vas” proglašen je za Kampanju sa svrhom 2021. godine. Nagrada je dodeljena na festivalu društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ u organizaciji udruženja „Žute pantalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti”.„Mladi ljudi predstavljaju najveću pokretačku snagu društva i upravo zato kroz projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ nastojimo da im obezbedimo adekvatne uslove za učenje i usavršavanje. Činjenica da je ovaj projekat prepoznat i nagrađen, podstiče nas da i ubuduće doprinosimo razvoju mladih, a na taj način, i razvoju čitave zajednice”, izjavila je Aleksandra Džaferović, rukovodilac službe korporativnih komunikacija Eurobanke.„Škola kao nacrtana za Vas” je samostalni projekat Eurobanke koji se sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja od 2018. godine, a finansira se humanitarnom  Mastercard kreditnom karticom „Eurobank Veliko srce“. Osnovna ideja projekta je opremanje učionica i kabineta savremenom računarskom i drugom opremom,  što će unaprediti kvalitet nastave i dodatno razviti digitalne veštine kod đaka. Tokom četiri godine koliko se sprovodi ovaj društveno - odgovorni projekat, opremljeno je osam kabineta u šest gradova Srbije i izdvojeno je više od 7,2 miliona dinara.

2021

Dajmo narednoj generaciji razlog za nadu

  Najnoviji božićni animirani video Erste Grupe je stigao! Četvrti put zaredom bankarska grupacija sa sedištem u Beču doprinosi širenju prazničnog duha kroz globalnu digitalnu kampanju. Ove godine, animirani video Erste Grupe stavlja u fokus budućnost naše planete i njenih najmlađih stanovnika. Sa preko 200 miliona pregleda koje su zabeležile njene prethodne video priče, Erste Grupa je postala prepoznatljiva kao jedan od najuspešnijih brendova koji redovno objavljuje božićne spotove. Agencija „Jung von Matt DONAU“ ponovo je bila angažovana za kreativno rešenje.Pogledajte animirani video čiji je naziv #verujubudućnost (#believeintomorrow):Fokusirani na budućnostNovi božićni animirani video bavi se temom klimatskih promena, kroz poznate situacije iz svakodnevnog porodičnog života, da bi pokazao kako čak i mali gestovi mogu da dovedu do velike promene ka boljoj budućnosti. Ušteda vode, razdvajanje otpada, korišćenje bicikla umesto automobila – sve nas podstiče na odgovorno ponašanje, kako bismo svojoj deci mogli da ponudimo budućnost u kojoj vredi živeti. Video donosi priču o tome kako je jedan budući tata razmišljanjem o svom još nerođenom detetu podstaknut da se ponaša odgovorno: #verujubudućnost.„Budućnost će biti puna izazova za sve. Moraćemo ponovo da razmislimo o svom ponašanju, da potražimo alternative, da izazovemo sami sebe i da učimo kroz to iskustvo. Ovde nije reč samo o odricanju, već i o tome kako da iskoristimo prilike na najbolji mogući način i da se razvijemo kao osobe. Hajde da verujemo u sutra,“ kaže Mario Štadler, direktor Brend menadžmenta Erste Grupe.Pouzdan kreativni timAgencija „Jung von Matt DONAU“ je ponovo bila zadužena za kreativnu realizaciju spota. Verner Singer, kreativni direktor, ističe: „Tokom proteklih godina, spotovi koje smo Erste Grupi pomogli da napravi imali su jasan fokus: hajde da verujemo u sebe. Ove godine smo dodatno razvili tu ideju – hajde da verujemo u sebe i u budućnost. Upravo kao što to radi i Jakub, glavni lik ovog videa, koji se svakog dana suočava sa izborima dok se trudi koliko god može da pripremi ovaj svet za svoju nerođenu ćerku koju jedva čeka da upozna.“ Produkcijska kuća „Passion Pictures” sa sedištem u Londonu bila je zadužena za animaciju, nakon što je prethodnih godina već pretvorila u stvarnost maštovite svetove božićnih video animacija Erste Grupe. U saradnji sa rediteljem Markom Varingom, „Passion Pictures” je ove godine stvorio svet iz mašte koji je inspirisan stop-motion postupkom. Muziku za video komponovao je „Soviet Science”, dok je tekst pesme napisao Andreas Puc, glavni partner i osnivač agencije „Jung von Matt DONAU“.Uspešne božićne pričeNakon priča o ježiću Henriju (2018), bumbarici Hani (2019) i deki Edgaru (2020), ovaj božićni video je četvrti spot koji je Erste Grupa realizovala u saradnji sa agencijom „Jung von Matt DONAU” i produkcijskom kućom „Passion Pictures”. Standard je bio postavljen veoma visoko: prethodni božićni spotovi su zajedno zabeležili preko 200 miliona pregleda i dobili više od 50 nagrada.

2021

Coca-Cola HBC uvodi mlade u svet preduzetništva

 U želji da pomogne mladima pri prvim preduzetničkim koracima, Coca-Cola HBC Srbija organizovala je inovativnu Master Class seriju „How to za nove generacije: Poslovni vodič za preduzetništvo mladih”. Ovaj jedinstveni online događaj održan je u okviru programa Coca-Cola Podrška mladima, a zahvaljujući njemu je trista učesnika besplatno dobilo priliku da sazna kako najbolje da započne svoj preduzetnički put.   Master Class je mladim ljudima pružio priliku da čuju više o ključnim temama koje čine poslove budućnosti, i to od vrhunskih stručnjaka. Jelena Đurđević, psiholog i psihoterapeut ispred GiGrupe, dala je učesnicima korisne savete o izgradnji zdravih navika, dok je Maja Pešić, Organization Development & Employer Branding Manager kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, upoznala prisutne sa pojmovima kao što su Agile i Scrum, i pomogla im da razmišljaju kao pravi preduzetnici. Suosnivač i direktor Smart kolektiva Neven Marinović predstavio je socijalno preduzetništvo i njegovu moć u današnje vreme, a Aleksandar Radukin, suosnivač i Digital Performance Manager agencije Homepage Creative. Digital. predstavio je osnove i značaj digitalnog oglašavanja u poslovanju.              „Nikad nije bilo važnije da podržimo mlade ljude u ostvarenju njihovih profesionalnih snova nego sada. Upravo zbog toga, kroz program Coca-Cola Podrška mladima podržavamo mlade da se odvaže i stratuju neke nove poslovne poduhvate koji će obeležiti kako njihovu, tako i budućnost čitave naše zajednice. Zato smo odlučili da ih kroz novi Master Class i relevantne predavače upoznamo sa novim profesijama i osnažimo ih da hrabro započnu karijeru u novoj realnosti”, izjavila je Nina Elezović, direktorka korporativnih poslova i održivosti Coca-Cola HBC za Srbiju.Kroz program Coca-Cola Podrška mladima, do sada je prošlo oko 9000 mladih ljudi koji žele da se bave poslom koji vole i da izgrade uspešnu karijeru. Zahvaljujući brojnim edukacijama kompanije Coca-Cola HBC Srbija koje su se nastavile i tokom pandemije, uključujući i najnoviji Master Class „How to za nove generacije: Poslovni vodič za preduzetništvo mladih”, svi zainteresovani stiču kvalitetno neformalno obrazovanje, razvijaju svoje poslovne veštine i stiču dragocena znanja iz sveta biznisa.

2021

Dobro delo za SOS Dečije selo

U tradicionalnoj humanitarnoj akciji kompanije Delez Srbija i njenih dobavljača „Dobro delo za SOS Dečije selo“ za samo mesec dana prikupljeno je više od milion dinara za bolje uslove života dece i mladih bez roditeljskog staranja uključenih u programe koje sprovodi Fondacija SOS Dečija sela Srbija.Uz podršku i solidarnost građana koji su učestvovali u akciji, kupovinom obeleženog školskog asortimana, kompanija Delez Srbija donirala je prikupljena sredstva Fondaciji, čime se doprinosi boljim uslovima života i pravilnom razvoju dece i mladih o kojima ova organizacija brine. „Prvi školski dani predstavljaju važan korak za svako dete i zato je važno da u tom periodu imaju posebnu podršku i sigurnost. Raduje nas što iz godine u godinu građani pokazuju sve više solidarnosti i želje da prilikom odabira školskog pribora u Mega Maxi i Tempo hipermarketima izaberu baš onaj koji će doprineti spokojnijem odrastanju dece i mladih bez roditeljskog staranja o kojima brinemo kroz sve naše programe“, rekla je Vesna Mraković Jokanović, nacionalna direktorka SOS Dečija sela Srbija.U ovogodišnju humanitarnu akciju, koju je kompanija Delez Srbija realizovala petu godinu zaredom, uključili su se dobavljači Gatarić, Novo Beogradsko Knjižarsko, Optimum, Univerzal, Marina Company, Eurocom, Ilijanum.

2021

Best of South-East stipendije vredne do 9.000 evra za studije u Gracu

 Otvoren je novi ciklus stipendija Best of South-East, koji i ove godine realizuju Erste Grupa i Štajermarkiše Šparkase Banka (Steiermärkische Sparkasse) u saradnji sa Univerzitetom u Gracu.Ovaj program unapređenja i daljeg obrazovanja namenjen je talentovanim i posvećenim studentima postdiplomskih i diplomskih studija iz oblasti ekonomije ili prava iz Srbije, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Severne Makedonije. Program je osmišljen za one koji žele da nadograde znanje stečeno na akreditovanim postdiplomskim, odnosno diplomskim studijama u navedenim oblastima, te da studije dopune praksom ili obukom u jednoj od najmodernijih bankarskih institucija u Štajerskoj. Prilika da se razvijaju i uče u multikulturalnom okruženju jednog od najvećih studentskih centara u Austriji dodatna je prednost ovog programa, kao i mogućnost da unaprede svoje znanje nemačkog jezika.Ove godine svi zainteresovani studenti moći će da biraju između Trainee ili Internship programa u Štajermarkiše Šparkase, jednoj od najstarijih finansijskih institucija. Oba programa traju po godinu dana, od septembra 2022. do avgusta 2023. godine. Studenti koji budu učestvovali u Trainee programu pohađaće izabrane kurseve na Univerzitetu u Gracu, dok će poslednji mesec programa, ili duže, provesti u jednoj od Štajermarkiše Šparkase Banaka u Jugoistočnoj Evropi. Studenti koji učestvuju u Internship programu fokusiraće se na kurseve na Univerzitetu u Gracu koji su relevantni za završetak njihovih studija na matičnim univerzitetima. Tokom dvomesečne letnje prakse nakon akademske godine učesnici će biti intenzivno uključeni u svakodnevno poslovanje Štajermarkiše Šparkase na jednoj od njenih lokacija u Štajerskoj ili u Jugoistočnoj Evropi.Odabrani studenti u okviru programa imaju pravo na stipendiju u visini do 9.000 evra, koja pokriva mesečni džeparac do 750 evra, školarinu i registraciju pri Univerzitetu u Gracu, kao i intenzivni kurs nemačkog jezika u univerzitetskom jezičkom centru Treffpunkt Sprachen.Od 2017. godine u saradnji s Tehničkim fakultetom u Gracu u sklopu pomenutog programa dodeljuju se i stipendije za područje tehničkih nauka, a u saradnji s Rudarskim fakultetom u Lebenu, stipendije za studije geološkog i metalurškog smera. Od 2018. godine u saradnji s Fakultetom za muziku i scenske umetnosti u Gracu, dostupne su i stipendije za solo pevanje, koncertno i opersko pevanje.Rok za prijavu na ovogodišnji ciklus stipendija je 3. decembar do 13 časova, a detaljnije informacije o neophodnim uslovima za prijavu i dokumentaciji nalaze se na veb-sajtu Erste Banke.

2021

AIK Banka i MK Group doniraju 100.000 evra porodilištu u Beogradu

 AIK Banka i MK Group šire svoj tradicionalni program „Podrška porodici" donacijama porodilištima širom regiona. Projekat, čija ukupna vrednost iznosi više od 700.000 evra, realizuje se u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Crnoj Gori. Tim povodom predstavnici AIK Banke i MK Group održali su sastanak sa Ministrom zdravlja Republike Srbije, dr Zlatiborom Lončarem, na kojem je dogovorena finansijska donacija od 100.000 evra za porodilište u okviru KBC „Dr Dragiša Mišović“.Ministar zdravlja Republike Srbije dr Zlatibor Lončar izrazio je tom prilikom zahvalnost zbog donacije kojom će se obezbediti još bolji uslovi u našim porodilištima.,,Rast nataliteta i briga o najmlađima je strateški cilj za Srbiju jer deca predstavljaju našu budućnost. Zato država ulaže izuzetno velika sredstva u obnovu i izgradnju novih bolnica, obnavljamo pedijatrijska odeljenja, ginekološko-akušerske klinike, gradimo i Tiršovu 2, jer želimo da stvorimo još bolje uslove za najmlađe pacijente. Ali nam je veoma drago da će MK Group i AIK Banka i ove godine podržati naš zdravstveni sistem, ovoga puta u pravcu podrške našim porodilištima. Dogovorili smo donaciju za odeljenje ginekologije u KBC Dragiša Mišović, naročito imajući u vidu da ta bolnica zbrinjava trudnice i decu koja su COVID-19 pozitivna. Ovog puta dogovorili smo i još jednu važnu stvar, a to je da ćemo na svaki uložen dinar MK Group i AIK Banke u srpsko zdravstvo, mi uložiti još jedan. “, istakao je dr Lončar i podsetio da je MK Group i prošle godine pomogla zdravstveni sistem Republike Srbije, uključujući i odmor koji su za zdravstvene radnike koji rade u COVID-19 sistemu obezbedili u svojim hotelima. Jelena Galić, predsednica izvršnog odbora AIK Banke, zahvalila se ministarstvu zdravlja na podršci u realizaciji donaciji: „Ova donacija predstavlja širenje programa Podrška porodici koje i AIK Banka i MK Group organizuju za svoje zaposlene koji se u tekućoj godini ostvare u ulozi roditelja. Ove godine Podrška porodici proširila se i na lokalne zajednice u kojima poslujemo, kroz donacije porodilištima u celom regionu – u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Verujem da su trenuci u kojima nastaje život dragoceni ne samo za svaku porodicu, već i za celu naciju. Ulaganje u nove naraštaje jeste ulaganje u budućnost regiona, i zato na ovaj način želimo da doprinesemo unapređenju uslova u kojima se rađa novi život. Ovom prilikom bi se zahvalila ministru Lončaru koji je pomogao da identifikujemo porodilište koje će primiti našu donaciju“. Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova MK Group, istakla je: „Naše društveno odgovorne aktivnosti su i do sada najvećim delom bile usmerene ka zdravstvu i brizi o deci i mladima. Ovog puta su u fokusu buduće majke i bebe. Za ove potrebe smo za porodilište u okviru KBC „Dragiša Mišović“  izdvojili 100.000 evra, a vrednost celog regionalnog projekta iznosi preko 700.000 evra. Na ovaj način još jednom povezujemo ceo region kao kompanija koja zapošljava 6.000 ljudi širom Jadranske regije.“ Regionalni projekat Podrška porodici biće realizovan u narednom periodu u pet zemalja regiona u kojima posluju MK Group i AIK Banka. Finansijske donacije odabranim porodilištima imaju za cilj da omoguće bolje uslove za trudnice, porodilje i novorođene bebe, ali i da dugoročno pruže podršku porodičnoj politici i merama za podsticaj nataliteta. U lokalnim zajednicama u kojima je prisutna, MK Group je samo tokom proteklih pet godina realizovala više od 500 društveno odgovornih akcija u vrednosti koja premašuje pet miliona evra. Prošle godine kompanija je za svoje humanitarne aktivnosti u borbi protiv korona virusa izdvojila više od milion evra i tim povodom nagrađena Glavnim Virtus priznanjem za doprinos filantropiji na nacionalnom nivou, kao i proglašena za društveno odgovoru kompaniju godine od strane Srpske asocijacije menadžera.

2021

Bezbednije okruženje i kvalitetnije obrazovanje za učenike OŠ „Dr Jovan Cvijić“ u Zrenjaninu

 Bezbednost dece u školama i kvalitetno obrazovanje su vrednosti koje kompanija NIS deli sa zajednicom u kojoj posluje. Tako je u okviru prošlogodišnjeg ciklusa programa „Zajednici zajedno“, NIS u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova,  Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije i 12 lokalnih zajednica, podržao 83 škole širom Srbije, u koje je za unapređenje digitalizacije nastavnog procesa i povećanje bezbednosti dece i nastavnika uložio 114,5 miliona dinara. Jedna od podržanih škola je i OŠ „Dr Jovan Cvijić“ iz Zrenjanina, kojoj je kompanija NIS donirala gotovo dva miliona dinara za nabavku 30 računara i sistema za video nadzor.Ovim povodom, rukovodstvo škole ugostilo je Aleksandra Vulina, ministra unutrašnjih poslova Republike Srbije, Kirila Tjurdenjeva, generalnog direktora kompanije NIS i Simu Salapuru, gradonačelnika Zrenjanina.Aleksandar Vulin, ministar unutrašnjih poslova, rekao je da su ulaganja usmerena ka učenicima i mladima, smisao postojanja jedne države i društva.„Naši prijatelji iz NIS-a razumeju koliko nam je potrebno da vi budete bezbedni, jer ako ste vi bezbedni onda je i nama starijima sve lako i sve ima smisla. Na nama je da okruženje u kojem provodite vreme učinimo sigurnim, da vaši roditelji znaju da kada dođete u školu i na putu do škole, vi ste sigurni. To je naš posao i zadatak. Ja ću meriti rad načelnika policijske uprave po tome koliko ste vi bezbedni, da li u školi ima nasilja, da li su ulice bezbedne, da li bilo ko misli da je jači od zakona i da može da ga krši. Vi ste sudije, ukoliko vi budete bezbedni i sigurni toliko smo svi mi zajedno uspešni. Molim vas, draga deco, da budete sigurni u svoju zemlju, u svoju policiju, da kada god imate neki problem prvo kažete svojim roditeljima, a oni će reći nama. Možete nam verovati, mi smo vaša policija. Vi treba da ovaj prelep period u životu provedete nasmejani, da brinete svoje školske brige, ali da ne brinete o tome da morate da se sklanjate od kriminalaca, jer toga neće biti u vašim životima“, rekao je Vulin.Kiril Tjurdenjev, generalni direktor kompanije NIS izjavio je:„Slogan naše kompanije je „Budućnost na delu“, a budućnost gradimo tako što ulažemo u našu decu, njihovo obrazovanje i bezbednost. Naša želja je da se učenici u školama osećaju sigurno, da imaju modernu opremu i najbolje uslove za školovanje. U te svrhe smo, prošle godine, izdvojili gotovo milion evra. Za nas je od velike važnosti što ovaj cilj delimo sa našim dragocenim partnerima među kojima su Ministarstvo unutrašnjih poslova, Grad Zrenjanin, lokalna zajednica sa kojom uspešno sarađujemo već deset godina. Ipak, naš najveći motiv da istrajemo u našoj nameri su dečji osmesi u školama širom Srbije”, rekao je Tjurdenjev poručivši prisutnima da će u NIS-u imati pouzdanog partnera i u godinama koje dolaze.Gradonačelnik Zrenjanina Simo Salapura zahvalio je prisutnima na realizaciji ovako značajnog projekta: „U partnerstvu sa kompanijom NIS od 2009. godine gotovo 150 miliona dinara uložili smo u različite projekte. Ti projekti su se uvek ticali nekog unapređenja u našoj lokalnoj zajednici, a tako je i sa ovim projektom kojim smo unapredili bezbednost dece, opremanje digitalnih kabineta i informatičku pismenost i mislim da smo u tome apsolutno i potpuno uspeli obzirom da je deset naših osnovnih škola obuhvaćeno ovim projektom. Zrenjanin je grad budućnosti, obzirom na investicije koje se realizuju i koje su najvljene za naš Grad, a koje ne bismo mogli da sprovedemo bez podrške Vlade Republike Srbije, bez podrške predsednika i naravno Autonomne pokrajine Vojvodine. U tom smislu, verujem da ćemo zajedno sa Policijskom upravom i Ministarstvom raditi na daljem unapređenju bezbednosti našeg Grada, kao i na obrazovanju“, rekao je Salapura.Biljana Jovanov, direktorka OŠ „Jovan Cvijić“ zahvalila je kompaniji NIS na donaciji.„Današnji dan je izuzetno važan za OŠ „Dr Jovan Cvijić“, jer smo u prilici da vam predstavimo vrednu donaciju, koju smo dobili od prijatelja iz kompanije NIS u okviru programa Zajednici zajedno. Reč je o savremenom video nadzoru, kojim će značajno biti unapređena bezbednost učenika i nastavnika. Takođe, dobili smo izuzetno vrednu računarsku opremu, odnosno 30 računara kojima smo opremili informatički kabinet. Zahvaljujući ovoj donaciji, unapredićemo nastavni proces i omogućiti učenicima i nastavnicima da nastavu prate na modernoj opremi i u inspirativnom okruženju. Ulaganje u obrazovanje mladih naraštaja zaista predstavlja siguran put u budućnost“, izjavila je Biljana Jovanov.Imajući u vidu da OŠ „Dr Jovan Cvijić“ u Zrenjaninu pohađa više od 650  učenika, kao i  da sam objekat škole ima tri ulaza i okružen je parkom koji se prostire na 13.000 m2, postavljanje savremenog sistema video nadzora sa mogućnošću praćenja preko interneta, unaprediće bezbednost dece i nastavnika škole, ali i doprineti očuvanju školske imovine. Takođe, moderna računarska oprema koja je nabavljena sredstvima iz projekta, a kojom su opremljeni informatički kabinet i multimedijalna učionica, omogućiće učenicima primenu aplikacija, digitalnih udžbenika i drugih edukativnih sadržaja u nastavnom procesu, čime se stvaraju bolji uslovi za njihov rad i napredak.Grad Zrenjanjin je poslednja stanica ovogdišnjeg NIS-ovog karavana „Zajednici zajedno“, koji je obilazio škole u partnerskim gradovima i opštinama širom Srbije poput Žitišta, Srbobrana, Čačka, Novog Sada, Niša, Pančeva, Kanjiže, Požarevca i Beograda. Grad Zrenjanin je deo programa „Zajednici zajedno“ od 2009. godine i do sada je kroz ovaj program društvene odgovornosti u Grad uloženo 146,7 miliona dinara i realizovano 156 projekata. Samo tokom 2020. godine, NIS je uložio 12,5 miliona dinara za potrebe digitalizacije nastavnog procesa i bezbednosti dece u 10 škola na teritoriji grada Zrenjanina, koje pohađa više od 5.800 učenika. 

2021

dm samo jednom mesecu donirao 10,2 miliona dinara zajednici

 Jedna od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji, lanac dm drogerie markt, nastavlja da sprovodi tradicionalne kampanje podrške najrazličitijim društvenim grupama, ali i da pokreće nove poduhvate usmerene na izgradnju srećnije zajednice. Tako je, u roku od samo mesec dana, dm uputio 10,22 miliona dinara različitim udruženjima i organizacijama. Svaka nova drogerija – jedna donacija za zajednicuDrogerijiski lanac kroz svako otvaranje i reotvaranje drogerija u okviru tradicionalne akcije „humanitarni sat“ donira sredstva kao vid podrške okruženju u kojem posluje. Kompanija je tako otvorila tri nove prodavnice i renovirala tri postojeće na već poznatim lokacijama i tim povodom uputila robu u vrednosti od ukupno šest miliona dinara različitim ustanovama i udruženjima. Roba u iznosu od po milion dinara donirana je Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju „Veternik“, Školi za osnovno i srednje obrazovanje „Mladost“ u Pirotu, Školi za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“ u Zemunu, zatim Udruženju paraplegičara i kvadriplegičara „Kraguj“ iz Kragujevca, Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka – NURDOR, kao i Opštoj bolnici „Vršac“.Nove drogerije kupci mogu da posete u Cara Lazara 11 u Futogu, u Puls Shopping Parku u Pirotu, kao i u Zemunu na adresi 22. oktobra 7, koja je ujedno 113. otvorena dm prodavnica. Dve renovirane dm prodavnice su na već poznatim adresama - Doktora Zorana Đinđića 13 u Kragujevcu, Trg Majke Jevrosime 21 u Novom Sadu i reotvorena drogerija sa promenjenom lokacijom koju sada kupci mogu da posete na Trgu pobede 7 u Vršcu. Da ne bude gladnih: dm u kampanji za spas hraneOve jeseni, dm se priključio i kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ u saradnji sa Bankom hrane, uputivši robnu donaciju u vrednosti od dva miliona dinara. Plemenit cilj da se prikupi hrana za više stotina hiljada gladnih građana Srbije okupio je i ostale brojne nevladine organizacije, kompanije i medijske kuće koje su udruženo donirale namirnice. „Kompanija dm uspešno posluje na teritoriji Srbije skoro 18 godina, a mi se konstantno trudimo da zajednici uzvratimo na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Drogerijski lanac će da nastavi sa humanitarnim akcijama vodeći se porukom „Čovek u centru poslovanja“, rekla je Svetlana Jovanović-Mitić, menadžerka marketinga u kompaniji dm drogerie markt Srbija.Tradicionalna podrška sigurnim kućama Ovaj period jesenjeg darivanja dm je zaokružio robnom donacijom sigurnim kućama Srbije u cilju pružanja pomoći i podrške žrtvama porodičnog nasilja. Donirane su namirnice široke potrošnje u ukupnoj vrednosti od 2,22 miliona dinara i to sigurnim kućama u Beogradu, Novom Sadu, Somboru i Nišu, dok se u narednim mesecima nastavlja donacija i drugim sigurnim kućama u zemlji. U još jednoj uspešnoj godini, dm nastavlja da širi svoju mrežu poslovanja i vezu sa kupcima u brojnim gradovima Srbije, uz poseban akcenat na filantropske aktivnosti. Iz kompanije poručuju da će da nastave da neguju poslovnu filozofiju zasnovanu na humanim principima i kontinuiranom investiranju u društveno-ekonomski razvoj zemlje.

2021

Više od 50 stručnjaka na startap akceleratoru Univerzum – Prijave u toku!

Univerzitet u Beogradu i kompanija Mozzart pokrenuli su startap akcelerator Univerzum koji će kroz mentorski program pomoći preduzetnicima u realizaciji njihovih inovativnih ideja u svim fazama razvoja. Prijave za ovaj program traju do 17. novembra, a mogu se vršiti putem sajta univerzum.info.U okviru  ovog projekta više od 50 domaćih i stranih stručnjaka biće predavači i mentori najbiljim startapovima. Jedan od mentora je Milos Došen direktor Global Entrepreneurship Network (GEN) Srbija.„Ovaj projekat će pružiti podršku mnogim startapima, a predstavlja sjajan primer partnerstva izmedju privatnog sektora i univerziteta“, kaže Milos Došen, direktor Global Entrepreneurship Network (GEN) SrbijaOn objašnjava da uSrbiji i dalje nema dovoljno inicijativa koje na konkretan način – finansijski i ekspertski podržavaju razvoj startapa, tako da je uspostavljanje inicijativa poput Univerzuma ključ daljeg i ubrzanog razvoja startap zajednice. „Odlično je da se Univerzum pojavio jer će pružiti podršku mnogim startapima, ali i zato što predstavlja sjajan primer partnerstva izmedju privatnog sektora i univerziteta, a upravo su se takva partnerstva pokazala kao veoma uspešna u brojnim vodećim startap ekosistemima u svetu“, kaže Došen.Naš sagovornik ističe da domaća startap zajednica pokazuje ozbiljnu vitalnost i značajan potencijal za rast, posebno u oblastima koje su i prepoznate kao vodeće – gaming, blockchain, big data, i IoT rešenjima za pametne gradove i agroindustriju.  On dodaje da je najbitniji faktor uspeha startapa odlučan tim.„Energija koju sa sobom nosi tim, multidisciplinarnost tima, odlučnost u realizaciji postavljanih ciljeva i biznis planova su elementi koji presuđuju u vezi sa poslovnim uspehom, pronalaženjem investitora i poslovnih partnera. Ljudi su primarno naviknuti na sopstvenu zonu komfora, međutim, startap preduzetnici – osnivači i članovi tima - se praktično uvek nalaze u zoni ne-komfora, tako da je bitno biti spreman upravljati sopstvenim osećanjima i ponašanjima u dužem periodu u kome je neizvesnost jedina konstanta. Validacija, tj empirijska provera da li proizvod ili usluga zaista odgovaraju potrebama klijenata je ključ uspeha posebno u ranim fazama razvoja poslovne ideje“, zaključuje Došen. Mozzart odvojio fond od 25000 evraTimovi sa najboljim startap idejama u okviru Univerzuma imaće priliiku i da besplatno koriste coworking prostor u centru Beograd, ali i dobiju investiciju! Kompanija Mozzart je za ovaj startap akcelerator odvojila fond od 25.000 evra.Sve informacije o projektu možete naći na univerzum.info.

2021

17 godina postojanja organizacije SOS dečija sela Srbija

Na današnji dan 2004. godine, u Kraljevu je osnovano SOS Dečije selo, kao prvi i najvažniji program organizacije SOS Dečija sela Srbija. Ovaj jedinstven koncept brige o deci bez roditeljskog staranja, prvenstveno je namenjen zbrinjavanju većeg broja braće i sestara, koji tako mogu da žive zajedno. „Sagradili smo porodične kuće u velikom zajedničkom dvorištu, u kojim žive naše hraniteljske porodice posvećene odgajanju dece i mladih koji nisu imali sreću da ostanu sa svojim biološkim porodicama, u podsticajnom okruženju i zajednici koju simbolično zovemo Dečije selo. U proteklih 17 godina, u mreži naših hraniteljskih porodica, dom pun ljubavi pronašlo je 170 dece i mladih bez roditeljskog staranja, iz cele Srbije. Neki od njih već su završili školovanje, zaposlili se, osnovali svoje porodice i dobili decu, osamostalili se. Hrabro koračaju kroz život, ne zaboravljajući dane odrastanja u Dečijem selu, svoje hranitelje, braću, sestre, prijatelje. I danas, oni su deo naše velike porodice i upravo tu se neretko vraćaju da podele svoju radost i uspehe. Svest da uvek imamo gde da se vratimo, na koga da se oslonimo i sa kim da podelimo brige i probleme, čini ono najvrednije u životu svakog čoveka. Ponosni smo što smo uspeli u našoj misiji da pomognemo bezbednom i podsticajnom okruženju za rast i razvoj dece, odgajanje samostalnih mladih ljudi i na tome što porodičnu solidarnost vide kao najveći i oslonac,“ – ističe Vesna Mraković Jokanović, nacionalni direktor SOS Dečija sela Srbija.  Pored porodičnog okruženja i roditeljske brige hranitelja, svakodnevnu podršku na prevazilaženju trauma, teških životnih iskustava, razvojnih poteškoća i socijalizaciji dece i mladih, deci i mladima u SOS Dečijem selu Kraljevo pruža i psiho-pedagoški tim, porodični asistenti i programi za mlade, koji ih prate do potpunog osamostaljivanja. Od ove godine, u Dečijem selu Kraljevo radi i Centar za podršku porodicama u riziku od izdvajanja dece, koji baš kao i Centri u Beogradu, Nišu i Gadžinom Hanu, radi sa roditeljima kako bi prevladali životne krize i osposobili se za adekvatnu brigu o svojoj deci, kako bi porodica ostala na okupu kada god je to moguće. U proteklim godinama, organizacija SOS Dečija sela Srbija pomogla je lokalne zajednice u kojim radi, u vremenima krize: kroz obnovu škola posle zemljotresa u Kraljevu, velikih poplava i tokom izbegličke krize, kao i kroz različite programe i projekte za decu, mlade i porodice širom Srbije.„Danas, sa radošću i ponosom obeležavamo naše rezultate, naročito Dečijeg sela Kraljevo koje svakodnevo stvara trajne veze satkane od ljubavi i poverenja, za 85 dece i mladih, uz posvećenu brigu hranitelja i rad svih zaposlenih, podršku naših partnera, zajednica i donatora. Verujemo da ćemo uz ovakvu podršku uspešno nastaviti da ispunjavamo svoju misiju - da što više dece raste u bezbednom, podsticajnom i porodičnom okruženju,“ – zaključuje Mraković Jokanović.