Održivost

2021

Donacija voćnih paketa za pacijente u Areni

Epidemija korona virusa traje više od godinu dana, a kompanija Mozzart sve vreme pruža kontinuiranu pomoć zdravstvenom sistemu Srbije. Do sada je izdvojila više od milion i po evra za borbu protiv pandemije, a širom Srbije donirala je opremu bolnicama – od respiratora, do kreveta za intenzivnu negu. Ujedno je nastavljena i velika akcija podele paketa voća medicinarima i pacijentima, a osveženje je ovoga puta stiglo u Beogradsku arenu.- Hvala mnogo kompaniji Mozzart na ovom gestu, zahvaljujemo se i u ime pacijenta kojima će prijati ova vitaminska terapija – istakao je doktor Aleksandar Janković, specijalista interne medicine.U ovoj privremenoj kovid-bolnici trenutno je smešteno 222 pacijenta, a medicinsko osoblje ulaže velike napore da oni dobiju najbolju moguću negu.- I dalje imamo dosta pacijenata koji se bore sa korona virusom, tako da donacija vitaminskih paketa mnogo znači svima nama u ovim teškim trenucima. Hvala Mozzartu u ime celog osoblja, od medicinskog do nemedicinskog, kao i u ime tehničkog i vojnog osoblja – istakla je doktorka Branka Bojević.Kompanija Mozzart u više navrata je poslala pakete pomoći kovid-bolnici u Areni. U saradnji sa Ministarstvom zdravlja prethodno je dostavila ketering i više tona vitaminskih paketa i svežeg voća i prirodnih sokova. Podršku za heroje koji dononoćno zbrinjavaju obolele od korona virusa u ovoj ustanovi tada je pružio i košarkaš Vladimir Štimac. Pacijenti koji su zaraženi korona virusom trebalo bi da unose i do šest litara vode dnevno, pa su u „Areni“ bili neophodni i paketi za hidrataciju, koje je kompanija Mozzart obezbedila u prethodnoj akciji.

2021

Besplatan prevoz za sve koji se vakcinišu na Sajmu do četvrtka 29. aprila

CarGo usluga od danas do četvrtka je potpuno besplatna  za sve koji su dobili poziv da se vakcinišu na Sajmu. Prema rečima predsednika Udruženja CarGo Aleksandra Vučića, svi koji su dobili poziv da se vakcinišu na Sajmu, kao najvećem čvorištu masovne imunizacije, moći će potpuno besplatno da dođu do Sajma sa bilo koje lokacije u Beogradu u periodu od 10 do 15 časova.On je dodao da je potrebno samo da se građani lociraju, ukucaju promo kod CarGoButler i tako će ostvariti besplatnu uslugu do Sajma.“Masovna vakcinacija je jedino rešenje da pobedimo koronu i nastavimo normalno sa svojim životom. Ovaj čin CarGo-a je samo mala podrška građanima, medicinskom osoblju i državi da zajedno prebrodimo ove teške trenutke”, rekao je Vučić. On je istakao da se nada da će ova akcija podstaknuti veći broj ljudi da se vakcinišu pre uskršnjih praznika. “Ova akcija predstavlja nastavak humanitarnih misija CarGo-a. Ali verujemo da je najveća misija i zadatak svih nas da brinemo o svojim najbližima, a to možemo najbolje da uradimo tako što ćemo se vakcinisati pre praznika koje ćemo samo tako bezbedno provesti sa porodicom i prijateljima”, zaključio je Vučić.

2021

OMV Srbija neutralizuje emisiju CO2 goriva prodatog na Dan planete Zemlje

Svo natočeno gorivo na OMV Srbija benzinskim stanicama na Dan planete Zemlje 22. aprila, biće klimatski neutralno. Dobrovoljna neutralizacija emisije CO2 je deo holističkog pristupa u zaštiti klime, a na ovaj način OMV Srbija otvara novu temu putem konkretne inovativne akcije, podižući svest o tome šta kao pojedinci i kompanije možemo da uradimo kada je koncept klimatske neutralnosti u pitanju.OMV Srbija će neutralizaciju emisije CO2 celokupne količine prodatog goriva na dan Planete zemlje realizovati kroz ulaganje u internacionalni licencirani projekat pošumljavanja u saradnji sa ClimatePartner organizacijom. Takođe, sa ciljem kontinuiranog doprinosa neutralizaciji emisije CO₂ i očuvanju prirodnog bogatstva Srbije, i ove godine tim zaposlenih u saradnji sa javnim preduzećem Srbijašume organizovao je pošumljavanje u mestu Drenova. „Mesec u kome obeležavamo Dan planete Zemlje inspirisao nas je da nastavimo sa dosadašnjim konkretnim aktivnostima kojima doprinosimo neutralizaciji emisije CO₂ i očuvanju prirode. Uz već tradicionalnu akciju pošumljavanja u našoj prelepoj zemlji, pridružili smo se internacionalnoj inicijativi pošumljavanja kojom podržavamo ciljeve klimatskih promena. Veoma nam je važno da podelimo sa svim našim potrošačima ove informacije kako bi zajedno uticali na razumevanje značaja ove teme“ rekao je ovim povodom direktor prodaje OMV Srbija Nikola Bozalo.       „Svi možemo da delujemo na smanjenje količine emisije CO₂ kao i na neutralizaciju nužne emisije. Veoma smo zadovoljni kada znamo da je očekivani efekat naših aktivnosti samo tokom ovog meseca (neutralizacija emisije CO2 i sađenje drveća), neutralizacija preko 1.000 tona  CO2“ dodao je Bozalo i pozvao potrošače se pridruže i doprinesu uspehu akcije kupovinom goriva na OMV Srbija benzinskim stanicama 22. aprila.Inovativna kampanja OMV Srbija samo je jedna od inicijativa koje OMV kao kompanija globalno sprovodi u oblasti neutralizacije emisije CO2. Inače, OMV se obavezao da će podržati ciljeve Pariskog sporazuma i ključne klimatske ciljeve postavljene od strane Saveta EU za 2030. Konkretni ciljevi OMV u vezi sa klimom su: neto nulta emisija gasova sa efektom staklene bašte iz operacija do 2050. godine ili ranije, liderska pozicija u cirkularnoj ekonomiji plastike (zahvaljujući inovativnim rešenjima kao što je ReOil®) i najmanje 60% portfelja proizvoda sa niskim sadržajem i bez ugljenika. Planirano je ostvarenje ovih ciljeva zahvaljujući povećanoj upotrebi sirove nafte za petrohemijske proizvode, većem udelu gasa u portfelju proizvoda, vodoničnim rešenjima za mobilnost i industriju, rešenjima za e-mobilnost i isporuci naprednih biogoriva. Organizacija ClimatePartner sa sedištem u Minhenu međunarodni je pružalac rešenja za korporativno klimatsko delovanje. Organizacija trenutno realizuje stotinu međunarodno priznatih licenciranih projekata neutralizacije ugljenika. Projekti za neutralizaciju ugljenika smanjuju emisije ugljenika putem tehnologija kao što su pošumljavanje ili obnovljivi izvori energije. Nezavisne organizacije nadgledaju tačnu količinu uštede ugljenika. Ove uštede se zatim prodaju u obliku sertifikata o smanjenju ugljenika kako bi se finansirao projekat.

2021

„Zdravo Dvadesete“ i KOMS udruženo u promociji zdravih stilova života

U mesecu posvećenom zdravlju i njegovom očuvanju, „Zdravo dvadesete“ platforma, koju je pokrenula kompanija Galenika i Krovna organizacija mladih Srbije (KOMS) zajednički su organizovali nagradni konkurs na temu „Brinem o svom zdravlju“. Nagradni konkurs predstavlja jedinstvenu priliku da mladi iskažu svoje mišljenje i na kreativan način odgovore na to šta za njih zaista znači biti zdrav. „Zdravo dvadesete“ je društveno odgovorni projekat namenjen mladima, sa ciljem da podigne svest o važnosti prevencije hroničnih oboljenja. Kroz eVodič i platformu dvadesete.rs mladima su dostupne pouzdane informacije o sedam oblasti fizičkog i mentalnog zdravlja koje su pripremili naši eminentni stručnjaci, specijalisti za svaku oblast posebno.  „Cilj nam je da mladima njihovim jezikom predstavimo važne teme koje se tiču zdravih stilova života. Reč je o senzitivnoj ciljnoj grupi, kojoj je onlajn okruženje prirodno i koja bira šta će od informacija konzumirati. Zbog toga je izazov za nas bio da pronađemo prave načine komunikacije, što nas je vodilo u pravcu razvoja inovativne platforme.“ izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika a.d. Beograd.Projekat „Zdravo dvadesete“ nagrađen je Disrupt nagradom za inovaciju, izabrao je stručan žiri sastavljen od vrhunskih profesionalca iz različitih oblasti komunikacija među 60 pristiglih prijava. „Disrupt nagrada je posebno važna za nas,  jer prepoznaje značaj projekta i potrebe ulaganja u prevenciju bolesti i očuvanju zdravlja mladih, kao ulaganje u budućnost čitavog društva“,  dodao je gospodin Vian Markes.Zdravlje i dobrobit mladih jedan je od devet strateških ciljeva prepoznatih u Nacionalnoj strategiji za mlade Republike Srbije za period od 2015. do 2025. godine, zbog čega je Krovna organizacija mladih Srbije prirodan partner u daljem razvoju i realizciji projekta.„Mlade smo ovim konkursom izazvali da pokažu svojoj zajednici da je popularno imati zdrave navike, da time što mislimo o očuvanju i unapređenju fizičkog i psihičkog zdravlja mislimo o sebi i zajednici u kojoj živimo. Želimo da podstaknemo mlade da se razvijaju, da stiču i neguju pozitivne stavove prema zdravim stilovima života i posebno važno, da osete sopstvenu odgovornosti za svoje zdravlje. Ovim konkursom verujemo da ćemo podići svest mladih ljudi, ali i javnosti da moramo zajedno razvijati zdravstvenu kulturu i odgovornost prema sebi i široj zajednici“, izjavila je Miljana Pejić, generalna sekretarka KOMS.

2021

Društvena odgovornost je neodvojivi deo našeg poslovanja

Društveno-odgovorno poslovanje predstavlja sastavni deo strategije Eurobanke, koja od svog osnivanja u Srbiji pruža snažnu podršku lokalnoj zajednici kroz razne projekte i kontinuirano ulaže u oblasti kao što su obrazovanje, zdravstvo, ekologija, kultura i socijalna inkluzija, podržavajući najosetljivije kategorije društva.  Do sada smo kroz program „Investiramo u evropske vrednosti” uložili više od 4,7 miliona evra. Prošla godina nam je donela brojne promene i pokazala koliko je odgovorno poslovanje zapravo važno i koliko je značajno da pravovremenim inicijativama i aktivnostima, pružimo pomoć onima kojima je podrška neophodna.  Podrška zdravstvenom sistemuOd samog početka epidemije, posebnu pažnju smo posvetili podršci zdravstvenom sistemu Srbije. Odmah nakon proglašenja vanrednog stanja smo, na poziv UNICEF-a, donirali finansijska sredstva u iznosu od šest miliona dinara za kupovinu neophodne zaštitne opreme potrebne za suzbijanje epidemije koronavirusa. Akcija je sprovedena u izuzetno kratkom vremenskom roku, pa je sva oprema za svega nekoliko dana stigla do onih kojima je bila namenjena.Osluškujući potrebe zdravstvenog sistema, tokom drugog talasa epidemije, početkom avgusta meseca smo Kliničkim centrima Srbije uručili 36 kiseoničkih protokomera za terapiju kiseonikom, za pacijente obolele od koronavirusa. Donacije su realizovane preko fondacije „Fond B92” i Srpskog filantropskog foruma, koji nam je krajem prošle godine dodelio i priznanje za izuzetan doprinos u borbi protiv koronavirusa i razvoj dobročinstva i filantropije.Podrška obrazovanju ostaje prioritetUporedo sa pružanjem podrške zdravstvu, i tokom ovog izazovnog perioda smo aktivno radili na implementaciji našeg samostalnog projekta „Škola kao nacrtana za Vas” i time potvrdili svoje strateško opredeljenje da ulažemo u razvoj mladih i stvaranje boljih uslova za školovanje srednjoškolaca.Zahvaljujući ovom projektu, koji sprovodimo uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, u 2020. godini smo obezbedili više od 90 računara za elektronsko-jezičku laboratoriju, kabinete virtuelne banke i računovodstva, dok je preko 3000 srednjoškolaca obrazovnog profila Službenik u bankarstvu i osiguranju dobilo priliku da unapređuje svoje stručno znanje. Projekat „Škola kao nacrtana za Vas” ima za cilj poboljšanje i unapređenje uslova za rad i učenje u srednjim školama u Srbiji,  a sredstva se prikupljaju humanitarnom Mastercard kreditnom karticom „Eurobank Veliko srce“. Od svake transakcije izvršene ovom karticom, Banka izdvaja deo sredstava i usmerava ih u opremanje i modernizaciju kabineta i učionica. Radujemo se nastavku ovog projekta i u 2021. godini, jer obrazovanje predstavlja jedan od stubova korporativne društvene odgovornosti Eurobanke. 

2021

PepsiCo smanjuje emisiju gasova staklene bašte za 3 miliona tona do kraja ove decenije

Kompanija PepsiCo najavila je da planira proširenje regenerativne poljoprivredne prakse na više od tri miliona hektara, što je gotovo jednako ukupnoj poljoprivrednoj površini koju kompanija obrađuje. Najavljeno je i poboljšanje egzistencije za više od 250.000 ljudi koji rade u poljoprivrednom lancu snabdevanja, kao i ulaganje u održivost lanca nabavke 100 odsto ključnih sirovina, u periodu do 2030. godine.Procenjuje se da će ovakvim aktivnostima biti eliminisano bar tri miliona tona gasova staklene bašte do kraja decenije, a program će biti proširen na nove useve i iskorišćen kao temelj za partnerstvo sa poljoprivrednicima i za prelazak na regenerativnu poljoprivredu.Ovako postavljeni ciljevi rezultat su činjenice da poljoprivreda predstavlja temelj prehrambenog sistema, kao i da su tokom prošlog veka konvencionalne poljoprivredne prakse doprinele značajnom gubitku i degradaciji tla. Osim toga, prehrambeni sistem je izvor oko trećine svih gasova sa efektom staklene bašte, dok s druge strane poljoprivreda može biti i rešenje za smanjenje emisije Co2. U okviru ovog programa, kompanija PepsiCo će se fokusirati na: 1. Širenje regenerativne poljoprivrede prakse na više od 3 miliona hektara, odnosno na 100 odsto zemljišta koje se koristi za uzgajanje sirovina za proizvode kompanije širom sveta, kroz saradnju sa poljoprivrednicima iz 60 zemalja. Na području Zapadnog Balkana, PepsiCo sarađuje sa šest dobavljača iz Srbije i Bosne i Hercegovine, koji su deo PepsiCo agende održivosti. Ova agenda uključuje ulaganja u održavanje zemljišta zdravim, implementaciju platformi za upravljanje vodom, program za reciklažu otpada od prerade krompira, povećavanje udela alternativnih izvora energije u proizvodnim pogonima, a sve u cilju smanjenja emisije Co2.2. Poboljšanje egzistencije za više od 250 000 ljudi u lancu poljoprivrednih dobara i zajednicama globalno, uključujući i ekonomsko osnaživanje žena. PepsiCo koristi najsavremenije tehnologije koje pomažu poljoprivrednicima da efikasnije uzgajaju hranu, koristeći manju količinu resursa. Na tržištu Srbije i BiH, Marbo Product obrađuje preko 1300 hektara krompira. Implementiraju se najviši PepsiCo standardi za proizvodnju hrane, ulaže se u edukaciju farmera i proizvođača i implementiraju se platforme koje daju mogućnost smanjenja troškova, zdravije zemljište i prostor za veća ulaganje u nove tehnologije. 3. Održivo nabavljanje 100% ključnih sirovina, tako da uključuju ne samo useve iz neposrednog izvora (krompir, kukuruz, ovas), već i sirovine koje se nabavljaju od drugih proizvođača, kao što su biljna ulja i žitarice. U zemljama Evrope, PepsiCo radi na selekciji svojih sorti radi unapređenja karakteristika visokog genetskog potencijala, uključujući i Zapadni Balkan, a pokreće i program saradnje sa dobavljačima za razvoj inovacija i primenu globalnih praksi, kao što je pokretanje programa za snabdevanje proizvodnje kukuruznim uljem domaćeg porekla, koje do sada nije bilo dostupno u Srbiji. „Poslovanje kompanije PepsiCo zasnovano je na poljoprivredi, a mnogi PepsiCo proizvodi kreću sa njive – od ovsene kaše Quaker preko tortilja čipsa Doritos, do našeg lokalnog brenda Chipsy. Kao jedna od vodećih svetskih kompanija za proizvodnju hrane i pića, održiv poljoprivredni sistem je presudan za naše poslovanje, kroz koje imamo priliku i odgovornost da podstaknemo značajne promene. U okviru naše agende održive poljoprivrede, ulažemo napore u ostvarivanje tri glavna cilja. Prvi je saradnja sa ključnim interesnim javnostima, farmerima i dobavljačima; drugo moramo da ubrzamo usvajanje praksi i treće moramo da transformišemo poljoprivredu, tako da nam implementiranjem digitalnih tehnologija na poljoprivrednim dobrima, pruža kvalitativne uvide kako bi usevi bili još održiviji. Svi naši ciljevi postavljeni PepsiCo programom regenerativne poljoprivrede biće implementirani i kroz poslovanje na Zapadnom Balkanu kako bi i dalje sa ponosom proizvodili Chipsy od 100% domaćeg krompira, i kako bismo smanjili emisiju Co2 za više od 70 odsto“ istakao je Nuno Pinto Leite, generalni direktor kompanije Marbo Product, članice PepsiCo grupe.Lokalno se za potrebe kompanije PepsiCo krompir proizvodi na 1.039 hektara, a sa oko 40 000 tona krompira godišnje Marbo Product spada u red najvećih industrijskih otkupljivača u Srbiji. Oblast učenja i razmene znanja o najboljim poljoprivrednim praksama već se sprovodi kroz program edukacije poljoprivrednih dobavljača, kao i kroz program edukacije studenata poljoprivrede kroz projekat „Chipsy Agro akademija“. Takođe, kada je reč o otpadu, ostvarena su smanjenja od prerade krompira za 70 odsto, čime je postignut najbolji učinak u Centralnoj Evropi. Program pozitivne poljoprivrede je još jedan korak na putu kompanije PepsiCo i prati nedavnu najavu kompanije da udvostručuje svoj klimatski cilj, usmeren na smanjenje apsolutnih emisija gasova staklene bašte u svom lancu vrednosti za više od 40 odsto do 2030. godine, kao i obavezujući se da će postići nultu emisiju do 2040. godine.

2021

Za lečenje Gavrila još 4.100 evra od prodaje Maraševog kombinezona

Timska igra za Gavrilovu pobedu se nastavlja – Mozzart je uzeo učešće u humanitarnoj licitaciji ekipe „Južnog vetra“ i izneo najveću ponudu za odelo koje je nosio Miloš Biković u filmu. Kombinezon glavnog lika Maraša prodat je za 4.100 evra, a iznos će biti uplaćen za lečenje Gavrila Đurđevića, koji boluje od spinalne mišićne atrofije.Kompanija Mozzart najpre je na aukciji preko „Limunda“ kupila Ronaldovu kapitensku traku za 7,5 miliona dinara, a cela Srbija se potom digla na noge, jer je sedmomesečnoj bebi iz Kragujevca potrebno ukupno 2,5 miliona evra. - Odmah posle prve licitacije, uključili su se i drugi sportisti i poznate ličnosti. Stefan Mitrović, koji je sprečio Kristijanov pogodatak na Marakani, dao je na licitaciju kopačke koje je nosio te večeri, kao i dres. Zatim je i Aleksandar Mitrović ponudio svoj dres, a sjajnu ideju imala je i ekipa filma „Južni vetar“. To je upravo bio naš cilj, da dopremo do što više pojedinaca, organizacija, firmi, da zajedno prikupimo što više novca. Zato smo ponovo odlučili da uzmemo učešće u jednoj humanitarnoj licitaciji, za velikog borca Gavrila - istakao je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija kompanije Mozzart.Da podsetimo, Vatrogasac Đorđe Vukićević i Mozzart rasplamsali su nadu da će biti prikupljeno dva i po miliona evra koliko je potrebno Gavrilu Đurđeviću za lečenje spinalne mišićne atrofije. Ronaldova kapitenska traka, bačena u revoltu posle nepriznatog gola na meču Srbija – Portugal, završila je u rukama heroja sa Marakane, potom na licitaciji, a onda i kod predstavnika kompanije Mozzart koja je dala najveću ponudu na aukciji preko Limunda – 7,5 miliona dinara. Vest koju su preneli vodeći svetski mediji podigla je na noge celu Srbiju, pa su nastavljene akcije za pomoć dečaku.OVDE možete pročitati na koje načine mu možete pomoći.

2021

„Beba bira gde”

ROSA voda i ove godine nastavlja tradiciju podrške mamama da svoju bebu doje u javnosti kad i gde god beba želi, a ujedno i širi svest o značaju dojenja kroz kampanju „Beba bira gde“. Sa željom da pruži neophodnu podršku mamama, ROSA u narednom periodu postavlja nove funkcionalne klupe za dojenje u gradovima širom Srbije.Osluškujući potrebe mama, ROSA voda je uvidela da je mamama, dok borave na otvorenom, potreban kutak gde će moći da doje svoju bebu, presvuku je ili da jednostavno uživaju u lepom vremenu. Upravo u okviru kampanje „Beba bira gde“, od svake prodate ROSA boce od 1.5l, izdvajaće se 1 dinar za uređivanje ROSA kutaka za dojenje u gradovima širom Srbije. Na ovaj način, mame će imati svoj jedinstveni prostor na otvorenom koji će im pružiti svu udobnost i bezbednost prilikom dojenja i boravka u prirodi sa svojom bebom.„Kampanjom ’Beba bira gde’ nastavljamo da pomažemo mamama da bez straha i stida svojoj bebi u svakom trenutku pruže najbolju hranu. Samo prošle godine smo postavili 21 klupu za dojenje u gradovima širom Srbije, čime smo ohrabrili mame da svoje bebe doje u javnosti. Sve više prizora srećnih i nasmejanih mama dok doje u javnosti, govori nam da kampanjom ’Beba bira gde’ činimo pravu stvar. Upravo zbog toga i ove godine nastavljamo tradiciju podrške i u gradovima širom Srbije postavljamo pažljivo dizajnirane klupe za dojenje koje će dodatno olakšati i unaprediti boravak mama i beba na otvorenom. Verujemo da ćemo nastavkom kampanje ohrabriti još mama da svoje bebe doje u javnosti, jer nema ničeg lepšeg od toga da bebi u svakom trenutku pruže ono najbitnije, a to je majčino mleko”, istakla je Jovana Milovanović, brend menadžer ROSA vode.Dojenje u javnosti u Srbiji je, nažalost, i dalje tabu tema, iako se zna koje dobrobiti majčino mleko donosi bebi i da mame treba nesmetano da doje kad god i gde god to beba želi. U okruženju gde većina ljudi smatra da je čin dojenja intiman i da mame treba isključivo da doje bebu kod kuće, uređivanjem ROSA kutaka za dojenje, ROSA voda nastavlja da pruža podršku mamama da se osećaju dobro dok doje bebu u javnosti.ROSA voda vas poziva da budite deo nastavka inicijative „Beba bira gde“ i pružite podršku mamama u najnežnijim i najlepšim trenucima. Zajedno ćemo stvoriti bolje uslove života za mame i bebe, pružiti im svu neophodnu podršku, udobnost i mesto gde će sa svojom bebom moći da uživaju u lepom vremenu, jer Beba bira gde.

2021

Mozzart i heroj vatrogasac rasplamsali nadu za Gavrilovu pobedu!

Pobedniku licitacije uručena Ronaldova traka, u fond ide 7,5 miliona dinara. Generalni direktor kompanije Mozzart, Slobodan Prodanović: Lečenje dece nikako ne sme biti „najvažnija sporedna stvar na svetu“. Đorđe Vukićević: Hvala Mozzartu i Ministarstvu unutrašnjih poslova što su podržali akcijuIz Vatrogasno-spasilačke brigade Beograd poslat je dimni signal na gorući problem u lečenju spinalne mišićne atrofije – kakav je ovo svet kada lek za jedno dete košta više od dva miliona dolara? Vatrogasac Đorđe Vukićević i Mozzart rasplamsali su nadu za pobedu malog Gavrila, a na terenu humanosti spojio ih je nefudbalski potez Kristijana Ronalda. Njegova kapitenska traka, bačena u revoltu posle nepriznatog gola na meču Srbija – Portugal, završila je u rukama heroja sa Marakane, potom na licitaciji, a onda i kod predstavnika kompanije Mozzart koja je dala najveću ponudu na aukciji preko Limunda – 7,5 miliona dinara.U kvalifikacijama za Mundijal nema VAR-a, pa je sudbina bila glavni sudija ovog meča. I odredila je da pobednik može biti samo Gavrilo Đurđević, beba koja vodi najtežu bitku. Za nekoliko godina niko se neće sećati rezultata 2:2, a ni Kristijanovog gola. Pamtiće se samo ako taj poništen pogodak na kraju bude značio Gavrilovu pobedu.Najbolji igrač sveta, kapiten prvaka Evrope, odbacio je traku u 93. minutu na našem najvećem stadionu, verovatno u poslednjim bitnim utakmicama bez VAR-a, ali je ona dospela u prave ruke. Kod lidera u igri na humanost, kod kompanije koja već godinama pomaže u prikupljanju sredstava za lečenje dece.- Mozzart je želeo da pošalje poruku da lečenje dece nikako ne sme biti „najvažnija sporedna stvar na svetu“. Drago nam je da se u svetskim medijima o ovoj humanitarnoj aukciji pisalo više nego o tome da li je lopta kod Ronaldovog gola prešla liniju ili ne. Ponudama na Limundu smo, ujedno, želeli da skrenemo pažnju na velike probleme sa kojima se susreću roditelji u prikupljanju sredstava za lečenje svoje dece. Konačan rezultat meča Srbija – Portugal više nije bitan, sada su sve oči usmerene na konačan ishod Gavrilove borbe. Hvala vatrogascu Đorđu koji je plemenitim gestom zasenio sve Ronaldove poteze te večeri, kao i organizaciji „Zajedno za život“ i Jovanu Simiću koji su sproveli aukciju – istakao je generalni direktor kompanije Mozzart, Slobodan Prodanović, koji je primio traku od mladog vatrogasca.Uručenju trake Mozzartu prisustvovao je deo brigade na čelu sa Milošem Majstorovićem, komandantom Vatrogasno-spasilačke brigade Beograd, kao i vršilac dužnosti pomoćnika ministra i načelnika Sektora za vanredne situacije Luka Čaušić. Oni su odali priznaje Đorđu na plemenitoj ideji, a vatrogasac o kome je pisao Rojters i čija je priča osvanula u vodećim svetskim medijima, podsetio je da se novac i dalje prikuplja.- Hvala Mozzartu i Ministarstvu unutrašnjih poslova što su nam pružili veliku podršku u ovoj važnoj akciji. Pokušavamo da spasimo život jednog deteta i nadam se da ćemo uspeti u tome. Od ponedeljka Sektor za vanredne situacije pokreće svoju akciju, koju je odobrio i ministar, nadamo se da će biti prikupljeno dosta novca. Još jednom pozivam sve ljude koji su u mogućnosti da pomognu, da pošalju SMS sadržine 973 na broj 3030 i da pomognu malom Gavrilu u što većem broju – istakao je Đorđe Vukićević. 

2021

Male stvari koje život znače

Slavnić: Za decu ne postoji limit kada je u pitanju pomoć. Iz Tiršove i sa Instituta za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“ poručuju da su donacije ove kompan...

2021

Besplatni kursevi za sticanje novih znanja

Globalna inicijativa za učenje, koju su prošle godine pokrenuli Microsoft, LinkedIn i GitHub, otvorena je od 30. marta i za sve đake i studente koji pohađaju Comtrade obrazovne institucije ITS, ITHS i...

2021

Prvi maloprodajni lanac kome je potvrđeno ispunjavanje mera zaštite u borbi protiv COVID-19

Kompanija Delez Srbija prvi je trgovinski lanac u Srbiji sa „Safe Guard“ oznakom usaglašenosti, koja potvrđuje ispunjavanje bezbednosnih, zdravstvenih i higijenskih mera zaštite za vreme epidemije virusa COVID-19. Provera ovih mera obavljena je od strane međunarodne sertifikacione kuće Bureau Veritas.  Potvrdu usaglašenosti sa najvišim merama zaštite dobile su sve Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnice, Maxi online, kao i Distributivni centar i zgrada direkcije kompanije Delez Srbija. Posedovanje „Safe Guard“ oznake usaglašenosti istaknuto je plavom nalepnicom na ulazu u prodavnicu, čime će kupci znati da su na mestu bezbedne kupovine, na kome se poštuju sve propisane mere u cilju sprečavanja i suzbijanja širenja epidemije virusa COVID-19.„Procesi kroz koje kompanije prolaze u dobijanju potvrde usaglašenosti sa ovim kriterijumima i zahtevima su veoma rigorozni, ali pokazuju ozbiljan pristup u poslovanju i posvećenost onome što je danas prioritet, a to je poštovanje svih mera bezbednosti u borbi protiv korona virusa. Kompanija Delez Srbija je pokazala potpunu odgovornost u poštovanju preporučenih mera, te se njene radnje mogu smatrati bezbednim mestom za kupovinu, kao i sigurnim mestom za rad. Time je načinjen dodatni korak u zajedničkoj borbi protiv epidemije“, istakao je Vladan Čokić, direktor Bureau Veritas-a.Proverom su obuhvaćene različite delatnosti, od prodaje, ugostiteljstva, preko industrije, gradnje, do školstva, kulturnih i sportskih manifestacija. Dobijanje potvrde usaglašenosti „Safe Guard“ podrazumeva ispitivanje prema unapred utvrđenim kriterijumima, kontrolu i standardizaciju u procesima proizvodnje i rada uz podrazumevanu organizaciju poslovanja. Bureau Veritas je vodeća međunarodna sertifikaciona, verifikaciona i inspekcijska kuća osnovana 1828. godine sa sedištem u Parizu. Danas posluje u više od 140 zemalja sveta s međunarodnom mrežom sa više od 77.000 zaposlenih stručnjaka, u više od 1.400 kancelarija i 330 laboratorija. Od osnivanja, glavna misija kompanije je stvarati okruženje u kojem se veruje u proizvode i sisteme.